Alleen als je dezelfde moederlijke kwaliteiten bezit als de mamma van het meisje van Nulde.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:20 schreef yvonne het volgende:
Mag ik 'r nou nog steeds niet adopteren?
*brulllllllllllllllll*quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ojeeee, Amanda moet niets hebben van een spiraaltje. Een vriendin had een spiraaltje en trok een strakke broek aan. Volgens Amanda liep het bloed langs haar benen omdat het ding door haar buik heen prikte.
Je weet nooit zeker of die van jouw is toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Ik heb net de Party gekocht en wat ik dus al dacht, mijn cap van de krassen in het gezicht van Nada staat er in.
Kan ik hier geld voor vragen?![]()
Vragen kun je het altijd of je het krijgt is iets anders. Had je het copywrite protectedquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Ik heb net de Party gekocht en wat ik dus al dacht, mijn cap van de krassen in het gezicht van Nada staat er in.
Jawel hoor, dat kan ik zien en het is de enige in omloop.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Je weet nooit zeker of die van jouw is toch?
Als je kan aantonen dat jij hem gemaakt hebt wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Nee, want de rechten liggen bij Talpa.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Wat een dom gelul zeg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:35 schreef noekje het volgende:
Het gebruikt nooit een condoom. Haar vriend bangt ook onveilig, vergeet de pil te slikken en dan nog volhouden dat iedereen dom is behalve zijzelf. Nog doen alsof het stoer is ook.
Je maakt een geintje hoop ikquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:35 schreef pjotter41 het volgende:
[..]
Als je kan aantonen dat jij hem gemaakt hebt wel.
Maar hoe bewijs je dit? Zij kunnen hem zelf ook gemaakt hebben of staat je naam erin?
Dan gelijk aanpakken.
Dat is toch leuk?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat kan ik zien en het is de enige in omloop.
Da's nou pech hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want de rechten liggen bij Talpa.
Jij had de capture in primcipe niet eens mogen maken. Maar daar doen ze gelukkig niet al te moeilijk over.
Tuurlijk is dat leuk, ik maakte maar een geintje.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is toch leuk?
Huub gebruikt een cap van mij in zijn sitelogo. Vind ik gewoon grappig.
Is wel leuk voor verjaadagen. Kun je de party langs de kring laten gaan. Net als bevallingsfoto's maar dan anders.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat leuk, ik maakte maar een geintje.![]()
nee hij verbeterde zichzelf: tot het kind 18 jaar is zomaar een ton tot 180 000 euro.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is beter op de hoogte. Een kind kost het eerste jaar zeker een ton .....
Ik heb dit weekend 2 verjaardagen, komt dat even goed uitquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Is wel leuk voor verjaadagen. Kun je de party langs de kring laten gaan. Net als bevallingsfoto's maar dan anders.
Een ton?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is beter op de hoogte. Een kind kost het eerste jaar zeker een ton .....
Het zoekenhuis, wat een geweldige typo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Doe jij dat nou ook als je vriendin terug komt van een onderzoek in het zoekenhuis ?
[afbeelding]
Een cap van scanman gebruikt Huub op zijn website... geinig tochquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is toch leuk?
Huub gebruikt een cap van mij in zijn sitelogo. Vind ik gewoon grappig.
Jeeeeeeeeeez, dat kind is echt gestoord.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Ik wil beslist m'n kindje opvoeden samen met de vader"
Amanda : "Ik ook, maar ja ..... dan zit je altijd vast aan die man"
Klopt. Na een tijdje begon hij te rekenen en bedacht toch maar dat het niet waar kon zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:41 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
nee hij verbeterde zichzelf: tot het kind 18 jaar is zomaar een ton tot 180 000 euro.
Iemand die hem aftrekt ziet hij niet als vriendin, gewoon een goedkope hoer.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Doe jij dat nou ook als je vriendin terug komt van een onderzoek in het zoekenhuis ?
[afbeelding]
Is dit serieus ??? ik heb geen streams aan!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Ik wil beslist m'n kindje opvoeden samen met de vader"
Amanda : "Ik ook, maar ja ..... dan zit je altijd vast aan die man"
Humor tochquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeez, dat kind is echt gestoord.
helaas wel...quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Is dit serieus ??? ik heb geen streams aan!
Ja, dat zei ze echt. En bedoelde het serieus, zelfs Brian keek een beetje verbaasdquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Is dit serieus ??? ik heb geen streams aan!
Is jouw cap van zoenende Ton toen ook geplaatst ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Dat kan wel kloppen als je voor de eerste verjaardag een tweedehands FERRARI voor hem/haar koopt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt. Na een tijdje begon hij te rekenen en bedacht toch maar dat het niet waar kon zijn.
En talpa is blij met dat kind????? Lekker voorbeeld voor de rest van de jeugd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:46 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
helaas wel...
ik zeg, laat palma voortaan de pil maar door haar eten prakken
je vriendin?? hebben ze iets dan...en wat is er met nadia aan de hand danquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Doe jij dat nou ook als je vriendin terug komt van een onderzoek in het ziekenhuis ?
[afbeelding]
hier moet ik even van schuddebuikenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:48 schreef noekje het volgende:
De arts zag wel iets in de buik van Nadia wat daar niet hoort.
Nu maar hopen dat het geen beginnend kind is met de handen in de vruchtzakken.
Nee, helaas, daar is nooit een artikel van verschenen. Hij stond wel op Mamjo.com, was best grappig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is jouw cap van zoenende Ton toen ook geplaatst ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |