quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:38 schreef riri het volgende:
DrsH?
Zal ik dat stukje van jou in de opening plaatsen?
Weet trouwens helemaal niet of deze COS wel blijft...is mijn eerste...maar er kwam maar geen nieuwe
En ging er met haar nagels overheen, toch? Scherp als scheermessen.quote:
ik heb zowiezo standaard 2 streams uit, omdat het laden van fok anders te lang duurt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:56 schreef riri het volgende:
Mijn streams blijven bufferen...sinds gisteren ineens heel erg,nooit last van gehad,verder met mijn internetverbindig geen problemen.....
meerdere mensen dit probleem?
heb ik sinds gisteren ook last van.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:56 schreef riri het volgende:
Mijn streams blijven bufferen...sinds gisteren ineens heel erg,nooit last van gehad,verder met mijn internetverbindig geen problemen.....
meerdere mensen dit probleem?
Goedemorgen. Was dit Tas of Nadia ? (Ik had de stream nog niet aan). Ik meende dat ik dit verhaal gisteren van Nadia hoorde. Ze heeft iig een afspraak in het ziekenhuis voor een echo van haar buik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:02 schreef avonne het volgende:
Tas gaat naar het ziekenhuis ze mag 1 keer wat drinken en 1 keer naar de WC. Daarna mag ze niet meer naar de WC.
Snapt iemand dit?
Klopt er moet een echo gemaakt worden van een volledig mislukte cosmetische ingreep. En het arme kind had al zo veel complexenquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goedemorgen. Was dit Tas of Nadia ? (Ik had de stream nog niet aan). Ik meende dat ik dit verhaal gisteren van Nadia hoorde. Ze heeft iig een afspraak in het ziekenhuis voor een echo van haar buik.
edit : ik zie je edit al.
Het zou een mooi roemloos einde zijn zo zonder afscheid te nemen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:17 schreef Katewalker het volgende:
Toch wel erg prettig dat de ochtend begint zonder dat gebrul van Palma...van mij mag ze weg blijven..
Goedemorgen....
Ja, heel zielig. Na alle ellende nu ook nog een drie-navels syndroom ......quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:19 schreef DrsH het volgende:
[..]
Klopt er moet een echo gemaakt worden van een volledig mislukte cosmetische ingreep. En het arme kind had al zo veel coplexen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:25 schreef DrsH het volgende:
Dit even los gezien van de vuilpeukerij die zij uitkraamt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan zie je haar buik nog niet eensquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:28 schreef DrsH het volgende:
Ondertussen zie ik een vormloze vleesklomp bezig zichzelf op te tutten
Ook op televisie vermijd ik ook altijd beelden van ernstige verminkingen dus wat dat betreft vind ik de mate van zelfcensuur die zij toepast wel weer een verademingquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:30 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan zie je haar buik nog niet eens![]()
Ik denkquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:32 schreef DrsH het volgende:
Zou ze nog op de (Jan) doedelzak van Dennisje gespeeld hebben vannacht![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is inderdaad het modelletje aardappelzakquote:
Strak lichaam .... Zoiets ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:37 schreef DrsH het volgende:
Zelfs de buik van Natasja is in vergelijking met die van Nadia nog te betitelen als lustobject en ik houd van een strak lichaam neem dat maar van mij aan!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:40 schreef DrsH het volgende:
Ook Amanda is bezig met het accentueren van haar gezichtsbelijning . Voor de afwisseling stift zij haar lippen in de mondhoeken omhoog, dit ter maskering van haar sjaggo kop van de laatste paar dagen.
Haar tepels zijn uitgegumd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Is dat RTLstylo, je opmaken in je blote tieten?![]()
Ja maar dan met natuurlijke vormen zonder smaakmakers en andere toevoegingen en het liefst een IQ van 160. Gelukkig ben ik reeds in het bezit van zo'n exemplaar en ik hoef geen doubluresquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Strak lichaam .... Zoiets ?
[afbeelding]
Een beproefd concept in de clownswereld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:40 schreef DrsH het volgende:
Ook Amanda is bezig met het accentueren van haar gezichtsbelijning . Voor de afwisseling stift zij haar lippen in de mondhoeken omhoog, dit ter maskering van haar sjaggo kop van de laatste paar dagen.
Ik begreep uit de nachtCOS dat ze flink ruzie had met Brian maar dat er niets van te verstaan was.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:40 schreef DrsH het volgende:
zowiezo... waarom hebben we alleen de nachtcamera's? Staan ze zich in het donker op te maken?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Is dat RTLstylo, je opmaken in je blote tieten?![]()
Heel goed gezien dark alleen is dit een paar uur na vieren 's middagsquote:
Jij boft maar met Ericaquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:43 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja maar dan met natuurlijke vormen zonder smaakmakers en andere toevoegingen en het liefst ee IQ van 160. Gelukkig ben ik reeds in het bezit van zo'n exemplaar en ik hoef geen doublures
Lieke, Brian en nix mogen uitslapen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:44 schreef avonne het volgende:
[..]
zowiezo... waarom hebben we alleen de nachtcamera's? Staan ze zich in het donker op te maken?
quote:
Klopt. Het geluid was barbaars. Een kombinatie van het tikken van een klok en onverstaanbaar gepraat van Huub en Lieke.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begreep uit de nachtCOS dat ze flink ruzie had met Brian maar dat er niets van te verstaan was.
Heb het idee dat de programmamakers vannacht hun best hebben gedaan om het 'geheim van Lieke' te onthullen. Maar dat is ze dus niet gelukt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt. Het geluid was barbaars. Een kombinatie van het tikken van een klok en onverstaanbaar gepraat van Huub en Lieke.
Wat hangt daar toch onder die linkeroksel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |