abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51395707
Ja jaap...goed jongen...praat je eigen aktie maar goed....vieze slijmbal
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:09:26 #227
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51395746
Door Dennix harder en harder tegen Huub op te zetten, zal het voor Huub steeds belangrijker worden om Japio 'binnen te halen'. Daardoor krijgt Japio een betere positie in de driehoek Japio-Huub-Lieke. Die driehoek is Japio's doel, maar Huub moet overtuigd raken van Japio's noodzaak.
Keep the Sunny Side Up
pi_51395749
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:04 schreef petraa het volgende:

[..]

Iemand adres of telefoon nr. van dat zusje???? bELLENNNNNNNNNNNNN
RSie
[COS#1986] Waar de gekte van Nadia doorslaat?
stuur hem maar een PM-metje
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 15:09:39 #229
135305 beequeen
Lost.
pi_51395754
Nada mag niks meer zeggen tegen Huub, ook al vraagt Huub hoe het met haar gaat, aldus nix.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51395759
waar zou nix goed in zijn?
Handen in zijn zakken steken wil ik niet horen.
Goedemorgen :W
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:09:54 #231
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51395763
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:01 schreef riri het volgende:
Ik heb wel gezegd vanmorgen...huub is te moe en let niet op..hij moet aktie ondernemen en snel
Ik heb het zelfs van de week gezegd, Huub wordt door FEBO geestelijk kapot gemaakt.
Hij komt slaap te kort en is totaal zichzelf niet meer, als ie wil slapen wordt ie direct gesommeerd om wakker te worden. Het groepje BANNDJ kan nu zo kinderlijk vooral Huub breken. En ook worden Huub's acties met harde hand aangepakt en krijgt ie veel zwaardere straffen dan bijvoorbeeld de acties die Nadia doet. Die wordt letterlijk ophanden gedragen bij FEBO en krijgt milde straf voor de buitenwereld zeg maar.
Alles wijst er nu op dat DGK een script is, Denniks hebben ze gehaald en zo gek weten te krijgen dat ie Huub ging haten. Nadia is binnengehaald en die der eerste indruk was dat ze Amanda een stoephoer vondt (wat ook zo is) en Lieke een ehele lieve rustige meid. Natasia en Nadia krijgen ruzie en Nadia wordt naar achter geroepen, komt terug en is sindsdien 1000% anti Huub en Lieke en pro Amanda en Natasia. Dat wijst er voormij al op dat DGK een script is, en nog wel een slechte ook.
pi_51395784
Dennix praat echt vals over Huub...dat is niet meer alleen het spel voor die jongen maar het zit echt diep bij die griezel

huub doet dat niet zo,dat is het verschil,die speelt het spel op een eerlijke manier

als je dennix hoort praten weet je genoeg...een vieze griezel is het,anderen bewerken waar die maar kan...ik snap niet dat Jaap dat niet ziet
pi_51395827
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 14:44 schreef Mika25 het volgende:
Dennix wrijft altijd over z`n neus, en het lijkt me sterk dat dat door "jeuk" komt. Enkele amateur-psychologen hier aanwezig? Dacht altijd dat er een of andere verklaring was als mensen altijd over hun neus wrijven...
Dat zou kunnen betekenen dat degene wil gaan liegen..maar het is ook nadenken..bedenken..verzinnen...of niet geloven wat de ander zegt...

Het kan ook een gewoonte zijn..net als de handen in zakken stoppen ...wat ook weer zou kunnen betekenen dat Dennis iets te verbergen heeft...
---------------------------------------
Het is nu dus echt 6 tegen 2..en tussen nu en 2 dagen gaan de zes vol in op de andere 2..
Ik wou maar dat ik tegen Huub en Lieke kon zeggen dat ze elke negatieve actie of communicatie van de anderen moeten negeren..geen reactie opgeven...zegt iemand iets naars..reageer met ow!?...echt!? en loop dan weg...geen waarde meer hechten aan persoonlijke spullen of die spullen weg stoppen..krijg je een ei op je hoofd?...gewoon je haar wassen...doe niks meer terug...blijf ergerlijk kalm...maak samen géén ruzie meer..maak samen lol...
Die zes hebben munitie nodig...geef die niet of zorg dat het losse flodders worden die je niet raken...
Maak ook maar geen tv meer...laat de redactie de pestpokke maar krijgen...

Maar ja...ik kan het niet tegen ze zeggen...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:12:16 #234
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51395849
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:10 schreef riri het volgende:
Dennix praat echt vals over Huub...dat is niet meer alleen het spel voor die jongen maar het zit echt diep bij die griezel

huub doet dat niet zo,dat is het verschil,die speelt het spel op een eerlijke manier

als je dennix hoort praten weet je genoeg...een vieze griezel is het,anderen bewerken waar die maar kan...ik snap niet dat Jaap dat niet ziet
Het maakt allemaal niet uit.... ik ben benieuwd hoe Huub en Lieke deze aanval doorstaan...
Op donderdag 12 juli 2007 14:58 schreef petraa het volgende:
Godver, weer een middagje Huub en Lieke bashen. Klote redaktie
Zei hebben in de 'Erik tijd' daar ook dagen de kans voor gehad dus waarom niet?
pi_51395860
Hoeveel keer per minuut zegt Dennix Huub en Lieke.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_51395873
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Door Dennix harder en harder tegen Huub op te zetten, zal het voor Huub steeds belangrijker worden om Japio 'binnen te halen'. Daardoor krijgt Japio een betere positie in de driehoek Japio-Huub-Lieke. Die driehoek is Japio's doel, maar Huub moet overtuigd raken van Japio's noodzaak.
Huub hoeft niet overtuigd te raken, want hij en lieke willen zowiezo een dubbele dekking van Jaap. Dat hebben ze vaak genoeg gezegd.
En van de huidige bewoners is er verder niemand die eventueel die functie zou kunnen vervullen. Niemand!

Het is mij een raadsel waarom Jaap 2 zwakke spelers kiest. Tenzij dat juist de bedoeling is.... zwakke behouden en de sterke wegspelen.
pi_51395895
Domme vent die Dennix.....net of Huub en Lieke al niet wisten dat ze alleen stonden,die hadden dat gevoel allang bij Jaap
pi_51395926
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:13 schreef avonne het volgende:

[..]

Huub hoeft niet overtuigd te raken, want hij en lieke willen zowiezo een dubbele dekking van Jaap. Dat hebben ze vaak genoeg gezegd.
En van de huidige bewoners is er verder niemand die eventueel die functie zou kunnen vervullen. Niemand!

Het is mij een raadsel waarom Jaap 2 zwakke spelers kiest. Tenzij dat juist de bedoeling is.... zwakke behouden en de sterke wegspelen.
Het is wel het slimst, maar niet het sympathiekst.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_51395929
Fucking Hell wat een oneerlijk spel is het aan het worden. 6 ( excl de redactie) tegen 2. Ben behoorlijk pissig aan het worden.
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:14:53 #241
bright side of life
pi_51395947
Het is wel duidelijk. Japio gaat echt dit bewust op dit moment vertellen met de wetenschap dat vanavond Lieke's zus op bezoek komt. Hij hoopt gewoon dat het vanavond al bij Huub gaat komen.
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:15:07 #242
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51395953
Wordt er een beroep op de achterban gedaan

Op donderdag 12 juli 2007 15:12 schreef petraa het volgende:
Hoeveel keer per minuut zegt Dennix Huub en Lieke.
dat zit al helemaal in zijn brains verweven bij die griezel...engerd
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:15:57 #244
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51395981
Dat Denniks aan zijn neus wrijft betekent dat hij liegt, dat is serieus zo.
Ik hoop dat Jaap weet wat dat gebaar betekent.
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:16:46 #245
bright side of life
pi_51396008
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:13 schreef avonne het volgende:

[..]

Net als jij snap ik nog niet alles. Maar 1 ding weet ik zekeer : Japio gaat zijn leven niet ophangen aan twee nieuwelingen, zonder ervaring en beiden al de eerste boetes aan hun broek wegens aggressie.
Keep the Sunny Side Up
pi_51396062
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:14 schreef carpediem23 het volgende:
Fucking Hell wat een oneerlijk spel is het aan het worden. 6 ( excl de redactie) tegen 2. Ben behoorlijk pissig aan het worden.
+ het personeel
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 15:19:12 #247
135305 beequeen
Lost.
pi_51396096
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:14 schreef carpediem23 het volgende:
Je vergeet de HH's nog, die zijn ook anti, weliswaar geen spelers, maar zwaar irritant, ze bemoeien zich overal mee.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 15:19:38 #248
135305 beequeen
Lost.
pi_51396109
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:18 schreef Yollie het volgende:

[..]

+ het personeel
Je was me net voor.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 15:20:46 #249
135305 beequeen
Lost.
pi_51396140
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Net als jij snap ik nog niet alles. Maar 1 ding weet ik zekeer : Japio gaat zijn leven niet ophangen aan twee nieuwelingen, zonder ervaring en beiden al de eerste boetes aan hun broek wegens aggressie.
Jaap blijft een raadsel, ik kan die gast echt niet volgen.
― Mark Twain
pi_51396145
Volgens mij kiest Japio toch voor Huub en Lieke.
Hij houd ze gewoon voor de gek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')