Hij valt bijna van de stoel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:40 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Stoere Dennix zit naast Huub
Ik heb nog een dochter die Fries wel adopteertquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
Ellen laat doorschemeren dat de eigenaresse van Fries niet erg blij is dat Fries zo weinig aandacht krijgt.
Ik begrijp uit haar woorden dat, als er geen verbetering komt, zij Fries daar weghaalt.
Dat werd tijd zeg.
Jij wilt wel erg graag adopteren hequote:Op donderdag 12 juli 2007 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb nog een dochter die Fries wel adopteert
Nou zeg dat wel! Ik vind t doodzielig!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
Ellen laat doorschemeren dat de eigenaresse van Fries niet erg blij is dat Fries zo weinig aandacht krijgt.
Ik begrijp uit haar woorden dat, als er geen verbetering komt, zij Fries daar weghaalt.
Dat werd tijd zeg.
Ik denk dat we dat niet te vaak moeten zeggen, want dan komt Palma zeker weer terug.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Karima is wel ok. Ze praat mee maar blijft op de achtergrond
waarom begrijpt zij het wel en de rest van de schoonmakers t niet?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Karima is wel ok. Ze praat mee maar blijft op de achtergrond
Yvonne wil dat vast wel en misschien wil ze Nadia dan ook wel. Yvonne heeft een groot hart ik weet het zeker.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Dennis slijten.
Yvonne???
Een fake verloving. Laat Jaap maar schuiven.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:49 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft allerlei handeltjes gedaan, de biostabiel, een wondertapijt etc.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
Jaap werd gebruikt gevraagd als gooier op een beurs. *Een gooier is iemand die zeiltjes over kraampjes heengooit.*
Denk dat Yvonne knettergek wordt van dat ge-Huub.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Yvonne wil dat vast wel en misschien wil ze Nadia dan ook wel. Yvonne heeft een groot hart ik weet het zeker.![]()
was eerst wat anders aan typen, maar was draadje kwijtquote:
Ik heb heus wel grenzen hoor!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Dennis slijten.
Yvonne???
Geen idee. Ze mocht uitslapen, vervolgens hebben we het bed van haar gezien met een smerige bloedvlek, Brian maakte er een toneelstuk van (Lieke stond onder de douche) en daarna heb ik haar helemaal niet meer gezien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:54 schreef riri het volgende:
Waar is Lieke eigenlijk?
Dus Brian geilt ook op menstruatiebloed?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ze mocht uitslapen, vervolgens hebben we het bed van haar gezien met een smerige bloedvlek, Brian maakte er een toneelstuk van (Lieke stond onder de douche) en daarna heb ik haar helemaal niet meer gezien.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Denk dat Yvonne knettergek wordt van dat ge-Huub.
Misschien is ze bij de FEBO en krijgen we eindelijk de oplossing van het grote mysterie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ze mocht uitslapen, vervolgens hebben we het bed van haar gezien met een smerige bloedvlek, Brian maakte er een toneelstuk van (Lieke stond onder de douche) en daarna heb ik haar helemaal niet meer gezien.
Ze is net in beeld. Lijkt alsof ze net onder de douche heeft gestaan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is ze bij de FEBO en krijgen we eindelijk de oplossing van het grote mysterie.
daar begrijp ik ook echt geen reet van.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:57 schreef waxmask het volgende:
Kan de redactie misschien ook alles met streepjes van Nix ook weggooien. Streepjes en camera's houden niet van elkaar.
dan beweegt er tenminste nog IETS aan Dennisquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:03 schreef RSie het volgende:
[..]
daar begrijp ik ook echt geen reet van.
het eerste wat je te horen krijgt op het moment dat je op tv moet verschijnen is dat je geen streepjes/ruitjes moet dragen. ook kleding met te duidelijke merklogo's is uit den boze (behalve als het sponsors zijn dan).
onbegrijpelijk dat de Febo dan kleren koopt met dit soort patroontjes!
Scherp Donniequote:Op donderdag 12 juli 2007 14:05 schreef avonne het volgende:
[..]
dan beweegt er tenminste nog IETS aan Dennis
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:05 schreef avonne het volgende:
[..]
dan beweegt er tenminste nog IETS aan Dennis
526 stemmen, dan geeft mijn pol op de fakeblogs toch een betrouwbaarder beeldquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:17 schreef noekje het volgende:
De poll van Frankie:
Wie is je favoriete bewoner in Juli
HUUB [72.4%]
JAAP [7.0%]
BRIAN [5.3%]
LIEKE [4.9%]
AMANDA [3.0%]
NADIA [3.0%]
DENNIX [3.0%]
NATASIA [1.1%]
Stemmen: 526
Hij speelt ping-pong!quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:07 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
tsja,.. je gaat je bijna afvragen wat er zich allemaal in zijn broekzakken afspeelt!!
Nicolaas staat er nog op en ik mis Dennix (niet echt natuurlijk, maar in de poll)quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
526 stemmen, dan geeft mijn pol op de fakeblogs toch een betrouwbaarder beeld
[afbeelding]
Ze vragen het zich ook al een beetje af bij de reactie. Gisteren op de site :quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:07 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
tsja,.. je gaat je bijna afvragen wat er zich allemaal in zijn broekzakken afspeelt!!
quote:20:03 - Ode aan de broekzak
Nog nooit is er iemand geweest die zo dankbaar gebruik maakt van de broekzak. Van de 24 uur die iedere dag telt, zitten Dennis’ handen er gemiddeld 23 van in zijn broekzak. Voeg daar nog een karakteristiek ‘stoer’ loopje, een aantal flauwe grappen en een heleboel blikken in de camera of in een dichtbij zijnde spiegel aan toe en zie daar Dennis’ daginvulling. Kom op Dennis, beetje peper in je…
Vertel, toch niet......ben zijn naam vergeten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:12 schreef Lobasca het volgende:
huh.... hoorde ik wat....
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, toch niet......ben zijn naam vergeten.
Wie is picornie?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja hoor, ze hebben het over Picornie en Amanda kent de familie. Haar zus met z'n zoontje in de klas.
In Beverwijk was ooit een knokpartij tussen Feyenoord en Ajax hooligans. Daar is Picornie dood achtergebleven in een weiland.quote:
Carlo(s) Picornie, slag bij Beverwijk, ajax-supporter, doodgeslagen.quote:
oh ok, vervelend voor 'emquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Carlo(s) Picornie, slag bij Beverwijk, ajax-supporter, doodgeslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |