Nieuwe banden?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:06 schreef Sally het volgende:
Het is bijna triest...Nu maar hopen dat de nieuwe kar beter is: aan deze gingen geen updates meer gebeuren... Nog geen nieuw moertje...
Hij trok zeker een winkelhaak in z'n overall toen hij een draadje van de radio los wilde trekken...quote:
Mss óók wel niet!quote:
Of hij schrok toen Kolles op de radio riep dat hij net als vanmorgen weer een rondje wilde meerijdenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij trok zeker een winkelhaak in z'n overall toen hij een draadje van de radio los wilde trekken...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:12 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Of hij schrok toen Kolles op de radio riep dat hij net als vanmorgen weer een rondje wilde meerijden![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:52 schreef vosss het volgende:
Hmzzz, Ralf zit er aardig bij in de training.
Misschien koop ik hem met de manager.
Die is nu toch 17 miljoen goedkoper? Is dat al verweerkt in de manager of niet?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:52 schreef vosss het volgende:
Hah, eindelijk is weer een goede grap na zo'n lange tijdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:52 schreef vosss het volgende:
Moet je eens kijken in het Ralf Fanboy topic van vanmiddag...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:39 schreef arexes het volgende:
[..]
Hah, eindelijk is weer een goede grap na zo'n lange tijd![]()
quote:A well-placed Honda source said yesterday there is "a very high chance" that the former Ferrari technical director Ross Brawn will take that position in the Japanese team.
The vastly experienced 52-year-Englishman, on sabbatical this year after 10 years with Ferrari, oversaw Michael Schumacher's first two championships with Benetton in 1994-5 and was a key influence in Ferrari's unprecedented domination between 1999 and 2004.
Honda has recently announced a number of technical signings but none on the level of Geoff Willis, who was at the helm in 2004 when Honda was beaten only by Ferrari in the constructors' championship. After a disappointing 2005 and a difficult start to 2006, which included a disqualification for running underweight, Willis's dismissal followed a directive from Japan and was not endorsed by the team as a whole.
Today, Honda has more experience, greater depth and stronger resources but is lacking in technical leadership. Willis's successor, Japan's Shuhei Nakamoto, has long experience of motorbike and engine design but whether he is the man to range against formidable opponents like Renault's Pat Symonds is another question.
Brawn, many feel, could solve Honda's and Jenson Button's problems at a stroke and is a totally free agent . An announcement, however, is unlikely until the sport's industrial espionage case is resolved.
Speciaal voor mij??quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:16 schreef Googolplexian het volgende:
effe een leuke voor AR en waarschijnlijk ook de reden dat Jens en Rube blijven:
[..]
Niks mis met Barri, hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Speciaal voor mij??![]()
Maar het zou goed nieuws zijn als hij naar Honda komt. Alhoewel ik nog steeds niet erg verheugd ben dat Barri blijft (ookal is het een vriendelijke man)
Geen bron van jou, Googol? Hak toch niet verwacht bij jouquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:16 schreef Googolplexian het volgende:
effe een leuke voor AR en waarschijnlijk ook de reden dat Jens en Rube blijven:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen bron van jou, Googol? Hak toch niet verwacht bij jou![]()
En nee: het was toch net te verwachten dat Ross na z'n sabatical bij een ander team aan de slag zou gaan???
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:22 schreef cappp het volgende:
Wees blij met winkelhock, nu heb je geen schaamtegevoel als Nederlander![]()
Hij bedoelt dat Albers als een held afsteekt tegenover Winkelhock.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]Waar komt Spyker volgens jou vandaan dan?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:37 schreef Atreidez het volgende:
Mochten ze winnen, dan hoor je toch echt een nederlands volksliedGo Winkelhock!
Oh Sanger ?Dan heeft Mol t verkeerd geroepen in t begin
Met Nederlandse eigenarenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:37 schreef sanger het volgende:
Spyker F1 is een Engels team, onder Engelse vlag, en in Engeland geregistreerd als bedrijf
In Nederland zitten alleen de geldschieters (voor zover ze dat doen).
Duitse teambaas?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:42 schreef vingerplant het volgende:
Duitse coureurs + Duitse teambaas = Duits team
Er is in ieder geval niks Nederlands aan Schpaiker![]()
Je hebt hier nog altijd veel meer pluspuntjes gescoord dan minpuntjes Googolquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:47 schreef Googolplexian het volgende:
Ja ... ik dacht dat dat een Roemeniër was, maar nee dus
minpuntje Googol
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:50 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Je hebt hier nog altijd veel meer pluspuntjes gescoord dan minpuntjes Googol
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:28 schreef sanger het volgende:
Winckelhoch for WC!!!!!
Denk het ook wel..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:28 schreef sanger het volgende:
Winckelhoch for WC!!!!!
elk voordeel heb ze nadeelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kom ik thuis, denk ik dat het al voorbij is. Kan ik toch nog ff meekijken!
ditoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:17 schreef WEST het volgende:
mooi in de manager geen enkele rijder of team dat afvaltnu
Het is toch (bijna) altijd om 14:00u pas?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kom ik thuis, denk ik dat het al voorbij is. Kan ik toch nog ff meekijken!
Ironie: die bocht wordt morgen de "Schumacher S" genoemd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Beentje gebroken a la Schumacher?
wow die klap...quote:
Joh? Inderdaad erg ironisch. Vind je ook niet?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:56 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Ironie: die bocht wordt morgen de "Schumacher S" genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |