inderdaad!quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar die suggereren meestal dat ze grootse geheimen kennen in plaats van dit rustige downplayen. Bovendien had ik al eerder de indruk dat poster Lieke kende uit posts rond de tijd dat ze de kooi binnenkwam.
-edit- Wat RSie hierboven dus ook bevestigt
Kun je dan wel zeggen of het ja-nee met portretrecht te maken heeft ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:26 schreef RSie het volgende:
[..]
nee, mijn info komt niet vanaf de streams maar uit de directe omgeving van Lieke.
[..]
....
geen afpersingspratijken,.. geen bedreigingen of whatsoever.
nee!quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoef niks te weten over het echte verhaal, maar ben jij familie van Lieke dan ?
Oke !quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:32 schreef RSie het volgende:
[..]
nee!
zit meer in de kennissenkring. (om het maar ff lekker vaag te maken!)
dat soort info is niet aan mij om naar buiten te brengen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kun je dan wel zeggen of het ja-nee met portretrecht te maken heeft ?
Het leek op een Herma-opblaaspop.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:33 schreef petraa het volgende:
Een opblaaspop in beeld ?
Was jij het niet die de zus van Lieke kende?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:33 schreef RSie het volgende:
[..]
dat soort info is niet aan mij om naar buiten te brengen.
hoe graag ik het hier ook in geuren en kleuren zou willen vertellen,.. Ik heb beloftes gemaakt en die kom ik na.
Ook met zo'n lange dikke pruik?quote:
Lijkt me toch dat ook de directe omgeving van haar die zaken niet aan iedereen gaan vertellen,als het in de kooi al zo geheim wordt gehouden lijkt het me raar dat ze buiten dat aan iedereen wel zouden vertellenquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:26 schreef RSie het volgende:
[..]
nee, mijn info komt niet vanaf de streams maar uit de directe omgeving van Lieke.
[..]
Ik ken dus wel het echte verhaal.
het enige dat ik erover kwijt wil is dat het allemaal minder schokkend is dan de streamers zouden verwachten.
geen afpersingspratijken,.. geen bedreigingen of whatsoever.
Yupquote:
Hanff lite is de gratis site, zonder geluid en met mindere beeldkwaliteit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:34 schreef petraa het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp
Deze doet het perfect
ze zullen het ook zeker niet zomaar aan iedereen vertellen, dat heb je me ook nooit horen zeggenquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:35 schreef riri het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat ook de directe omgeving van haar die zaken niet aan iedereen gaan vertellen,als het in de kooi al zo geheim wordt gehouden lijkt het me raar dat ze buiten dat aan iedereen wel zouden vertellen
Sportief!quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:44 schreef noekje het volgende:
Nadia wilde gisteravond geen seks met Dennis. Ze negeren elkaar overdag en dan 's avonds weer vriendjes zijn trekt Nadia niet.
Dennis gunt haar de tijd om Jaap te bespelen.
Dank voor de geruststelling.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:45 schreef RSie het volgende:
[..]
ze zullen het ook zeker niet zomaar aan iedereen vertellen, dat heb je me ook nooit horen zeggen![]()
anyway,.. wilde de streamers alleen even een beetje gerust stellen, over dat ze zich geen zorgen hoeven te maken etc.
dit is het laatste wat ik kwijt wil over deze kwestie.
U R welcome!quote:
Wat ik niet begrijp: Lieke en Huub moeten wel hun zender om als ze in bed kletsen, maar Nada en nix niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:51 schreef noekje het volgende:
Wat wel weer grappig is. Dennis maakt alleen maar televisie onder de dekens. Blijkbaar kan hij dan wel praten. Overdag is het niks en 's avonds komt die los, onder de dekens.
Volgens mij begrijpt hij het concept niet.
En zoals altijd praat Nadia 1 op 1 met een ander op deze manier. Nooi, nooit in een groepje .......quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:49 schreef noekje het volgende:
Nadia: hij doet net alsof ik heel desperate een relatie met hem wil.
Hij denkt wel dat ik hem heel leuk vind maar hij vindt mij leuker. Dennis denkt dan dat het zijn zwakke plek gaat worden. Jaap wil met mij intiem worden zodat ik Dennis laat vallen.
Ik neem elk woord dat ze zegt met een kilo zout.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:49 schreef noekje het volgende:
Nadia: hij doet net alsof ik heel desperate een relatie met hem wil.
Hij denkt wel dat ik hem heel leuk vind maar hij vindt mij leuker. Dennis denkt dan dat het zijn zwakke plek gaat worden. Jaap wil met mij intiem worden zodat ik Dennis laat vallen.
Ja en ze trappen daar met open ogen in.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:53 schreef riri het volgende:
Nadia is één ding van plan en dat is de bewoners voor haar karretje te spannen om als eerste Huub het huis uit te pesten...Lieke volgt dan vanzelf is haar idee
huub is niet wakker genoeg....
het is gezellig achtergrond gebabbel,quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:52 schreef RSie het volgende:
[..]
U R welcome!
anyway,.. gebeurd er nog wat op de streams? ik moet een saaie kantoordag zien door te komen en ik heb alleen de Cossen om mij van afleiding te voorzien!
Ze doet het teveel en te snel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik neem elk woord dat ze zegt met een kilo zout.
En vooral... waarom zou ze het aan Natasia vertellen
Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat men in het huis er achter is dat ze wel erg veel leugens vertelt.
En volgens mij zal geen van de bewoners het pikken, spel of niet.
Kan dAAR ook op, gewoon door klikken tot het betaalscherm weg is en dan op play klikken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Hanff lite is de gratis site, zonder geluid en met mindere beeldkwaliteit.
Ik ben een van die halsstarrige dienstweigeraars die niet wenst te betalen.
Zelfs niet voor een dag....
Exactos, dat merkte ik gisteravond al op. Ze speelt het spelletje opzich slim.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze doet het teveel en te snel.
Tegen Amanda praat ze slecht over Brian. Deed ze gisteren. Tegen de rest praat ze slecht over Dennis. Tegen Dennis zal ze ook wel een verhaal ophangen. Tegen Jaap praat ze slecht over Huub en Lieke.
Ze moet dat veel meer doseren. Dit gaat tegen haar werken.
Met die vrouw of is het met de man die hij graag wil?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:59 schreef Dark het volgende:
Huub heeft vandaag een gesprek met de psycholoog, daarna Brian en Lieke op maandag, ofzo.
Jaapie? Hoorde jij Jaap iets zeggen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:00 schreef ScofieldM het volgende:
Alle ballen op Lieke en dan huubje wegstemmen ik zeg mooiiiiiiiiiiiii goed idee Jaapie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |