Ik denk het welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:08 schreef carpediem23 het volgende:
Denk dat Jaap binnen een paar dagen gaat terug krabbelen. Met Huub had hij toch de gesrpekken en lol? Zal Huub nu nog tijd aan jaap gaan besteden (als "vriend'')
Kom op zeg.... Angelique is getoneelhaakt omdat ze echt supersaai was. Talpa heeft dat openlijk op tv laten weten. De rest is uit vrije wil opgestapt omdat ze de regels van het programma niet konden handelen. Dat ze hier op FOK nu al daadwerkelijk gaan roepen dat de personen waar alles om draait getoneelhaakt gaan wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Net als de vorige keer toen Sylvia populairder ging worden wordt Lieke getoneelhaakt?
Mag, maar niet met tientallen tegelijk. Dat heet topicvervuiling! Foei!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Is toch echt het enige komentaar dat ik kan geven.![]()
Dat is toch een heel oud verhaal?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:22 schreef Dark het volgende:
Brian walgt echt diep van het menstruatiebloed dat Lieke heeft achter gelaten op het laken?
Nou das nog ff moeilijk, want Dennix krijgt zijn handen niet uit zijn zakken.quote:
Voor mij is ie een smaakmaker van DGK... er valt wat te beleven.... maar door z'n agressie zal ik nooit op hem stemmen... Ik ben, na Sylvia, ook niet meer voor een favoriet maar tegen de persoon die ik het liefst zie vertrekken omdat ie niets levert of voor mij het irritants is...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee, het is mijn mening. Ik zie werkelijk niets goeds in Huub en vraag me af wie dat wel kan. Dat je Brian, Jaap of iemand anders niet mag, prima, maar Huub is zo in-en-in slecht dat ik niet begrijp wie daar een fan van genoemd wil worden en uberhaubt wil zijn....
Nog ff wachten Eend, Dennis is tot de tanden bewapend.quote:
Ja ik schaam me diepquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:23 schreef Day het volgende:
[..]
Mag, maar niet met tientallen tegelijk. Dat heet topicvervuiling! Foei!![]()
Wat Herma vol trots aan hem liet zien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:22 schreef Dark het volgende:
Brian walgt echt diep van het menstruatiebloed dat Lieke heeft achter gelaten op het laken?
En Amanda zegt: volgens mij hebben zij echt ranzige seks!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:22 schreef Dark het volgende:
Ja dat was zonde, was een sterk en hecht 3-tal.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia was op... helemaal leeg. Ze werd waarschijnlijk net even té veel gepushed om tv te maken en had daar geen zin in. Daarom heeft ze de handdoek in de ring gegooid en is weggegaan. Eric is echt gewoon weggepest door Jaap en Huub. Daar was geen houden meer aan. Eric zeikte Huub gewoon veel te vaak af tegen de andere bewoners.
Wat een zeikerd, welke vrouw lekt er nou niet eens afentoe door.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:22 schreef Dark het volgende:
Eh, Sylvia stapte er zelf uit, Eric is door Huub persoonlijk weggetreiterd. Daar kan je moeilijk de andere groep de schuld van geven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Maar het blijft een feit, dat het telkens iemand uit Huub's kamp is, die er vandoor gaat of weg gestemd wordt. Die enge gluiperds mogen ongemoeid deze vreselijke galboel op de buis vertonen.
Ja, keihard.... Ze praten negatief over hem. Dat is hun terrorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |