Leuk dat je een kaartje heb gestuurd, maar stuur hem gewoon namens jezelf voortaan. Want nu is het of je namens veel of alle fokkers spreekt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja, namens Fok! as in Fok!-dgk-forum-waarin-je-dus-huub-lieke-jaap-dennis-fans-hebt....
en ik vind dat ze haar zus gewoon vertelt dat ze trots op haar is en dat ze dat zelf ook moet zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef akveor het volgende:
Weer een typisch Lieke gesprek wat ik hoor. Koud en betweterig.....
*achterdochtig*quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef Desii het volgende:
[..]
Na het motorrijden heeft tie zich verkleed
Vanacht is Lieke haar zus er niet meer!!! Duhhhquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:20 schreef HenrySpencer het volgende:
[..]
Als ze dat zouden willen, doen ze dat 's nachts wel. Minuutje of 2 paar frames loopen, c'est ca.
coolquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja, namens Fok! as in Fok!-dgk-forum-waarin-je-dus-huub-lieke-jaap-dennis-fans-hebt....
Er ZIJN toch ook Dennis-fans op Fok! ???? Net zoals er Huub-fans zijn, Lieke-fans, (Amanda-fans ?).....quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Leuk dat je een kaartje heb gestuurd, maar stuur hem gewoon namens jezelf voortaan. Want nu is het of je namens veel of alle fokkers spreekt.
Vallen ook 2 woordjes daaroverquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef Dennisfan het volgende:
zucht, is alles waar Huub en Lieke en nu ook zus het over kunnen hebben is sex, ik switch weer over naar Dennis hoor excuse me
Oja, want Dennis is juist de ontwikkeling van het existentialisme in de postmoderne tijd aan het bespreken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef Dennisfan het volgende:
zucht, is alles waar Huub en Lieke en nu ook zus het over kunnen hebben is sex, ik switch weer over naar Dennis hoor excuse me
De waarheid voor Huub ? Ja die zal hard aankomen als hij straks de poort uitloopt, en volgendquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:25 schreef avonne het volgende:
Vind je het niet sneu dat je hem blij maakt en dat straks de waarheid dan extra hard aan komt?
Ik haat Dennis en ik wil dus niet dat iemand namens mij Dennis gaat vertellen dat FOK! hem leuk vindt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Er ZIJN toch ook Dennis-fans op Fok! ???? Net zoals er Huub-fans zijn, Lieke-fans, (Amanda-fans ?).....
Ja maar je hebt Denniks blij gemaakt ook namens mij dus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Maar een kaart stuur je toch uit je eigen naam en niet uit naam van een heel forum???quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Er ZIJN toch ook Dennis-fans op Fok! ???? Net zoals er Huub-fans zijn, Lieke-fans, (Amanda-fans ?).....
Maar je stuurt het kaartje toch namens jezelf !!!!! Zet er dan gewoon in dgk_fan van FOK en niet namens FOKquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee alleen als ze met jou sex heeft, dan is het wel leuk om te weten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef farceman het volgende:
Sorry hoor maar die vragen van huub?!
Die stel je toch niet aan een vrouw die je net kent?
:heb je goede sex?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |