Maar probeert desondanks als casanova over te komen....quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:46 schreef Meganog het volgende:
Ik versta niet veel van het rare gepiep van Dennis.
Dreams of Beauty??? Dan mag Amanda wel veel gaan dromen, want mooi haar zal zij nooit krijgen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:45 schreef Dark het volgende:
Brian tegen Amanda - wanneer komt DOB?
A - Is het zo erg?
B - wanneer komt DOB?
Niet zo neerbuigend, dat is nou eenmaal zijn terrorquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:46 schreef Meganog het volgende:
Ik versta niet veel van het rare gepiep van Dennis.
Morgen een afspraak bij de psychiater gemaakt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef ricofromrio het volgende:
ik wil op dennix lijken
Luister en kijk jij naar andere streams?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:49 schreef ricofromrio het volgende:
hij kan goed zingen en heeft altijd mooie vrouwen om zich heen
Dan moet je frituurvet over je gezicht gooien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef ricofromrio het volgende:
ik wil op dennix lijken
I'm so sorry for youquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef ricofromrio het volgende:
ik wil op dennix lijken
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:49 schreef ricofromrio het volgende:
"Non stop rocken" heb ik al een tijd niet meer gehoord inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt toch ook niet van iemand verwachten dat hij een half jaar scherp kan blijven??
Volgens mij heeft dat overigens niet eens zoveel met Lieke te maken, ze kwam alleen binnen op het moment dat hij uiteindelijk toch wel afgezakt zou zijn.
Nee de drank moest van hem kotsen, dat vertelt ie niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis zegt dat hij nog nooit van drank heeft moeten kotsen
[afbeelding]
Hahahahaha-hahahahaha-hahahahahaaaaaa-hahahahahahaaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:49 schreef ricofromrio het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee de drank moest van hem kotsen, dat vertelt ie niet.![]()
Jaap zei ook dat Huub het wel overleeft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft nu dus tegen Huub ook gezegd dat hij voor de rest kies. Huub loopt weg en zegt ik ga ff met me meisje kleffen Jaap zegt geniet er nog maar ff van.
Express te laat.En Huub doet weer geen moeite om aardig te zijn tegen Jaap.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:50 schreef yellowfirst het volgende:
Ha Jaap en Huub, dat is interessant
Jaap is zooooo door het ijs gezakt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft nu dus tegen Huub ook gezegd dat hij voor de rest kies. Huub loopt weg en zegt ik ga ff met me meisje kleffen Jaap zegt geniet er nog maar ff van.
Huub zei zelf ik overleef het wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaap zei ook dat Huub het wel overleeft.
goed zo ..huubquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef riri het volgende:
Huub toont weer klasse..."Ik overleef het wel zegt Huub"
Nee mevr. Flens vond die andere interessanter, dus ze schakelden veel te laat overquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef Fast_Eddy het volgende:
heeft iemand het gesprek tussen huub en jaap gevolgd ?
Jaap heeft gezegd dat hij Huub niet meer steunt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:53 schreef farceman het volgende:
Hoop dat huub deze teror van nix nog lang volhoudt........
We kregen alleen de laatste minuut te horen.De regie heeft liever die twee stomme dombo,s in beeld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef Day het volgende:
Shit, ik was net te laat bij Huub en Jaap.
Heeft hij 't gezegd?
Jaaaaaaaaaa BB terugquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij gaat het wel lukken, met de weekopdracht.
En twee weken achter elkaar rantsoen is ook niet in het belang van het programma.
Jij bent niet meer te helpen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef ricofromrio het volgende:
ik wil op dennix lijken
Dat zei Jaap niet dat zei Huub zelfquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaap zei ook dat Huub het wel overleeft.
Dit snap je toch niet.........quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:54 schreef Yollie het volgende:
REDACTIE graag stream op Huub en Lieke
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij gaat het wel lukken, met de weekopdracht.
En twee weken achter elkaar rantsoen is ook niet in het belang van het programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |