RSiequote:Op donderdag 12 juli 2007 15:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Iemand adres of telefoon nr. van dat zusje???? bELLENNNNNNNNNNNNN
Ik heb het zelfs van de week gezegd, Huub wordt door FEBO geestelijk kapot gemaakt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:01 schreef riri het volgende:
Ik heb wel gezegd vanmorgen...huub is te moe en let niet op..hij moet aktie ondernemen en snel
Dat zou kunnen betekenen dat degene wil gaan liegen..maar het is ook nadenken..bedenken..verzinnen...of niet geloven wat de ander zegt...quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:44 schreef Mika25 het volgende:
Dennix wrijft altijd over z`n neus, en het lijkt me sterk dat dat door "jeuk" komt. Enkele amateur-psychologen hier aanwezig? Dacht altijd dat er een of andere verklaring was als mensen altijd over hun neus wrijven...
Het maakt allemaal niet uit.... ik ben benieuwd hoe Huub en Lieke deze aanval doorstaan...quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:10 schreef riri het volgende:
Dennix praat echt vals over Huub...dat is niet meer alleen het spel voor die jongen maar het zit echt diep bij die griezel
huub doet dat niet zo,dat is het verschil,die speelt het spel op een eerlijke manier
als je dennix hoort praten weet je genoeg...een vieze griezel is het,anderen bewerken waar die maar kan...ik snap niet dat Jaap dat niet ziet
Zei hebben in de 'Erik tijd' daar ook dagen de kans voor gehad dus waarom niet?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:58 schreef petraa het volgende:
Godver, weer een middagje Huub en Lieke bashen. Klote redaktie
Huub hoeft niet overtuigd te raken, want hij en lieke willen zowiezo een dubbele dekking van Jaap. Dat hebben ze vaak genoeg gezegd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Door Dennix harder en harder tegen Huub op te zetten, zal het voor Huub steeds belangrijker worden om Japio 'binnen te halen'. Daardoor krijgt Japio een betere positie in de driehoek Japio-Huub-Lieke. Die driehoek is Japio's doel, maar Huub moet overtuigd raken van Japio's noodzaak.
Het is wel het slimst, maar niet het sympathiekst.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub hoeft niet overtuigd te raken, want hij en lieke willen zowiezo een dubbele dekking van Jaap. Dat hebben ze vaak genoeg gezegd.
En van de huidige bewoners is er verder niemand die eventueel die functie zou kunnen vervullen. Niemand!
Het is mij een raadsel waarom Jaap 2 zwakke spelers kiest. Tenzij dat juist de bedoeling is.... zwakke behouden en de sterke wegspelen.
dat zit al helemaal in zijn brains verweven bij die griezel...engerdquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:12 schreef petraa het volgende:
Hoeveel keer per minuut zegt Dennix Huub en Lieke.
Net als jij snap ik nog niet alles. Maar 1 ding weet ik zekeer : Japio gaat zijn leven niet ophangen aan twee nieuwelingen, zonder ervaring en beiden al de eerste boetes aan hun broek wegens aggressie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub hoeft niet overtuigd te raken, want hij en lieke willen zowiezo een dubbele dekking van Jaap. Dat hebben ze vaak genoeg gezegd.
En van de huidige bewoners is er verder niemand die eventueel die functie zou kunnen vervullen. Niemand!
Het is mij een raadsel waarom Jaap 2 zwakke spelers kiest. Tenzij dat juist de bedoeling is.... zwakke behouden en de sterke wegspelen.
+ het personeelquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:14 schreef carpediem23 het volgende:
Fucking Hell wat een oneerlijk spel is het aan het worden. 6 ( excl de redactie) tegen 2. Ben behoorlijk pissig aan het worden.
Je vergeet de HH's nog, die zijn ook anti, weliswaar geen spelers, maar zwaar irritant, ze bemoeien zich overal mee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:14 schreef carpediem23 het volgende:
Fucking Hell wat een oneerlijk spel is het aan het worden. 6 ( excl de redactie) tegen 2. Ben behoorlijk pissig aan het worden.
Je was me net voor.quote:
Jaap blijft een raadsel, ik kan die gast echt niet volgen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Net als jij snap ik nog niet alles. Maar 1 ding weet ik zekeer : Japio gaat zijn leven niet ophangen aan twee nieuwelingen, zonder ervaring en beiden al de eerste boetes aan hun broek wegens aggressie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |