quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:48 schreef noekje het volgende:
De arts zag wel iets in de buik van Nadia wat daar niet hoort.
Nu maar hopen dat het geen beginnend kind is met de handen in de vruchtzakken.
hoe bedenk je hem...superquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:48 schreef noekje het volgende:
Dat is een uitvinding van Natasia. Zo'n ding steek je in de USB-bus van je PC en dan zet je er documenten op.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:47 schreef blomst het volgende:
ebaystick? wat is dat?
ze zijn geen dieren waard daarquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
Ellen laat doorschemeren dat de eigenaresse van Fries niet erg blij is dat Fries zo weinig aandacht krijgt.
Ik begrijp uit haar woorden dat, als er geen verbetering komt, zij Fries daar weghaalt.
Dat werd tijd zeg.
Ik lag even dubbelquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:48 schreef noekje het volgende:
Daarom in de herhaling, te mooi om niet nog een keer te posten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:04 schreef riri het volgende:
Die post van noekje....over die handen in de vruchtzakken....echt heb nu nog de slappe lach
Ik dacht dat Nadia zooooooooooooooooooooooooo paardengek was.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:04 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ze zijn geen dieren waard daar
Met Frambozen/aardbeien smaak.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nadia zooooooooooooooooooooooooo paardengek was.
Ze is meer bezig met mensen manipuleren dan met het paardje.
Amanda had ook een hondje in het huis die ze verwaarloosde.
Hou me hart vast als zuks een kind krijgt.
Oja en dat geval in Nadia's buik, is een klomp sperma van Denniks.
Sturen naar die eikelquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Deze mag ook niet ontbreken, ook van de site van Kleine Frankie.
[afbeelding]
Vet iddquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:08 schreef blomst het volgende:
[[url=http://kleinefrankie.web-log.nl/photos/uncategorized/babydx5_123.jpg]afbeelding][/url]
Leuke plaatjes op site kleine frankie
Zou Huub op die site mogen kijken? Dan kan het nooit lang uitblijven, die print die cap direct.quote:
Ze kunnen nog steeds niet op internet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou Huub op die site mogen kijken? Dan kan het nooit lang uitblijven, die print die cap direct.
De Frankie-site werd gepromoot door Huub, dus zijn score is waarschijnlijk niet representatief voor heel NL.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:17 schreef noekje het volgende:
De poll van Frankie:
Wie is je favoriete bewoner in Juli
HUUB [72.4%]
JAAP [7.0%]
BRIAN [5.3%]
LIEKE [4.9%]
AMANDA [3.0%]
NADIA [3.0%]
DENNIX [3.0%]
NATASIA [1.1%]
Stemmen: 526
Dat zeg ik ook niet. Vind het wel schrikbarend hoog. Lijkt wel mee geknoeid te zijn maar dan heb ik het nog meer over Dennis dan over Huub. 3%..quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De Frankie-site werd gepromoot door Huub, dus zijn score is waarschijnlijk niet representatief voor heel NL.
Gooi er een mail uitquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien is het leuk om de Bermann kliniek te schrijven dat we afzien van onze borstvergroting omdat we niet hetzelfde resulataat als Natasia willen.
Belachelijk gewoon, stel egoisten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
Wordt er niet aan Huub en Lieke gevraagd of ze mee komen thee drinken ?
Ze is geopereerd, staat op haar hyves.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
Duidelijk dus: Natasja wil bellen met Palma maar Karima zegt dat ze te ziek is om te praten.
Natasja: Dan weet ik wel wat er aan de hand is.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:29 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
Jaap vergeet ook zeker dat Brainless het adres heeft geroepen van Cora.
Onee wacht Cora was maar een hoax.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:29 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
Jaap vergeet ook zeker dat Brainless het adres heeft geroepen van Cora.
Onee wacht Cora was maar een hoax.
Erm ik kan het gezicht niet zien, maar dit is gaykleding en handen in zijn zakken --> Dennisquote:
Dennixnooit tegengekomen in de gayscene???quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:39 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Erm ik kan het gezicht niet zien, maar dit is gaykleding en handen in zijn zakken --> Dennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |