Mee eens..het eerste stuk in ieder geval...mijn theorie is: Lieke gaat eruit, Huub blijftquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:01 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat Lieke getoneelhaakt wordt binnenkort, en dat Huub met Jaap moet gaan pacten.
Dit is volgens het script, en ik denk ook dat Denniks de plaats van Brainless gaat innemen als mannelijke Huub hater. Brainless wordt dus ook na Lieke getoneelhaakt.
Waar zie jij die op de streams?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:01 schreef heracles het volgende:
Iemand al Harry Potter gezien?????
Waarom moet er altijd aan Huub zijn kant iemand getoneelhaakt worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:01 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat Lieke getoneelhaakt wordt binnenkort, en dat Huub met Jaap moet gaan pacten.
Dit is volgens het script, en ik denk ook dat Denniks de plaats van Brainless gaat innemen als mannelijke Huub hater. Brainless wordt dus ook na Lieke getoneelhaakt.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij gaat het wel lukken, met de weekopdracht.
En twee weken achter elkaar rantsoen is ook niet in het belang van het programma.
Had ik gedaan, maar na het posten is het weer anders.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Het minste wat je kon doen was er een mooie rechthoek van maken![]()
vraagje tussendoor, kun je morgenmiddag de tour er ook bij zettenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voornamelijk Amanda en Dennix, heb ze uitgezet.![]()
Hoezo vind Brainless hem nep?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:01 schreef Dark het volgende:
Brian, Amanda en Nadia vinden Dimitri gemaakt, nep.
Ik ook, ik kan niet meer luisteren naar dat valse piepstemmetje van Amanda. En die andere twee daar kots ik ook opquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voornamelijk Amanda en Dennix, heb ze uitgezet.![]()
Ik denk dat Paul McCartney echt in de jaren 60 al is overleden en dat Oswald in zijn eentje Kennedy heeft vermoord.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:01 schreef wolferl het volgende:
Dayquote:
OHhh wat kijk je boozzzquote:
Nou als Amanda mij leuk zou vinden ga ik echt aan mezelf twijfelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:02 schreef Dark het volgende:
Amanda vindt Nadia echt super, een leuke chick!
Die bekende van Lieke (RSie ofzo) schreef al dat er niet al te veel aan de hand was. Geen man overboord. Het zou iets met portretrecht ofzo te maken hebben. Niet slim om nu van die spookverhalen de ether in de slingeren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk overigens ook dat de familie van Lieke bedreigd is. De moeder zei iets van "dan heb ik weer rust" en de vader van Lieke komt binnenkort "achter" praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |