Aan slapen wel, maar de rest van mijn leven ligt in scherven...quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:04 schreef DrsH het volgende:
[..]
Jees kom jij nog wel aan slapen toe?????????????????![]()
![]()
![]()
Jammer maar helaas, ze is geopereerd aan haar stembanden, dus haar afwezigheid is waarschijnlijk van korte duur.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zou een mooi roemloos einde zijn zo zonder afscheid te nemen.![]()
Ik vrees alleen dat ze op vakantie is of zo en er over een paar weekjes gewoon weer staat.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:43 schreef miesy het volgende:
jaap wilt nadia humpen en dan dumpen.
gisteren had ie al aanstaltes gemaakt door 2 keer bovenop haar te gaan liggen toen ze met hem wou knufelen.
vond ze niet zo leuk, maar ja, dat krijg je als je japie verleid.
domme doos!
morgen!![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aan slapen wel, maar de rest van mijn leven ligt in scherven...
Alleen om Mart volg ik de tour niet anders zou ik misschien nog wel een groot fan geweest zijn maar ja...jammer de bammer.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat hangt daar toch onder die linkeroksel?
Mart Smeets had het dezer dagen nog over Michel Pollentier die ooit in de tour de france...![]()
Als ze zo hard werkt als werd geschreven, en dan reisuren erbij, haar gezin.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Karima verteld : Ze moet om 05:00 opstaan om met de trein op tijd te zijn in de villa.
Lijkt me duidelijk dat ze dit nooit vol gaan houden als een langdurige baan. Ze zegt nu al last te krijgen van vermoeidheid.
Weet ik niet. Gisteren zaten Lieke en Huub in het kantoor. Lieke werd emo van een briof van haar moeder en liet even daarna haar brief aan thuis lezen aan Huub. In die brief stond van alles over 'het geheim. Vervolgens hebben ze beiden een tijd in het kantoor gezeten, wat wij niet mochten zien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:53 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb het idee dat de programmamakers vannacht hun best hebben gedaan om het 'geheim van Lieke' te onthullen. Maar dat is ze dus niet gelukt.
Ik moet ook toegeven dat het elk jaar moeilijker aan het worden is om de tour te volgen zonder met dat persoon geconfronteerd te wordenquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Alleen om Mart volg ik de tour niet anders zou ik misschien nog wel een groot fan geweest zijn maar ja...jammer de bammer.![]()
735.8 KByte/secquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:59 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb zowiezo standaard 2 streams uit, omdat het laden van fok anders te lang duurt.
doe eens http://www.speedtest.nl/TestSuite/TestController.asp
hoeveel KByte/sec heb je?
Ik heb 813.5 KByte/sec
heel erg bedankt....quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:02 schreef miesy het volgende:
[..]
heb ik sinds gisteren ook last van.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
deze streams doen het wel voor mij.
Als het probleem niet permanent is (in de zin van altijd), maar wel enkele uren sachter elkaar, zou het kunnen dat je provider een probleem heeft met de verbinding naar de streamprovider. Overschakelen naar andere streams helpt dan vaak niet, omdat alles vanaf dezelfde bron komt. (probeer het wel)quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:01 schreef riri het volgende:
[..]
735.8 KByte/sec
Dat is toch snel genoeg lijkt me,of niet?
Alle streams bufferen verschrikkelijk,om de paar seconden blijft het beeld stilstaan.
Alleen stream 4 heeft er het minste zelfs bijna geen last van maar die staat voortdurend op de tuin.
Wat moet ik hieaan doen...ligt het aan mijn internetverbinding of aan iets anders?
Praat me er niet van.... Ik heb zelfs een nieuwe lap aangeschaft....quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:01 schreef riri het volgende:
[..]
735.8 KByte/sec
Dat is toch snel genoeg lijkt me,of niet?
Alle streams bufferen verschrikkelijk,om de paar seconden blijft het beeld stilstaan.
Alleen stream 4 heeft er het minste zelfs bijna geen last van maar die staat voortdurend op de tuin.
Wat moet ik hieaan doen...ligt het aan mijn internetverbinding of aan iets anders?
het "geheim" van Lieke is ook bekend bij de redactie,.. als hun dit naar buiten willen brengen brengen ze het naar buiten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:53 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb het idee dat de programmamakers vannacht hun best hebben gedaan om het 'geheim van Lieke' te onthullen. Maar dat is ze dus niet gelukt.
Dit onderschrijf ik ten volstequote:Op donderdag 12 juli 2007 10:05 schreef Clank het volgende:
Ik vind Karima tot op heden een verademing. En heb het idee dat de bewoners Palma ook niet echt missen op de vroege morgen.
Later op de dag ook niet... Eigenlijk nooit...quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:05 schreef Clank het volgende:
Ik vind Karima tot op heden een verademing. En heb het idee dat de bewoners Palma ook niet echt missen op de vroege morgen.
Ligt ook aan de verbinding volgens mij. Heel soms pakt mijn laptop de verbinding van de buurman op en dan buffert en hapert die als een gek. Op mijn eigen verbinding heb ik nooit last.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Praat me er niet van.... Ik heb zelfs een nieuwe lap aangeschaft....
Ligt volgens mij aan mijn internetverbinding, terwijl vrienden van mij dezelfde provider hebbben, en geen enkele last ervaren. Ben met de lap terug naar de winkel geweest, liep ie als een sneltrein.. daar dan..![]()
Ben je op de hoogte via de streams?? Ik heb nog niets kunnen ontdekken.. behalve het vage gedoe over eventueel 'portretrecht'.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:05 schreef RSie het volgende:
[..]
ik ben op de hoogte van "het geheim" van Lieke en kan jullie garanderen dat er niks bijzonders aan is. althans,.. niet boeiend voor de verhoudingen in de kooi.
Dat kan makkelijk. Een provider heeft hele rijen met servers staan, en het kan best zijn dat jouw vrienden op een andere server (bij de provider) zitten. Probleem kan zijn dat een-of-meer van de andere provider-klanten op jouw server waanzinnig veel capaciteit trekken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Praat me er niet van.... Ik heb zelfs een nieuwe lap aangeschaft....
Ligt volgens mij aan mijn internetverbinding, terwijl vrienden van mij dezelfde provider hebbben, en geen enkele last ervaren. Ben met de lap terug naar de winkel geweest, liep ie als een sneltrein.. daar dan..![]()
ook andere streams bufferen heel ergquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als het probleem niet permanent is (in de zin van altijd), maar wel enkele uren sachter elkaar, zou het kunnen dat je provider een probleem heeft met de verbinding naar de streamprovider. Overschakelen naar andere streams helpt dan vaak niet, omdat alles vanaf dezelfde bron komt. (probeer het wel)
Je weet dat op FOK heel vaak users komen vertellen dat ze 'n geheim weten .....quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:05 schreef RSie het volgende:
[..]
het "geheim" van Lieke is ook bekend bij de redactie ,..
ik ben op de hoogte van "het geheim" van Lieke ......
Kan ik hier nog iets aan (laten) veranderen, of moet ik er mee leren leven, of bij jou in trekken?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk. Een provider heeft hele rijen met servers staan, en het kan best zijn dat jouw vrienden op een andere server (bij de provider) zitten. Probleem kan zijn dat een-of-meer van de andere provider-klanten op jouw server waanzinnig veel capaciteit trekken.
Gesprek van gisteravond denk ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:16 schreef Yollie het volgende:
Jaap zei net tegen Nadia "Ik heb er heel lang over nagedacht" Weet iemand waar dit over ging?
Je zou kunnen proberen een keer je provider te bellen. Vaak hangt het maar net af van degene die je aan de lijn krijgt, of ze verder willen kijken. Of ze iets kunnen veranderen zal mede afhangen van de oorzaak. Verhuizen kan natuurlijk altijd en lijkt me wel een effectieve oplossing.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan ik hier nog iets aan (laten) veranderen, of moet ik er mee leren leven, of bij jou in trekken?![]()
Daar komt ie dan wel erg laat achter. Kwestie van zelfoverschatting?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:20 schreef Clank het volgende:
Huub ergert zich eraan dat Jaap tegen iedereen loopt te slijmen.
nee, mijn info komt niet vanaf de streams maar uit de directe omgeving van Lieke.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Ben je op de hoogte via de streams?? Ik heb nog niets kunnen ontdekken.. behalve het vage gedoe over eventueel 'portretrecht'.
Ik ken dus wel het echte verhaal.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je weet dat op FOK heel vaak users komen vertellen dat ze 'n geheim weten .....
Heel vaak blijkt het een ballonetje te zijn.![]()
Maar die suggereren meestal dat ze grootse geheimen kennen in plaats van dit rustige downplayen. Bovendien had ik al eerder de indruk dat poster Lieke kende uit posts rond de tijd dat ze de kooi binnenkwam.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je weet dat op FOK heel vaak users komen vertellen dat ze 'n geheim weten .....
Heel vaak blijkt het een ballonetje te zijn.![]()
Meestal in een woedebui.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:21 schreef noekje het volgende:
Ook Nadia is bang voor Huub volgens mij. Nu Huub erbij zit zegt ze helemaal niks. Zij durft het ook alleen achter zijn rug om. Daar moet ik Amanda dan weer credits voor geven en Natas ook. Zij doen het tenminste ook recht in iemand z'n gezicht.
Erg kort..quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:27 schreef Dark het volgende:
Vandaag gaan ze van 5 tot 6 lasergamen.
Ik hoef niks te weten over het echte verhaal, maar ben jij familie van Lieke dan ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:26 schreef RSie het volgende:
[..]
nee, mijn info komt niet vanaf de streams maar uit de directe omgeving van Lieke.
[..]
Ik ken dus wel het echte verhaal.
het enige dat ik erover kwijt wil is dat het allemaal minder schokkend is dan de streamers zouden verwachten.
geen afpersingspratijken,.. geen bedreigingen of whatsoever.
Het zijn Lieke haar eigen woorden dat het iets is wat vergelijkbaar is met de situatie van Natasia en Jaap.. dat zei ze in de tuin tegen Natasia.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:26 schreef RSie het volgende:
Ik ken dus wel het echte verhaal.
het enige dat ik erover kwijt wil is dat het allemaal minder schokkend is dan de streamers zouden verwachten.
geen afpersingspratijken,.. geen bedreigingen of whatsoever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |