quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:48 schreef noekje het volgende:
De arts zag wel iets in de buik van Nadia wat daar niet hoort.
Nu maar hopen dat het geen beginnend kind is met de handen in de vruchtzakken.
hoe bedenk je hem...superquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:48 schreef noekje het volgende:
Dat is een uitvinding van Natasia. Zo'n ding steek je in de USB-bus van je PC en dan zet je er documenten op.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:47 schreef blomst het volgende:
ebaystick? wat is dat?
ze zijn geen dieren waard daarquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
Ellen laat doorschemeren dat de eigenaresse van Fries niet erg blij is dat Fries zo weinig aandacht krijgt.
Ik begrijp uit haar woorden dat, als er geen verbetering komt, zij Fries daar weghaalt.
Dat werd tijd zeg.
Ik lag even dubbelquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:48 schreef noekje het volgende:
Daarom in de herhaling, te mooi om niet nog een keer te posten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:04 schreef riri het volgende:
Die post van noekje....over die handen in de vruchtzakken....echt heb nu nog de slappe lach
Ik dacht dat Nadia zooooooooooooooooooooooooo paardengek was.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:04 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ze zijn geen dieren waard daar
Met Frambozen/aardbeien smaak.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nadia zooooooooooooooooooooooooo paardengek was.
Ze is meer bezig met mensen manipuleren dan met het paardje.
Amanda had ook een hondje in het huis die ze verwaarloosde.
Hou me hart vast als zuks een kind krijgt.
Oja en dat geval in Nadia's buik, is een klomp sperma van Denniks.
Sturen naar die eikelquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Deze mag ook niet ontbreken, ook van de site van Kleine Frankie.
[afbeelding]
Vet iddquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:08 schreef blomst het volgende:
[[url=http://kleinefrankie.web-log.nl/photos/uncategorized/babydx5_123.jpg]afbeelding][/url]
Leuke plaatjes op site kleine frankie
Zou Huub op die site mogen kijken? Dan kan het nooit lang uitblijven, die print die cap direct.quote:
Ze kunnen nog steeds niet op internet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou Huub op die site mogen kijken? Dan kan het nooit lang uitblijven, die print die cap direct.
De Frankie-site werd gepromoot door Huub, dus zijn score is waarschijnlijk niet representatief voor heel NL.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:17 schreef noekje het volgende:
De poll van Frankie:
Wie is je favoriete bewoner in Juli
HUUB [72.4%]
JAAP [7.0%]
BRIAN [5.3%]
LIEKE [4.9%]
AMANDA [3.0%]
NADIA [3.0%]
DENNIX [3.0%]
NATASIA [1.1%]
Stemmen: 526
Dat zeg ik ook niet. Vind het wel schrikbarend hoog. Lijkt wel mee geknoeid te zijn maar dan heb ik het nog meer over Dennis dan over Huub. 3%..quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De Frankie-site werd gepromoot door Huub, dus zijn score is waarschijnlijk niet representatief voor heel NL.
Gooi er een mail uitquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien is het leuk om de Bermann kliniek te schrijven dat we afzien van onze borstvergroting omdat we niet hetzelfde resulataat als Natasia willen.
Belachelijk gewoon, stel egoisten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
Wordt er niet aan Huub en Lieke gevraagd of ze mee komen thee drinken ?
Ze is geopereerd, staat op haar hyves.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
Duidelijk dus: Natasja wil bellen met Palma maar Karima zegt dat ze te ziek is om te praten.
Natasja: Dan weet ik wel wat er aan de hand is.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:29 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
Jaap vergeet ook zeker dat Brainless het adres heeft geroepen van Cora.
Onee wacht Cora was maar een hoax.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:29 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
Jaap vergeet ook zeker dat Brainless het adres heeft geroepen van Cora.
Onee wacht Cora was maar een hoax.
Erm ik kan het gezicht niet zien, maar dit is gaykleding en handen in zijn zakken --> Dennisquote:
Dennixnooit tegengekomen in de gayscene???quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:39 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Erm ik kan het gezicht niet zien, maar dit is gaykleding en handen in zijn zakken --> Dennis
Hij valt bijna van de stoel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:40 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Stoere Dennix zit naast Huub
Ik heb nog een dochter die Fries wel adopteertquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
Ellen laat doorschemeren dat de eigenaresse van Fries niet erg blij is dat Fries zo weinig aandacht krijgt.
Ik begrijp uit haar woorden dat, als er geen verbetering komt, zij Fries daar weghaalt.
Dat werd tijd zeg.
Jij wilt wel erg graag adopteren hequote:Op donderdag 12 juli 2007 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb nog een dochter die Fries wel adopteert
Nou zeg dat wel! Ik vind t doodzielig!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
Dat werd tijd zeg.
Ik denk dat we dat niet te vaak moeten zeggen, want dan komt Palma zeker weer terug.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Karima is wel ok. Ze praat mee maar blijft op de achtergrond
waarom begrijpt zij het wel en de rest van de schoonmakers t niet?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Karima is wel ok. Ze praat mee maar blijft op de achtergrond
Yvonne wil dat vast wel en misschien wil ze Nadia dan ook wel. Yvonne heeft een groot hart ik weet het zeker.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Dennis slijten.
Yvonne???
Een fake verloving. Laat Jaap maar schuiven.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:49 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft allerlei handeltjes gedaan, de biostabiel, een wondertapijt etc.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
Jaap werd gebruikt gevraagd als gooier op een beurs. *Een gooier is iemand die zeiltjes over kraampjes heengooit.*
Denk dat Yvonne knettergek wordt van dat ge-Huub.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Yvonne wil dat vast wel en misschien wil ze Nadia dan ook wel. Yvonne heeft een groot hart ik weet het zeker.![]()
was eerst wat anders aan typen, maar was draadje kwijtquote:
Ik heb heus wel grenzen hoor!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Dennis slijten.
Yvonne???
Geen idee. Ze mocht uitslapen, vervolgens hebben we het bed van haar gezien met een smerige bloedvlek, Brian maakte er een toneelstuk van (Lieke stond onder de douche) en daarna heb ik haar helemaal niet meer gezien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:54 schreef riri het volgende:
Waar is Lieke eigenlijk?
Dus Brian geilt ook op menstruatiebloed?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ze mocht uitslapen, vervolgens hebben we het bed van haar gezien met een smerige bloedvlek, Brian maakte er een toneelstuk van (Lieke stond onder de douche) en daarna heb ik haar helemaal niet meer gezien.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Denk dat Yvonne knettergek wordt van dat ge-Huub.
Misschien is ze bij de FEBO en krijgen we eindelijk de oplossing van het grote mysterie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ze mocht uitslapen, vervolgens hebben we het bed van haar gezien met een smerige bloedvlek, Brian maakte er een toneelstuk van (Lieke stond onder de douche) en daarna heb ik haar helemaal niet meer gezien.
Ze is net in beeld. Lijkt alsof ze net onder de douche heeft gestaan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is ze bij de FEBO en krijgen we eindelijk de oplossing van het grote mysterie.
daar begrijp ik ook echt geen reet van.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:57 schreef waxmask het volgende:
Kan de redactie misschien ook alles met streepjes van Nix ook weggooien. Streepjes en camera's houden niet van elkaar.
dan beweegt er tenminste nog IETS aan Dennisquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:03 schreef RSie het volgende:
[..]
daar begrijp ik ook echt geen reet van.
het eerste wat je te horen krijgt op het moment dat je op tv moet verschijnen is dat je geen streepjes/ruitjes moet dragen. ook kleding met te duidelijke merklogo's is uit den boze (behalve als het sponsors zijn dan).
onbegrijpelijk dat de Febo dan kleren koopt met dit soort patroontjes!
Scherp Donniequote:Op donderdag 12 juli 2007 14:05 schreef avonne het volgende:
[..]
dan beweegt er tenminste nog IETS aan Dennis
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:05 schreef avonne het volgende:
[..]
dan beweegt er tenminste nog IETS aan Dennis
526 stemmen, dan geeft mijn pol op de fakeblogs toch een betrouwbaarder beeldquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:17 schreef noekje het volgende:
De poll van Frankie:
Wie is je favoriete bewoner in Juli
HUUB [72.4%]
JAAP [7.0%]
BRIAN [5.3%]
LIEKE [4.9%]
AMANDA [3.0%]
NADIA [3.0%]
DENNIX [3.0%]
NATASIA [1.1%]
Stemmen: 526
Hij speelt ping-pong!quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:07 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
tsja,.. je gaat je bijna afvragen wat er zich allemaal in zijn broekzakken afspeelt!!
Nicolaas staat er nog op en ik mis Dennix (niet echt natuurlijk, maar in de poll)quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
526 stemmen, dan geeft mijn pol op de fakeblogs toch een betrouwbaarder beeld
[afbeelding]
Ze vragen het zich ook al een beetje af bij de reactie. Gisteren op de site :quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:07 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
tsja,.. je gaat je bijna afvragen wat er zich allemaal in zijn broekzakken afspeelt!!
quote:20:03 - Ode aan de broekzak
Nog nooit is er iemand geweest die zo dankbaar gebruik maakt van de broekzak. Van de 24 uur die iedere dag telt, zitten Dennis’ handen er gemiddeld 23 van in zijn broekzak. Voeg daar nog een karakteristiek ‘stoer’ loopje, een aantal flauwe grappen en een heleboel blikken in de camera of in een dichtbij zijnde spiegel aan toe en zie daar Dennis’ daginvulling. Kom op Dennis, beetje peper in je…
Vertel, toch niet......ben zijn naam vergeten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:12 schreef Lobasca het volgende:
huh.... hoorde ik wat....
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, toch niet......ben zijn naam vergeten.
Wie is picornie?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja hoor, ze hebben het over Picornie en Amanda kent de familie. Haar zus met z'n zoontje in de klas.
In Beverwijk was ooit een knokpartij tussen Feyenoord en Ajax hooligans. Daar is Picornie dood achtergebleven in een weiland.quote:
Carlo(s) Picornie, slag bij Beverwijk, ajax-supporter, doodgeslagen.quote:
oh ok, vervelend voor 'emquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Carlo(s) Picornie, slag bij Beverwijk, ajax-supporter, doodgeslagen.
tja, wat doe je daar dan ook hequote:Op donderdag 12 juli 2007 14:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In Beverwijk was ooit een knokpartij tussen Feyenoord en Ajax hooligans. Daar is Picornie dood achtergebleven in een weiland.
Inderdaad, eigen schuld dus.quote:
Daarom. Volwassen mannen met gezinnen die een potje gaan knokken om een potje voetbal. Tja.quote:
Verdomd, je hebt gelijk, scherp.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:24 schreef RSie het volgende:
waarom weet Amoebe wie de vrouw van Picornie is? dat hele gebeuren is 5 jaar geleden, toen was zij 14.
lijkt me dat dat mens niet nog jaren later bij de kapper verteld dat haar man is doodgemept!
Haar zus zat bij zijn zoontje in de klas. Lagere school en dat is meestal zo ongeveer uit dezelfde straat of directe buurt..quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:24 schreef RSie het volgende:
waarom weet Amoebe wie de vrouw van Picornie is? dat hele gebeuren is 5 jaar geleden, toen was zij 14.
lijkt me dat dat mens niet nog jaren later bij de kapper verteld dat haar man is doodgemept!
1997.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:24 schreef RSie het volgende:
Je kent Amanda toch, die is niet bescheiden met haar vragen aan vreemden, nadat het aantal broers/zussen en het sterrenbeeld gepasseerd zijnquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:24 schreef RSie het volgende:
Tja, dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je kent Amanda toch, die is niet bescheiden met haar vragen aan vreemden, nadat het aantal broers/zussen en het sterrenbeeld gepasseerd zijn
What else is new.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:27 schreef riri het volgende:
Huub is de enige die nog een beetje interessante verhalen heeft te vertellen
Bij Amanda kijkt ik nergens meer van op.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
Amanda had een vriend die had, net als in de film Chucky, ook een spiegel boven zijn bed.
Waarom verbaast me dat nu niet.
Omdat ze half nederland al geneukt heeft?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
Amanda had een vriend die had, net als in de film Chucky, ook een spiegel boven zijn bed.
Waarom verbaast me dat nu niet.
nou zeg, fantastischquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:26 schreef blomst het volgende:
HUUB OM HALF 7 MOTERRIJLES?
avonne, je icoontje doet weer ruk, kun je niet gewoon op tinypic.com uploaden?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Omdat ze half nederland al geneukt heeft?
Klopt, bij mij ook, levert vertraging op.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
avonne, je icoontje doet weer ruk, kun je niet gewoon op tinypic.com uploaden?
het is tinypicquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bij mij ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
http://xs314.xs.to/xs314/07172/avatardis2.jpgquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:32 schreef avonne het volgende:
[..]
het is tinypic
ik zal eens kijken. Misschien heb ik de verkeerde gepakt na de AH-actie
Que?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:36 schreef petraa het volgende:
N; Ik heb zo spijt dat ik het allemaal met dennix heb gedaan
Nat: Waarom dan, hij zei toch dat alles je vandaag duidelijk zou worden
N; Ja maar ik vind het zo dom.
Tja, dat krijg je als je ongezien een vent gaat rukken. Normale vrouwen kijken even wat langer.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
Nada heeft spijt dat ze het met nix heeft gedaan. Ze voelt zich rot daardoor.
Niet dat ze Huub heeft geslagen en pijn heeft gedaan, daar heeft ze geen spijt van, maar dat ze zichzelf zo voor lul heeft gezet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
Nada schaamt zich ook over wat ze heeft gedaan bij Huub.
Wat een hypocriete bitch.
Ik geloof er geen ene fluit van. Vanwaar trouwens opeens dat boetekleed?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
Wat een hypocriete bitch.
te laat Nada!quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:36 schreef petraa het volgende:
N; Ik heb zo spijt dat ik het allemaal met dennix heb gedaan
Nat: Waarom dan, hij zei toch dat alles je vandaag duidelijk zou worden
N; Ja maar ik vind het zo dom, we negeren elkaar gewoon
N: De dingen die hij zegt enzo, hij vindt zichzelf zo geweldig. Hij denkt dat ik iets met hem wil en dat haat ik zo want dat wil ik niet.
Nat; Voel jij dat zo dat hij dat....
N: Ja
Nat: Jij bent gebekt genoeg omdat te zeggen
N; Ja en ik schaam me ook zo om wat ik heb gedaan heb met Huub.
Nee ze schaamt zich omdat ze zich zo heeft laten gaan en teveel had gezopen. Dat ze Huub pijn heeft gedaan schaamt ze zich niet voor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
dus nada kan nog steeds lekker de pleuris krijgenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:39 schreef Disana het volgende:
Nadia zei gisteravond ook al dat ze zich schaamde dat ze Huub had gebeten en geslagen. Ze zegt het nu weer. Maar het is duidelijk dat ze zich alleen maar schaamt om hoe ze overkomt.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je ongezien een vent gaat rukken. Normale vrouwen kijken even wat langer.
dat is plotseling.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
Nada heeft spijt dat ze het met nix heeft gedaan. Ze voelt zich rot daardoor.
Och... Blijkbaar is ze als dametje gecast. Lekker dan, in je eerste week een vent aan z'n gerief helpen, en bijten, en slaan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
dus nada kan nog steeds lekker de pleuris krijgen![]()
Zei ze gisteren ook al, ze irriteert zich aan zijn ego.quote:
Missie geslaagd, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:41 schreef Lobasca het volgende:
Nadia is bang dat ze overkomt als een gestoord wijf.
dat doet ze telkens....ze gedraagt zich op het ene moment als een bitch en op het andere moment als een klein kind wat heel zielig gaat zitten doen....quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ene fluit van. Vanwaar trouwens opeens dat boetekleed?
Ik heb amper nog iets van haar gezien op beeld. Bij haar binnenkomst viel ze me alleszins mee en daarna had ik even mijn buik vol van filmpjes (buiten de ruzie van Amanda en Brian danquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:42 schreef riri het volgende:
dat doet ze telkens....ze gedraagt zich op het ene moment als een bitch en op het andere moment als een klein kind wat heel zielig gaat zitten doen....
Ze verbeterde zichzelf even later in zes.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:45 schreef avonne het volgende:
Natasia zegt terecht dat ze dan met zijn vijven moeten gaan zitten
(waarom niet zes)
Ik dacht dat dat iets met 'niet de waarheid vertellen' te maken heeft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:44 schreef Mika25 het volgende:
Dennix wrijft altijd over z`n neus, en het lijkt me sterk dat dat door "jeuk" komt. Enkele amateur-psychologen hier aanwezig? Dacht altijd dat er een of andere verklaring was als mensen altijd over hun neus wrijven...
Jammer dat Annette niet meer komt, die weet het vast wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:44 schreef Mika25 het volgende:
Dennix wrijft altijd over z`n neus, en het lijkt me sterk dat dat door "jeuk" komt. Enkele amateur-psychologen hier aanwezig? Dacht altijd dat er een of andere verklaring was als mensen altijd over hun neus wrijven...
Nog steeds sluit ik niet uit dat Japio dubbelspel speelt. En expres op een opzichtelijke manier, zodat niemand eigenlijk weet wat Japio zal doen. Dat is overigens ook zijn enige kans om belangrijk genoeg te zijn voor 'de stelletjes'.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:44 schreef riri het volgende:
daar komt de vuile jaap naar voren....hoop dat huub hem keihard terugpakt op zijn overlopen
Maar hij doet het ook als ie niet aan het woord isquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:46 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat dat iets met 'niet de waarheid vertellen' te maken heeft.
Nada: Ik vond Hedda wel normaal.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:47 schreef petraa het volgende:
Jaap: Huub heeft alleen maar sletten gehad.
Dan is ie een volgend leugentje aan het bedenkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:47 schreef Mika25 het volgende:
Maar hij doet het ook als ie niet aan het woord is
Nada ten voeten uit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:49 schreef avonne het volgende:
begrijp ik nou goed dat Nadia vertelt dat de Febo een paar schoenen van haar heeft meegenomen, en dat ze in de volgende zin zegt dat Huub en Lieke het wel gedaan zouden kunnen hebben?
En dat verklaart Jaap terwijl Nadia erbij zit?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio, Dennix en NAdia in vergadering. Japio : "Het is eenvoudig. Alles wat we bespreken komt toch in brieven en zo terug. Ik heb Dennix gevraagd hoe Dennix denkt dat Nadia in het spel zit. Ik weet heel zeker dat 4 personen in de finale zullen zitten, 2 stelletjes."
Vervolgens maakt Japio duidelijk dat hij niet met Nadia verder wil gaan tot de finale. Hij heeft liever sterke mensen zoals Dennix, brian en Huub.
Yep.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat verklaart Jaap terwijl Nadia erbij zit?
Jelte ? Aan wie doorspelen ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:55 schreef petraa het volgende:
J: Amanda, jij en tas moeten Lieke het leven zuur maken.
Dennis en ik gaan Huub pakken.
Jelte luister je, vanavond doorspelen graag.
Dit is een mooie wraakquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:49 schreef riri het volgende:
ze heeft geleerd dat ze met haar zielig doen en aardig overkomen alles kan bereiken....schatje dit en schatje dat met haar stemmetje
![]()
Ik weet niet of ze Jelte heet maar Lieke's zus komt vanavond.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jelte ? Aan wie doorspelen ?
Nou ja! Een unicum!quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:57 schreef petraa het volgende:
2 groepjes in gesprek over Huub en Lieke
Jiske ! ...... Jelte is dat criminele vriendje van Japioquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze Jelte heet maar Lieke's zus komt vanavond.
Jiske.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze Jelte heet maar Lieke's zus komt vanavond.
Hij vindt het zoooo spannend....quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:58 schreef wolferl het volgende:
Wat kijkt Denniks steeds omzich heen, bang dat ie afgeluisterd wordt?
Triest mannetje.
Precies dat zei die vriend van hem, die de website bijhoudt. Mensen vinden jou leuk met Huub en NIET leuk met Dennixquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:59 schreef riri het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Jaap vanaf het begin door met Dennix te bonden een mega grote fout heeft begaan....mijn intuitie zegt Jaap dat niet gaat redden...waarom weet ik niet maar het is een gevoel
gevoel? Logica!quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:59 schreef riri het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Jaap vanaf het begin door met Dennix te bonden een mega grote fout heeft begaan....mijn intuitie zegt Jaap dat niet gaat redden...waarom weet ik niet maar het is een gevoel
Mijn gevoel zegt dat Jaap doet wat hem door achter is opgedrongen. En dat dit hem inderdaad zal gaan opbreken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:59 schreef riri het volgende:
Coupe troep!quote:
Dat heeft Jaap al een paar maal tegen Huub gezegd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat Jaap doet wat hem door achter is opgedrongen. En dat dit hem inderdaad zal gaan opbreken.
Jaap red het ook niet, Denniks en Nadia laten Jaap ook keihard vallen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:59 schreef riri het volgende:
Hij trekt zich bij mijn weten nog steeds heel veel aan van de populariteitspoll, dus dit zal hem zeker gaan opbreken. Dit is geen leuke Jaap meer, ik kan me niet voorstellen dat hij gelijk blijft of stijgt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat Jaap doet wat hem door achter is opgedrongen. En dat dit hem inderdaad zal gaan opbreken.
Iemand adres of telefoon nr. van dat zusje???? bELLENNNNNNNNNNNNNquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:02 schreef riri het volgende:
ik hoop dat jaap nog niets zegt tegen huub hierover en dat het via het zusje van lieke binnenkomt
Willen wel. Kunnen is een heel ander -bij voorbaat mislukt- verhaalquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
Nada heeft het gevoel dat nix het leiderschap van Huub wil overnemen. Dream on.
er staat iets op de tien site van dat zusje...misschien is daar iets te achterhalen waar ze woontquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Iemand adres of telefoon nr. van dat zusje???? bELLENNNNNNNNNNNNN
En daarom denk ik dat Japio hem daarom nu een doodlopende straat in duwt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
nix is 100% anti Huub en Lieke.
RSiequote:Op donderdag 12 juli 2007 15:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Iemand adres of telefoon nr. van dat zusje???? bELLENNNNNNNNNNNNN
Ik heb het zelfs van de week gezegd, Huub wordt door FEBO geestelijk kapot gemaakt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:01 schreef riri het volgende:
Ik heb wel gezegd vanmorgen...huub is te moe en let niet op..hij moet aktie ondernemen en snel
Dat zou kunnen betekenen dat degene wil gaan liegen..maar het is ook nadenken..bedenken..verzinnen...of niet geloven wat de ander zegt...quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:44 schreef Mika25 het volgende:
Het maakt allemaal niet uit.... ik ben benieuwd hoe Huub en Lieke deze aanval doorstaan...quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:10 schreef riri het volgende:
Dennix praat echt vals over Huub...dat is niet meer alleen het spel voor die jongen maar het zit echt diep bij die griezel
huub doet dat niet zo,dat is het verschil,die speelt het spel op een eerlijke manier
als je dennix hoort praten weet je genoeg...een vieze griezel is het,anderen bewerken waar die maar kan...ik snap niet dat Jaap dat niet ziet
Zei hebben in de 'Erik tijd' daar ook dagen de kans voor gehad dus waarom niet?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:58 schreef petraa het volgende:
Godver, weer een middagje Huub en Lieke bashen. Klote redaktie
Huub hoeft niet overtuigd te raken, want hij en lieke willen zowiezo een dubbele dekking van Jaap. Dat hebben ze vaak genoeg gezegd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Door Dennix harder en harder tegen Huub op te zetten, zal het voor Huub steeds belangrijker worden om Japio 'binnen te halen'. Daardoor krijgt Japio een betere positie in de driehoek Japio-Huub-Lieke. Die driehoek is Japio's doel, maar Huub moet overtuigd raken van Japio's noodzaak.
Het is wel het slimst, maar niet het sympathiekst.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub hoeft niet overtuigd te raken, want hij en lieke willen zowiezo een dubbele dekking van Jaap. Dat hebben ze vaak genoeg gezegd.
En van de huidige bewoners is er verder niemand die eventueel die functie zou kunnen vervullen. Niemand!
Het is mij een raadsel waarom Jaap 2 zwakke spelers kiest. Tenzij dat juist de bedoeling is.... zwakke behouden en de sterke wegspelen.
dat zit al helemaal in zijn brains verweven bij die griezel...engerdquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:12 schreef petraa het volgende:
Hoeveel keer per minuut zegt Dennix Huub en Lieke.
Net als jij snap ik nog niet alles. Maar 1 ding weet ik zekeer : Japio gaat zijn leven niet ophangen aan twee nieuwelingen, zonder ervaring en beiden al de eerste boetes aan hun broek wegens aggressie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub hoeft niet overtuigd te raken, want hij en lieke willen zowiezo een dubbele dekking van Jaap. Dat hebben ze vaak genoeg gezegd.
En van de huidige bewoners is er verder niemand die eventueel die functie zou kunnen vervullen. Niemand!
Het is mij een raadsel waarom Jaap 2 zwakke spelers kiest. Tenzij dat juist de bedoeling is.... zwakke behouden en de sterke wegspelen.
+ het personeelquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:14 schreef carpediem23 het volgende:
Fucking Hell wat een oneerlijk spel is het aan het worden. 6 ( excl de redactie) tegen 2. Ben behoorlijk pissig aan het worden.
Je vergeet de HH's nog, die zijn ook anti, weliswaar geen spelers, maar zwaar irritant, ze bemoeien zich overal mee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:14 schreef carpediem23 het volgende:
Fucking Hell wat een oneerlijk spel is het aan het worden. 6 ( excl de redactie) tegen 2. Ben behoorlijk pissig aan het worden.
Je was me net voor.quote:
Jaap blijft een raadsel, ik kan die gast echt niet volgen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Net als jij snap ik nog niet alles. Maar 1 ding weet ik zekeer : Japio gaat zijn leven niet ophangen aan twee nieuwelingen, zonder ervaring en beiden al de eerste boetes aan hun broek wegens aggressie.
+ Miss Flensquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergeet de HH's nog, die zijn ook anti, weliswaar geen spelers, maar zwaar irritant, ze bemoeien zich overal mee.
3 tegen 1: Huub,Lieke & Jaap tegen Eric was zeker wel goed? Sowieso zijn Huub & Lieke sterke spelers , dus dan ben je daar eerder tegen in het spel dan een persoon als Nadia.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergeet de HH's nog, die zijn ook anti, weliswaar geen spelers, maar zwaar irritant, ze bemoeien zich overal mee.
Yep, die was ik even vergeten, thanks.quote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia zit te bonden met Brian. Ze wil zich niet meer laten gebruiken door Dennix !!!
Vlam in de pan, Japio heeft Dennix en Nadia uit elkaar getrokken !
Nadia zit Brian advies te vragen omdat ze eigenlijk een probleem met Dennix heeft. Overdag ziet hij haar niet staan. Samen met Brian trekt ze de conclusie "Hij heeft geen gevoel en misbruikt me alleen maar in bed"quote:
Ok, thanks.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nadia zit Brian advies te vragen omdat ze eigenlijk een probleem met Dennix heeft. Overdag ziet hij haar niet staan. Samen met Brian trekt ze de conclusie "Hij heeft geen gevoel en misbruikt me alleen maar in bed"
Mag nog niet van achter nix is Jaap's protegeequote:Op donderdag 12 juli 2007 15:24 schreef riri het volgende:
net of dennix het gaat trekken als hij terror over zich heen krijgt...nooit niet dat mietje...hij is er altijd nog onderuit gekomen tot nu toe,mede door jaap....dat neem ik jaapp ook kwalijk,hij heeft die dennix niet eens uitgetest hoe sterk hij is....op het moment supreme als hij echt terror over zich heen zou krijgen druipt hij met de staart tussen de benen af.
Ze hebben een groot vloerkleed bij Tien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:26 schreef Katewalker het volgende:
Jaap zou als hij met Lieke en Huub zou samen werken Huub en lieke sterker maken........bij Nadia en Dennis is Jaap de sterkste..door hun ondersteuning wordt Jaap sterker...
Wanneer wordt eindelijk duidelijk dat Jaap de initiator is van het omkoopschandaal? Hij zal vast van tevoren al met Cora ea hebben afgesproken dat als het mis mocht gaan Jaap zich distantieert en zij nooit iets mogen zeggen over de betrokkenheid van Jaap....
Nu pas?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:14 schreef carpediem23 het volgende:
Is andersom toch precies hetzelfde? Daarbij, voor zover ik het begrijp, is het juist Nadia die Dennis 'misbruikt', terwijl hij er weinig animo voor lijkt te hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia zit Brian advies te vragen omdat ze eigenlijk een probleem met Dennix heeft. Overdag ziet hij haar niet staan. Samen met Brian trekt ze de conclusie "Hij heeft geen gevoel en misbruikt me alleen maar in bed"
Nee hij laat andere de smerige klusjes opknappen, en pronkt zelf met de veren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:28 schreef riri het volgende:
Weer die praatjes over "Ik kan hem helemaal gek maken"
Nog nooit is Dennix een eerlijk gevecht met Huub aangegaan...altijd via anderen....nooooooit rechtstreeks durven....het is zo'n lafaard
Typisch Nada, liegen en draaien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is andersom toch precies hetzelfde? Daarbij, voor zover ik het begrijp, is het juist Nadia die Dennis 'misbruikt', terwijl hij er weinig animo voor lijkt te hebben.
Nou moet je ophouden, belachelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:31 schreef petraa het volgende:
Nadia moet met Amanda praten en dan moet Nadia aan Brian vertellen wat Amanda zegt, want dan snapt hij Amanda beter.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:31 schreef petraa het volgende:
Nadia moet met Amanda praten en dan moet Nadia aan Brian vertellen wat Amanda zegt, want dan snapt hij Amanda beter.
Daarnaast, ik vind dat de ergste relaties, van die mensen die er anderen voor nodig hebben. Word je eerst door de een gebeld en daarna door de ander, dat soort werk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je zou toch zo'n debiel als vriend hebben. En, for that matter, zo'n debielette als vriendin.
Gaat het verhaal vanavond verteld worden ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:34 schreef wolferl het volgende:
Ik hoop zo erg dat Jaap vanavond Denniks flink laat staan.
rustig jongen rustig....komt allemaal op zijn pootjes terecht...het gaat noooooit zo zoals ze nu al denken...echt niet,denk je dat Huub gek is?en Lieke?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:33 schreef wolferl het volgende:
Ik wordt gek, ik wordt gek, ik wordt gek, ik wordt gek.
Mijn hersens staan nu zo'n beetje op ontploffen.
Denniks heeft een serieus probleem, niet alleen nu maar ook na de villa.
Ik ga hem serieus wat ergs aan doen, ik ben in staat om hem echt af te maken.
Die gozer maakt me helemaal hondsdol. En jaap lijkt hier in te trapen.
Jaap wil het z.s.m. bekend maken, en hij zei bij het opstaan net dat ie het vanavond al ging vertellen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaat het verhaal vanavond verteld worden ?
Ze zuigt met lippenstift opquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
Brian is blij dat Nada er is met haar class en style.![]()
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:37 schreef riri het volgende:
[..]
rustig jongen rustig....komt allemaal op zijn pootjes terecht...het gaat noooooit zo zoals ze nu al denken...echt niet,denk je dat Huub gek is?en Lieke?
Echt niet,die zijn sterk...dat hebben ze allang bewezen,die hebbn al zoveel terror over zich heen gehad...vooral Lieke
dus...rustig ademhalen![]()
Ik heb het niet gehoord, maar eerder maakte hij ook zo'n vergelijking en toen ging het over de partijen in de villa.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:38 schreef STAP01 het volgende:
Jaap zei iets crytisch tegen Dnix. Iets over 2 bedrijven die gaan fuseren en dat de topman dan weg moet. Zou dit vrij vertaald betekenen dat RTL Huub eruit wilt hebben anders gaat de 'fusie' niet door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |