En winkelhaak verliest in S2 het meeste tov Sutil dacht ik. De auto is dus met name in S2 te slecht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef Berto het volgende:
Ondertussen al 1,5 sec voor op Winkelhaak.
Sutil verliest tov de rest vooral in sector 2 teveel.
Sector 1 is veel kort bochtenwerk, 2 is wat meer gassen met snellere technische bochten. Op zich logisch dat ze het daar laten liggen.quote:Op [urtp://forum.fok.nl/topic/1051826/2/50#51654339]vrijdag 20 juli 2007 11:08[/url] schreef Berto het volgende:
Sutil verliest tov de rest vooral in sector 2 teveel.
Mechanische gripquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:10 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Sector 1 is veel kort bochtenwerk, 2 is wat meer gassen met snellere technische bochten. Op zich logisch dat ze het daar laten liggen.
Idd, die rammelbak gaat nu eenmaal niet harder dan dat Sutil en Albers er mee gingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:17 schreef Berto het volgende:
Op zich wel jammer, want als Sutil daar wat meer in buurt van de andere kon blijven, zit ie er op zich goed bij.
quote:
*mag kimi/ferrari niet zo*quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:22 schreef vingerplant het volgende:
[..]
2e tijd pakken? Wat is daar mis mee?
Wie?????quote:
Of ze krijgen elkaar hun testdata wel, maar verzamelen op deze manier extra veel gegevensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:20 schreef Googolplexian het volgende:
Valt me op dat Alonso de laatste tijd ogenschijnlijk een compleet ander testprogramma rijdt dan Lewis ... zou dat zijn omdat ie echt zo bang is dat Lewis zijn testdata anders krijgt?
Hij verliest in zowel S1 en S3 toch ook minimaal een paar tienden (per sector).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:17 schreef Berto het volgende:
Op zich wel jammer, want als Sutil daar wat meer in buurt van de andere kon blijven, zit ie er op zich goed bij.
Klopt maar het grote verlies komt echt in het midden. Als daar wat meer gewonnen zou kunnen worden, zit hij er in ieder geval dichtbij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij verliest in zowel S1 en S3 toch ook minimaal een paar tienden (per sector).
*overnieuw, sanger...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Of ze krijgen elkaar elkaars hun testdata wel, maar verzamelen op deze manier extra veel gegevens
Posticon niet gezien?quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:27 schreef Berto het volgende:
[..]
Klopt maar het grote verlies komt echt in het midden. Als daar wat meer gewonnen zou kunnen worden, zit hij er in ieder geval dichtbij.
Als dat zo zou zijn dan zouden ze geheel afhankelijk zijn van hun testprogramma. Oftewel 1 van de twee slaat altijd de plank mis in het betreffende weekend.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:27 schreef Sally het volgende:
[..]
*overnieuw, sanger...*
Ik zat zelf te denken dat het nog zou kunnen dat Alonso (hoe zielig, zeg) idd niet wil dat Lewis zijn data kan gebruiken...![]()
Snap niet helemaal wat je bedoelt, maar ik had nog een interview in gedachten van FA, waarin hij iets zei over het niet mogen gebruiken van zijn data door Lewis... Vandaar dequote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan zouden ze geheel afhankelijk zijn van hun testprogramma. Oftewel 1 van de twee slaat altijd de plank mis in het betreffende weekend.
Ik probeer positief te zij he.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je in die twee sectoren al 4 tienden verliest, dan ben je gewoon een halve seconde per ronde te langzaam.
Waarom zou je positief zijn voor een Duits team en niet voor STR of Super Aguri?quote:
Zat hij ook in een bolide net?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:33 schreef vingerplant het volgende:
Zoals het er nu uitziet kan ook BMW dit weekend meedoen om de podiumplaatsen
Opsomming van de eerste training:
Renault![]()
Sutil![]()
Winkelhock![]()
Schpaiker![]()
![]()
Kolles![]()
En natuurlijk Ralf![]()
Hij zat bij Winkelhock in, door al die extra kilo's was die bak zo langzaamquote:
Je hebt eigenlijk gelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:34 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Waarom zou je positief zijn voor een Duits team en niet voor STR of Super Aguri?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:36 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Hij zat bij Winkelhock in, door al die extra kilo's was die bak zo langzaam![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:34 schreef Sally het volgende:
*tijden worden nu bijgewerkt op LT en heb hier geen directe verbinding*
Bijgewerkt: met wie zou je de Spykercoureurs willen vergelijken qua sectortijden???
Met elkaar, ik zou niet weten met wie anders.quote:
Ik dacht dat we het net over "de Spykers" hadden, vandaar mijn vraag...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:42 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Met elkaar, ik zou niet weten met wie anders.
Daarom dus Sutilen de Winkelhock/Kolles combinatie
![]()
Waarom Kubica???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:43 schreef Sally het volgende:
Wat jammer nou dat ik geen BMW kan aanschaffen...
Wél Kubica! *dat gaan we meteen maar even regelen*![]()
quote:
quote:De volgende training begint om 14.00 vanmiddag.
Omdat ik net niet genoeg 'canten' heb voor Heidfeld...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom Kubica???
In de kwali verliest hij van Heidfeld
En dan te bedenken dat Albers de laatste 6 races vijf keer de snelste Spyker-coureur was in de 1ste VT.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het net over "de Spykers" hadden, vandaar mijn vraag...
S1: Winkelhaak -/- Sutil = 0.2
S2: Winkelhaak -/- Sutil = 0.4
S3: Winkelhaak -/- Sutil = 0.3
Sommetje: bijna een seconde in vergelijking met de snelste sectortijden...
Bij een dergelijk aantal gereden ronden lagen de tijden ook altijd vlak bij elkaar met Sutil en Albers.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:49 schreef sanger het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Albers de laatste 6 races vijf keer de snelste Spyker-coureur was in de 1ste VT.
quote:
1x Fernando is wel genoeg, hè?quote:De Brit wist de Nürburgring in een tijd van 1.32.515 te ronden. Kimi Räikkönen en Fernando Fernando Alonso volgden op kleine afstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |