Ik lust in eene weer frikandellen geloof ik!quote:Ingrediënten
Er werd wel eens gesuggereerd dat er van alles en nog wat in een frikandel zou zitten: slachtafval, uiers, koeienogen en vet. Industriële producenten moeten daar echter niets van weten. In de moderne frikandel vind je kippenvlees dat achterbleef op het karkas na het fileren (40 %), ook wel separatorvlees genoemd, een kwart is varkensvlees; sommige producenten voegen voor de smaak nog circa 5% paardenvlees toe. De rest is water, paneermeel, bindmiddel, kruiden, uien en smaakversterkers. Ook bestaan speciale kipfrikandellen die tot wel 80% kippenvlees en geen varkensvlees bevatten.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:22 schreef mike4141 het volgende:
geen idee, maaruh een paard is een edel dier -> hou sowieso niet zo van vlees eten....
en dat eet ik dus gewoon liever helemaal niet (principe kwestie) maar ik dacht echt dat er allemaal slachtafval in zat..
bakkes nerdmansquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:30 schreef mike4141 het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1987
ga's slapen kut kind
Er is niks mis met een staafje seperatorvlees. (van rund/kip)quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:34 schreef Boe-man het volgende:
[..]
bakkes nerdmans![]()
Wel een principe kwestie maken van paardenvlees eten, maar een frikandelletje speciaal gaat er wel in
ketchup op een frikandel speciaalquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:53 schreef Morwen het volgende:
Beckers frikandellenEn met ketchup natuurlijk, Curry-idioten
Ow, en ECHTE mayo, niet die zoete gefrabriceerde Fritessaus
![]()
Volgens mij is paard niet meer zo duur omdat het toch bijna niet meer wordt gegeten en die paarden er nog wel zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:14 schreef W00fer het volgende:
Paardenvlees is duur, maar volgens mij best lekker. Struisvogel schijnt ook goed te doen te zijn.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 07:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
ketchup op een frikandel speciaalgatver! Barbaar
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind ze juist zelfgemaakt vaak lekkerder
de truc
opensnijden vóór je ze frituurt
lekkere mayo erin
HELA curry gewurz erover
en dan pas de uien
perfecte frikandel speciaal
Ik had hetzelfde maar dan om kwart voor 9quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:45 schreef Coolfool het volgende:
Ja lekker, lees ik dit topic om 10.45 uur heb ik gelijk trek in patat met frikandellen!Bedankt zeg!
En ze blijven het stug hebben over frikadellen, terwijl het toch echt frikaNdellen zijn. Frikadellen zijn een soort platte gahaktballen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:55 schreef dvr het volgende:
Grote frikandellentest van een stel overduidelijke kenners
Idd, dat probleem heb ik vaak ook. Die curry die ik meestal gebruik heeft zo'n grote dop, dus dan kan je het altijd nog even uitstrijken voor je de mayo er op doet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:07 schreef D-Devil het volgende:
Eerst curry dan mayo, dat doe ik ook altijd maar volgens mij maakt het niet zoveel verschil heb er wel al vaker op gelet maar niet echt een voorkeur, ik doe de curry gewoon als eerst omdat die er beter tussen loopt.
Ik gebruik Hela curry over het algemeen, nu heb ik een frituur in de buurt die hebben curry die is nog donkerder en smaakt wat zoeter dan die van de Hela smaakt. Soms gaat mijn voorkeur uit naar hun curry, gewoonweg omdat ik er zin in heb. Ook zorg ik ervoor dat mijn curry lauw/warm is in plaats van ijskoud uit de koelkast.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:09 schreef Guncta het volgende:
[..]
Idd, dat probleem heb ik vaak ook. Die curry die ik meestal gebruik heeft zo'n grote dop, dus dan kan je het altijd nog even uitstrijken voor je de mayo er op doet.
Bij de Lidl (volgens mij) hebben ze curry die naar pepernoten smaakt. Die vond ik ook altijd appart+ een beetje vies. Alleen heb ik soms hetzelfde probleem, soms heb je gewoon zin in afwisseling en heb je meer trek in die pepernoten-curry. Dus meestal 2 verschillende curryflessen in huis. Al is die curry niet lekker bij een frikandel. Dan heb ik liever iets pittiger curry.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:20 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik gebruik Hela curry over het algemeen, nu heb ik een frituur in de buurt die hebben curry die is nog donkerder en smaakt wat zoeter dan die van de Hela smaakt. Soms gaat mijn voorkeur uit naar hun curry, gewoonweg omdat ik er zin in heb. Ook zorg ik ervoor dat mijn curry lauw/warm is in plaats van ijskoud uit de koelkast.
Oh dus ik ben niet de enige die de curry van de Lidl naar pepernoten vind smakenquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:23 schreef Guncta het volgende:
[..]
Bij de Lidl (volgens mij) hebben ze curry die naar pepernoten smaakt. Die vond ik ook altijd appart+ een beetje vies. Alleen heb ik soms hetzelfde probleem, soms heb je gewoon zin in afwisseling en heb je meer trek in die pepernoten-curry. Dus meestal 2 verschillende curryflessen in huis. Al is die curry niet lekker bij een frikandel. Dan heb ik liever iets pittiger curry.
Bij mij in de vriendengroep snappen ze ook niet hoe ik er bij kom. Dacht altijd dat ik de enige was die dat proefde, maar gelukkig, of er zijn nog meer rare mensen zoals ik, of het is echt een pepernotensmaak die er aan zit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oh dus ik ben niet de enige die de curry van de Lidl naar pepernoten vind smaken![]()
De curry van de AH vind ik nog het lekkerste btw.
ik ookquote:
Die van de Aldi is gewoon gewenning, heette dat niet Golden Wonder altijd? Serieus, mijn ma nam die altijd mee maar sinds ik op mezelf zit komt dat er dus niet meer in, vroeger at ik het nog wel als curry maar of smaak verandert of het valt gewoon niet onder die noemerquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ook
en de curry van de aldi op nr 2.
de curry van gouda's glorie vind ik net ketchup.
Curry wordt niet gemaakt, curry is geschapenquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
is het niet mogelijk om zelf curry te maken?
goed dan stel ik de vraag anders...!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:01 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Curry wordt niet gemaakt, curry is geschapen.
is dit curry voor bij de frikandel speciaal..quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:16 schreef D-Devil het volgende:
2 eetlp. Bloem
1 blokje kippen bouillon
2 eetlp. Zoete sherry
1 sjalot
1 teentje look
Blik kokosmelk (125g)
50 cc melk
3 eetlp. Curiepoeder (of 2 + 1 tumerinc voor zachte curry)
1 eetlp. Koriander
50 g fijngesnipperde gemberwortel (of poeder)
Sjalot en look fijn snipperen.
De wok met 2 X olie verhitten. Olijfolie toevoegen, verhitten en fijngesnipperde sjalot en look 1/2 min aanbakken. Blokje kippenbouillon pletten, mengen met gember, koriander, bloem en in de wok brengen. Blussen met sherry. Vuur verzachten, kokosmelk langzaam in roeren. Saus laten indikken en verdunnen met melk (of water). Saus even aan de kook brengen, en verder verdunnen naar smaak. Peper en zout toevoegen.
Dat is de allerlekkerste combi voor je frikandel speciaal!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:47 schreef D-Devil het volgende:
[..]
[afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding].
Ik had hetzelfde trouwens die periode met een paar andere producten, weet alleen niet meer welke. Dacht eerst dat ik zwanger was ofzo dat ik alles naar pepernoten vond smakenquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:38 schreef Guncta het volgende:
[..]
Bij mij in de vriendengroep snappen ze ook niet hoe ik er bij kom. Dacht altijd dat ik de enige was die dat proefde, maar gelukkig, of er zijn nog meer rare mensen zoals ik, of het is echt een pepernotensmaak die er aan zit.
Ik vind daardoor die curry ook naar alles behalve curry smaken. Zelfs ketchup zou dan nog dichter in de buurt zitten, omdat dat wat zoeter is, ook al proef je ook niet echt tomaat.
Ik zou pepernoten ook nooit koppelen aan peper of spicy, maar door die curry nu wel een klein beetje.
golden table heet de curry van de aldiquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Die van de Aldi is gewoon gewenning, heette dat niet Golden Wonder altijd? Serieus, mijn ma nam die altijd mee maar sinds ik op mezelf zit komt dat er dus niet meer in, vroeger at ik het nog wel als curry maar of smaak verandert of het valt gewoon niet onder die noemer.
Ui moet er als eerste op man. Barbaar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:01 schreef Guncta het volgende:
ik zal even andere puntjes toevoegen, aangezien smaak voor een heel groot gedeelte ook nog wordt bepaald door geur, geluid en tast:
- Gebruik na het frituren directeen stuk keukenrol papieren om de frikandellen 'af te drogen'. Zo zijn ze minder vet en voelen ze steviger aan.
- Doe de ui er als laatste op, aangezien dit een versproduct is en je graag ui wil ruiken en zien.
- Frituur niet in dezelfde ruimte of gebruik een goede afzuigkap. Bij voorkeur door iemand anders laten maken die frikandellen. Serieus, scheelt een hele hoop. Mijn pa maakt ze precies hetzelfde als mij, zelfde tijd en manier van handelen. Alleen zijn de frikandellen die hij maakt een stuk lekkerder.
Ik zelf heb ook het idee dat curry, mayo en dan uitjes beter smaken dan mayo curry en dan uitjes. Maar dat weet ik niet zeker.
Deze net bij de Albert Heijn gezien, ziet er erg goed uit! Zo'n pot is maar 39 cent, ben benieuwd!quote:
shit man, ik heb gezocht naar een afbeelding maar kan ze niet vinden! Misschien is het dan geen bepaald merk of zo maar een 'bijnaam' ofzo?? Vraag het eens bij Van Rijsingen. Het zijn echt, met afstand, de lekkerste frikandellen OOIT !!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
@Tezz: Wij hebben altijd frikandellen van van Rijsingen, vind ik niet super... maar goudfrikandellen? Welke zijn dat nu weer![]()
Tja er heeft in de consumentengids een keer een mayo test gestaan en daarin kwam deze heeeeeel goed uit de bus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Deze net bij de Albert Heijn gezien, ziet er erg goed uit! Zo'n pot is maar 39 cent, ben benieuwd!![]()
@Tezz: Wij hebben altijd frikandellen van van Rijsingen, vind ik niet super... maar goudfrikandellen? Welke zijn dat nu weer![]()
heb jij ooit een snackbar-uitbater de uitjes eerst in het open ruggetje zien strooien, om m daarna af te kitten met mayo en curry?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:20 schreef valek het volgende:
De ui moet er eerst op, dan de mayonaise, lekkere vette natuurlijk en dan de Gewurz curry, weet niet hoe je het precies schrijft. En dan de frikandel zelf natuurlijk, maar welke het lekkerste is weet ik niet.
Ja, doen ze allemaal bij ons. Is veel lekkerder.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
heb jij ooit een snackbar-uitbater de uitjes eerst in het open ruggetje zien strooien, om m daarna af te kitten met mayo en curry?
Het moet precies andersom dus!![]()
Die curry bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Moet wel Hela curry bij dat is echt lekker
Yay, een record! En nogmaals sorryquote:Op zondag 15 juli 2007 11:46 schreef MaGNeT het volgende:
Het is ook voor het eerst dat ik zit te kwijlen bij het lezen van een topic op Fok!
TS... Wat doe je ons aan...
Fritessaus is zielloze zoete patatdecoratie. Hulde aan de echte mayo!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:54 schreef conleche het volgende:
zelf curry maken:
ketchup, kerriepoeder, vloeibare zoetstof. (je kan ook poedersuiker gebruiken, maar geen gewone want dat knarst.) Doorroeren
Das alles. Misschien niet zo lekker als de Hela, maar het komt in de buurt.
Ik heb vroeger in een tent gewerkt waar ze ook frikandellen verkochten. De werkwijze: eerst opensnijden, dan frituren. Dan de Gouda's glorie fritessaus op KAMERTEMPERATUUR er in, dan de uien, die moeten heel fijn zijn gesneden, dat is de trick. En dan als laatste de curry, vanzelfsprekend ook op kamertemperatuur.
TS vroeg hoe je een echte snackbar-frikandel kon maken, ik denk dat de meesten fritessaus gebruiken. Mijn of jouw persoonlijke voorkeur heeft daar niet zoveel mee te maken.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:53 schreef MarkDeMagiër het volgende:
[..]
Fritessaus is zielloze zoete patatdecoratie. Hulde aan de echte mayo!
Bedoel je de Goldfrik van Van Lieshout?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:42 schreef Tezz het volgende:
goudfrikandellen jongens.
GOUDFRIKANDELLEN.
(te verkrijgen bij de betere diepvriesspeciaalzaak, zoals Van Reizingen enzo).
en wie ben jij om uit te maken welk dier "edel" is en welk dier niet? wat een arrogantie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:22 schreef mike4141 het volgende:
geen idee, maaruh een paard is een edel dier -> hou sowieso niet zo van vlees eten....
en dat eet ik dus gewoon liever helemaal niet (principe kwestie) maar ik dacht echt dat er allemaal slachtafval in zat..
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:12 schreef Simsfan88 het volgende:
En welke mayonaise is nu het beste (of de meest op een snackbar lijkende)? Ik heb thuis een pot Calve mayonaise en een emmer Remia fritessaus, maar die smaken toch een stuk anders...
Tis een dagje later geworden maar als lunchhapje smaakte hij meer dan lekker!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:57 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Ik heb alle ingrediënten in huis dus dat wordt vanaaf een lekkere dikke vette frikandel speciaal!![]()
Zie je ondertitel......quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:00 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Tis een dagje later geworden maar als lunchhapje smaakte hij meer dan lekker!!!![]()
Mét heinz ketchup!![]()
Geen curry..![]()
Sinds wanneer is dan het overgebleven vlees ineens afval? Wat voor de 1 afval is, is voor de ander lekker? En frikandel is altijd wel lekkah...quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:22 schreef mike4141 het volgende:
ja maar daar hebben ze weer die zalige currywurst. Heerlijk vind ik dat !!quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
stelletje klootzakken... ik woon in Berlijn, en hier doen ze niet aan frikandellen!als ik nu weer op vakantie ben in Nederland eet ik alleen maar frikandel speciaal... weet het nu wel weer...!
Ja gek he? Mayoniase of fritessaus zijkn ook twee heel verschillende dingen. Een mayonaise is over het algemeen veel vetter omdat er (meer) olie is in verwerkt....quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:12 schreef Simsfan88 het volgende:
En welke mayonaise is nu het beste (of de meest op een snackbar lijkende)? Ik heb thuis een pot Calve mayonaise en een emmer Remia fritessaus, maar die smaken toch een stuk anders...
Wou ik ook zegge! Frikandel speciaalquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:12 schreef Fillipe het volgende:
En bedankt voor dit opgewekte honger gevoel. Val deaud.
succesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Bedankt voor het kicken van dit topic. Ik stond immers op het punt om nog te gaan koken, maar ben nu 10.000 redenen aan het verzinnen om dat niet meer te doen en friet te halen.
Zaanse. (en dat is een merk, geen type). Zo ongeveer de goedkoopste uit de winkel, onverantwoord gemaakt van legbattereieren. Maar lekker.... lekkah....quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:12 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik heb vandaag net een nieuwe frituurpan gekocht (de oude was onherstelbaar dood). Helaas nog geen vet er in (morgen bij de super halen)....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
succes
ik wil nu ook iets uit de frituur
Lekker boeiend, we staan toch aan de top van de voedselketen. We fokken alles voor ons plezier:Pquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:40 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Zaanse. (en dat is een merk, geen type). Zo ongeveer de goedkoopste uit de winkel, onverantwoord gemaakt van legbattereieren. Maar lekker.... lekkah....
Dat is het dus ook. Alleen bruikbaar slachtafval, dus vlees wat op botten achterblijft een geen ogen of andere onzin.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:22 schreef mike4141 het volgende:
Overal ter wereld verkopen ze frinandellen...quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:27 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik moet tot december wachten om er weer eens 1tje te kunnen verorberen![]()
![]()
Ja, maar ik wil een frikandelquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:10 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Overal ter wereld verkopen ze frinandellen...
De curry en de fritesaus van "De Oliehoorn" Dat is de allerbeste.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:12 schreef Simsfan88 het volgende:
Na aanleiding van deze post ben ik zaterdag naar de snackbar gegaan en heb ik 1 met curry en 1 met ketchup besteld.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vergeet altijd om ketchup te vragen in plaats van curry
nouja, altijd, wanneer ik het bestel, 2 keer per jaar ofzo.
maar toch is dat
Wat maakt die dan voor saus?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:52 schreef Qwea het volgende:
Doe mij voortaan maar weer eigengemaakte saus van mn eigen snackbar
\quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[ afbeelding ]
Even ene plaatje om het topic op te vrolijken
Ja dat weet ik dus niet. iig met mayo erdoor. Het is ook licht zalm roze van kleur. Het is ook stukken romigerquote:
Wiskeysausquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet. iig met mayo erdoor. Het is ook licht zalm roze van kleur. Het is ook stukken romiger
Nee, volgens mij niet.quote:
Frikansaus? (zie oliehoorn)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet.
Ik ga zodra ik daar weer wat haal, het wel eventjes vragen
Nou, ik denk wel dat er frikansaus doorzit. Maar het is niet enkel frikandellensaus. Want dat smaakt anders dan die eigen gemaakte sausquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:16 schreef pleeborstel het volgende:
Hier in Zwolle is een snackbar met eigengemaakte frikandellen. Die is gepaneerd en drijft in een soort mix van mayo, curry en uitjes. Echt heerlijk, maar smaakt eigenlijk heel anders dan een gewone frikandel speciaal.
Bij vd Kolk, zit niet in het centrum maar aan de Assendorperstraatquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]welke snackbar. Ik elke week wel een paar keer in zwolle (school he
) en die wil ik wel es proberen
hongergevoelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[ afbeelding ]
Even ene plaatje om het topic op te vrolijken
Ik zou de patat achterwege laten, en vier special frikandel's nemenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:38 schreef kawotski het volgende:
ok, zit ik al uren te bedenken wat ik morgen ga eten, Fou Yong Hai, en zie ik in ene dit topic.. dat wordt dus patat, frikandel speciaal met Heinz Currysaus.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:38 schreef kawotski het volgende:
Heinz Currysaus.
Dat klopt, toen die snackbarmedewerker per ongeluk ketchup op m'n frik speciaal deed en ik dat uiteraard niet accepteerde.. Ik ben er daarna ook nooit meer geweest, prutsers..quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:48 schreef Lo-Fi het volgende:
Toch moet er allereerst een algemeen verbreid misverstand uit de wereld worden geholpen. Net zoals een patat speciaal, kan ook een frikandel speciaal zowel curry als ketchup bevatten.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:30 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Bij vd Kolk, zit niet in het centrum maar aan de Assendorperstraat
frietsaus is geen mayonaise allereerstquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:12 schreef Simsfan88 het volgende:
In friedrichshain zit een nederlandse snackbar (ja echt!) waar ze ook frikandellen verkopen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
stelletje klootzakken... ik woon in Berlijn, en hier doen ze niet aan frikandellen!als ik nu weer op vakantie ben in Nederland eet ik alleen maar frikandel speciaal... weet het nu wel weer...!
Adressen moeten we hebben!quote:Op maandag 22 november 2010 17:06 schreef Vleyczejtur het volgende:
[..]
In friedrichshain zit een nederlandse snackbar (ja echt!) waar ze ook frikandellen verkopen!
http://www.demolen.de/quote:Op maandag 22 november 2010 19:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Adressen moeten we hebben!
Dat kan wel zijn, ik beantwoord gewoon de vraag van TS:quote:Op maandag 22 november 2010 22:06 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik zou juist niet proberen de snackbar zoveel mogelijk te imiteren. Aan een gemiddelde frikandel speciaal die je in een snackbar koopt, valt nog wel het 1 en ander te verbeteren.
Dat kan wel zijn, maar ik reageerde ook niet op jou.quote:Op maandag 22 november 2010 22:12 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, ik beantwoord gewoon de vraag van TS:
Oke, even een simpele vraag. Frikandellen speciaal van een frietzaak/snackbar zijn veeel lekkerder dan als je ze zelf maakt. Natuurlijk hebben ze andere frikandellen, mayonaise en curry, maar hoe maak je hem nu zelf zo lekker?
Oh sorry. Hij leek logisch op mijn post maar idd ook op het hele topic/tsquote:Op maandag 22 november 2010 22:14 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar ik reageerde ook niet op jou.
Ik zie iig weinig reden om de buurtsnackbar te willen imiteren.
Dat zeker. Een vriend van mij heeft een tijdje terug iets vreselijks meegemaakt: ergens in Alkmaar haalde een medewerker van een snackbar het in z'n hoofd om over een mexicano standaard curry te doen.quote:
jij smeert er ketchup op?quote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef Lo-Fi het volgende:
Maar wat kwalijker is, is het feit dat TS er vanuit gaat dat er per se curry hoort op een frikandel speciaal.
Nee en nooit gedaan ook. Ik eet sowieso geen frikandellen speciaal (meer).quote:
Het kan zowel met curry als met ketchup. Zelfde geldt voor een patatje speciaal.quote:Op maandag 22 november 2010 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
maar wat hoort volgens jou op een frikandel speciaal dan?
herkenbaar, kots me ook de tering van beckers.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:29 schreef mike4141 het volgende:
Beckers is echt een gaar kut merk, laatste 3 x dat ik produkten van hun heb gegeten ben ik daar ziek van geworden (verspreid over een jaar tijd fzo)
die bami schijven,frikandellen, en magnetron loempia's .. weet niet wat ze er in stoppen..
maar ik ga liever ''gewoon'' dood
Maar is een patatje speciaal nu hetzelfde als een patatje oorlog?quote:Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het kan zowel met curry als met ketchup. Zelfde geldt voor een patatje speciaal.
Nee. Voor zover ik gewend ben is een patatje oorlog met mayonaise en satésaus.quote:Op maandag 22 november 2010 22:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar is een patatje speciaal nu hetzelfde als een patatje oorlog?
Ik heb hier nooit bij stil gestaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:30 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Bij vd Kolk, zit niet in het centrum maar aan de Assendorperstraat
En uitjes, bij onze snackboer tenminste.quote:Op maandag 22 november 2010 22:50 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee. Voor zover ik gewend ben is een patatje oorlog met mayonaise en satésaus.
Ja, dat zou kunnen. Over het algemeen worden maar weinig mensen het eens of er nu wel of geen uitjes op 'horen'. Persoonlijk hoef ik er geen uitjes op iig.quote:Op maandag 22 november 2010 23:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
En uitjes, bij onze snackboer tenminste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |