ikke!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:54 schreef kybe het volgende:
Stream 4 doet het bij mij nog steeds niet,zijn er nog meer die dat hebben?
Jalours ????? ik namelijk wel, en ik ben vrouw!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Tja, ik kijk alleen s avonds streams, ik zit overdag op me werk dus dan heb ik geen tijd daarvoor maar je hebt een punt
Hij is nu officieel paranoide?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef Vandaag... het volgende:
Brian verteld dat hij volgdens de siegoloog zijn woede opkropt en dan ontploft. Dat is niets psychisch, dat heet para volgens Brian
Contacten en vervolgens van dichtbij BASHENquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
Waarom doet Dennis dit?
IK ook nie, zit nu naar een Brian te kijken die het heeft over het opruimen in zn hoofd, hij mag wel een keer bij mij thuis komen als hij zn hoofd zat is...........quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Jalours ????? ik namelijk wel, en ik ben vrouw!!!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:56 schreef mspoez het volgende:
Contacten en vervolgens van dichtbij BASHEN
Bij mij ook niet, hij probeert wel steeds verbinding met de media te maken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:54 schreef kybe het volgende:
Stream 4 doet het bij mij nog steeds niet,zijn er nog meer die dat hebben?
Niks niet haatdragen, al stuur je 100 kaarten naar Dennis, ik vind het best maar dan namens jezelf.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Geen probleem hoor...desnoods delen we de kosten...ik gun ook Huub
een eerlijke kans.... Snap niet dat jullie allemaal zo haatdragend zijn
hij wist niet dat zij lieke haar zusje was...denk dat ie zich wel diep zal schamen voor zijn gedragquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:56 schreef akveor het volgende:
Opvallend dat nix naar Lieke toekomt... Is ie ergens bang voor... heeft ie een geheim in Alphen...?
Hij kent Jitske op een positieve manier?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:58 schreef riri het volgende:
[..]
hij wist niet dat zij lieke haar zusje was...denk dat ie zich wel diep zal schamen voor zijn gedrag
same here..quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:57 schreef kissa het volgende:
Stream 4: geen verbinding met de server.
Dat ie zeep sex met de jongens van rotje kapotje heeft gehad in de douches van voetbal club de alphense boys.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:56 schreef akveor het volgende:
Opvallend dat nix naar Lieke toekomt... Is ie ergens bang voor... heeft ie een geheim in Alphen...?
Hij was blijkbaar echt bang dat hij een psychische stoornis heeft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat vindt hij zelf een positieve ontwikkeling?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |