ja hij heeft zijn handen uit zijn zakken..quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:06 schreef farceman het volgende:
Nix zit ligt klaar om helemaal lso te gaan.....hahahaah
Ik ben er ook bang voorquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef Day het volgende:
Die Nadia is echt levensgevaarlijk!
Klopt, maar de walging is gewoon te groot. Ik krijg er agressie aanvallen van.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat muten niet! Zo weet je toch nooit wat er allemaal speelt?
Dat was APK, geloof ik. Maar ik vond ook een goeie vergelijking.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jij vergeleek haar met Joan Collins, dat vond ik zo'n treffer![]()
Tja, ik kan er wel tegen. Voor mij is dit 1 grote soap. En een echte favoriet heb ik niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar de walging is gewoon te groot. Ik krijg er agressie aanvallen van.
Ik kan echt niet geloven dat er zulkje types bestaan.
is ook wel de manier om hiernaar te kijken maar het lukt mij ook niet altijd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, ik kan er wel tegen. Voor mij is dit 1 grote soap. En een echte favoriet heb ik niet.
Daar zijn pillen voorquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef Fast_Eddy het volgende:
[..]
is ook wel de manier om hiernaar te kijken maar het lukt mij ook niet altijd.
Ik trek ook niet iedereen, hoor. Maar met al nieuwe ontwikkelingen wil ik wel weten wie welk gemeen spelletje speelt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef Fast_Eddy het volgende:
[..]
is ook wel de manier om hiernaar te kijken maar het lukt mij ook niet altijd.
Naar een soap met zo goed als allemaal karakters waar je je ongelooflijk aan irriteert zou ik ook niet meer kijken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, ik kan er wel tegen. Voor mij is dit 1 grote soap. En een echte favoriet heb ik niet.
als nadia laat merken dat ze liever naast denniks blijft liggen dan denk ik dat jaap zichquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:54 schreef HenrySpencer het volgende:
J: Ik wil haar gewoon in m'n bedje hebben, naast me hebben.. En ik wil me gewoon goed voelen, dat het me sterker maakt.
Emo-Japieee. Zonder Nadia had ie nog bij H+L gezeten.
Remember E10 ....quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar de walging is gewoon te groot. Ik krijg er agressie aanvallen van.
Ik kan echt niet geloven dat er zulkje types bestaan.
Dat gaat idd gewoon... ik hoop zo dat Jaap dat ook inziet en de rest allemaal in de zeik genomen heeft....quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef farceman het volgende:
Zie Jaap voor het eerst vandaag lachen.....hij is weer bij Huub.
Zijn natuurlijke vriend
Dat lees je hier dus wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ik trek ook niet iedereen, hoor. Maar met al nieuwe ontwikkelingen wil ik wel weten wie welk gemeen spelletje speelt.
Ik heb ook geen favoriet ( die is al naar huis ) en dat maakt het gemakkelijker om te kijken denk ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Die kon ik dan weer wel redelijk goed verdragenquote:
Daarom heb ik het echt meeleven/meevoelen ook losgelaten. Was beter voor mijn hartquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Naar een soap met zo goed als allemaal karakters waar je je ongelooflijk aan irriteert zou ik ook niet meer kijken.
Ik heb nog altijd dat oude vertrouwde 'good against evil' , maar in de kooi is dat praktisch onmogelijk geworden.
Hij heeft sowieso een paar mensen heel erg in de zeik genomen, dus heeft daar geen moeite mee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:13 schreef Desii het volgende:
[..]
Dat gaat idd gewoon... ik hoop zo dat Jaap dat ook inziet en de rest allemaal in de zeik genomen heeft....
ohhhhh wat zou ik dan genieten zeg
Ik heb ook geen favoriet, maar wel een aantal miljonairs waar ik een grotere hekel aan heb dan aan anderen. En dat wisselt ook nog wel eens.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb ook geen favoriet ( die is al naar huis ) en dat maakt het gemakkelijker om te kijken denk ik.
Je moet het ook relativeren, het een spel en een soap inderdaad, geen werkelijkheid.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kon ik dan weer wel redelijk goed verdragen
Trek dan een paar leuke teenslippers aan...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die blote enkels en die schoenen van Mitch![]()
Precies!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:12 schreef rooie3 het volgende:
Jaap begrijp ik wel.Als Huub iets meer moeite had gedaan om Jaap echt het gevoel te geven dat hij erbij hoorde had hij Huub gekozen.Huub dacht dat het met Jaap wel goed zat en frunnikte liever aan Lieke of ging de krant lezen als Jaap wou praten.
Zit ik ook aan te denken, maar als er wel terror komt moet ik morgen zoveel bijlezen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
Trusten, ik vertrouw op de nachtploeg.![]()
Ja Huub is idd te veel met zichzelf en Lieke bezig, de scherpte is eraf.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:12 schreef rooie3 het volgende:
Jaap begrijp ik wel.Als Huub iets meer moeite had gedaan om Jaap echt het gevoel te geven dat hij erbij hoorde had hij Huub gekozen.Huub dacht dat het met Jaap wel goed zat en frunnikte liever aan Lieke of ging de krant lezen als Jaap wou praten.
Mijn vrouw vindt slippers gevaarlijk a-sexueel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Trek dan een paar leuke teenslippers aan...
Denk dat die maanden gaan tellen.... en hij weet dat hij teveel aan het doordraaien is met zijn agressie, dus wel logisch dat hij meer met zichzelf bezig is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja Huub is idd te veel met zichzelf en Lieke bezig, de scherpte is eraf.
Je kunt toch ook niet van iemand verwachten dat hij een half jaar scherp kan blijven??quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja Huub is idd te veel met zichzelf en Lieke bezig, de scherpte is eraf.
Als ik hem een beetje goed inschat, waarschijnlijk een opgerolde sokquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:22 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Wat is Dennis toch een lelijke vent. Wat zit er in zijn zak?? Zijn make up doosje?
Tandjes al gepoetst?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt toch ook niet van iemand verwachten dat hij een half jaar scherp kan blijven??
Volgens mij heeft dat overigens niet eens zoveel met Lieke te maken, ze kwam alleen binnen op het moment dat hij uiteindelijk toch wel afgezakt zou zijn.
misschien een stressballetje, kan hij lekker in knijpen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:22 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Wat is Dennis toch een lelijke vent. Wat zit er in zijn zak?? Zijn make up doosje?
Ik vond hem met Eric wel erg grappig, en met Lieke is hij wel close maar geen grappig team. Ik begrijp hem ook wel hoor, maar toch ik hoop dat hij weer een opleving krijgt. En geen alcohol is misschien al een begin...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt toch ook niet van iemand verwachten dat hij een half jaar scherp kan blijven??
Volgens mij heeft dat overigens niet eens zoveel met Lieke te maken, ze kwam alleen binnen op het moment dat hij uiteindelijk toch wel afgezakt zou zijn.
Ik denk daar anders over.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Mijn vrouw vindt slippers gevaarlijk a-sexueel.![]()
Er zijn volgens haar maar weinig leuke slippers en nog minder leuke mannenvoeten![]()
True, het vertrek van Syl heeft veel impact gehad. Tel daarbij de maanden die hij er zit, weinig rust, veel drank en sigaretten en de tv-momenten die hih moest maken en Lieke was een welkome afwisseling. Iemand die hij kon vertrouwen. Helaas heeft dat wel geresulteerd in het te vroeg loslaten van andere sterke medespelers.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
TV, Missing without a trace, net 3.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:25 schreef neehe het volgende:
Kijken ze naar de tv, of naar een dvd ?
En dat is iets wat ik niet snap.Ik denk echt niet dat ze die tent nog laten draaien met drie mensen over.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
True, het vertrek van Syl heeft veel impact gehad. Tel daarbij de maanden die hij er zit, weinig rust, veel drank en sigaretten en de tv-momenten die hih moest maken en Lieke was een welkome afwisseling. Iemand die hij kon vertrouwen. Helaas heeft dat wel geresulteerd in het te vroeg loslaten van andere sterke medespelers.
Ik kan best begrijpen dat Jaap niet met een stel over wil blijven, daar wint hij gewoon nooit van.
Tamara zei het ook van Brian.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zit er maar één ding voor hem op, een team worden met Natasia, en haar 'overreden' te blijven na 23 sept.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
True, het vertrek van Syl heeft veel impact gehad. Tel daarbij de maanden die hij er zit, weinig rust, veel drank en sigaretten en de tv-momenten die hih moest maken en Lieke was een welkome afwisseling. Iemand die hij kon vertrouwen. Helaas heeft dat wel geresulteerd in het te vroeg loslaten van andere sterke medespelers.
Ik kan best begrijpen dat Jaap niet met een stel over wil blijven, daar wint hij gewoon nooit van.
Wat fijn voor mij, ik ben verslaafd aan mijn Reef'squote:
Natasia word gewoon vervangen door een ander.Dat roepen ze nu al dagen.Dus de regeling van een jaar is ook weg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan zit er maar één ding voor hem op, een team worden met Natasia, en haar 'overreden' te blijven na 23 sept.![]()
O'Neill heeft ook elk jaar wel een paar leuke in de collectiequote:Op donderdag 12 juli 2007 23:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat fijn voor mij, ik ben verslaafd aan mijn Reef's![]()
Denk dat Huub wel een punt heeft met 'ze laten het publiek beslissen', bijvoorbeeld via de popoll.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat is iets wat ik niet snap.Ik denk echt niet dat ze die tent nog laten draaien met drie mensen over.
Dat kost teveel geld.
Het is weer ook alweer bijna zover dat ze aan zijn slurfje mag hangen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:33 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennis geeft nadia nu met anderen erbij wel wat meer aandacht.
Tot 23:35, volgens de gids.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:37 schreef blomst het volgende:
Tot hoelaat duurt deze serie?
Dennix is een rasechte opportunist,quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef farceman het volgende:
Denix gaat dadelijk zijn ding doen: los gaan en alle bommen los......
Het begint echt een grap te worden met die nietsnut.
Die krijgt binnen 14 dagen de toneelhaak;
Hij voert niks uit, praat niet over zijn gevoelend enz enz.
nu opeens wel, omdat hij weet dat jaap op haar aast.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:33 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennis geeft nadia nu met anderen erbij wel wat meer aandacht.
Ook een signaal voor Jaap om zich niet openlijk tegen Huub en Lieke uit te spreken, dat zou hem alleen maar zwak maken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:40 schreef miesy het volgende:
[..]
nu opeens wel, omdat hij weet dat jaap op haar aast.
jaap heeft het ook door, die houd ze goed in de gaten.
minpuntje van denniks voor jaap, zou ik denken.
Met zijn riem onder z'n oksels moet hij een heel end komen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:39 schreef Meganog het volgende:
[..]
Misschien kan Mitch zijn broekspijpen nog iets verder optrekken.
Zekers, maar zusje van Lieke heeft haar gewaarschuwd voor Jaap, dus dat komt niet zo gauw meer goed...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ook een signaal voor Jaap om zich niet openlijk tegen Huub en Lieke uit te spreken, dat zou hem alleen maar zwak maken.
D denkt serieus dat hij qua populariteit Huub naar de kroon kan steken. Zijn complete afgang in de volgende popupoll zal dan ook hard aankomen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:39 schreef riri het volgende:
[..]
Dennix is een rasechte opportunist,
Vertaald dus iemand die profijt probeert te trekken van de omstandigheden,een kameleon.
Je hoorde hem net ook weer.... hij wil zo graag dat de bom barst maar daar begint hijzelf niet mee,daar moeten anderen mee beginnen...eerst moet hij de veiligheid van dat anderen steunen weten dan past durft hij iets.
Niet iemand die rechtstreeks reageert op een situatie maar eerst allerlei veiligheden in moet bouwen.
Zijn haat tegen Hub en Lieke heeft ook niets meer met het spel te maken met zit gewoon in zijn genen....waarom?waarom haat hij zo?
Komt het omdat dat mensen zijn die zich zeker voelen van zichzelf?Waarom vecht hij zo sneaky en niet open door iemand rechtstreeks te benaderen.
Het is nu al duidelijk dat hij dit zelf ook niet red zo....bewoners hebben al allerle vraagtekens bij zijn gedrag en zijn manier van doen.
Denkt hij nou echt dat hij daar ver mee kan komen?
Als hij zo door blijft spelen dan is het gauw gebeurt met hem.
hahahaquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Met zijn riem onder z'n oksels moet hij een heel end komen.![]()
Getver, navelpluis!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:44 schreef Yollie het volgende:
Brian heeft pluisjes in zijn navel.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:45 schreef Fast_Eddy het volgende:
ik denk niet dat huub en lieke deze terror nog lang gaan volhouden![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:45 schreef Fast_Eddy het volgende:
ik denk niet dat huub en lieke deze terror nog lang gaan volhouden![]()
Maar probeert desondanks als casanova over te komen....quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:46 schreef Meganog het volgende:
Ik versta niet veel van het rare gepiep van Dennis.
Dreams of Beauty??? Dan mag Amanda wel veel gaan dromen, want mooi haar zal zij nooit krijgen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:45 schreef Dark het volgende:
Brian tegen Amanda - wanneer komt DOB?
A - Is het zo erg?
B - wanneer komt DOB?
Niet zo neerbuigend, dat is nou eenmaal zijn terrorquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:46 schreef Meganog het volgende:
Ik versta niet veel van het rare gepiep van Dennis.
Morgen een afspraak bij de psychiater gemaakt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef ricofromrio het volgende:
ik wil op dennix lijken
Luister en kijk jij naar andere streams?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:49 schreef ricofromrio het volgende:
hij kan goed zingen en heeft altijd mooie vrouwen om zich heen
Dan moet je frituurvet over je gezicht gooien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef ricofromrio het volgende:
ik wil op dennix lijken
I'm so sorry for youquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef ricofromrio het volgende:
ik wil op dennix lijken
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:49 schreef ricofromrio het volgende:
"Non stop rocken" heb ik al een tijd niet meer gehoord inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee de drank moest van hem kotsen, dat vertelt ie niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis zegt dat hij nog nooit van drank heeft moeten kotsen
[afbeelding]
Hahahahaha-hahahahaha-hahahahahaaaaaa-hahahahahahaaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:49 schreef ricofromrio het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee de drank moest van hem kotsen, dat vertelt ie niet.![]()
Jaap zei ook dat Huub het wel overleeft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft nu dus tegen Huub ook gezegd dat hij voor de rest kies. Huub loopt weg en zegt ik ga ff met me meisje kleffen Jaap zegt geniet er nog maar ff van.
Express te laat.En Huub doet weer geen moeite om aardig te zijn tegen Jaap.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:50 schreef yellowfirst het volgende:
Ha Jaap en Huub, dat is interessant
Jaap is zooooo door het ijs gezakt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft nu dus tegen Huub ook gezegd dat hij voor de rest kies. Huub loopt weg en zegt ik ga ff met me meisje kleffen Jaap zegt geniet er nog maar ff van.
Huub zei zelf ik overleef het wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaap zei ook dat Huub het wel overleeft.
goed zo ..huubquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef riri het volgende:
Huub toont weer klasse..."Ik overleef het wel zegt Huub"
Nee mevr. Flens vond die andere interessanter, dus ze schakelden veel te laat overquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef Fast_Eddy het volgende:
heeft iemand het gesprek tussen huub en jaap gevolgd ?
Jaap heeft gezegd dat hij Huub niet meer steunt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:53 schreef farceman het volgende:
Hoop dat huub deze teror van nix nog lang volhoudt........
We kregen alleen de laatste minuut te horen.De regie heeft liever die twee stomme dombo,s in beeld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef Day het volgende:
Shit, ik was net te laat bij Huub en Jaap.
Heeft hij 't gezegd?
Jaaaaaaaaaa BB terugquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij gaat het wel lukken, met de weekopdracht.
En twee weken achter elkaar rantsoen is ook niet in het belang van het programma.
Jij bent niet meer te helpen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef ricofromrio het volgende:
ik wil op dennix lijken
Dat zei Jaap niet dat zei Huub zelfquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaap zei ook dat Huub het wel overleeft.
Dit snap je toch niet.........quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:54 schreef Yollie het volgende:
REDACTIE graag stream op Huub en Lieke
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
En twee weken achter elkaar rantsoen is ook niet in het belang van het programma.
Jaap wil gewoon Lieke weg en daarna met Huub knallen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:55 schreef HenrySpencer het volgende:
Jaap zei tegen Huub iets in de trand van 'na zuur komt zoet' en 'het wordt wel weer leuk'. En het mooie aan het verhaal vond ie dat huub het inderdaad toch wel overleeft.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat Jaap de hele situatie helemaal niet zo tof vindt.
Huub heeft zelf tegen Jaap gezegd dat het via Lieke haar zus is binnengekomenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
Ja Jaap zei van de week al een paar keer dat hij niet anders kon en dat het geen reality meer is...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:56 schreef Marieke_B het volgende:
Ik viel er ook net te laat in maar ving nog net op dat Huub tegen Jaap zei dat de zus van Lieke heeft gezegd dat Jaap voor de andere kant gekozen heeft. Jaap zei 'ik ontken niks".
Huub zei "Wat er ook gebeurt, ik overvleef het wel'
Jaap zei 'dat is een ding dat zeker is
Huub 'Dan ga ik maar even m'n meise knuffelen
Jaap 'Geniet er nog maar even van ..
Ik heb een vermoeden van het script...
Jaap heeft ook al gezegd dat het geen 6-2 zou worden.... Nou dat wordt het nu dus wel, dus Japie zwamt ook maar wat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:58 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja Jaap zei van de week al een paar keer dat hij niet anders kon en dat het geen reality meer is...
Ik vind je een schatje.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dan moet je frituurvet over je gezicht gooien.
Dat zei hij net toch ook weer ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:00 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap heeft ook al gezegd dat het geen 6-2 zou worden.... Nou dat wordt het nu dus wel, dus Japie zwamt ook maar wat.
Huub zei ook tegen Jaap, hoe reality het ook is, je kan nog wel je eigen keuzes maken.
dan word me sjaal vettigquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dan moet je frituurvet over je gezicht gooien.
Iedereen wil eigenlijk Huub en Lieke nu zien, maar er hangt ergens een toneelhaak voor 1 van de 2 die wij nog niet mogen zien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:00 schreef neehe het volgende:
Waarom geen 4 verschillende beelden, altijd is het dubbel.
moprgenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:01 schreef heracles het volgende:
Iemand al Harry Potter gezien?????
Voornamelijk Amanda en Dennix, heb ze uitgezet.quote:
Mee eens..het eerste stuk in ieder geval...mijn theorie is: Lieke gaat eruit, Huub blijftquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:01 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat Lieke getoneelhaakt wordt binnenkort, en dat Huub met Jaap moet gaan pacten.
Dit is volgens het script, en ik denk ook dat Denniks de plaats van Brainless gaat innemen als mannelijke Huub hater. Brainless wordt dus ook na Lieke getoneelhaakt.
Waar zie jij die op de streams?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:01 schreef heracles het volgende:
Iemand al Harry Potter gezien?????
Waarom moet er altijd aan Huub zijn kant iemand getoneelhaakt worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:01 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat Lieke getoneelhaakt wordt binnenkort, en dat Huub met Jaap moet gaan pacten.
Dit is volgens het script, en ik denk ook dat Denniks de plaats van Brainless gaat innemen als mannelijke Huub hater. Brainless wordt dus ook na Lieke getoneelhaakt.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Had ik gedaan, maar na het posten is het weer anders.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Het minste wat je kon doen was er een mooie rechthoek van maken![]()
vraagje tussendoor, kun je morgenmiddag de tour er ook bij zettenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voornamelijk Amanda en Dennix, heb ze uitgezet.![]()
Hoezo vind Brainless hem nep?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:01 schreef Dark het volgende:
Brian, Amanda en Nadia vinden Dimitri gemaakt, nep.
Ik ook, ik kan niet meer luisteren naar dat valse piepstemmetje van Amanda. En die andere twee daar kots ik ook opquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voornamelijk Amanda en Dennix, heb ze uitgezet.![]()
Ik denk dat Paul McCartney echt in de jaren 60 al is overleden en dat Oswald in zijn eentje Kennedy heeft vermoord.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:01 schreef wolferl het volgende:
Dayquote:
OHhh wat kijk je boozzzquote:
Nou als Amanda mij leuk zou vinden ga ik echt aan mezelf twijfelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:02 schreef Dark het volgende:
Amanda vindt Nadia echt super, een leuke chick!
Die bekende van Lieke (RSie ofzo) schreef al dat er niet al te veel aan de hand was. Geen man overboord. Het zou iets met portretrecht ofzo te maken hebben. Niet slim om nu van die spookverhalen de ether in de slingeren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk overigens ook dat de familie van Lieke bedreigd is. De moeder zei iets van "dan heb ik weer rust" en de vader van Lieke komt binnenkort "achter" praten.
misschien laten ze daarom Huub en Lieke niet zienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk overigens ook dat de familie van Lieke bedreigd is. De moeder zei iets van "dan heb ik weer rust" en de vader van Lieke komt binnenkort "achter" praten.
ja, de droefslechte producente deborah flens zwaait de scepter bij de FEBO tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:04 schreef ricofromrio het volgende:
er is iets aan de hand dat ze Jaap Lieke en Huub niet laten zien
Ik heb geen idee waarom Brian Dimitri nep vindt, hij zei dat gewoon.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hoezo vind Brainless hem nep?
Valt ie op hem ofzo?
Amanda is zelf nep, nepper dan haar kan niet. Zelfs Lolo Ferrari is nog echter.
Nadia zou zelf der buikje tonen op de streams om Dimitri te mogen kroelen.
cam2 inmiddelsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:07 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
misschien laten ze daarom Huub en Lieke niet zien
Tuuuurlijk. Heel mooi verzonnen, maa rmeneer Huib gaat echt niet langer blijven dan Brian, Jaap en zelfs nieuwkomer Nadia. Hij verdiend en krijgt 0,0quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb het al een paar keer gemeld
Van de week na de streamlock lag Lieke op de bank en zei toen tegen iemand "Eerst Natasia weg...dan Brian..eh"
Toen zei Tamara later tegen Brian iets in de trant van "Strak ben je ook weer thuis...erm erm ooit op een dag"
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
Day, ik wil ook even stout doen, 1 keertje maar?![]()
DennisNadia
Brian
Amanda
![]()
Ah: Huub en Lieke!![]()
Ik denk dat Bush achter 9/11 zit, en Gore de enige is die rijk wordt van het klimaat gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Paul McCartney echt in de jaren 60 al is overleden en dat Oswald in zijn eentje Kennedy heeft vermoord.
Achhhh wat stout zeg foeiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
Day, ik wil ook even stout doen, 1 keertje maar?![]()
DennisNadia
Brian
Amanda
![]()
Ah: Huub en Lieke!![]()
Zijn ze nooit ook maar 1 seconde geweestquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:08 schreef carpediem23 het volgende:
Denk dat Jaap binnen een paar dagen gaat terug krabbelen. Met Huub had hij toch de gesrpekken en lol? Zal Huub nu nog tijd aan jaap gaan besteden (als "vriend'')
Daar is hij ook helemaal niet mee bezig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:09 schreef rooie3 het volgende:
Huub lul niet zo dom.Het kan jouw vijand wel worden maar je krijgt hem niet weg zoals eric.
Onmogelijk. Lieke gaat nooit geweld gebruiken, dus die krijg je er nooit uit. Alleen als Huub de fout in gaat en eruit wordt gezet. Dan is Lieke ook de klos ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:03 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Mee eens..het eerste stuk in ieder geval...mijn theorie is: Lieke gaat eruit, Huub blijft
Hij zei het net tegen Huub, nadat Huub het had gevraagd, omdat ze het van Lieke's zus hebben gehoord. Jaap zei geniet er nog van nu het kan, toen Huub zei ik ga ff kroelen met me meissie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Dus Jaap heeft het echt geflikt? Ik kan het nog altijd niet geloven. Dit moet wel nog steeds onderdeel van een plan zijn. Jaap gaat anders echt zo verschrikkelijk uitgekotst worden, dat wil je niet weten. Dat moet hij zichzelf toch ook realiseren. Dat gaat hij niet trekken.
Oh jij bent ook lief hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:00 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vind je een schatje.
Je spreekt altijd meteen je gevoel uit als je gek wordt van hoe die mensen doen daar in het huis.
![]()
Klopt, Lieke is totaal niet gewelddadig, maar bij een uitlokking zoals Huub laatst bij Nadia weet je het bij niemand zeker natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onmogelijk. Lieke gaat nooit geweld gebruiken, dus die krijg je er nooit uit. Alleen als Huub de fout in gaat en eruit wordt gezet. Dan is Lieke ook de klos ja.
Trustequote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:11 schreef blomst het volgende:
ik ga niet meer wachten op de terror.
Lees het morgen wel.
welterusten![]()
.Net alsof Brian al de hele groep tegenover hem heeft gehad.Dan pas kan je de vergelijking trekken of Brian of Huub agressiever is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:09 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tuuuurlijk. Heel mooi verzonnen, maa rmeneer Huib gaat echt niet langer blijven dan Brian, Jaap en zelfs nieuwkomer Nadia. Hij verdiend en krijgt 0,0.
Door wie? Niet door de wannabees in DGK... en de rest is buiten...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Dus Jaap heeft het echt geflikt? Ik kan het nog altijd niet geloven. Dit moet wel nog steeds onderdeel van een plan zijn. Jaap gaat anders echt zo verschrikkelijk uitgekotst worden, dat wil je niet weten. Dat moet hij zichzelf toch ook realiseren. Dat gaat hij niet trekken.
Amanda maakt haar back up (Brian) gek met haar achterlijke, kromme gedachtengang, ook niet handig als je pretendeert een spel te spelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:12 schreef Dark het volgende:
Amanda vindt het grappig dat mensen neueueueueuken voor back up! (Lieke)
Hij zei net dan word hij mijn tegenspeler en die hebben het altijd zwaar.En daar vergist Huub zijn eigen in.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:10 schreef Meganog het volgende:
[..]
Daar is hij ook helemaal niet mee bezig.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:09 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tuuuurlijk. Heel mooi verzonnen, maa rmeneer Huib gaat echt niet langer blijven dan Brian, Jaap en zelfs nieuwkomer Nadia. Hij verdiend en krijgt 0,0.
Mischien wordt Jaap zelf wel getoneelhaakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:15 schreef riri het volgende:
IK denk werkelijk niet dat één van die twee getoneelhaakt wordt...daarvoor zijn ze veel te sterk....Lieke is mentaal HEEL STERK...vergeet dat niet,die krijgen ze niet zomaar weg
Het is wel zo dat Eric en Sylvia ook weg zijn en ik had niet snel gedacht dat SHE zou breken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:15 schreef riri het volgende:
IK denk werkelijk niet dat één van die twee getoneelhaakt wordt...daarvoor zijn ze veel te sterk....Lieke is mentaal HEEL STERK...vergeet dat niet,die krijgen ze niet zomaar weg
Nee, het is mijn mening. Ik zie werkelijk niets goeds in Huub en vraag me af wie dat wel kan. Dat je Brian, Jaap of iemand anders niet mag, prima, maar Huub is zo in-en-in slecht dat ik niet begrijp wie daar een fan van genoemd wil worden en uberhaubt wil zijn....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Je probeert echt jezelf te overtuigen hè?
![]()
![]()
![]()
Dat je er zelfs al over nadenktquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:15 schreef riri het volgende:
Dus heel erg veel mensen zien het fout en jij ziet het goed?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee, het is mijn mening. Ik zie werkelijk niets goeds in Huub en vraag me af wie dat wel kan. Dat je Brian, Jaap of iemand anders niet mag, prima, maar Huub is zo in-en-in slecht dat ik niet begrijp wie daar een fan van genoemd wil worden en uberhaubt wil zijn....
Nee zeker niet. De rest wordt juist steeds kwader en valser, omdat zij zich niet gek laat maken, door het provocerende trailer trash, alhoewel deze term al te classy is voor het tuig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:15 schreef riri het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:08 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
(Mootie, dit is echt!. Heb jij dat geregeld? Niet gaaf, enz enz steken nog ook )
Ik heb het ook gehoord. Toch denk ik dat ze iets anders bedoelde maar het kwam er krom uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:09 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nadia vindt haar lichaam ook walgelijk, dus wie weet...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:13 schreef Fast_Eddy het volgende:
ik snap jaap niet hoor. Nadia kan hij wel vergeten met dat walgelijke lichaam van hem. Kans is groot dat de groep hem wegstemt lijkt mij.
Zie je nou wat je veroorzaakt?!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:10 schreef HiDiHo het volgende:
Oh jee, heb ik een trend gezet ?
EN NOU ALLEMAAL STOPPEN![]()
![]()
Day
dat is ze inderdaad, en dat toneelhaken, hoeveel ik Huub ook verwens, mag niet. Hoe kan je van een spel spreken als je de pionnen 1 voor 1 van het bord slaat? Die sancties zijn overigens wel eerlijk, maar wel een beetje triest, omdat ze (Tien) zo hun eigen eventueel te betalen geldbedrag wel heel snel omlaag zien kelderen....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:15 schreef riri het volgende:
Sylvia was op... helemaal leeg. Ze werd waarschijnlijk net even té veel gepushed om tv te maken en had daar geen zin in. Daarom heeft ze de handdoek in de ring gegooid en is weggegaan. Eric is echt gewoon weggepest door Jaap en Huub. Daar was geen houden meer aan. Eric zeikte Huub gewoon veel te vaak af tegen de andere bewoners.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:17 schreef Yollie het volgende:
[..]
Het is wel zo dat Eric en Sylvia ook weg zijn en ik had niet snel gedacht dat SHE zou breken.
Brian moet niet janken, hij hrijgt pammetjes.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:16 schreef akveor het volgende:
Brian: Huub's ass wordt gesaved hoor.... Hij krijgt een alcohol verbod opgelegd....
en zo is't maar net...
Ja ik heb uit angst en woede me streams uitgegooid.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:17 schreef HenrySpencer het volgende:
Nou, dat was me het avondje terror wel weer zeg![]()
Alle bommen gingen los, dennix!
Dat heb ik nou ook. Hij komt veel verder met Huub en Lieke dan met dat nare groepje waar hij nu bij zit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:13 schreef Fast_Eddy het volgende:
ik snap jaap niet hoor. Nadia kan hij wel vergeten met dat walgelijke lichaam van hem. Kans is groot dat de groep hem wegstemt lijkt mij.
Ja dat is zo, maar ik bedoel dat het in de tijd dat het echt nog SHE was niet voor te stellen dat het van 'korte' duur zou zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia was op... helemaal leeg. Ze werd waarschijnlijk net even té veel gepushed om tv te maken en had daar geen zin in. Daarom heeft ze de handdoek in de ring gegooid en is weggegaan. Eric is echt gewoon weggepest door Jaap en Huub. Daar was geen houden meer aan. Eric zeikte Huub gewoon veel te vaak af tegen de andere bewoners.
quote:
Hij voelt zich, niet onterecht, derde wiel aan de wagen bij Huub en Lieke.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook. Hij komt veel verder met Huub en Lieke dan met dat nare groepje waar hij nu bij zit.
En dat voor een schaker, ik vind het knap dom
Ik denk het welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:08 schreef carpediem23 het volgende:
Denk dat Jaap binnen een paar dagen gaat terug krabbelen. Met Huub had hij toch de gesrpekken en lol? Zal Huub nu nog tijd aan jaap gaan besteden (als "vriend'')
Kom op zeg.... Angelique is getoneelhaakt omdat ze echt supersaai was. Talpa heeft dat openlijk op tv laten weten. De rest is uit vrije wil opgestapt omdat ze de regels van het programma niet konden handelen. Dat ze hier op FOK nu al daadwerkelijk gaan roepen dat de personen waar alles om draait getoneelhaakt gaan wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Net als de vorige keer toen Sylvia populairder ging worden wordt Lieke getoneelhaakt?
Mag, maar niet met tientallen tegelijk. Dat heet topicvervuiling! Foei!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Is toch echt het enige komentaar dat ik kan geven.![]()
Dat is toch een heel oud verhaal?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:22 schreef Dark het volgende:
Brian walgt echt diep van het menstruatiebloed dat Lieke heeft achter gelaten op het laken?
Nou das nog ff moeilijk, want Dennix krijgt zijn handen niet uit zijn zakken.quote:
Voor mij is ie een smaakmaker van DGK... er valt wat te beleven.... maar door z'n agressie zal ik nooit op hem stemmen... Ik ben, na Sylvia, ook niet meer voor een favoriet maar tegen de persoon die ik het liefst zie vertrekken omdat ie niets levert of voor mij het irritants is...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee, het is mijn mening. Ik zie werkelijk niets goeds in Huub en vraag me af wie dat wel kan. Dat je Brian, Jaap of iemand anders niet mag, prima, maar Huub is zo in-en-in slecht dat ik niet begrijp wie daar een fan van genoemd wil worden en uberhaubt wil zijn....
Nog ff wachten Eend, Dennis is tot de tanden bewapend.quote:
Ja ik schaam me diepquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:23 schreef Day het volgende:
[..]
Mag, maar niet met tientallen tegelijk. Dat heet topicvervuiling! Foei!![]()
Wat Herma vol trots aan hem liet zien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:22 schreef Dark het volgende:
Brian walgt echt diep van het menstruatiebloed dat Lieke heeft achter gelaten op het laken?
En Amanda zegt: volgens mij hebben zij echt ranzige seks!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:22 schreef Dark het volgende:
Ja dat was zonde, was een sterk en hecht 3-tal.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia was op... helemaal leeg. Ze werd waarschijnlijk net even té veel gepushed om tv te maken en had daar geen zin in. Daarom heeft ze de handdoek in de ring gegooid en is weggegaan. Eric is echt gewoon weggepest door Jaap en Huub. Daar was geen houden meer aan. Eric zeikte Huub gewoon veel te vaak af tegen de andere bewoners.
Wat een zeikerd, welke vrouw lekt er nou niet eens afentoe door.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:22 schreef Dark het volgende:
Eh, Sylvia stapte er zelf uit, Eric is door Huub persoonlijk weggetreiterd. Daar kan je moeilijk de andere groep de schuld van geven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Maar het blijft een feit, dat het telkens iemand uit Huub's kamp is, die er vandoor gaat of weg gestemd wordt. Die enge gluiperds mogen ongemoeid deze vreselijke galboel op de buis vertonen.
Ja, keihard.... Ze praten negatief over hem. Dat is hun terrorquote:
met dank aan deborah flens, die kuthoer van de productiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Maar het blijft een feit, dat het telkens iemand uit Huub's kamp is, die er vandoor gaat of weg gestemd wordt. Die enge gluiperds mogen ongemoeid deze vreselijke galboel op de buis vertonen.
Brian is een strontliefhebber...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:22 schreef Dark het volgende:
en als hij het even niet trekt, als mensjes stout tegen hem doen, wordt het kind meteen naar achteren gehaald.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian moet niet janken, hij hrijgt pammetjes.
De vriendinnen van Brian menstrueren nooit, heeft z'n moeder ook nooit gedaan.quote:
Met dat heen en weer gelaveer van hem, is hij inderdaad op een gegeven moment de zwakste schakel. Zeker als hij voor dat walgelijke groepje kiest. ZIJ zullen hem ZEKER wegstemmen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:13 schreef Fast_Eddy het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:23 schreef Fast_Eddy het volgende:
gekkenhuis Eend ze hebben ketchup op de rozen van lieke gedaan echt horror![]()
Alsof Herma (worst) nog nooit uit der kut gebloed heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat Herma vol trots aan hem liet zien.
Ja, daar valt weinig aan te doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat een zeikerd, welke vrouw lekt er nou niet eens afentoe door.
En Honing.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:23 schreef Fast_Eddy het volgende:
gekkenhuis Eend ze hebben ketchup op de rozen van lieke gedaan echt horror![]()
Komt goed uit, ik ben er nog niet helemaal klaar voorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Nog ff wachten Eend, Dennis is tot de tanden bewapend.![]()
Maar, als dit ook een deel van het script is geweest???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:24 schreef Day het volgende:
[..]
Eh, Sylvia stapte er zelf uit, Eric is door Huub persoonlijk weggetreiterd. Daar kan je moeilijk de andere groep de schuld van geven.
Jouwe gemist?quote:
Dat is toch een stuk sympathieker dan dat agressieve uitlokkende gedoequote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, keihard.... Ze praten negatief over hem. Dat is hun terror
De meerderheid ziet het niet automatisch altijd "goed".quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus heel erg veel mensen zien het fout en jij ziet het goed?
Dat geloof je toch zelf niet? Je zit vast ook al wel aan jezelf te twijfelen.
Denk (en hoop) hetzelfde. Weg met die onzinnige insinuaties iigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kom op zeg.... Angelique is getoneelhaakt omdat ze echt supersaai was. Talpa heeft dat openlijk op tv laten weten. De rest is uit vrije wil opgestapt omdat ze de regels van het programma niet konden handelen. Dat ze hier op FOK nu al daadwerkelijk gaan roepen dat de personen waar alles om draait getoneelhaakt gaan worden... Echt waar
Ten eerste geloof ik niet in het scriptverhaal. Tuurlijk er wordt gestuurd, maar dat de winnaar vaststaat, gaat er bij mij niet in.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:28 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Maar, als dit ook een deel van het script is geweest???
Ik zag op een gegeven moment toch, dat Huub Eric nog steeds mocht.
Als het echt was geweest, zou Huub dit niet hebben laten merken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |