+ Miss Flensquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergeet de HH's nog, die zijn ook anti, weliswaar geen spelers, maar zwaar irritant, ze bemoeien zich overal mee.
3 tegen 1: Huub,Lieke & Jaap tegen Eric was zeker wel goed? Sowieso zijn Huub & Lieke sterke spelers , dus dan ben je daar eerder tegen in het spel dan een persoon als Nadia.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergeet de HH's nog, die zijn ook anti, weliswaar geen spelers, maar zwaar irritant, ze bemoeien zich overal mee.
Yep, die was ik even vergeten, thanks.quote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia zit te bonden met Brian. Ze wil zich niet meer laten gebruiken door Dennix !!!
Vlam in de pan, Japio heeft Dennix en Nadia uit elkaar getrokken !
Nadia zit Brian advies te vragen omdat ze eigenlijk een probleem met Dennix heeft. Overdag ziet hij haar niet staan. Samen met Brian trekt ze de conclusie "Hij heeft geen gevoel en misbruikt me alleen maar in bed"quote:
Ok, thanks.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nadia zit Brian advies te vragen omdat ze eigenlijk een probleem met Dennix heeft. Overdag ziet hij haar niet staan. Samen met Brian trekt ze de conclusie "Hij heeft geen gevoel en misbruikt me alleen maar in bed"
Mag nog niet van achter nix is Jaap's protegeequote:Op donderdag 12 juli 2007 15:24 schreef riri het volgende:
net of dennix het gaat trekken als hij terror over zich heen krijgt...nooit niet dat mietje...hij is er altijd nog onderuit gekomen tot nu toe,mede door jaap....dat neem ik jaapp ook kwalijk,hij heeft die dennix niet eens uitgetest hoe sterk hij is....op het moment supreme als hij echt terror over zich heen zou krijgen druipt hij met de staart tussen de benen af.
Ze hebben een groot vloerkleed bij Tien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:26 schreef Katewalker het volgende:
Jaap zou als hij met Lieke en Huub zou samen werken Huub en lieke sterker maken........bij Nadia en Dennis is Jaap de sterkste..door hun ondersteuning wordt Jaap sterker...
Wanneer wordt eindelijk duidelijk dat Jaap de initiator is van het omkoopschandaal? Hij zal vast van tevoren al met Cora ea hebben afgesproken dat als het mis mocht gaan Jaap zich distantieert en zij nooit iets mogen zeggen over de betrokkenheid van Jaap....
Nu pas?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:14 schreef carpediem23 het volgende:
Fucking Hell wat een oneerlijk spel is het aan het worden. 6 ( excl de redactie) tegen 2. Ben behoorlijk pissig aan het worden.
Is andersom toch precies hetzelfde? Daarbij, voor zover ik het begrijp, is het juist Nadia die Dennis 'misbruikt', terwijl hij er weinig animo voor lijkt te hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia zit Brian advies te vragen omdat ze eigenlijk een probleem met Dennix heeft. Overdag ziet hij haar niet staan. Samen met Brian trekt ze de conclusie "Hij heeft geen gevoel en misbruikt me alleen maar in bed"
Nee hij laat andere de smerige klusjes opknappen, en pronkt zelf met de veren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:28 schreef riri het volgende:
Weer die praatjes over "Ik kan hem helemaal gek maken"
Nog nooit is Dennix een eerlijk gevecht met Huub aangegaan...altijd via anderen....nooooooit rechtstreeks durven....het is zo'n lafaard
Typisch Nada, liegen en draaien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is andersom toch precies hetzelfde? Daarbij, voor zover ik het begrijp, is het juist Nadia die Dennis 'misbruikt', terwijl hij er weinig animo voor lijkt te hebben.
Nou moet je ophouden, belachelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:31 schreef petraa het volgende:
Nadia moet met Amanda praten en dan moet Nadia aan Brian vertellen wat Amanda zegt, want dan snapt hij Amanda beter.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:31 schreef petraa het volgende:
Nadia moet met Amanda praten en dan moet Nadia aan Brian vertellen wat Amanda zegt, want dan snapt hij Amanda beter.
Daarnaast, ik vind dat de ergste relaties, van die mensen die er anderen voor nodig hebben. Word je eerst door de een gebeld en daarna door de ander, dat soort werk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je zou toch zo'n debiel als vriend hebben. En, for that matter, zo'n debielette als vriendin.
Gaat het verhaal vanavond verteld worden ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:34 schreef wolferl het volgende:
Ik hoop zo erg dat Jaap vanavond Denniks flink laat staan.
rustig jongen rustig....komt allemaal op zijn pootjes terecht...het gaat noooooit zo zoals ze nu al denken...echt niet,denk je dat Huub gek is?en Lieke?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:33 schreef wolferl het volgende:
Ik wordt gek, ik wordt gek, ik wordt gek, ik wordt gek.
Mijn hersens staan nu zo'n beetje op ontploffen.
Denniks heeft een serieus probleem, niet alleen nu maar ook na de villa.
Ik ga hem serieus wat ergs aan doen, ik ben in staat om hem echt af te maken.
Die gozer maakt me helemaal hondsdol. En jaap lijkt hier in te trapen.
Jaap wil het z.s.m. bekend maken, en hij zei bij het opstaan net dat ie het vanavond al ging vertellen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaat het verhaal vanavond verteld worden ?
Ze zuigt met lippenstift opquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
Brian is blij dat Nada er is met haar class en style.![]()
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:37 schreef riri het volgende:
[..]
rustig jongen rustig....komt allemaal op zijn pootjes terecht...het gaat noooooit zo zoals ze nu al denken...echt niet,denk je dat Huub gek is?en Lieke?
Echt niet,die zijn sterk...dat hebben ze allang bewezen,die hebbn al zoveel terror over zich heen gehad...vooral Lieke
dus...rustig ademhalen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |