quote:Op zondag 15 juli 2007 22:41 schreef WEST het volgende:
[..]
Badoer die uitviel en![]()
![]()
bij zijn minardi zat. Ze hadden de kans op punten.
Jij ook nog veel plezier gewenst. Al zal dat denk ik wel lukken.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:26 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Dat is zeker ook een leuke plek ja, zijn ook gave tribunes vind ik altijd. In ieder geval alvast veel plezier.
Volgens mij was dat inderdaad Gene.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:40 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
En was het toen niet zijn teamgenoot die wel punten haalde, Gene was dat toch? (ben te lui om het nu op te zoeken)![]()
je gaat toch niet met zo'n georganiseerde busreis mee?quote:
Ik ga samen met ElmarO naar de Nurburgringquote:Op maandag 16 juli 2007 14:29 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
je gaat toch niet met zo'n georganiseerde busreis mee?![]()
tip: gewoon op eigen vervoer,en dan NIET ibn een hotel,maar gewoon op een camping...
funfactor x10![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:08 schreef WEST het volgende:
1/2 voor mclarenferrari's vallen beiden uit door een crash
![]()
1/2 ok, maar uitvallen ferrari nopequote:Op maandag 16 juli 2007 18:08 schreef WEST het volgende:
1/2 voor mclarenferrari's vallen beiden uit door een crash
![]()
ja leuk tochquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:55 schreef Bernard0s het volgende:
Er wordt aardig wat regen voorspeld voor dit raceweekend..
Gelukkig zit ik overdekt. Dus van mij mag het los gaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:55 schreef Bernard0s het volgende:
Ik zei toch 3 op rij voor Ferrari.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:55 schreef Bernard0s het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik overdekt. Dus van mij mag het los gaan.
Ja, ik zit ook overdekt, dat wel. Maar op de camping zit ik niet overdekt haha. Boeiend, drinken we een extra biertje om de kou te verdrijven uit onze tengere lichaampjes.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik overdekt. Dus van mij mag het los gaan.
ach die paar uurtjes s'nachtsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:54 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook overdekt, dat wel. Maar op de camping zit ik niet overdekt haha. Boeiend, drinken we een extra biertje om de kou te verdrijven uit onze tengere lichaampjes.
daarom zeg ik toch 1/2 mclaren en een crash van beide ferrari'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |