Ik heb amper nog iets van haar gezien op beeld. Bij haar binnenkomst viel ze me alleszins mee en daarna had ik even mijn buik vol van filmpjes (buiten de ruzie van Amanda en Brian danquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:42 schreef riri het volgende:
dat doet ze telkens....ze gedraagt zich op het ene moment als een bitch en op het andere moment als een klein kind wat heel zielig gaat zitten doen....

Ze verbeterde zichzelf even later in zes.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:45 schreef avonne het volgende:
Natasia zegt terecht dat ze dan met zijn vijven moeten gaan zitten
(waarom niet zes)

Ik dacht dat dat iets met 'niet de waarheid vertellen' te maken heeft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:44 schreef Mika25 het volgende:
Dennix wrijft altijd over z`n neus, en het lijkt me sterk dat dat door "jeuk" komt. Enkele amateur-psychologen hier aanwezig? Dacht altijd dat er een of andere verklaring was als mensen altijd over hun neus wrijven...

Jammer dat Annette niet meer komt, die weet het vast wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:44 schreef Mika25 het volgende:
Dennix wrijft altijd over z`n neus, en het lijkt me sterk dat dat door "jeuk" komt. Enkele amateur-psychologen hier aanwezig? Dacht altijd dat er een of andere verklaring was als mensen altijd over hun neus wrijven...

Nog steeds sluit ik niet uit dat Japio dubbelspel speelt. En expres op een opzichtelijke manier, zodat niemand eigenlijk weet wat Japio zal doen. Dat is overigens ook zijn enige kans om belangrijk genoeg te zijn voor 'de stelletjes'.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:44 schreef riri het volgende:
daar komt de vuile jaap naar voren....hoop dat huub hem keihard terugpakt op zijn overlopen

Maar hij doet het ook als ie niet aan het woord isquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:46 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat dat iets met 'niet de waarheid vertellen' te maken heeft.

Nada: Ik vond Hedda wel normaal.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:47 schreef petraa het volgende:
Jaap: Huub heeft alleen maar sletten gehad.

Dan is ie een volgend leugentje aan het bedenkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:47 schreef Mika25 het volgende:
Maar hij doet het ook als ie niet aan het woord is

Nada ten voeten uit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:49 schreef avonne het volgende:
begrijp ik nou goed dat Nadia vertelt dat de Febo een paar schoenen van haar heeft meegenomen, en dat ze in de volgende zin zegt dat Huub en Lieke het wel gedaan zouden kunnen hebben?

En dat verklaart Jaap terwijl Nadia erbij zit?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio, Dennix en NAdia in vergadering. Japio : "Het is eenvoudig. Alles wat we bespreken komt toch in brieven en zo terug. Ik heb Dennix gevraagd hoe Dennix denkt dat Nadia in het spel zit. Ik weet heel zeker dat 4 personen in de finale zullen zitten, 2 stelletjes."
Vervolgens maakt Japio duidelijk dat hij niet met Nadia verder wil gaan tot de finale. Hij heeft liever sterke mensen zoals Dennix, brian en Huub.

Yep.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat verklaart Jaap terwijl Nadia erbij zit?

Jelte ? Aan wie doorspelen ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:55 schreef petraa het volgende:
J: Amanda, jij en tas moeten Lieke het leven zuur maken.
Dennis en ik gaan Huub pakken.
Jelte luister je, vanavond doorspelen graag.

Dit is een mooie wraakquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:49 schreef riri het volgende:
ze heeft geleerd dat ze met haar zielig doen en aardig overkomen alles kan bereiken....schatje dit en schatje dat met haar stemmetje
![]()

Ik weet niet of ze Jelte heet maar Lieke's zus komt vanavond.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jelte ? Aan wie doorspelen ?

Nou ja! Een unicum!quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:57 schreef petraa het volgende:
2 groepjes in gesprek over Huub en Lieke

Jiske ! ...... Jelte is dat criminele vriendje van Japioquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze Jelte heet maar Lieke's zus komt vanavond.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |