quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef Zora01 het volgende:
hebben jullie geluid ???
Ik heb wel beeld maar geen geluid op 1 en 2quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:18 schreef Sassefras het volgende:
nou gebeurd er dan ook nog wat op die streams?
Als ze dat zouden willen, doen ze dat 's nachts wel. Minuutje of 2 paar frames loopen, c'est ca.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dit is uit voorzorg. Ze willen tijd nemen om de escalatie eventueel niet uit te zenden als die zou komen. Je merkt, dat ze met opgenomen materiaal werken.
Daarom zitten ze zo te kloten. Het moet toch RTL worden!!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef Zora01 het volgende:
hebben jullie geluid ???
Was jij diegene die Denniks een kaart stuurde met als afschrift, names Fok?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb hem al een kaartje verstuurd (kan via internet 1,30 en kun je zelf ook
nog je plaatje toevoegen !)
HiDiHo (alleen geluid op 3... nee ook daar niet meer... en weer wel op 1))quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef Desii het volgende:
ik nog steeds geen streams... ik kijk normaal op Hidiho... waar kijken jullie nu?
Iedereen hier heeft nu geen streams.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:20 schreef Sug4r het volgende:
Nu graag weer de COS waarvoor hij bedoeld is aub, er zijn mensen die geen streams hebben en door al die onzin van spelletjes en commentaar op users moeten lezen of er nog iets op de streams gebeurt.
Maak dan een apart topic aan waar je over die spelletjes praat.
dank je![]()
De streams willen hier ook niet laden...ook HiDiHo...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef Desii het volgende:
ik nog steeds geen streams... ik kijk normaal op Hidiho... waar kijken jullie nu?
vertel.... want ik hoor nietsquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:21 schreef RSie het volgende:
Jiske heeft wel een goede kijk op het spelletje !!!
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:22 schreef SiRojK het volgende:
Kan iemand nog ff die streamlinks plaatsen?
http://www.vol.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:22 schreef SiRojK het volgende:
Kan iemand nog ff die streamlinks plaatsen?
Na het motorrijden heeft tie zich verkleedquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef mspoez het volgende:
Vóór de SL had Huub een geel shirt aan, toch?
Op 2 wel, op 1 niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef avonne het volgende:
geen geluid meer
Dat vind ik dus echt niet goed......... Want sec bekeken steunt FOK! Dennis niet...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja, namens Fok! as in Fok!-dgk-forum-waarin-je-dus-huub-lieke-jaap-dennis-fans-hebt....
hij heeft zich omgekleed, had ie al gezegd en is zelfs ff in beeld geweest!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef mspoez het volgende:
Vóór de SL had Huub een geel shirt aan, toch?
Leuk dat je een kaartje heb gestuurd, maar stuur hem gewoon namens jezelf voortaan. Want nu is het of je namens veel of alle fokkers spreekt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja, namens Fok! as in Fok!-dgk-forum-waarin-je-dus-huub-lieke-jaap-dennis-fans-hebt....
en ik vind dat ze haar zus gewoon vertelt dat ze trots op haar is en dat ze dat zelf ook moet zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef akveor het volgende:
Weer een typisch Lieke gesprek wat ik hoor. Koud en betweterig.....
*achterdochtig*quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef Desii het volgende:
[..]
Na het motorrijden heeft tie zich verkleed
Vanacht is Lieke haar zus er niet meer!!! Duhhhquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:20 schreef HenrySpencer het volgende:
[..]
Als ze dat zouden willen, doen ze dat 's nachts wel. Minuutje of 2 paar frames loopen, c'est ca.
coolquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Er ZIJN toch ook Dennis-fans op Fok! ???? Net zoals er Huub-fans zijn, Lieke-fans, (Amanda-fans ?).....quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Leuk dat je een kaartje heb gestuurd, maar stuur hem gewoon namens jezelf voortaan. Want nu is het of je namens veel of alle fokkers spreekt.
Vallen ook 2 woordjes daaroverquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef Dennisfan het volgende:
zucht, is alles waar Huub en Lieke en nu ook zus het over kunnen hebben is sex, ik switch weer over naar Dennis hoor excuse me
Oja, want Dennis is juist de ontwikkeling van het existentialisme in de postmoderne tijd aan het bespreken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef Dennisfan het volgende:
zucht, is alles waar Huub en Lieke en nu ook zus het over kunnen hebben is sex, ik switch weer over naar Dennis hoor excuse me
De waarheid voor Huub ? Ja die zal hard aankomen als hij straks de poort uitloopt, en volgendquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:25 schreef avonne het volgende:
Vind je het niet sneu dat je hem blij maakt en dat straks de waarheid dan extra hard aan komt?
Ik haat Dennis en ik wil dus niet dat iemand namens mij Dennis gaat vertellen dat FOK! hem leuk vindt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Er ZIJN toch ook Dennis-fans op Fok! ???? Net zoals er Huub-fans zijn, Lieke-fans, (Amanda-fans ?).....
Ja maar je hebt Denniks blij gemaakt ook namens mij dus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Maar een kaart stuur je toch uit je eigen naam en niet uit naam van een heel forum???quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Er ZIJN toch ook Dennis-fans op Fok! ???? Net zoals er Huub-fans zijn, Lieke-fans, (Amanda-fans ?).....
Maar je stuurt het kaartje toch namens jezelf !!!!! Zet er dan gewoon in dgk_fan van FOK en niet namens FOKquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee alleen als ze met jou sex heeft, dan is het wel leuk om te weten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef farceman het volgende:
Sorry hoor maar die vragen van huub?!
Die stel je toch niet aan een vrouw die je net kent?
:heb je goede sex?
ben je ook zo dom als amanda?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:27 schreef Dennisfan het volgende:
Huub is weer back up aan het zoeken bij zus van Lieke, kan iemand hem ff doorgeven dat dat niet gaat lukken, ze mag hem wel, maar zit niet in DGK
Lees farce man, ill rest my case...................................................quote:
Gisteren is hier door een mod gezegd: Namens Fok is niet okay... Wel als fokker..... dus als individu..quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik haat Dennis en ik wil dus niet dat iemand namens mij Dennis gaat vertellen dat FOK! hem leuk vindt.![]()
Robert... ben jij dat???quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt wel.....ik wil straks weer met mijn schatjes stem op de achtergrond in slaap vallen !!!
Als ik hem niet hoor droom ik altijd heel eng![]()
Het viel me al op dat Huub weg ging met een motorpak aan..laarzen en alles...Huub kwam per auto de poort door en stapte uit de auto zonder zijn motorkleren aan..en bovendien had hij haast..auto uitspringen en naar binnen rennen..quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:24 schreef RSie het volgende:
[..]
hij heeft zich omgekleed, had ie al gezegd en is zelfs ff in beeld geweest!
Geen probleem hoor...desnoods delen we de kosten...ik gun ook Huubquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maar je hebt Denniks blij gemaakt ook namens mij dus.![]()
Nou volgende keer zal ik Huub een kaartje sturen, names Fok en dgk_fan.
Dream on.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mod heeft gezegd dat het niet okay is, wat is daar nou zo moeilijk aan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Geen probleem hoor...desnoods delen we de kosten...ik gun ook Huub
een eerlijke kans.... Snap niet dat jullie allemaal zo haatdragend zijn
Hiephoiquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:28 schreef scanman01 het volgende:
Zusje zegt dat hun moeder Huub helemaal geweldig vindt en dat hun vader het ook wel prima vindt, zolang Lieke maar gelukkig is.
pfff, rot nou eens op met die rommel van jequote:Op donderdag 12 juli 2007 21:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Geen probleem hoor...desnoods delen we de kosten...ik gun ook Huub
een eerlijke kans.... Snap niet dat jullie allemaal zo haatdragend zijn
Neej je vergist je, hij bespreekt nu de relativiteitstheorie met Amanda!!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef HenrySpencer het volgende:
[..]
Oja, want Dennis is juist de ontwikkeling van het existentialisme in de postmoderne tijd aan het bespreken.![]()
Waar staat HK voor? Hare majesteit Kuthola?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar blijft de HK nou met haar ketchup over Lieke.?
jij ziet het al helemaal voor je he? dat die schele deus dennix met de villa aan de haal gaat,dat hij eerst zijn ogen maar eens recht laat zetten en de aambeien van kont laat schrappen....miezige puistenkop dat hij er is,als ik hem s;nachts tegen zou komen,zou ik hard wel lopen en 112 bellen,vies gluiperd....huub zou een gat in de lucht springen als hij hoort dat dennis overleden is!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:27 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
De waarheid voor Huub ? Ja die zal hard aankomen als hij straks de poort uitloopt, en volgend
jaar hoort dat Dennis de villa gewonnen heeft
Zoooooo juni 2007quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef HenrySpencer het volgende:
[..]
Oja, want Dennis is juist de ontwikkeling van het existentialisme in de postmoderne tijd aan het bespreken.![]()
Dennis fans op FOK (of een andere site? Nee joh dat is Dennis zijn familie) Amanda heeft toch ook geen fans! Alleen robert2006quote:
Kijk daar heb je wat aan.... keuzes accepteren... en je er verder niet mee bemoeienquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:28 schreef scanman01 het volgende:
Zusje zegt dat hun moeder Huub helemaal geweldig vindt en dat hun vader het ook wel prima vindt, zolang Lieke maar gelukkig is.
Ehh....ik lees niet DAGENNACHT de cossen, dus dat heb ik gemist....quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Mod heeft gezegd dat het niet okay is, wat is daar nou zo moeilijk aan?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Waar staat HK voor? Hare majesteit Kuthola?
Hoeren kinderen??quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Waar staat HK voor? Hare majesteit Kuthola?
hier wel 2 sterams maar geen geluidquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:33 schreef SiRojK het volgende:
LOL, streams doen het weer op hidiho, maar op grootte van de schermpjes op goudenkooi.tv
De grote baas van fok vind dat niet leuk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Snap alleen niet wat Huub d'r bij moet... Lieke heeft visite en hij heeft het hoogste woord...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Eindelijk een keer een leuk gesprek op de streams en dan hebben we geen geluid.
Geweldig weer
(Nog effe offtopic, sorry moderator)quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De grote baas van fok vind dat niet leuk.
Peter deed het toen voor japio en Danny was daar niet blij mee.
Wat?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef 2live het volgende:
Huub heeft een gesprek en moet gaan.
moet gaan? kutflens alweer?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef 2live het volgende:
Huub heeft een gesprek en moet gaan.
En da's ook top dat jij zo met een miljonair meeleeft...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
(Nog effe offtopic, sorry moderator)
Nou dan bied ik hiervoor mijn excuses aan, wist niet dat het
zo'n probleem was. Wilde juist Dennis een hart onder de
riem steken omdat ik heus wel meer dan 3 fans hier
heb gezien
En stuurt smsjes op kosten van anderenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:38 schreef 2live het volgende:
vader is trots op Lieke, laat het niet echt merken.
Zit je ook nog steeds te wachten op de eerste actie van Denniks?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef Dennisfan het volgende:
Zucht ik word moe van de streams van Lieke en zus en voorheen Huub over hoe geweldig ze elkander allemaal wel niet vonden, tijd voor aktie, DENNIISSSSS
Dennis en aktie ???quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef Dennisfan het volgende:
Zucht ik word moe van de streams van Lieke en zus en voorheen Huub over hoe geweldig ze elkander allemaal wel niet vonden, tijd voor aktie, DENNIISSSSS
En Denniks is toch gewoon op stream 3?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef Dennisfan het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit je ook nog steeds te wachten op de eerste actie van Denniks?
Als ik haar vader was en als ik zie hoe mijn vader is dan zou die mij uit die kooi slepen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:39 schreef 2live het volgende:
vader vond het erg wat Syl gedaan had.
Wil je dat NOOIT meer doen? Ik wil niet dat er namens mij een kaart aan Dennis gestuurd wordtquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad, 2 dezelfde stemmen, 2 dezelfde meningen 2 dezelfde ruggenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef riri het volgende:
wat een verschil deze zusjes met dat wat er voor de rest in dat huis zit
Ja Graag!!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:40 schreef riri het volgende:
mag dat zusje in het huis in plaats van natasia bijvoorbeeld
Ik stuur ook wel kaartjes naar de kooi, maar nooit namens fok. dat vind ik niet horen, omdat ik niet heel fok vertegewoordig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |