ja hij heeft zijn handen uit zijn zakken..quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:06 schreef farceman het volgende:
Nix zit ligt klaar om helemaal lso te gaan.....hahahaah
Ik ben er ook bang voorquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef Day het volgende:
Die Nadia is echt levensgevaarlijk!
Klopt, maar de walging is gewoon te groot. Ik krijg er agressie aanvallen van.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat muten niet! Zo weet je toch nooit wat er allemaal speelt?
Dat was APK, geloof ik. Maar ik vond ook een goeie vergelijking.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jij vergeleek haar met Joan Collins, dat vond ik zo'n treffer![]()
Tja, ik kan er wel tegen. Voor mij is dit 1 grote soap. En een echte favoriet heb ik niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar de walging is gewoon te groot. Ik krijg er agressie aanvallen van.
Ik kan echt niet geloven dat er zulkje types bestaan.
is ook wel de manier om hiernaar te kijken maar het lukt mij ook niet altijd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, ik kan er wel tegen. Voor mij is dit 1 grote soap. En een echte favoriet heb ik niet.
Daar zijn pillen voorquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef Fast_Eddy het volgende:
[..]
is ook wel de manier om hiernaar te kijken maar het lukt mij ook niet altijd.
Ik trek ook niet iedereen, hoor. Maar met al nieuwe ontwikkelingen wil ik wel weten wie welk gemeen spelletje speelt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef Fast_Eddy het volgende:
[..]
is ook wel de manier om hiernaar te kijken maar het lukt mij ook niet altijd.
Naar een soap met zo goed als allemaal karakters waar je je ongelooflijk aan irriteert zou ik ook niet meer kijken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, ik kan er wel tegen. Voor mij is dit 1 grote soap. En een echte favoriet heb ik niet.
als nadia laat merken dat ze liever naast denniks blijft liggen dan denk ik dat jaap zichquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:54 schreef HenrySpencer het volgende:
J: Ik wil haar gewoon in m'n bedje hebben, naast me hebben.. En ik wil me gewoon goed voelen, dat het me sterker maakt.
Emo-Japieee. Zonder Nadia had ie nog bij H+L gezeten.
Remember E10 ....quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar de walging is gewoon te groot. Ik krijg er agressie aanvallen van.
Ik kan echt niet geloven dat er zulkje types bestaan.
Dat gaat idd gewoon... ik hoop zo dat Jaap dat ook inziet en de rest allemaal in de zeik genomen heeft....quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef farceman het volgende:
Zie Jaap voor het eerst vandaag lachen.....hij is weer bij Huub.
Zijn natuurlijke vriend
Dat lees je hier dus wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ik trek ook niet iedereen, hoor. Maar met al nieuwe ontwikkelingen wil ik wel weten wie welk gemeen spelletje speelt.
Ik heb ook geen favoriet ( die is al naar huis ) en dat maakt het gemakkelijker om te kijken denk ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Die kon ik dan weer wel redelijk goed verdragenquote:
Daarom heb ik het echt meeleven/meevoelen ook losgelaten. Was beter voor mijn hartquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Naar een soap met zo goed als allemaal karakters waar je je ongelooflijk aan irriteert zou ik ook niet meer kijken.
Ik heb nog altijd dat oude vertrouwde 'good against evil' , maar in de kooi is dat praktisch onmogelijk geworden.
Hij heeft sowieso een paar mensen heel erg in de zeik genomen, dus heeft daar geen moeite mee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:13 schreef Desii het volgende:
[..]
Dat gaat idd gewoon... ik hoop zo dat Jaap dat ook inziet en de rest allemaal in de zeik genomen heeft....
ohhhhh wat zou ik dan genieten zeg
Ik heb ook geen favoriet, maar wel een aantal miljonairs waar ik een grotere hekel aan heb dan aan anderen. En dat wisselt ook nog wel eens.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb ook geen favoriet ( die is al naar huis ) en dat maakt het gemakkelijker om te kijken denk ik.
Je moet het ook relativeren, het een spel en een soap inderdaad, geen werkelijkheid.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kon ik dan weer wel redelijk goed verdragen
Trek dan een paar leuke teenslippers aan...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die blote enkels en die schoenen van Mitch![]()
Precies!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:12 schreef rooie3 het volgende:
Jaap begrijp ik wel.Als Huub iets meer moeite had gedaan om Jaap echt het gevoel te geven dat hij erbij hoorde had hij Huub gekozen.Huub dacht dat het met Jaap wel goed zat en frunnikte liever aan Lieke of ging de krant lezen als Jaap wou praten.
Zit ik ook aan te denken, maar als er wel terror komt moet ik morgen zoveel bijlezen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
Trusten, ik vertrouw op de nachtploeg.![]()
Ja Huub is idd te veel met zichzelf en Lieke bezig, de scherpte is eraf.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:12 schreef rooie3 het volgende:
Jaap begrijp ik wel.Als Huub iets meer moeite had gedaan om Jaap echt het gevoel te geven dat hij erbij hoorde had hij Huub gekozen.Huub dacht dat het met Jaap wel goed zat en frunnikte liever aan Lieke of ging de krant lezen als Jaap wou praten.
Mijn vrouw vindt slippers gevaarlijk a-sexueel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Trek dan een paar leuke teenslippers aan...
Denk dat die maanden gaan tellen.... en hij weet dat hij teveel aan het doordraaien is met zijn agressie, dus wel logisch dat hij meer met zichzelf bezig is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja Huub is idd te veel met zichzelf en Lieke bezig, de scherpte is eraf.
Je kunt toch ook niet van iemand verwachten dat hij een half jaar scherp kan blijven??quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja Huub is idd te veel met zichzelf en Lieke bezig, de scherpte is eraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |