OOOHhhh vandaar dat jij Dennis nix vind, jij hebt Dennis niet gezien terwijl die Huubje regelmatig de waarheid verteld, wanneer het hem uitkomt!!!quote:
Dennix durft niet alleen. Pas als iedereen aan het gillen en schreeuwen is komt spuit elf met zijn handen in zijn zakken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef Dennisfan het volgende:
Zucht ik word moe van de streams van Lieke en zus en voorheen Huub over hoe geweldig ze elkander allemaal wel niet vonden, tijd voor aktie, DENNIISSSSS
Mag ik de link naar jouw streams?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:42 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
OOOHhhh vandaar dat jij Dennis nix vind, jij hebt Dennis niet gezien terwijl die Huubje regelmatig de waarheid verteld, wanneer het hem uitkomt!!!
Ben je zn broer of zus of iets? Of iig familie?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:42 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
OOOHhhh vandaar dat jij Dennis nix vind, jij hebt Dennis niet gezien terwijl die Huubje regelmatig de waarheid verteld, wanneer het hem uitkomt!!!
http://www.vol.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:42 schreef SiRojK het volgende:
Niet meer mensen die 1,5x1,5cm streams hebben?
Tja...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:41 schreef Vandaag... het volgende:
Jaap wil zo graag... maar Nada neigt naar nix
[afbeelding]
http://dgk.servehttp.com/index.aspquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:42 schreef SiRojK het volgende:
Niet meer mensen die 1,5x1,5cm streams hebben?
Ja dat is heel sympathiek van je.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
(Nog effe offtopic, sorry moderator)
Nou dan bied ik hiervoor mijn excuses aan, wist niet dat het
zo'n probleem was. Wilde juist Dennis een hart onder de
riem steken omdat ik heus wel meer dan 3 fans hier
heb gezien
Jaap moet een goede schaker zijn?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:41 schreef Vandaag... het volgende:
[afbeelding]
En ik wil Dennis GEEN hart onder de riem steken. Integendeel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
(Nog effe offtopic, sorry moderator)
Wilde juist Dennis een hart onder de
riem steken omdat ik heus wel meer dan 3 fans hier
heb gezien
Ja dat begreep ik ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:42 schreef schatje het volgende:
Huub was vanmiddag toch al naar de psycholoog geweest?
Dat wordt de doodsklapper voor Dennis.....Jaaps jaloezie, als het Dennis wel lukt Nadia te versieren....quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:41 schreef Sug4r het volgende:
Jaap is stapelverliefd op Nadia, zo heb ik hem nog niet gezien. Hij is zo mak als een lammetje
Zo'n klik dat ze zegt dat ze voor geen 5 miljoen met Jaap wil zoenen, laat staan meer dan dat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar Nadia een klik heeft met Jaap en met nix niet.
[afbeelding]
Ja hoor geen probleem, maar ben je niet bang dat je met het DENNISFANVIRUS besmet wordt ?quote:
Absoluut niet.... Dennis gepijpt, Jaap om haar vingertje... het volgende doelwit is Brianquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:41 schreef Vandaag... het volgende:
[afbeelding]
Ik ben gewoon nieuwsgierig, aangezien jij heel andere beelden hebt dan ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:44 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ja hoor geen probleem, maar ben je niet bang dat je met het DENNISFANVIRUS besmet wordt ?
Dat sjaaltje ook wat ie steeds om heeft...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:44 schreef Vandaag... het volgende:
handje van nix eens niet in zn broekzak
[afbeelding]
Dat lijkt me geweldig: Amanda (en Natasia) gegarandeerd over de zeikquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Absoluut niet.... Dennis gepijpt, Jaap om haar vingertje... het volgende doelwit is Brian
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:43 schreef petraa het volgende:
Vond het trouwens wel een goeie van Lieke, dat ze de kettinkjes die ze gekregen heeft met het catwalk optreden, aan haar zus heeft gegeven voor haar zus en haar moeder. De kettingkjes waren eigenlijk bedoeld voor Amanda en Nadia.
Dat is een ding wat zeker is helemaal mee eensquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:45 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat we nu al weten dat het weer Lieke en Huub bashen word.
Wat komen die anderen toch makkelijk verder zeg.
Zou Brian wel eens willen zien als de hele groep tegen hem was.
Die gozer ontplofte echt hoor.
En Huub natuurlijk helemaal niet!!!! (ben absoluut geen fan van Brian hoor na wat tie Jaap geflikt heeft)quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:45 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat we nu al weten dat het weer Lieke en Huub bashen word.
Wat komen die anderen toch makkelijk verder zeg.
Zou Brian wel eens willen zien als de hele groep tegen hem was.
Die gozer ontplofte echt hoor.
kom, kappen, nou.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:42 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
denk ik ook maar voor Jaap lijkt het nu of ze naar nix neigt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Absoluut niet.... Dennis gepijpt, Jaap om haar vingertje... het volgende doelwit is Brian
Dat was het ergste wat je Brian hebt zien doen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
En Huub natuurlijk helemaal niet!!!! (ben absoluut geen fan van Brian hoor na wat tie Jaap geflikt heeft)
Mwah, ik herhaal alleen haar eigen woorden van vanavond maar ik sta er niks van te kijken als ze vannacht toch weer met..... enz.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo'n klik dat ze zegt dat ze voor geen 5 miljoen met Jaap wil zoenen, laat staan meer dan dat.![]()
Lekker schijt aan die mods hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:31 schreef mootie het volgende:
Mod heeft gezegd dat het niet okay is, wat is daar nou zo moeilijk aan?
Jij spreekt op die kaart namens mij en vele anderen, dat is dus niet okay!
Knap dat jullie nog steeds reagerenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was het ergste wat je Brian hebt zien doen?![]()
Tjah, ik wil Dennis eigenlijk niet met teveel mensen delen als je het niet errug vindquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig, aangezien jij heel andere beelden hebt dan ik.![]()
Een goeie hoer is niet mis. Het salaris van een goeie hoer neem ik niet mee naar huis.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Zus: "En dat ze je uitschelden voor hoer... wat is er trouwens mis met een hoer?"
Lieverd, wat maak je je off-topic druk over de mening van een of andere kutnewbie??quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was het ergste wat je Brian hebt zien doen?![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:48 schreef dgk_fan het volgende:
Zou lieke haar zus nog wat in die BenEnJerry'sPot gestopt hebben ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |