quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef Zora01 het volgende:
hebben jullie geluid ???
Ik heb wel beeld maar geen geluid op 1 en 2quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:18 schreef Sassefras het volgende:
nou gebeurd er dan ook nog wat op die streams?
Als ze dat zouden willen, doen ze dat 's nachts wel. Minuutje of 2 paar frames loopen, c'est ca.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dit is uit voorzorg. Ze willen tijd nemen om de escalatie eventueel niet uit te zenden als die zou komen. Je merkt, dat ze met opgenomen materiaal werken.
Daarom zitten ze zo te kloten. Het moet toch RTL worden!!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef Zora01 het volgende:
hebben jullie geluid ???
Was jij diegene die Denniks een kaart stuurde met als afschrift, names Fok?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb hem al een kaartje verstuurd (kan via internet 1,30 en kun je zelf ook
nog je plaatje toevoegen !)
HiDiHo (alleen geluid op 3... nee ook daar niet meer... en weer wel op 1))quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef Desii het volgende:
ik nog steeds geen streams... ik kijk normaal op Hidiho... waar kijken jullie nu?
Iedereen hier heeft nu geen streams.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:20 schreef Sug4r het volgende:
Nu graag weer de COS waarvoor hij bedoeld is aub, er zijn mensen die geen streams hebben en door al die onzin van spelletjes en commentaar op users moeten lezen of er nog iets op de streams gebeurt.
Maak dan een apart topic aan waar je over die spelletjes praat.
dank je![]()
De streams willen hier ook niet laden...ook HiDiHo...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef Desii het volgende:
ik nog steeds geen streams... ik kijk normaal op Hidiho... waar kijken jullie nu?
vertel.... want ik hoor nietsquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:21 schreef RSie het volgende:
Jiske heeft wel een goede kijk op het spelletje !!!
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:22 schreef SiRojK het volgende:
Kan iemand nog ff die streamlinks plaatsen?
http://www.vol.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:22 schreef SiRojK het volgende:
Kan iemand nog ff die streamlinks plaatsen?
Na het motorrijden heeft tie zich verkleedquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef mspoez het volgende:
Vóór de SL had Huub een geel shirt aan, toch?
Op 2 wel, op 1 niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef avonne het volgende:
geen geluid meer
Dat vind ik dus echt niet goed......... Want sec bekeken steunt FOK! Dennis niet...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja, namens Fok! as in Fok!-dgk-forum-waarin-je-dus-huub-lieke-jaap-dennis-fans-hebt....
hij heeft zich omgekleed, had ie al gezegd en is zelfs ff in beeld geweest!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef mspoez het volgende:
Vóór de SL had Huub een geel shirt aan, toch?
Leuk dat je een kaartje heb gestuurd, maar stuur hem gewoon namens jezelf voortaan. Want nu is het of je namens veel of alle fokkers spreekt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja, namens Fok! as in Fok!-dgk-forum-waarin-je-dus-huub-lieke-jaap-dennis-fans-hebt....
en ik vind dat ze haar zus gewoon vertelt dat ze trots op haar is en dat ze dat zelf ook moet zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef akveor het volgende:
Weer een typisch Lieke gesprek wat ik hoor. Koud en betweterig.....
*achterdochtig*quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef Desii het volgende:
[..]
Na het motorrijden heeft tie zich verkleed
Vanacht is Lieke haar zus er niet meer!!! Duhhhquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:20 schreef HenrySpencer het volgende:
[..]
Als ze dat zouden willen, doen ze dat 's nachts wel. Minuutje of 2 paar frames loopen, c'est ca.
coolquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Er ZIJN toch ook Dennis-fans op Fok! ???? Net zoals er Huub-fans zijn, Lieke-fans, (Amanda-fans ?).....quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Leuk dat je een kaartje heb gestuurd, maar stuur hem gewoon namens jezelf voortaan. Want nu is het of je namens veel of alle fokkers spreekt.
Vallen ook 2 woordjes daaroverquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef Dennisfan het volgende:
zucht, is alles waar Huub en Lieke en nu ook zus het over kunnen hebben is sex, ik switch weer over naar Dennis hoor excuse me
Oja, want Dennis is juist de ontwikkeling van het existentialisme in de postmoderne tijd aan het bespreken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef Dennisfan het volgende:
zucht, is alles waar Huub en Lieke en nu ook zus het over kunnen hebben is sex, ik switch weer over naar Dennis hoor excuse me
De waarheid voor Huub ? Ja die zal hard aankomen als hij straks de poort uitloopt, en volgendquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:25 schreef avonne het volgende:
Vind je het niet sneu dat je hem blij maakt en dat straks de waarheid dan extra hard aan komt?
Ik haat Dennis en ik wil dus niet dat iemand namens mij Dennis gaat vertellen dat FOK! hem leuk vindt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Er ZIJN toch ook Dennis-fans op Fok! ???? Net zoals er Huub-fans zijn, Lieke-fans, (Amanda-fans ?).....
Ja maar je hebt Denniks blij gemaakt ook namens mij dus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Maar een kaart stuur je toch uit je eigen naam en niet uit naam van een heel forum???quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Er ZIJN toch ook Dennis-fans op Fok! ???? Net zoals er Huub-fans zijn, Lieke-fans, (Amanda-fans ?).....
Maar je stuurt het kaartje toch namens jezelf !!!!! Zet er dan gewoon in dgk_fan van FOK en niet namens FOKquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee alleen als ze met jou sex heeft, dan is het wel leuk om te weten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef farceman het volgende:
Sorry hoor maar die vragen van huub?!
Die stel je toch niet aan een vrouw die je net kent?
:heb je goede sex?
ben je ook zo dom als amanda?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:27 schreef Dennisfan het volgende:
Huub is weer back up aan het zoeken bij zus van Lieke, kan iemand hem ff doorgeven dat dat niet gaat lukken, ze mag hem wel, maar zit niet in DGK
Lees farce man, ill rest my case...................................................quote:
Gisteren is hier door een mod gezegd: Namens Fok is niet okay... Wel als fokker..... dus als individu..quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik haat Dennis en ik wil dus niet dat iemand namens mij Dennis gaat vertellen dat FOK! hem leuk vindt.![]()
Robert... ben jij dat???quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt wel.....ik wil straks weer met mijn schatjes stem op de achtergrond in slaap vallen !!!
Als ik hem niet hoor droom ik altijd heel eng![]()
Het viel me al op dat Huub weg ging met een motorpak aan..laarzen en alles...Huub kwam per auto de poort door en stapte uit de auto zonder zijn motorkleren aan..en bovendien had hij haast..auto uitspringen en naar binnen rennen..quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:24 schreef RSie het volgende:
[..]
hij heeft zich omgekleed, had ie al gezegd en is zelfs ff in beeld geweest!
Geen probleem hoor...desnoods delen we de kosten...ik gun ook Huubquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maar je hebt Denniks blij gemaakt ook namens mij dus.![]()
Nou volgende keer zal ik Huub een kaartje sturen, names Fok en dgk_fan.
Dream on.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mod heeft gezegd dat het niet okay is, wat is daar nou zo moeilijk aan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Geen probleem hoor...desnoods delen we de kosten...ik gun ook Huub
een eerlijke kans.... Snap niet dat jullie allemaal zo haatdragend zijn
Hiephoiquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:28 schreef scanman01 het volgende:
Zusje zegt dat hun moeder Huub helemaal geweldig vindt en dat hun vader het ook wel prima vindt, zolang Lieke maar gelukkig is.
pfff, rot nou eens op met die rommel van jequote:Op donderdag 12 juli 2007 21:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Neej je vergist je, hij bespreekt nu de relativiteitstheorie met Amanda!!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef HenrySpencer het volgende:
[..]
Oja, want Dennis is juist de ontwikkeling van het existentialisme in de postmoderne tijd aan het bespreken.![]()
Waar staat HK voor? Hare majesteit Kuthola?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar blijft de HK nou met haar ketchup over Lieke.?
jij ziet het al helemaal voor je he? dat die schele deus dennix met de villa aan de haal gaat,dat hij eerst zijn ogen maar eens recht laat zetten en de aambeien van kont laat schrappen....miezige puistenkop dat hij er is,als ik hem s;nachts tegen zou komen,zou ik hard wel lopen en 112 bellen,vies gluiperd....huub zou een gat in de lucht springen als hij hoort dat dennis overleden is!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:27 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
De waarheid voor Huub ? Ja die zal hard aankomen als hij straks de poort uitloopt, en volgend
jaar hoort dat Dennis de villa gewonnen heeft
Zoooooo juni 2007quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef HenrySpencer het volgende:
[..]
Oja, want Dennis is juist de ontwikkeling van het existentialisme in de postmoderne tijd aan het bespreken.![]()
Dennis fans op FOK (of een andere site? Nee joh dat is Dennis zijn familie) Amanda heeft toch ook geen fans! Alleen robert2006quote:
Kijk daar heb je wat aan.... keuzes accepteren... en je er verder niet mee bemoeienquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:28 schreef scanman01 het volgende:
Zusje zegt dat hun moeder Huub helemaal geweldig vindt en dat hun vader het ook wel prima vindt, zolang Lieke maar gelukkig is.
Ehh....ik lees niet DAGENNACHT de cossen, dus dat heb ik gemist....quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Mod heeft gezegd dat het niet okay is, wat is daar nou zo moeilijk aan?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Waar staat HK voor? Hare majesteit Kuthola?
Hoeren kinderen??quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Waar staat HK voor? Hare majesteit Kuthola?
hier wel 2 sterams maar geen geluidquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:33 schreef SiRojK het volgende:
LOL, streams doen het weer op hidiho, maar op grootte van de schermpjes op goudenkooi.tv
De grote baas van fok vind dat niet leuk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Snap alleen niet wat Huub d'r bij moet... Lieke heeft visite en hij heeft het hoogste woord...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Eindelijk een keer een leuk gesprek op de streams en dan hebben we geen geluid.
Geweldig weer
(Nog effe offtopic, sorry moderator)quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De grote baas van fok vind dat niet leuk.
Peter deed het toen voor japio en Danny was daar niet blij mee.
Wat?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef 2live het volgende:
Huub heeft een gesprek en moet gaan.
moet gaan? kutflens alweer?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef 2live het volgende:
Huub heeft een gesprek en moet gaan.
En da's ook top dat jij zo met een miljonair meeleeft...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
(Nog effe offtopic, sorry moderator)
Nou dan bied ik hiervoor mijn excuses aan, wist niet dat het
zo'n probleem was. Wilde juist Dennis een hart onder de
riem steken omdat ik heus wel meer dan 3 fans hier
heb gezien
En stuurt smsjes op kosten van anderenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:38 schreef 2live het volgende:
vader is trots op Lieke, laat het niet echt merken.
Zit je ook nog steeds te wachten op de eerste actie van Denniks?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef Dennisfan het volgende:
Zucht ik word moe van de streams van Lieke en zus en voorheen Huub over hoe geweldig ze elkander allemaal wel niet vonden, tijd voor aktie, DENNIISSSSS
Dennis en aktie ???quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef Dennisfan het volgende:
Zucht ik word moe van de streams van Lieke en zus en voorheen Huub over hoe geweldig ze elkander allemaal wel niet vonden, tijd voor aktie, DENNIISSSSS
En Denniks is toch gewoon op stream 3?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef Dennisfan het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit je ook nog steeds te wachten op de eerste actie van Denniks?
Als ik haar vader was en als ik zie hoe mijn vader is dan zou die mij uit die kooi slepen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef 2live het volgende:
vader vond het erg wat Syl gedaan had.
Wil je dat NOOIT meer doen? Ik wil niet dat er namens mij een kaart aan Dennis gestuurd wordtquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad, 2 dezelfde stemmen, 2 dezelfde meningen 2 dezelfde ruggenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef riri het volgende:
wat een verschil deze zusjes met dat wat er voor de rest in dat huis zit
Ja Graag!!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:40 schreef riri het volgende:
mag dat zusje in het huis in plaats van natasia bijvoorbeeld
Ik stuur ook wel kaartjes naar de kooi, maar nooit namens fok. dat vind ik niet horen, omdat ik niet heel fok vertegewoordig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
OOOHhhh vandaar dat jij Dennis nix vind, jij hebt Dennis niet gezien terwijl die Huubje regelmatig de waarheid verteld, wanneer het hem uitkomt!!!quote:
Dennix durft niet alleen. Pas als iedereen aan het gillen en schreeuwen is komt spuit elf met zijn handen in zijn zakken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef Dennisfan het volgende:
Mag ik de link naar jouw streams?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:42 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
OOOHhhh vandaar dat jij Dennis nix vind, jij hebt Dennis niet gezien terwijl die Huubje regelmatig de waarheid verteld, wanneer het hem uitkomt!!!
Ben je zn broer of zus of iets? Of iig familie?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:42 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
OOOHhhh vandaar dat jij Dennis nix vind, jij hebt Dennis niet gezien terwijl die Huubje regelmatig de waarheid verteld, wanneer het hem uitkomt!!!
http://www.vol.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:42 schreef SiRojK het volgende:
Niet meer mensen die 1,5x1,5cm streams hebben?
Tja...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:41 schreef Vandaag... het volgende:
Jaap wil zo graag... maar Nada neigt naar nix
[afbeelding]
http://dgk.servehttp.com/index.aspquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:42 schreef SiRojK het volgende:
Niet meer mensen die 1,5x1,5cm streams hebben?
Ja dat is heel sympathiek van je.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou dan bied ik hiervoor mijn excuses aan, wist niet dat het
zo'n probleem was. Wilde juist Dennis een hart onder de
heb gezien
Jaap moet een goede schaker zijn?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:41 schreef Vandaag... het volgende:
[afbeelding]
En ik wil Dennis GEEN hart onder de riem steken. Integendeel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wilde juist Dennis een hart onder de
heb gezien
Ja dat begreep ik ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:42 schreef schatje het volgende:
Huub was vanmiddag toch al naar de psycholoog geweest?
Dat wordt de doodsklapper voor Dennis.....Jaaps jaloezie, als het Dennis wel lukt Nadia te versieren....quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:41 schreef Sug4r het volgende:
Jaap is stapelverliefd op Nadia, zo heb ik hem nog niet gezien. Hij is zo mak als een lammetje
Zo'n klik dat ze zegt dat ze voor geen 5 miljoen met Jaap wil zoenen, laat staan meer dan dat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar Nadia een klik heeft met Jaap en met nix niet.
[afbeelding]
Ja hoor geen probleem, maar ben je niet bang dat je met het DENNISFANVIRUS besmet wordt ?quote:
Absoluut niet.... Dennis gepijpt, Jaap om haar vingertje... het volgende doelwit is Brianquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:41 schreef Vandaag... het volgende:
[afbeelding]
Ik ben gewoon nieuwsgierig, aangezien jij heel andere beelden hebt dan ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:44 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ja hoor geen probleem, maar ben je niet bang dat je met het DENNISFANVIRUS besmet wordt ?
Dat sjaaltje ook wat ie steeds om heeft...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:44 schreef Vandaag... het volgende:
handje van nix eens niet in zn broekzak
[afbeelding]
Dat lijkt me geweldig: Amanda (en Natasia) gegarandeerd over de zeikquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Absoluut niet.... Dennis gepijpt, Jaap om haar vingertje... het volgende doelwit is Brian
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:43 schreef petraa het volgende:
Vond het trouwens wel een goeie van Lieke, dat ze de kettinkjes die ze gekregen heeft met het catwalk optreden, aan haar zus heeft gegeven voor haar zus en haar moeder. De kettingkjes waren eigenlijk bedoeld voor Amanda en Nadia.
Dat is een ding wat zeker is helemaal mee eensquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:45 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat we nu al weten dat het weer Lieke en Huub bashen word.
Wat komen die anderen toch makkelijk verder zeg.
Zou Brian wel eens willen zien als de hele groep tegen hem was.
Die gozer ontplofte echt hoor.
En Huub natuurlijk helemaal niet!!!! (ben absoluut geen fan van Brian hoor na wat tie Jaap geflikt heeft)quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:45 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat we nu al weten dat het weer Lieke en Huub bashen word.
Wat komen die anderen toch makkelijk verder zeg.
Zou Brian wel eens willen zien als de hele groep tegen hem was.
Die gozer ontplofte echt hoor.
kom, kappen, nou.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:42 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
denk ik ook maar voor Jaap lijkt het nu of ze naar nix neigt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Absoluut niet.... Dennis gepijpt, Jaap om haar vingertje... het volgende doelwit is Brian
Dat was het ergste wat je Brian hebt zien doen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
En Huub natuurlijk helemaal niet!!!! (ben absoluut geen fan van Brian hoor na wat tie Jaap geflikt heeft)
Mwah, ik herhaal alleen haar eigen woorden van vanavond maar ik sta er niks van te kijken als ze vannacht toch weer met..... enz.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo'n klik dat ze zegt dat ze voor geen 5 miljoen met Jaap wil zoenen, laat staan meer dan dat.![]()
Lekker schijt aan die mods hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:31 schreef mootie het volgende:
Mod heeft gezegd dat het niet okay is, wat is daar nou zo moeilijk aan?
Jij spreekt op die kaart namens mij en vele anderen, dat is dus niet okay!
Knap dat jullie nog steeds reagerenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was het ergste wat je Brian hebt zien doen?![]()
Tjah, ik wil Dennis eigenlijk niet met teveel mensen delen als je het niet errug vindquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig, aangezien jij heel andere beelden hebt dan ik.![]()
Een goeie hoer is niet mis. Het salaris van een goeie hoer neem ik niet mee naar huis.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Zus: "En dat ze je uitschelden voor hoer... wat is er trouwens mis met een hoer?"
Lieverd, wat maak je je off-topic druk over de mening van een of andere kutnewbie??quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:48 schreef dgk_fan het volgende:
Zou lieke haar zus nog wat in die BenEnJerry'sPot gestopt hebben ???
nou neej, maar dat hyena lachje daarintegen vind ik wel weer humorquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind het gewoon soms zo zielig dat mensen hun eigen onzin gelovenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, wat maak je je off-topic druk over de mening van een of andere kutnewbie??
Je weet toch inmiddels hoet het werkt: wat er in de villa bijkomt, komt er hier ook bij... t is de moeite niet
(laatste reactie van mij hierover)quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:47 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker schijt aan die mods hebben.![]()
Namens mij als fok!-er is ook al zoveel pro-Huubshit verstuurd.![]()
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
En Huub natuurlijk helemaal niet!!!! (ben absoluut geen fan van Brian hoor na wat tie Jaap geflikt heeft)
Nee. Ruzie met haar extensions.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:50 schreef kissa het volgende:
Wat trekt Amanda een chagrijnige kop. Ruzie met Braaain?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:51 schreef riri het volgende:
Ik ben trots op Lieke....super meid is het
Volgens mij heeft ze al gezegd dat ze Denniks absoluut niet mag, en vooral niet als sexpartner.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Dennisfan ik weet niet waar jij naar kijkt maar ik heb die mislukte Jordy Bernal nog niets zien doen behalve aan z,n haar zitten en ze handen in z,n zakken stoppen. Maar ach ik zal het allemaal wel verkeerd zienquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:42 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Tja, ik kijk alleen s avonds streams, ik zit overdag op me werk dus dan heb ik geen tijd daarvoor maar je hebt een puntquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Maar Alle brian en Dennisfans roepen maar dat Huub zo agressief is .
Maar Brian en dennis hebben nog nooit tegen een hele groep moeten vechten dus je kan dat niet vergelijken.
Pas als Brian en Dennis hertzelfde overkomt dan kan je pas vergelijken.
ikke!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:54 schreef kybe het volgende:
Stream 4 doet het bij mij nog steeds niet,zijn er nog meer die dat hebben?
Jalours ????? ik namelijk wel, en ik ben vrouw!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Tja, ik kijk alleen s avonds streams, ik zit overdag op me werk dus dan heb ik geen tijd daarvoor maar je hebt een punt
Hij is nu officieel paranoide?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef Vandaag... het volgende:
Brian verteld dat hij volgdens de siegoloog zijn woede opkropt en dan ontploft. Dat is niets psychisch, dat heet para volgens Brian
Contacten en vervolgens van dichtbij BASHENquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
Waarom doet Dennis dit?
IK ook nie, zit nu naar een Brian te kijken die het heeft over het opruimen in zn hoofd, hij mag wel een keer bij mij thuis komen als hij zn hoofd zat is...........quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Jalours ????? ik namelijk wel, en ik ben vrouw!!!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:56 schreef mspoez het volgende:
Contacten en vervolgens van dichtbij BASHEN
Bij mij ook niet, hij probeert wel steeds verbinding met de media te maken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:54 schreef kybe het volgende:
Stream 4 doet het bij mij nog steeds niet,zijn er nog meer die dat hebben?
Niks niet haatdragen, al stuur je 100 kaarten naar Dennis, ik vind het best maar dan namens jezelf.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
hij wist niet dat zij lieke haar zusje was...denk dat ie zich wel diep zal schamen voor zijn gedragquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:56 schreef akveor het volgende:
Opvallend dat nix naar Lieke toekomt... Is ie ergens bang voor... heeft ie een geheim in Alphen...?
Hij kent Jitske op een positieve manier?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:58 schreef riri het volgende:
[..]
hij wist niet dat zij lieke haar zusje was...denk dat ie zich wel diep zal schamen voor zijn gedrag
same here..quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:57 schreef kissa het volgende:
Stream 4: geen verbinding met de server.
Dat ie zeep sex met de jongens van rotje kapotje heeft gehad in de douches van voetbal club de alphense boys.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:56 schreef akveor het volgende:
Opvallend dat nix naar Lieke toekomt... Is ie ergens bang voor... heeft ie een geheim in Alphen...?
Hij was blijkbaar echt bang dat hij een psychische stoornis heeft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat vindt hij zelf een positieve ontwikkeling?![]()
Aardig dat je dat toegeeft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Tja, ik kijk alleen s avonds streams, ik zit overdag op me werk dus dan heb ik geen tijd daarvoor maar je hebt een punt
Dennix hangt om Liekes nek, iemand vraagt: waarom? En ik post mijn idee: Nix maakt contact omdat een knal van dichtbij harder aankomt dan een knal vanuit een groepje waarvan je het verwacht.quote:
Hij liep naar lieke toe, sloeg een arm om haar heen en drukte haar tegen zich aan..dat was dus geen affectie..hij verheugd zich er enorm op dat ze gepakt gaat worden..het was meer een waarschuwing..beet pakken terwijl hij denkt..."'je gaat straks huilen"...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:56 schreef akveor het volgende:
wat had hij gedaan dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:58 schreef riri het volgende:
[..]
hij wist niet dat zij lieke haar zusje was...denk dat ie zich wel diep zal schamen voor zijn gedrag
Alweer?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:58 schreef farceman het volgende:
Nauw Denix gaat knallen..........
Ja en dat vind ik nou zo ijzersterk aan dennix.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dennix durft niet alleen. Pas als iedereen aan het gillen en schreeuwen is komt spuit elf met zijn handen in zijn zakken.
En zijn betoog begint altijd met:"ehhhhhhh ehhhhhh ehhhhhh Lieke lieke ehhhhhh"
Wie wil er nu niet nix doen en een beetje wimpers krullen, leuk gekleed zijn etc etc etc etc etc etc etc etcquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:56 schreef petraa het volgende:
[..]
quote je nu jezelf en geef je jezelf antwoord.
Dan heb je ook geen recht om te huiveren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:59 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend. Ik hoor Nadia opeens en meteen weer de MUTE knop ingedrukt.
Mischien grijpt ie Lieke weer naar de keel en breekt daarna een vingertje!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:01 schreef Fast_Eddy het volgende:
opletten Dennisfan want Dennis gaat knallen![]()
Pakt ie een fles champagne erbij dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:01 schreef Fast_Eddy het volgende:
opletten Dennisfan want Dennis gaat knallen![]()
dat mocht toch niet meer.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Jaap wil Gaby gaan uitnodigen. Jaap is nu echt fout dus
Hopelijk maakt Huub Jaap helemaal kapot.
Mag niet, tenminste...... dat was de regel..... geen escorts voor anderen uitnodigen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:02 schreef Sug4r het volgende:
Dennis en Jaap willen Gaby uitnodigen voor Huub?
Ze mochten toch geen hoer meer uitnodigen voor een ander.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Jaap gaat sind vanmorgen ook gewoon op mute.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia tegen Jaap, luister en huiver.
Hij heeft vanmiddag tegen haar gezegd dat hij haar een zwakke speler vindt en niet met haar naar de finale gaat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Nadia wordt een beetje wanhopig volgens mij. Ze is zich nu echt heel erg aan het inlikken bij Jaap.
(toch maar weer even geluisterd)
heb ik al eerder opgemerkt jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:02 schreef mspoez het volgende:
Heb je gezien wat een grote VOETEN Nadia heeft?
En als Gaby komt , of zegt dat ze voor Jaap niet komt gaat hij ook op zijn bek. (heeft Gaby zich al over uitgesproken)quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
mt. 39, lijkt me vrij normaal met haar lengte.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:02 schreef mspoez het volgende:
Heb je gezien wat een grote VOETEN Nadia heeft?
Ja maar dat is nu ook niet meer zeker omdat ze "achter" tegen Huub zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Mag niet, tenminste...... dat was de regel..... geen escorts voor anderen uitnodigen.
Is al verschillende keren te horen geweest,je mag alleen een escort voor jezelf aanvragen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Mag niet, tenminste...... dat was de regel..... geen escorts voor anderen uitnodigen.
Huub maakt niemand meer kapot.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
kunnen ze doen maar ik denk niet dat Gaby zich voor die plannetjes laat inzetten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:02 schreef Sug4r het volgende:
Dennis en Jaap willen Gaby uitnodigen voor Huub?
of hij schiet de dop van z,n haarspray wegquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Mischien grijpt ie Lieke weer naar de keel en breekt daarna een vingertje!![]()
Dat weet ik niet, volgens mij was Gaby wel weg van Huub.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:04 schreef RSie het volgende:
[..]
kunnen ze doen maar ik denk niet dat Gaby zich voor die plannetjes laat inzetten.
ze is een regelmatig poster op VOL en is dus goed op de hoogte!!
mwah... ze loopt de hele dag te verkondigen dat ze Dennis helemaal niet leuk vindt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:04 schreef Vandaag... het volgende:
Jaap roept Nadia nu ter verantwoording over haar gevoos met nix, het was pure lust volgens Nadia. Jaap laat zich echt onwijs kennen.
lijkt me sterk... die gast is 1.70 ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:05 schreef wolferl het volgende:
http://www.alphenseboys.nl/content/teampages/1.asp
Daar staat ie dan, nr.1.
Meneer is dus keeper.
Dat zei hij express voor Dennis.Hadden ze vannacht afgesproken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij heeft vanmiddag tegen haar gezegd dat hij haar een zwakke speler vindt en niet met haar naar de finale gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |