Heb ik ook ooit in Spa gehad, een heel weekend 13 graden en motregen. Echt niet minder plezier gehad en de kou in het tentje voel je 's avonds toch niet meerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:54 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook overdekt, dat wel. Maar op de camping zit ik niet overdekt haha. Boeiend, drinken we een extra biertje om de kou te verdrijven uit onze tengere lichaampjes.
In buivorm graag, en het liefst alleen tijdens de race zodat ze niet hebben kunnen trainen op natquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Die regen word de laatste 3 races al voorspelt.
Nou, laten we maar hopen dat de lucht nu wel openscheurt en zich leeg stort boven het circuit.
Dankjewelquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:07 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit in Spa gehad, een heel weekend 13 graden en motregen. Echt niet minder plezier gehad en de kou in het tentje voel je 's avonds toch niet meer
Veel plezier alvast voor de mensen die gaan!
Viel Spass!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:20 schreef X-fi het volgende:
Nog 5,5 uur en ik zit in de bus richting Bon
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[TK] Chauffeur Spyker
Eigenlijk was mijn topic destijds best vooruitziend
Ow, ff LT aan!quote:
Owwww... is DAT hetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:23 schreef sanger het volgende:
Ik weet waarom Sutil nog geen tijd heeft neergezet
Hij pist in zijn broek van het lachen als ie de tijden van zijn teamgenoot ziet
quote:
Sutil is inmiddels wel wat gewend hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:23 schreef sanger het volgende:
Ik weet waarom Sutil nog geen tijd heeft neergezet
Hij pist in zijn broek van het lachen als ie de tijden van zijn teamgenoot ziet
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sutil is inmiddels wel wat gewend hoor
Ze hoeven de helft van de achterstand nog maar in te halen: dan zitten ze bij STR in de buurt!!!quote:
Ik bedoelde meer dat hij zo moest lachen omdat zijn goede (en in de Spyker steeds sneller wordende) teamgenoot is vervangen door een matoge coureur.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sutil is inmiddels wel wat gewend hoor
Dan heeft ie in 1 uur al net zoveel bereikt als Albers in een half jaar bedoel je??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:50 schreef sanger het volgende:
Aan de andere kant valt de tijd van Sutil ook wel ietwat tegen. Als Winkelhaak binnen een secondje van Sutil weet te blijven doet hij het redelijk.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dan heeft ie in 1 uur al net zoveel bereikt als Albers in een half jaar bedoel je??
Laat je nou eens niet uit de tent lokken Sanger, geniet van de snelle tijden van winkelhaakquote:
Je hebt gelijk. Gelukkig voor AR doet Honda het wel heel goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Laat je nou eens niet uit de tent lokken Sanger, geniet van de snelle tijden van winkelhaak
Button op 1,8s van Hamilton, het is wel eens meer geweest jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Gelukkig voor AR doet Honda het wel heel goed![]()
Hamilton had die tijd neergezet op de hardere bandquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:06 schreef sanger het volgende:
BMW indd snel. Maar staan ze op harde of zachte banden? En datzelfde geld natuurlijk ook voor McLaren en Ferrari.
Vreemd dat de hardere de laatste tijd ook vaak net zo snel is als de zachte.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hamilton had die tijd neergezet op de hardere band
De vraag is dan of BMW dat ook heeft gedaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hamilton had die tijd neergezet op de hardere band
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |