ja hij heeft zijn handen uit zijn zakken..quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:06 schreef farceman het volgende:
Nix zit ligt klaar om helemaal lso te gaan.....hahahaah
Ik ben er ook bang voorquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef Day het volgende:
Die Nadia is echt levensgevaarlijk!
Klopt, maar de walging is gewoon te groot. Ik krijg er agressie aanvallen van.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat muten niet! Zo weet je toch nooit wat er allemaal speelt?
Dat was APK, geloof ik. Maar ik vond ook een goeie vergelijking.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jij vergeleek haar met Joan Collins, dat vond ik zo'n treffer![]()
Tja, ik kan er wel tegen. Voor mij is dit 1 grote soap. En een echte favoriet heb ik niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar de walging is gewoon te groot. Ik krijg er agressie aanvallen van.
Ik kan echt niet geloven dat er zulkje types bestaan.
is ook wel de manier om hiernaar te kijken maar het lukt mij ook niet altijd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, ik kan er wel tegen. Voor mij is dit 1 grote soap. En een echte favoriet heb ik niet.
Daar zijn pillen voorquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef Fast_Eddy het volgende:
[..]
is ook wel de manier om hiernaar te kijken maar het lukt mij ook niet altijd.
Ik trek ook niet iedereen, hoor. Maar met al nieuwe ontwikkelingen wil ik wel weten wie welk gemeen spelletje speelt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef Fast_Eddy het volgende:
[..]
is ook wel de manier om hiernaar te kijken maar het lukt mij ook niet altijd.
Naar een soap met zo goed als allemaal karakters waar je je ongelooflijk aan irriteert zou ik ook niet meer kijken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, ik kan er wel tegen. Voor mij is dit 1 grote soap. En een echte favoriet heb ik niet.
als nadia laat merken dat ze liever naast denniks blijft liggen dan denk ik dat jaap zichquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:54 schreef HenrySpencer het volgende:
J: Ik wil haar gewoon in m'n bedje hebben, naast me hebben.. En ik wil me gewoon goed voelen, dat het me sterker maakt.
Emo-Japieee. Zonder Nadia had ie nog bij H+L gezeten.
Remember E10 ....quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar de walging is gewoon te groot. Ik krijg er agressie aanvallen van.
Ik kan echt niet geloven dat er zulkje types bestaan.
Dat gaat idd gewoon... ik hoop zo dat Jaap dat ook inziet en de rest allemaal in de zeik genomen heeft....quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef farceman het volgende:
Zie Jaap voor het eerst vandaag lachen.....hij is weer bij Huub.
Zijn natuurlijke vriend
Dat lees je hier dus wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ik trek ook niet iedereen, hoor. Maar met al nieuwe ontwikkelingen wil ik wel weten wie welk gemeen spelletje speelt.
Ik heb ook geen favoriet ( die is al naar huis ) en dat maakt het gemakkelijker om te kijken denk ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Die kon ik dan weer wel redelijk goed verdragenquote:
Daarom heb ik het echt meeleven/meevoelen ook losgelaten. Was beter voor mijn hartquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Naar een soap met zo goed als allemaal karakters waar je je ongelooflijk aan irriteert zou ik ook niet meer kijken.
Ik heb nog altijd dat oude vertrouwde 'good against evil' , maar in de kooi is dat praktisch onmogelijk geworden.
Hij heeft sowieso een paar mensen heel erg in de zeik genomen, dus heeft daar geen moeite mee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:13 schreef Desii het volgende:
[..]
Dat gaat idd gewoon... ik hoop zo dat Jaap dat ook inziet en de rest allemaal in de zeik genomen heeft....
ohhhhh wat zou ik dan genieten zeg
Ik heb ook geen favoriet, maar wel een aantal miljonairs waar ik een grotere hekel aan heb dan aan anderen. En dat wisselt ook nog wel eens.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb ook geen favoriet ( die is al naar huis ) en dat maakt het gemakkelijker om te kijken denk ik.
Je moet het ook relativeren, het een spel en een soap inderdaad, geen werkelijkheid.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kon ik dan weer wel redelijk goed verdragen
Trek dan een paar leuke teenslippers aan...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die blote enkels en die schoenen van Mitch![]()
Precies!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:12 schreef rooie3 het volgende:
Jaap begrijp ik wel.Als Huub iets meer moeite had gedaan om Jaap echt het gevoel te geven dat hij erbij hoorde had hij Huub gekozen.Huub dacht dat het met Jaap wel goed zat en frunnikte liever aan Lieke of ging de krant lezen als Jaap wou praten.
Zit ik ook aan te denken, maar als er wel terror komt moet ik morgen zoveel bijlezen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
Trusten, ik vertrouw op de nachtploeg.![]()
Ja Huub is idd te veel met zichzelf en Lieke bezig, de scherpte is eraf.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:12 schreef rooie3 het volgende:
Jaap begrijp ik wel.Als Huub iets meer moeite had gedaan om Jaap echt het gevoel te geven dat hij erbij hoorde had hij Huub gekozen.Huub dacht dat het met Jaap wel goed zat en frunnikte liever aan Lieke of ging de krant lezen als Jaap wou praten.
Mijn vrouw vindt slippers gevaarlijk a-sexueel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Trek dan een paar leuke teenslippers aan...
Denk dat die maanden gaan tellen.... en hij weet dat hij teveel aan het doordraaien is met zijn agressie, dus wel logisch dat hij meer met zichzelf bezig is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja Huub is idd te veel met zichzelf en Lieke bezig, de scherpte is eraf.
Je kunt toch ook niet van iemand verwachten dat hij een half jaar scherp kan blijven??quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja Huub is idd te veel met zichzelf en Lieke bezig, de scherpte is eraf.
Als ik hem een beetje goed inschat, waarschijnlijk een opgerolde sokquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:22 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Wat is Dennis toch een lelijke vent. Wat zit er in zijn zak?? Zijn make up doosje?
Tandjes al gepoetst?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt toch ook niet van iemand verwachten dat hij een half jaar scherp kan blijven??
Volgens mij heeft dat overigens niet eens zoveel met Lieke te maken, ze kwam alleen binnen op het moment dat hij uiteindelijk toch wel afgezakt zou zijn.
misschien een stressballetje, kan hij lekker in knijpen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:22 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Wat is Dennis toch een lelijke vent. Wat zit er in zijn zak?? Zijn make up doosje?
Ik vond hem met Eric wel erg grappig, en met Lieke is hij wel close maar geen grappig team. Ik begrijp hem ook wel hoor, maar toch ik hoop dat hij weer een opleving krijgt. En geen alcohol is misschien al een begin...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt toch ook niet van iemand verwachten dat hij een half jaar scherp kan blijven??
Volgens mij heeft dat overigens niet eens zoveel met Lieke te maken, ze kwam alleen binnen op het moment dat hij uiteindelijk toch wel afgezakt zou zijn.
Ik denk daar anders over.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Mijn vrouw vindt slippers gevaarlijk a-sexueel.![]()
Er zijn volgens haar maar weinig leuke slippers en nog minder leuke mannenvoeten![]()
True, het vertrek van Syl heeft veel impact gehad. Tel daarbij de maanden die hij er zit, weinig rust, veel drank en sigaretten en de tv-momenten die hih moest maken en Lieke was een welkome afwisseling. Iemand die hij kon vertrouwen. Helaas heeft dat wel geresulteerd in het te vroeg loslaten van andere sterke medespelers.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
TV, Missing without a trace, net 3.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:25 schreef neehe het volgende:
Kijken ze naar de tv, of naar een dvd ?
En dat is iets wat ik niet snap.Ik denk echt niet dat ze die tent nog laten draaien met drie mensen over.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
True, het vertrek van Syl heeft veel impact gehad. Tel daarbij de maanden die hij er zit, weinig rust, veel drank en sigaretten en de tv-momenten die hih moest maken en Lieke was een welkome afwisseling. Iemand die hij kon vertrouwen. Helaas heeft dat wel geresulteerd in het te vroeg loslaten van andere sterke medespelers.
Ik kan best begrijpen dat Jaap niet met een stel over wil blijven, daar wint hij gewoon nooit van.
Tamara zei het ook van Brian.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zit er maar één ding voor hem op, een team worden met Natasia, en haar 'overreden' te blijven na 23 sept.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
True, het vertrek van Syl heeft veel impact gehad. Tel daarbij de maanden die hij er zit, weinig rust, veel drank en sigaretten en de tv-momenten die hih moest maken en Lieke was een welkome afwisseling. Iemand die hij kon vertrouwen. Helaas heeft dat wel geresulteerd in het te vroeg loslaten van andere sterke medespelers.
Ik kan best begrijpen dat Jaap niet met een stel over wil blijven, daar wint hij gewoon nooit van.
Wat fijn voor mij, ik ben verslaafd aan mijn Reef'squote:
Natasia word gewoon vervangen door een ander.Dat roepen ze nu al dagen.Dus de regeling van een jaar is ook weg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan zit er maar één ding voor hem op, een team worden met Natasia, en haar 'overreden' te blijven na 23 sept.![]()
O'Neill heeft ook elk jaar wel een paar leuke in de collectiequote:Op donderdag 12 juli 2007 23:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat fijn voor mij, ik ben verslaafd aan mijn Reef's![]()
Denk dat Huub wel een punt heeft met 'ze laten het publiek beslissen', bijvoorbeeld via de popoll.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat is iets wat ik niet snap.Ik denk echt niet dat ze die tent nog laten draaien met drie mensen over.
Dat kost teveel geld.
Het is weer ook alweer bijna zover dat ze aan zijn slurfje mag hangen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:33 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennis geeft nadia nu met anderen erbij wel wat meer aandacht.
Tot 23:35, volgens de gids.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:37 schreef blomst het volgende:
Tot hoelaat duurt deze serie?
Dennix is een rasechte opportunist,quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef farceman het volgende:
Denix gaat dadelijk zijn ding doen: los gaan en alle bommen los......
Het begint echt een grap te worden met die nietsnut.
Die krijgt binnen 14 dagen de toneelhaak;
Hij voert niks uit, praat niet over zijn gevoelend enz enz.
nu opeens wel, omdat hij weet dat jaap op haar aast.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:33 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennis geeft nadia nu met anderen erbij wel wat meer aandacht.
Ook een signaal voor Jaap om zich niet openlijk tegen Huub en Lieke uit te spreken, dat zou hem alleen maar zwak maken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:40 schreef miesy het volgende:
[..]
nu opeens wel, omdat hij weet dat jaap op haar aast.
jaap heeft het ook door, die houd ze goed in de gaten.
minpuntje van denniks voor jaap, zou ik denken.
Met zijn riem onder z'n oksels moet hij een heel end komen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:39 schreef Meganog het volgende:
[..]
Misschien kan Mitch zijn broekspijpen nog iets verder optrekken.
Zekers, maar zusje van Lieke heeft haar gewaarschuwd voor Jaap, dus dat komt niet zo gauw meer goed...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ook een signaal voor Jaap om zich niet openlijk tegen Huub en Lieke uit te spreken, dat zou hem alleen maar zwak maken.
D denkt serieus dat hij qua populariteit Huub naar de kroon kan steken. Zijn complete afgang in de volgende popupoll zal dan ook hard aankomen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:39 schreef riri het volgende:
[..]
Dennix is een rasechte opportunist,
Vertaald dus iemand die profijt probeert te trekken van de omstandigheden,een kameleon.
Je hoorde hem net ook weer.... hij wil zo graag dat de bom barst maar daar begint hijzelf niet mee,daar moeten anderen mee beginnen...eerst moet hij de veiligheid van dat anderen steunen weten dan past durft hij iets.
Niet iemand die rechtstreeks reageert op een situatie maar eerst allerlei veiligheden in moet bouwen.
Zijn haat tegen Hub en Lieke heeft ook niets meer met het spel te maken met zit gewoon in zijn genen....waarom?waarom haat hij zo?
Komt het omdat dat mensen zijn die zich zeker voelen van zichzelf?Waarom vecht hij zo sneaky en niet open door iemand rechtstreeks te benaderen.
Het is nu al duidelijk dat hij dit zelf ook niet red zo....bewoners hebben al allerle vraagtekens bij zijn gedrag en zijn manier van doen.
Denkt hij nou echt dat hij daar ver mee kan komen?
Als hij zo door blijft spelen dan is het gauw gebeurt met hem.
hahahaquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Met zijn riem onder z'n oksels moet hij een heel end komen.![]()
Getver, navelpluis!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:44 schreef Yollie het volgende:
Brian heeft pluisjes in zijn navel.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:45 schreef Fast_Eddy het volgende:
ik denk niet dat huub en lieke deze terror nog lang gaan volhouden![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:45 schreef Fast_Eddy het volgende:
ik denk niet dat huub en lieke deze terror nog lang gaan volhouden![]()
Maar probeert desondanks als casanova over te komen....quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:46 schreef Meganog het volgende:
Ik versta niet veel van het rare gepiep van Dennis.
Dreams of Beauty??? Dan mag Amanda wel veel gaan dromen, want mooi haar zal zij nooit krijgen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:45 schreef Dark het volgende:
Brian tegen Amanda - wanneer komt DOB?
A - Is het zo erg?
B - wanneer komt DOB?
Niet zo neerbuigend, dat is nou eenmaal zijn terrorquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:46 schreef Meganog het volgende:
Ik versta niet veel van het rare gepiep van Dennis.
Morgen een afspraak bij de psychiater gemaakt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef ricofromrio het volgende:
ik wil op dennix lijken
Luister en kijk jij naar andere streams?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:49 schreef ricofromrio het volgende:
hij kan goed zingen en heeft altijd mooie vrouwen om zich heen
Dan moet je frituurvet over je gezicht gooien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef ricofromrio het volgende:
ik wil op dennix lijken
I'm so sorry for youquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef ricofromrio het volgende:
ik wil op dennix lijken
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:49 schreef ricofromrio het volgende:
"Non stop rocken" heb ik al een tijd niet meer gehoord inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee de drank moest van hem kotsen, dat vertelt ie niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis zegt dat hij nog nooit van drank heeft moeten kotsen
[afbeelding]
Hahahahaha-hahahahaha-hahahahahaaaaaa-hahahahahahaaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:49 schreef ricofromrio het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee de drank moest van hem kotsen, dat vertelt ie niet.![]()
Jaap zei ook dat Huub het wel overleeft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft nu dus tegen Huub ook gezegd dat hij voor de rest kies. Huub loopt weg en zegt ik ga ff met me meisje kleffen Jaap zegt geniet er nog maar ff van.
Express te laat.En Huub doet weer geen moeite om aardig te zijn tegen Jaap.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:50 schreef yellowfirst het volgende:
Ha Jaap en Huub, dat is interessant
Jaap is zooooo door het ijs gezakt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft nu dus tegen Huub ook gezegd dat hij voor de rest kies. Huub loopt weg en zegt ik ga ff met me meisje kleffen Jaap zegt geniet er nog maar ff van.
Huub zei zelf ik overleef het wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaap zei ook dat Huub het wel overleeft.
goed zo ..huubquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef riri het volgende:
Huub toont weer klasse..."Ik overleef het wel zegt Huub"
Nee mevr. Flens vond die andere interessanter, dus ze schakelden veel te laat overquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef Fast_Eddy het volgende:
heeft iemand het gesprek tussen huub en jaap gevolgd ?
Jaap heeft gezegd dat hij Huub niet meer steunt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:53 schreef farceman het volgende:
Hoop dat huub deze teror van nix nog lang volhoudt........
We kregen alleen de laatste minuut te horen.De regie heeft liever die twee stomme dombo,s in beeld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef Day het volgende:
Shit, ik was net te laat bij Huub en Jaap.
Heeft hij 't gezegd?
Jaaaaaaaaaa BB terugquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij gaat het wel lukken, met de weekopdracht.
En twee weken achter elkaar rantsoen is ook niet in het belang van het programma.
Jij bent niet meer te helpen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef ricofromrio het volgende:
ik wil op dennix lijken
Dat zei Jaap niet dat zei Huub zelfquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaap zei ook dat Huub het wel overleeft.
Dit snap je toch niet.........quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:54 schreef Yollie het volgende:
REDACTIE graag stream op Huub en Lieke
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij gaat het wel lukken, met de weekopdracht.
En twee weken achter elkaar rantsoen is ook niet in het belang van het programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |