kleinere foto'sssssssquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef Sally het volgende:
Woei!! Kleinere foto's!Toch?
wel weer een superOP WEST!!!
En lekker op tijd!!
quote:Op zondag 15 juli 2007 02:11 schreef WEST het volgende:
[..]
kleinere foto'sssssss![]()
![]()
ja zeker heb speciaaaal an juo gedachdaht![]()
Ik ga ook naar 'Der Ring'.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:22 schreef Bernard0s het volgende:
Woensdagnacht vertrek ik richting 'Der Ring' voor een vol weekend met F1, GP2 en Porsches Supercup e.d. Heb er verschrikkelijk veel zin in. Wie gaan er nog meer naar de Ring toe dit jaar?
Mijn voorspelling doe ik alvast:
1. Raikkonen
2. Massa
3. Hamilton
4. Alonso
5. Kubica
Gokje, dramatisch.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, eens kijken hoe de Honda het op dit circuit doet![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar. Zal er wel vanaf hangen hoe dat met Albers gaat lopen.quote:En wie er in de andere Spyker gaat rijden
dat was diniz jaquote:Op zondag 15 juli 2007 12:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zie ik daar Pedro Diniz op z'n dak belanden in de OP?![]()
tevens TVP
Zeker hopen dat het uitkomt. Jij zat toch ook vlakbij de 1e bocht? Wel een leuk plekje denk ik, kun je nog wat acties verwachten + startchaos.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:14 schreef ElmarO het volgende:
As usual weer een goede OP.
[..]
Ik ga ook naar 'Der Ring'.En in jouw voorspelling kan ik me wel vinden. Dus hopen dat het uitkomt.
Nee, ik zit bij de Dunlopkehre op Silber 8. Leek mij ook wel een aardig plekje.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:49 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Zeker hopen dat het uitkomt. Jij zat toch ook vlakbij de 1e bocht? Wel een leuk plekje denk ik, kun je nog wat acties verwachten + startchaos.
Ik hoop alleen (nu wel) dat de regen uitblijft, zul je zien dat het nu gaat hozen natuurlijk.
Dat is zeker ook een leuke plek ja, zijn ook gave tribunes vind ik altijd. In ieder geval alvast veel plezierquote:Op zondag 15 juli 2007 12:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, ik zit bij de Dunlopkehre op Silber 8. Leek mij ook wel een aardig plekje.
jaja die race toen herbert wonquote:Op zondag 15 juli 2007 12:41 schreef TimoBasso het volgende:
'99 dat was mijn aller eerste grandprix bezoek![]()
Dit soort dingen zijn de dingen waar F1 om gaat, prachtig.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:33 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb goede herinneringen aan deze GP.
Zag in 2000 Jos Verstappen uitvallen nadat hij een gevecht had met Irvine en Ralf, wat mooi dat hij door kon rijden, al was het maar even.
Daarna liep hij 10 meter voor ons langs, wij schreeuwen, hij kijken en zwaaien, echt te vet was dat, hetzelfde met Salo trouwens die zo de grindbak in ging tegenover ons.
Of de braketest die Coulthard kreeg van Alonso.![]()
Schumacher die Hakkinen inhaalt precies op het stuk waar wij zaten.![]()
Een hele fanatieke Duitser helemaal in een Jordan outfit en 3 super grote vlaggen van Jordan.
Na de 2de ronde lagen beide auto's eruit en die kerel aan het janken hahaha.![]()
Duss.. leuke GP.
Tiger Takagi spinden vlak voor me neusquote:
wij vertrekken ook woensdagquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:22 schreef Bernard0s het volgende:
Woensdagnacht vertrek ik richting 'Der Ring' voor een vol weekend met F1, GP2 en Porsches Supercup e.d. Heb er verschrikkelijk veel zin in. Wie gaan er nog meer naar de Ring toe dit jaar?
Mijn voorspelling doe ik alvast:
1. Raikkonen
2. Massa
3. Hamilton
4. Alonso
5. Kubica
Badoer die uitviel enquote:Op zondag 15 juli 2007 15:20 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Tiger Takagi spinden vlak voor me neus![]()
Wat een race was dat ..regen,zon,stortbuien,zon!
Alle leiders gingen de grindbak in..
Een Huilende Luca..
Sjaak die net niet zijn eerste puntjes pakte voor BAR..
Jordan Mugen Honda![]()
Geweldig
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:41 schreef WEST het volgende:
[..]
Badoer die uitviel en![]()
![]()
bij zijn minardi zat. Ze hadden de kans op punten.
Jij ook nog veel plezier gewenst. Al zal dat denk ik wel lukken.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:26 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Dat is zeker ook een leuke plek ja, zijn ook gave tribunes vind ik altijd. In ieder geval alvast veel plezier.
Volgens mij was dat inderdaad Gene.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:40 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
En was het toen niet zijn teamgenoot die wel punten haalde, Gene was dat toch? (ben te lui om het nu op te zoeken)![]()
je gaat toch niet met zo'n georganiseerde busreis mee?quote:
Ik ga samen met ElmarO naar de Nurburgringquote:Op maandag 16 juli 2007 14:29 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
je gaat toch niet met zo'n georganiseerde busreis mee?![]()
tip: gewoon op eigen vervoer,en dan NIET ibn een hotel,maar gewoon op een camping...
funfactor x10![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:08 schreef WEST het volgende:
1/2 voor mclarenferrari's vallen beiden uit door een crash
![]()
1/2 ok, maar uitvallen ferrari nopequote:Op maandag 16 juli 2007 18:08 schreef WEST het volgende:
1/2 voor mclarenferrari's vallen beiden uit door een crash
![]()
ja leuk tochquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:55 schreef Bernard0s het volgende:
Er wordt aardig wat regen voorspeld voor dit raceweekend..
Gelukkig zit ik overdekt. Dus van mij mag het los gaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:55 schreef Bernard0s het volgende:
Ik zei toch 3 op rij voor Ferrari.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:55 schreef Bernard0s het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik overdekt. Dus van mij mag het los gaan.
Ja, ik zit ook overdekt, dat wel. Maar op de camping zit ik niet overdekt haha. Boeiend, drinken we een extra biertje om de kou te verdrijven uit onze tengere lichaampjes.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik overdekt. Dus van mij mag het los gaan.
ach die paar uurtjes s'nachtsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:54 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook overdekt, dat wel. Maar op de camping zit ik niet overdekt haha. Boeiend, drinken we een extra biertje om de kou te verdrijven uit onze tengere lichaampjes.
daarom zeg ik toch 1/2 mclaren en een crash van beide ferrari'squote:
Heb ik ook ooit in Spa gehad, een heel weekend 13 graden en motregen. Echt niet minder plezier gehad en de kou in het tentje voel je 's avonds toch niet meerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:54 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook overdekt, dat wel. Maar op de camping zit ik niet overdekt haha. Boeiend, drinken we een extra biertje om de kou te verdrijven uit onze tengere lichaampjes.
In buivorm graag, en het liefst alleen tijdens de race zodat ze niet hebben kunnen trainen op natquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Die regen word de laatste 3 races al voorspelt.
Nou, laten we maar hopen dat de lucht nu wel openscheurt en zich leeg stort boven het circuit.
Dankjewelquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:07 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit in Spa gehad, een heel weekend 13 graden en motregen. Echt niet minder plezier gehad en de kou in het tentje voel je 's avonds toch niet meer
Veel plezier alvast voor de mensen die gaan!
Viel Spass!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:20 schreef X-fi het volgende:
Nog 5,5 uur en ik zit in de bus richting Bon
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[TK] Chauffeur Spyker
Eigenlijk was mijn topic destijds best vooruitziend
Ow, ff LT aan!quote:
Owwww... is DAT hetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:23 schreef sanger het volgende:
Ik weet waarom Sutil nog geen tijd heeft neergezet
Hij pist in zijn broek van het lachen als ie de tijden van zijn teamgenoot ziet
quote:
Sutil is inmiddels wel wat gewend hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:23 schreef sanger het volgende:
Ik weet waarom Sutil nog geen tijd heeft neergezet
Hij pist in zijn broek van het lachen als ie de tijden van zijn teamgenoot ziet
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sutil is inmiddels wel wat gewend hoor
Ze hoeven de helft van de achterstand nog maar in te halen: dan zitten ze bij STR in de buurt!!!quote:
Ik bedoelde meer dat hij zo moest lachen omdat zijn goede (en in de Spyker steeds sneller wordende) teamgenoot is vervangen door een matoge coureur.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sutil is inmiddels wel wat gewend hoor
Dan heeft ie in 1 uur al net zoveel bereikt als Albers in een half jaar bedoel je??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:50 schreef sanger het volgende:
Aan de andere kant valt de tijd van Sutil ook wel ietwat tegen. Als Winkelhaak binnen een secondje van Sutil weet te blijven doet hij het redelijk.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dan heeft ie in 1 uur al net zoveel bereikt als Albers in een half jaar bedoel je??
Laat je nou eens niet uit de tent lokken Sanger, geniet van de snelle tijden van winkelhaakquote:
Je hebt gelijk. Gelukkig voor AR doet Honda het wel heel goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Laat je nou eens niet uit de tent lokken Sanger, geniet van de snelle tijden van winkelhaak
Button op 1,8s van Hamilton, het is wel eens meer geweest jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Gelukkig voor AR doet Honda het wel heel goed![]()
Hamilton had die tijd neergezet op de hardere bandquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:06 schreef sanger het volgende:
BMW indd snel. Maar staan ze op harde of zachte banden? En datzelfde geld natuurlijk ook voor McLaren en Ferrari.
Vreemd dat de hardere de laatste tijd ook vaak net zo snel is als de zachte.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hamilton had die tijd neergezet op de hardere band
De vraag is dan of BMW dat ook heeft gedaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hamilton had die tijd neergezet op de hardere band
En winkelhaak verliest in S2 het meeste tov Sutil dacht ik. De auto is dus met name in S2 te slecht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef Berto het volgende:
Ondertussen al 1,5 sec voor op Winkelhaak.
Sutil verliest tov de rest vooral in sector 2 teveel.
Sector 1 is veel kort bochtenwerk, 2 is wat meer gassen met snellere technische bochten. Op zich logisch dat ze het daar laten liggen.quote:Op [urtp://forum.fok.nl/topic/1051826/2/50#51654339]vrijdag 20 juli 2007 11:08[/url] schreef Berto het volgende:
Sutil verliest tov de rest vooral in sector 2 teveel.
Mechanische gripquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:10 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Sector 1 is veel kort bochtenwerk, 2 is wat meer gassen met snellere technische bochten. Op zich logisch dat ze het daar laten liggen.
Idd, die rammelbak gaat nu eenmaal niet harder dan dat Sutil en Albers er mee gingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:17 schreef Berto het volgende:
Op zich wel jammer, want als Sutil daar wat meer in buurt van de andere kon blijven, zit ie er op zich goed bij.
quote:
*mag kimi/ferrari niet zo*quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:22 schreef vingerplant het volgende:
[..]
2e tijd pakken? Wat is daar mis mee?
Wie?????quote:
Of ze krijgen elkaar hun testdata wel, maar verzamelen op deze manier extra veel gegevensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:20 schreef Googolplexian het volgende:
Valt me op dat Alonso de laatste tijd ogenschijnlijk een compleet ander testprogramma rijdt dan Lewis ... zou dat zijn omdat ie echt zo bang is dat Lewis zijn testdata anders krijgt?
Hij verliest in zowel S1 en S3 toch ook minimaal een paar tienden (per sector).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:17 schreef Berto het volgende:
Op zich wel jammer, want als Sutil daar wat meer in buurt van de andere kon blijven, zit ie er op zich goed bij.
Klopt maar het grote verlies komt echt in het midden. Als daar wat meer gewonnen zou kunnen worden, zit hij er in ieder geval dichtbij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij verliest in zowel S1 en S3 toch ook minimaal een paar tienden (per sector).
*overnieuw, sanger...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Of ze krijgen elkaar elkaars hun testdata wel, maar verzamelen op deze manier extra veel gegevens
Posticon niet gezien?quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:27 schreef Berto het volgende:
[..]
Klopt maar het grote verlies komt echt in het midden. Als daar wat meer gewonnen zou kunnen worden, zit hij er in ieder geval dichtbij.
Als dat zo zou zijn dan zouden ze geheel afhankelijk zijn van hun testprogramma. Oftewel 1 van de twee slaat altijd de plank mis in het betreffende weekend.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:27 schreef Sally het volgende:
[..]
*overnieuw, sanger...*
Ik zat zelf te denken dat het nog zou kunnen dat Alonso (hoe zielig, zeg) idd niet wil dat Lewis zijn data kan gebruiken...![]()
Snap niet helemaal wat je bedoelt, maar ik had nog een interview in gedachten van FA, waarin hij iets zei over het niet mogen gebruiken van zijn data door Lewis... Vandaar dequote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan zouden ze geheel afhankelijk zijn van hun testprogramma. Oftewel 1 van de twee slaat altijd de plank mis in het betreffende weekend.
Ik probeer positief te zij he.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je in die twee sectoren al 4 tienden verliest, dan ben je gewoon een halve seconde per ronde te langzaam.
Waarom zou je positief zijn voor een Duits team en niet voor STR of Super Aguri?quote:
Zat hij ook in een bolide net?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:33 schreef vingerplant het volgende:
Zoals het er nu uitziet kan ook BMW dit weekend meedoen om de podiumplaatsen
Opsomming van de eerste training:
Renault![]()
Sutil![]()
Winkelhock![]()
Schpaiker![]()
![]()
Kolles![]()
En natuurlijk Ralf![]()
Hij zat bij Winkelhock in, door al die extra kilo's was die bak zo langzaamquote:
Je hebt eigenlijk gelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:34 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Waarom zou je positief zijn voor een Duits team en niet voor STR of Super Aguri?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:36 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Hij zat bij Winkelhock in, door al die extra kilo's was die bak zo langzaam![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:34 schreef Sally het volgende:
*tijden worden nu bijgewerkt op LT en heb hier geen directe verbinding*
Bijgewerkt: met wie zou je de Spykercoureurs willen vergelijken qua sectortijden???
Met elkaar, ik zou niet weten met wie anders.quote:
Ik dacht dat we het net over "de Spykers" hadden, vandaar mijn vraag...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:42 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Met elkaar, ik zou niet weten met wie anders.
Daarom dus Sutilen de Winkelhock/Kolles combinatie
![]()
Waarom Kubica???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:43 schreef Sally het volgende:
Wat jammer nou dat ik geen BMW kan aanschaffen...
Wél Kubica! *dat gaan we meteen maar even regelen*![]()
quote:
quote:De volgende training begint om 14.00 vanmiddag.
Omdat ik net niet genoeg 'canten' heb voor Heidfeld...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom Kubica???
In de kwali verliest hij van Heidfeld
En dan te bedenken dat Albers de laatste 6 races vijf keer de snelste Spyker-coureur was in de 1ste VT.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het net over "de Spykers" hadden, vandaar mijn vraag...
S1: Winkelhaak -/- Sutil = 0.2
S2: Winkelhaak -/- Sutil = 0.4
S3: Winkelhaak -/- Sutil = 0.3
Sommetje: bijna een seconde in vergelijking met de snelste sectortijden...
Bij een dergelijk aantal gereden ronden lagen de tijden ook altijd vlak bij elkaar met Sutil en Albers.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:49 schreef sanger het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Albers de laatste 6 races vijf keer de snelste Spyker-coureur was in de 1ste VT.
quote:
1x Fernando is wel genoeg, hè?quote:De Brit wist de Nürburgring in een tijd van 1.32.515 te ronden. Kimi Räikkönen en Fernando Fernando Alonso volgden op kleine afstand.
Toen was Sutil nog niet de baan op geweest zeker?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:35 schreef sanger het volgende:
Winckelhock sneller dan Sutil.
Wow, hijs gewoon 3 tienden sneller dan de rest in S2 in lap 22!!! Pwnd!!quote:
Het is bijna triest...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:05 schreef MaximusF1 het volgende:
Die Spyker rijdt als een kart.
Gele vlag?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:05 schreef MaximusF1 het volgende:
Die Spyker rijdt als een kart. Even op de curbs en je gaat diagonaal door de bocht.
edit: Na weer enkele driftjes, staat Winkelhock in de grindbak.
Tja, zit hier op het werk, dus kan geen tv kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:08 schreef MaximusF1 het volgende:
DSF (satellietzender, free-to-air 19.2° oost Astra)
Winkelhockquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:05 schreef MaximusF1 het volgende:
Wat steekt Winkelhock toch uit ? Die Spyker rijdt als een kart. Elke bocht gaat 'ie bijna diagonaal doorheen.
edit: Hopla, na een zoveelste schuiver staat Winkelhock in de grindbak.
Nieuwe banden?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:06 schreef Sally het volgende:
Het is bijna triest...Nu maar hopen dat de nieuwe kar beter is: aan deze gingen geen updates meer gebeuren... Nog geen nieuw moertje...
Hij trok zeker een winkelhaak in z'n overall toen hij een draadje van de radio los wilde trekken...quote:
Mss óók wel niet!quote:
Of hij schrok toen Kolles op de radio riep dat hij net als vanmorgen weer een rondje wilde meerijdenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij trok zeker een winkelhaak in z'n overall toen hij een draadje van de radio los wilde trekken...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:12 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Of hij schrok toen Kolles op de radio riep dat hij net als vanmorgen weer een rondje wilde meerijden![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:52 schreef vosss het volgende:
Hmzzz, Ralf zit er aardig bij in de training.
Misschien koop ik hem met de manager.
Die is nu toch 17 miljoen goedkoper? Is dat al verweerkt in de manager of niet?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:52 schreef vosss het volgende:
Hah, eindelijk is weer een goede grap na zo'n lange tijdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:52 schreef vosss het volgende:
Moet je eens kijken in het Ralf Fanboy topic van vanmiddag...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:39 schreef arexes het volgende:
[..]
Hah, eindelijk is weer een goede grap na zo'n lange tijd![]()
quote:A well-placed Honda source said yesterday there is "a very high chance" that the former Ferrari technical director Ross Brawn will take that position in the Japanese team.
The vastly experienced 52-year-Englishman, on sabbatical this year after 10 years with Ferrari, oversaw Michael Schumacher's first two championships with Benetton in 1994-5 and was a key influence in Ferrari's unprecedented domination between 1999 and 2004.
Honda has recently announced a number of technical signings but none on the level of Geoff Willis, who was at the helm in 2004 when Honda was beaten only by Ferrari in the constructors' championship. After a disappointing 2005 and a difficult start to 2006, which included a disqualification for running underweight, Willis's dismissal followed a directive from Japan and was not endorsed by the team as a whole.
Today, Honda has more experience, greater depth and stronger resources but is lacking in technical leadership. Willis's successor, Japan's Shuhei Nakamoto, has long experience of motorbike and engine design but whether he is the man to range against formidable opponents like Renault's Pat Symonds is another question.
Brawn, many feel, could solve Honda's and Jenson Button's problems at a stroke and is a totally free agent . An announcement, however, is unlikely until the sport's industrial espionage case is resolved.
Speciaal voor mij??quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:16 schreef Googolplexian het volgende:
effe een leuke voor AR en waarschijnlijk ook de reden dat Jens en Rube blijven:
[..]
Niks mis met Barri, hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Speciaal voor mij??![]()
Maar het zou goed nieuws zijn als hij naar Honda komt. Alhoewel ik nog steeds niet erg verheugd ben dat Barri blijft (ookal is het een vriendelijke man)
Geen bron van jou, Googol? Hak toch niet verwacht bij jouquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:16 schreef Googolplexian het volgende:
effe een leuke voor AR en waarschijnlijk ook de reden dat Jens en Rube blijven:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen bron van jou, Googol? Hak toch niet verwacht bij jou![]()
En nee: het was toch net te verwachten dat Ross na z'n sabatical bij een ander team aan de slag zou gaan???
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:22 schreef cappp het volgende:
Wees blij met winkelhock, nu heb je geen schaamtegevoel als Nederlander![]()
Hij bedoelt dat Albers als een held afsteekt tegenover Winkelhock.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]Waar komt Spyker volgens jou vandaan dan?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:37 schreef Atreidez het volgende:
Mochten ze winnen, dan hoor je toch echt een nederlands volksliedGo Winkelhock!
Oh Sanger ?Dan heeft Mol t verkeerd geroepen in t begin
Met Nederlandse eigenarenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:37 schreef sanger het volgende:
Spyker F1 is een Engels team, onder Engelse vlag, en in Engeland geregistreerd als bedrijf
In Nederland zitten alleen de geldschieters (voor zover ze dat doen).
Duitse teambaas?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:42 schreef vingerplant het volgende:
Duitse coureurs + Duitse teambaas = Duits team
Er is in ieder geval niks Nederlands aan Schpaiker![]()
Je hebt hier nog altijd veel meer pluspuntjes gescoord dan minpuntjes Googolquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:47 schreef Googolplexian het volgende:
Ja ... ik dacht dat dat een Roemeniër was, maar nee dus
minpuntje Googol
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:50 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Je hebt hier nog altijd veel meer pluspuntjes gescoord dan minpuntjes Googol
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:28 schreef sanger het volgende:
Winckelhoch for WC!!!!!
Denk het ook wel..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:28 schreef sanger het volgende:
Winckelhoch for WC!!!!!
elk voordeel heb ze nadeelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kom ik thuis, denk ik dat het al voorbij is. Kan ik toch nog ff meekijken!
ditoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:17 schreef WEST het volgende:
mooi in de manager geen enkele rijder of team dat afvaltnu
Het is toch (bijna) altijd om 14:00u pas?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kom ik thuis, denk ik dat het al voorbij is. Kan ik toch nog ff meekijken!
Ironie: die bocht wordt morgen de "Schumacher S" genoemd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Beentje gebroken a la Schumacher?
wow die klap...quote:
Joh? Inderdaad erg ironisch. Vind je ook niet?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:56 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Ironie: die bocht wordt morgen de "Schumacher S" genoemd.
idd, net of je een soort kramp heb.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:04 schreef Atreidez het volgende:
Dat benen bewegen zag er niet als check uit trouwens. Meer een soort reactie op pijn, net zoals het op je tanden bijten of je vuisten ballen
Wat je zegt...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik hoop het niet: typische Alonso-mazzel
Ja, dat was ook mijn eerste idee...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:04 schreef Atreidez het volgende:
Dat benen bewegen zag er niet als check uit trouwens. Meer een soort reactie op pijn, net zoals het op je tanden bijten of je vuisten ballen
Lol...sta jij in rechtstreekse verbinding met Olav of zo..?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:04 schreef Atreidez het volgende:
Het was voor hem wel wachten op de eerste tegenslag voor Hamilton, en zie hier......quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik hoop het niet: typische Alonso-mazzel
Ik zoek wel nog een nieuwe baanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lol...sta jij in rechtstreekse verbinding met Olav of zo..?
Gezien de reactie op RTL+ en de duim lijkt me de schade wel mee te vallen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dit is wel iets meer dan een tegenslag vind ik...
In het ergste geval kan er iets scherps naar binnen geschoten zijn dat letsel veroorzaaktquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hmm, nu ze de auto optakelen lijkt het dat de neus nog in takt is. Dus benen en voeten zullen ook nog oke zijn??
Ze zullen hem best wel de baan op sturen; een eventuele poll is ws belangrijker...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zullen ze Alonso zometeen nog de baan opsturen?? Of zullen ze eerst uitzoeken wat er met Hamilton gebeurd is??
yep, lijkt me vrij pijnlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
Liet hij nou z'n handen aan het stuur? Dat zou niet al te slim zijn...
Tuurlijk sturen ze hem de baan op. Klote wat is gebeurt, maar ze hebben al tig rondjes gereden zonder een dergelijk probleem.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:13 schreef OA het volgende:
Ze zullen hem best wel de baan op sturen; een eventuele poll is ws belangrijker...![]()
is dat niet snel ontsnappende lucht uit de band ofzoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:16 schreef Googolplexian het volgende:
Dus wat we denken te weten: wielmoer niet goed vast, wiel ging vibreren buiten de marge, kapot gesneden door iets.
Maar waar komt dat eerst pufje rook dan vandaan?
Waarom zou Bridgestone zich terugtrekken voor iets wat een McKlauwen probleem is?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:18 schreef vosss het volgende:
Als Alonso nou dalijk hetzelfde meemaakt, zou Bridgestone zich dan terugtrekken, net als Michelin in Amerika destijds? Dan hebben we morgen helemaal geen race
idd, grip weg en meteen 't grind in... daarna stuiter je gewoon met je wielen in de lucht de bandenstapel inquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:21 schreef angel_akira het volgende:
stomme vraag miesschien maar waarom blijft ie rechtdoor gaan als hij contiunue volledig links steurt. kzie geen enkele beweging in beidee kanten. of is dat normaal als er een bandje kaduuk is.
sorry, ben niet zo technisch aangelegd:P
Doordat ie linksaf moet staat alle druk op t rechtervoorwiel. Die is lek, dus geen druk, dus rechtdoor. Als ie rechtsaf zou sturen zou t nog wel gaan (althans, op asfalt.. In t grint doe je helemaal niks met je stuur op zo'n snelheid)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:21 schreef angel_akira het volgende:
stomme vraag miesschien maar waarom blijft ie rechtdoor gaan als hij contiunue volledig links steurt. kzie geen enkele beweging in beidee kanten. of is dat normaal als er een bandje kaduuk is.
Als je linksaf gaat drukt het gewicht van de auto vooral op je rechter voorwiel. Die band plofte dus, linksafsturen gaat dan bijna niet meer.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:21 schreef angel_akira het volgende:
Fuck: dus toch die typische Alonso-mazzel. Hoeveel containers 'geluk' neemt die gozer mee naar het circuit?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:30 schreef vw_caddy het volgende:
Probleem zou ook bij Alonso zijn geweest, maar hebben ze nu opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |