quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:28 schreef sanger het volgende:
Winckelhoch for WC!!!!!
Denk het ook wel..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:28 schreef sanger het volgende:
Winckelhoch for WC!!!!!
elk voordeel heb ze nadeelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kom ik thuis, denk ik dat het al voorbij is. Kan ik toch nog ff meekijken!
ditoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:17 schreef WEST het volgende:
mooi in de manager geen enkele rijder of team dat afvaltnu
Het is toch (bijna) altijd om 14:00u pas?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kom ik thuis, denk ik dat het al voorbij is. Kan ik toch nog ff meekijken!
Ironie: die bocht wordt morgen de "Schumacher S" genoemd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Beentje gebroken a la Schumacher?
wow die klap...quote:
Joh? Inderdaad erg ironisch. Vind je ook niet?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:56 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Ironie: die bocht wordt morgen de "Schumacher S" genoemd.
idd, net of je een soort kramp heb.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:04 schreef Atreidez het volgende:
Dat benen bewegen zag er niet als check uit trouwens. Meer een soort reactie op pijn, net zoals het op je tanden bijten of je vuisten ballen
Wat je zegt...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik hoop het niet: typische Alonso-mazzel
Ja, dat was ook mijn eerste idee...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:04 schreef Atreidez het volgende:
Dat benen bewegen zag er niet als check uit trouwens. Meer een soort reactie op pijn, net zoals het op je tanden bijten of je vuisten ballen
Lol...sta jij in rechtstreekse verbinding met Olav of zo..?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:04 schreef Atreidez het volgende:
Dat benen bewegen zag er niet als check uit trouwens. Meer een soort reactie op pijn, net zoals het op je tanden bijten of je vuisten ballen
Het was voor hem wel wachten op de eerste tegenslag voor Hamilton, en zie hier......quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik hoop het niet: typische Alonso-mazzel
Ik zoek wel nog een nieuwe baanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lol...sta jij in rechtstreekse verbinding met Olav of zo..?
Gezien de reactie op RTL+ en de duim lijkt me de schade wel mee te vallen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dit is wel iets meer dan een tegenslag vind ik...
In het ergste geval kan er iets scherps naar binnen geschoten zijn dat letsel veroorzaaktquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hmm, nu ze de auto optakelen lijkt het dat de neus nog in takt is. Dus benen en voeten zullen ook nog oke zijn??
Ze zullen hem best wel de baan op sturen; een eventuele poll is ws belangrijker...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zullen ze Alonso zometeen nog de baan opsturen?? Of zullen ze eerst uitzoeken wat er met Hamilton gebeurd is??
yep, lijkt me vrij pijnlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
Liet hij nou z'n handen aan het stuur? Dat zou niet al te slim zijn...
Tuurlijk sturen ze hem de baan op. Klote wat is gebeurt, maar ze hebben al tig rondjes gereden zonder een dergelijk probleem.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:13 schreef OA het volgende:
Ze zullen hem best wel de baan op sturen; een eventuele poll is ws belangrijker...![]()
is dat niet snel ontsnappende lucht uit de band ofzoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:16 schreef Googolplexian het volgende:
Dus wat we denken te weten: wielmoer niet goed vast, wiel ging vibreren buiten de marge, kapot gesneden door iets.
Maar waar komt dat eerst pufje rook dan vandaan?
Waarom zou Bridgestone zich terugtrekken voor iets wat een McKlauwen probleem is?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:18 schreef vosss het volgende:
Als Alonso nou dalijk hetzelfde meemaakt, zou Bridgestone zich dan terugtrekken, net als Michelin in Amerika destijds? Dan hebben we morgen helemaal geen race
idd, grip weg en meteen 't grind in... daarna stuiter je gewoon met je wielen in de lucht de bandenstapel inquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:21 schreef angel_akira het volgende:
stomme vraag miesschien maar waarom blijft ie rechtdoor gaan als hij contiunue volledig links steurt. kzie geen enkele beweging in beidee kanten. of is dat normaal als er een bandje kaduuk is.
sorry, ben niet zo technisch aangelegd:P
Doordat ie linksaf moet staat alle druk op t rechtervoorwiel. Die is lek, dus geen druk, dus rechtdoor. Als ie rechtsaf zou sturen zou t nog wel gaan (althans, op asfalt.. In t grint doe je helemaal niks met je stuur op zo'n snelheid)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:21 schreef angel_akira het volgende:
stomme vraag miesschien maar waarom blijft ie rechtdoor gaan als hij contiunue volledig links steurt. kzie geen enkele beweging in beidee kanten. of is dat normaal als er een bandje kaduuk is.
sorry, ben niet zo technisch aangelegd:P
Als je linksaf gaat drukt het gewicht van de auto vooral op je rechter voorwiel. Die band plofte dus, linksafsturen gaat dan bijna niet meer.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:21 schreef angel_akira het volgende:
stomme vraag miesschien maar waarom blijft ie rechtdoor gaan als hij contiunue volledig links steurt. kzie geen enkele beweging in beidee kanten. of is dat normaal als er een bandje kaduuk is.
sorry, ben niet zo technisch aangelegd:P
Fuck: dus toch die typische Alonso-mazzel. Hoeveel containers 'geluk' neemt die gozer mee naar het circuit?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:30 schreef vw_caddy het volgende:
Probleem zou ook bij Alonso zijn geweest, maar hebben ze nu opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |