Ehh....ik lees niet DAGENNACHT de cossen, dus dat heb ik gemist....quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Mod heeft gezegd dat het niet okay is, wat is daar nou zo moeilijk aan?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Waar staat HK voor? Hare majesteit Kuthola?
Hoeren kinderen??quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Waar staat HK voor? Hare majesteit Kuthola?
hier wel 2 sterams maar geen geluidquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:33 schreef SiRojK het volgende:
LOL, streams doen het weer op hidiho, maar op grootte van de schermpjes op goudenkooi.tv
De grote baas van fok vind dat niet leuk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Er ZIJN toch ook Dennis-fans op Fok! ???? Net zoals er Huub-fans zijn, Lieke-fans, (Amanda-fans ?).....
Snap alleen niet wat Huub d'r bij moet... Lieke heeft visite en hij heeft het hoogste woord...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Eindelijk een keer een leuk gesprek op de streams en dan hebben we geen geluid.
Geweldig weer
(Nog effe offtopic, sorry moderator)quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De grote baas van fok vind dat niet leuk.
Peter deed het toen voor japio en Danny was daar niet blij mee.
Wat?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef 2live het volgende:
Huub heeft een gesprek en moet gaan.
moet gaan? kutflens alweer?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef 2live het volgende:
Huub heeft een gesprek en moet gaan.
En da's ook top dat jij zo met een miljonair meeleeft...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
(Nog effe offtopic, sorry moderator)
Nou dan bied ik hiervoor mijn excuses aan, wist niet dat het
zo'n probleem was. Wilde juist Dennis een hart onder de
riem steken omdat ik heus wel meer dan 3 fans hier
heb gezien
En stuurt smsjes op kosten van anderenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:38 schreef 2live het volgende:
vader is trots op Lieke, laat het niet echt merken.
Zit je ook nog steeds te wachten op de eerste actie van Denniks?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef Dennisfan het volgende:
Zucht ik word moe van de streams van Lieke en zus en voorheen Huub over hoe geweldig ze elkander allemaal wel niet vonden, tijd voor aktie, DENNIISSSSS
Dennis en aktie ???quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef Dennisfan het volgende:
Zucht ik word moe van de streams van Lieke en zus en voorheen Huub over hoe geweldig ze elkander allemaal wel niet vonden, tijd voor aktie, DENNIISSSSS
En Denniks is toch gewoon op stream 3?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef Dennisfan het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit je ook nog steeds te wachten op de eerste actie van Denniks?
Als ik haar vader was en als ik zie hoe mijn vader is dan zou die mij uit die kooi slepen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef 2live het volgende:
vader vond het erg wat Syl gedaan had.
Wil je dat NOOIT meer doen? Ik wil niet dat er namens mij een kaart aan Dennis gestuurd wordtquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja, namens Fok! as in Fok!-dgk-forum-waarin-je-dus-huub-lieke-jaap-dennis-fans-hebt....
Inderdaad, 2 dezelfde stemmen, 2 dezelfde meningen 2 dezelfde ruggenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef riri het volgende:
wat een verschil deze zusjes met dat wat er voor de rest in dat huis zit
Ja Graag!!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:40 schreef riri het volgende:
mag dat zusje in het huis in plaats van natasia bijvoorbeeld
Ik stuur ook wel kaartjes naar de kooi, maar nooit namens fok. dat vind ik niet horen, omdat ik niet heel fok vertegewoordig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Er ZIJN toch ook Dennis-fans op Fok! ???? Net zoals er Huub-fans zijn, Lieke-fans, (Amanda-fans ?).....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |