nou neej, maar dat hyena lachje daarintegen vind ik wel weer humorquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was het ergste wat je Brian hebt zien doen?![]()
Vind het gewoon soms zo zielig dat mensen hun eigen onzin gelovenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, wat maak je je off-topic druk over de mening van een of andere kutnewbie??
Je weet toch inmiddels hoet het werkt: wat er in de villa bijkomt, komt er hier ook bij... t is de moeite niet
(laatste reactie van mij hierover)quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:47 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker schijt aan die mods hebben.![]()
Namens mij als fok!-er is ook al zoveel pro-Huubshit verstuurd.![]()
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
En Huub natuurlijk helemaal niet!!!! (ben absoluut geen fan van Brian hoor na wat tie Jaap geflikt heeft)
Nee. Ruzie met haar extensions.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:50 schreef kissa het volgende:
Wat trekt Amanda een chagrijnige kop. Ruzie met Braaain?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:51 schreef riri het volgende:
Ik ben trots op Lieke....super meid is het
Volgens mij heeft ze al gezegd dat ze Denniks absoluut niet mag, en vooral niet als sexpartner.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Absoluut niet.... Dennis gepijpt, Jaap om haar vingertje... het volgende doelwit is Brian
Dennisfan ik weet niet waar jij naar kijkt maar ik heb die mislukte Jordy Bernal nog niets zien doen behalve aan z,n haar zitten en ze handen in z,n zakken stoppen. Maar ach ik zal het allemaal wel verkeerd zienquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:42 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
OOOHhhh vandaar dat jij Dennis nix vind, jij hebt Dennis niet gezien terwijl die Huubje regelmatig de waarheid verteld, wanneer het hem uitkomt!!!
Tja, ik kijk alleen s avonds streams, ik zit overdag op me werk dus dan heb ik geen tijd daarvoor maar je hebt een puntquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Maar Alle brian en Dennisfans roepen maar dat Huub zo agressief is .
Maar Brian en dennis hebben nog nooit tegen een hele groep moeten vechten dus je kan dat niet vergelijken.
Pas als Brian en Dennis hertzelfde overkomt dan kan je pas vergelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |