Als ik hem een beetje goed inschat, waarschijnlijk een opgerolde sokquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:22 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Wat is Dennis toch een lelijke vent. Wat zit er in zijn zak?? Zijn make up doosje?
Tandjes al gepoetst?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt toch ook niet van iemand verwachten dat hij een half jaar scherp kan blijven??
Volgens mij heeft dat overigens niet eens zoveel met Lieke te maken, ze kwam alleen binnen op het moment dat hij uiteindelijk toch wel afgezakt zou zijn.
misschien een stressballetje, kan hij lekker in knijpen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:22 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Wat is Dennis toch een lelijke vent. Wat zit er in zijn zak?? Zijn make up doosje?
Ik vond hem met Eric wel erg grappig, en met Lieke is hij wel close maar geen grappig team. Ik begrijp hem ook wel hoor, maar toch ik hoop dat hij weer een opleving krijgt. En geen alcohol is misschien al een begin...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt toch ook niet van iemand verwachten dat hij een half jaar scherp kan blijven??
Volgens mij heeft dat overigens niet eens zoveel met Lieke te maken, ze kwam alleen binnen op het moment dat hij uiteindelijk toch wel afgezakt zou zijn.
Ik denk daar anders over.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Mijn vrouw vindt slippers gevaarlijk a-sexueel.![]()
Er zijn volgens haar maar weinig leuke slippers en nog minder leuke mannenvoeten![]()
True, het vertrek van Syl heeft veel impact gehad. Tel daarbij de maanden die hij er zit, weinig rust, veel drank en sigaretten en de tv-momenten die hih moest maken en Lieke was een welkome afwisseling. Iemand die hij kon vertrouwen. Helaas heeft dat wel geresulteerd in het te vroeg loslaten van andere sterke medespelers.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
TV, Missing without a trace, net 3.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:25 schreef neehe het volgende:
Kijken ze naar de tv, of naar een dvd ?
En dat is iets wat ik niet snap.Ik denk echt niet dat ze die tent nog laten draaien met drie mensen over.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
True, het vertrek van Syl heeft veel impact gehad. Tel daarbij de maanden die hij er zit, weinig rust, veel drank en sigaretten en de tv-momenten die hih moest maken en Lieke was een welkome afwisseling. Iemand die hij kon vertrouwen. Helaas heeft dat wel geresulteerd in het te vroeg loslaten van andere sterke medespelers.
Ik kan best begrijpen dat Jaap niet met een stel over wil blijven, daar wint hij gewoon nooit van.
Tamara zei het ook van Brian.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zit er maar één ding voor hem op, een team worden met Natasia, en haar 'overreden' te blijven na 23 sept.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
True, het vertrek van Syl heeft veel impact gehad. Tel daarbij de maanden die hij er zit, weinig rust, veel drank en sigaretten en de tv-momenten die hih moest maken en Lieke was een welkome afwisseling. Iemand die hij kon vertrouwen. Helaas heeft dat wel geresulteerd in het te vroeg loslaten van andere sterke medespelers.
Ik kan best begrijpen dat Jaap niet met een stel over wil blijven, daar wint hij gewoon nooit van.
Wat fijn voor mij, ik ben verslaafd aan mijn Reef'squote:
Natasia word gewoon vervangen door een ander.Dat roepen ze nu al dagen.Dus de regeling van een jaar is ook weg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan zit er maar één ding voor hem op, een team worden met Natasia, en haar 'overreden' te blijven na 23 sept.![]()
O'Neill heeft ook elk jaar wel een paar leuke in de collectiequote:Op donderdag 12 juli 2007 23:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat fijn voor mij, ik ben verslaafd aan mijn Reef's![]()
Denk dat Huub wel een punt heeft met 'ze laten het publiek beslissen', bijvoorbeeld via de popoll.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat is iets wat ik niet snap.Ik denk echt niet dat ze die tent nog laten draaien met drie mensen over.
Dat kost teveel geld.
Het is weer ook alweer bijna zover dat ze aan zijn slurfje mag hangen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:33 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennis geeft nadia nu met anderen erbij wel wat meer aandacht.
Tot 23:35, volgens de gids.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:37 schreef blomst het volgende:
Tot hoelaat duurt deze serie?
Dennix is een rasechte opportunist,quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef farceman het volgende:
Denix gaat dadelijk zijn ding doen: los gaan en alle bommen los......
Het begint echt een grap te worden met die nietsnut.
Die krijgt binnen 14 dagen de toneelhaak;
Hij voert niks uit, praat niet over zijn gevoelend enz enz.
nu opeens wel, omdat hij weet dat jaap op haar aast.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:33 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennis geeft nadia nu met anderen erbij wel wat meer aandacht.
Ook een signaal voor Jaap om zich niet openlijk tegen Huub en Lieke uit te spreken, dat zou hem alleen maar zwak maken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:40 schreef miesy het volgende:
[..]
nu opeens wel, omdat hij weet dat jaap op haar aast.
jaap heeft het ook door, die houd ze goed in de gaten.
minpuntje van denniks voor jaap, zou ik denken.
Met zijn riem onder z'n oksels moet hij een heel end komen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:39 schreef Meganog het volgende:
[..]
Misschien kan Mitch zijn broekspijpen nog iets verder optrekken.
Zekers, maar zusje van Lieke heeft haar gewaarschuwd voor Jaap, dus dat komt niet zo gauw meer goed...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ook een signaal voor Jaap om zich niet openlijk tegen Huub en Lieke uit te spreken, dat zou hem alleen maar zwak maken.
D denkt serieus dat hij qua populariteit Huub naar de kroon kan steken. Zijn complete afgang in de volgende popupoll zal dan ook hard aankomen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:39 schreef riri het volgende:
[..]
Dennix is een rasechte opportunist,
Vertaald dus iemand die profijt probeert te trekken van de omstandigheden,een kameleon.
Je hoorde hem net ook weer.... hij wil zo graag dat de bom barst maar daar begint hijzelf niet mee,daar moeten anderen mee beginnen...eerst moet hij de veiligheid van dat anderen steunen weten dan past durft hij iets.
Niet iemand die rechtstreeks reageert op een situatie maar eerst allerlei veiligheden in moet bouwen.
Zijn haat tegen Hub en Lieke heeft ook niets meer met het spel te maken met zit gewoon in zijn genen....waarom?waarom haat hij zo?
Komt het omdat dat mensen zijn die zich zeker voelen van zichzelf?Waarom vecht hij zo sneaky en niet open door iemand rechtstreeks te benaderen.
Het is nu al duidelijk dat hij dit zelf ook niet red zo....bewoners hebben al allerle vraagtekens bij zijn gedrag en zijn manier van doen.
Denkt hij nou echt dat hij daar ver mee kan komen?
Als hij zo door blijft spelen dan is het gauw gebeurt met hem.
hahahaquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Met zijn riem onder z'n oksels moet hij een heel end komen.![]()
Getver, navelpluis!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:44 schreef Yollie het volgende:
Brian heeft pluisjes in zijn navel.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:45 schreef Fast_Eddy het volgende:
ik denk niet dat huub en lieke deze terror nog lang gaan volhouden![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:45 schreef Fast_Eddy het volgende:
ik denk niet dat huub en lieke deze terror nog lang gaan volhouden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |