We hebben nu thuis gewoon dat Ikeading, en die is ook wel handig hoor. Met name omdat daar een blad op zit. Plus ik zet er Thies in onder de douche! (Tip van Chacama).quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:29 schreef lcicle het volgende:
Ah hebben jullie tóch voor een Tripp Trapp gekozen Moonah! Goedzo![]()
Voegt ook niets toe, maar allá.
Milou hebben we ook in zo'n IKEA-stoel de eerste tijd onder de douche gedaan, echt superhandig destijdsquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
We hebben nu thuis gewoon dat Ikeading, en die is ook wel handig hoor. Met name omdat daar een blad op zit. Plus ik zet er Thies in onder de douche! (Tip van Chacama).
Maar als hij straks echt met ons mee gaat eten ben ik blij dat we een TrippTrapp hebben.
De eerste was al niet onmisbaarquote:Op zondag 2 december 2007 22:23 schreef Lishe het volgende:
Als iedereen nou post dat een tweede Tripp trapp onmisbaar is kan ik lief ermee om zijn oren slaan. Dat niet.
Ruilen tegen een X-Box 360/PS4quote:Op zondag 2 december 2007 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Over die 3e is het laatste woord nog niet gezegd hoor
het is toch gewoon een kinderstoel...quote:Op zondag 2 december 2007 22:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De eerste was al niet onmisbaar
Dames: echt even een vraagje: Waarom koop je 1, 2 of zelf 3 van die dure dingen eigenlijk? Wat is er mis met de ouderwetse kinderstoel, waarna je ze gewoon op een normale stoel parkeert?
Maar wel eentje die letterlijk 10 keer zoveel kost als een "gewone" kinderstoel, waarbij je allerlei extra dingen voor 'moet' aanschaffen....quote:Op zondag 2 december 2007 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
het is toch gewoon een kinderstoel...
Op deze stoel zit Saskia al 4 jaar perfect aan tafel. Op een gewone stoel zou ze nu nog te laag zitten. Er is dus zeker wel wat voor te zeggen. Mij gaat het meer om de ruimte dan om de kosten eigenlijkquote:Op zondag 2 december 2007 22:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar wel eentje die letterlijk 10 keer zoveel kost als een "gewone" kinderstoel, waarbij je allerlei extra dingen voor 'moet' aanschaffen....
Ja, ik vind het prima. Moet iedereen voor zichzelf weten.quote:Op zondag 2 december 2007 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op deze stoel zit Saskia al 4 jaar perfect aan tafel. Op een gewone stoel zou ze nu nog te laag zitten. Er is dus zeker wel wat voor te zeggen. Mij gaat het meer om de ruimte dan om de kosten eigenlijk
Maar dan komt ie OF net met z'n kruin boven de tafel uit (als ie op z'n billen zit), of hij moet op z'n knieen (ook niet geweldig), of op een kussen/stoelverhoger (en dan vaak problemen met de 'rand' die onder de meeste tafels zit..quote:Op zondag 2 december 2007 22:46 schreef Five_Horizons het volgende:want Kian zit gewoon op een stoel zoals wij.
Wat is er mis met op z'n knietjes zitten?quote:Op zondag 2 december 2007 22:55 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar dan komt ie OF net met z'n kruin boven de tafel uit (als ie op z'n billen zit), of hij moet op z'n knieen (ook niet geweldig), of op een kussen/stoelverhoger (en dan vaak problemen met de 'rand' die onder de meeste tafels zit..
Onze stoelen hebben een dichte rugleuning. Daar gaat dat al niet bv.quote:Op zondag 2 december 2007 22:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat is er mis met op z'n knietjes zitten?
Rotan/gevlochten touw en knietjes zijn geen geweldige combinatiequote:Op zondag 2 december 2007 22:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat is er mis met op z'n knietjes zitten?
Dat is best een goede reden, iddquote:Op zondag 2 december 2007 22:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
Rotan/gevlochten touw en knietjes zijn geen geweldige combinatie
We zijn gisteren wezen kijken. Ik heb al bij meerdere mensen in het "echte leven" de Tripp Trapp zien staan en ook bij Yppy weet ik hoe fijn de Fonny is. De houten meegroeistoel van de Prenatol zoals die in Utrecht stond vond ik er een stuk minder degelijk uitzien dat de Fonny/Stokke.quote:Op zondag 2 december 2007 21:58 schreef piglet het volgende:
Misschien een idee om eens langs te gaan bij zo'n winkel om al die stoelen in het echt te bekijken? Of is dat geen optie meer voor jou Pruk?
Dan zou ik op al mijn meubilair moeten scheldenquote:Op maandag 3 december 2007 11:37 schreef bleiblei het volgende:
Valt me op dat het lijkt alsof niemand regelmatig loopt te vloeken bij de kl*te tripp trapp's omdat ze snoeihard tegen de uitstekende poot aan heeft getrapt zonder schoenen aan.
Voor mijn kleinere broertje hadden mijn ouders zoon ding (jaar of 15 geleden, ziet er nog steeds erg goed uit en wordt binnenkort weer in gebruik genomen zodra mijn nichtje er in past) gekregen en regel matig trapten wij tegen die uitstekende balken aan bij het rondrennen. Pijn dat dat doet!
Als we een weekend bij mijn ouders geweest zijn, die hangende toiletten hebben, stoot ik ook altijd mijn voeten tegen het toilet hier. Maarja, het wentquote:Op maandag 3 december 2007 11:37 schreef bleiblei het volgende:
Valt me op dat het lijkt alsof niemand regelmatig loopt te vloeken bij de kl*te tripp trapp's omdat ze snoeihard tegen de uitstekende poot aan heeft getrapt zonder schoenen aan.
Voor mijn kleinere broertje hadden mijn ouders zoon ding (jaar of 15 geleden, ziet er nog steeds erg goed uit en wordt binnenkort weer in gebruik genomen zodra mijn nichtje er in past) gekregen en regel matig trapten wij tegen die uitstekende balken aan bij het rondrennen. Pijn dat dat doet!
Ah, naja, ik heb het alleen bij die Tripp Trapp omdat die uitsteekt laag bij de grond wat je dus niet verwachtquote:Op maandag 3 december 2007 11:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan zou ik op al mijn meubilair moeten scheldenIk loop werkelijk overal tegenaan, zelfs nog tegen deurposten... Te kort door de bocht
karin dat was ik. ze kieperden ech achterover en het zou idd niet mogen toch is het al 3 keer op een half jaar gebeurt.quote:Op maandag 3 december 2007 14:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Er schreef iemand dat de tripp trapps achterover kieperen...
Volgens mij mag dat niet kunnen.
Bij mij op het kdv werken we ook met tripp trapp, die kieperen dus niet achterover.
Een andere groep heeft de neptripptrapp, maar die kunnen wel kieperen als ze heel hard heen en weer bewegen.
Meike heeft ook de tripptrapp, inmiddels de witte babyinzet eruit, nu nog de beugel en de stoelverkleiner erin, ze zit er perfect in.
Helaas volgens mij is de periode van gratis verzenden voorbijquote:Op zondag 2 december 2007 22:03 schreef p_iglet het volgende:
www.skandic.de erg goedkope triptrapstoelen, bezorgen gratis.
Aan de hand van dit topic even op marktplaats gekeken en ik ga die van ons erop zetten maar. Milou wil toch alleen nog maar in de stoelen zitten waar wij op zitten.quote:Op maandag 3 december 2007 11:32 schreef Pruk het volgende:
Nou, design zal me zorg wezen inderdaad. Tuurlijk, de Stokke ziet er mooi uit en zou ook prima in ons interieur passen. Hij is mooi klein en kan onder de tafel, bij een andere zal dat minder makkelijk gaan. Op zich wil ik dus best de Stokke, ik denk gewoon dat ik de prijs belachelijk vind
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:27 schreef Stiemie het volgende:
O ja dat is een goed idee. Breng ik Linde wel gewoon steeds langs als ze moet eten![]()
Ik zou hem ook hier in het V&A topic zetten, wellicht kun je hem hier in OUD al kwijtquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Aan de hand van dit topic even op marktplaats gekeken en ik ga die van ons erop zetten maar. Milou wil toch alleen nog maar in de stoelen zitten waar wij op zitten.
Moet zeggen dat na 7 jaar er amper een beschadiging op zit, erg bijzonder want de tripp trapp is zeer intensief gebruikt.
Maar ze hebben de triptrap wel nog 8 euro goedkoper gemaakt..quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:53 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Helaas volgens mij is de periode van gratis verzenden voorbijIk wilde net bestellen en zie bij het betalingsoverzicht dit staan: Toeslag voor verzending GLS EU :15,00 EURO. Hadden we dus toch iets eerder moeten bestellen... Nou ja hij blijft nog steeds goedkoper dan bij Prenatal.
Nog even op de site gezocht en inderdaad:
Versandkosten
Deutschland:
Ab ¤ 30,- versandkostenfrei, sonst ¤ 3,90 Versandkosten.
Rest der EU und Norwegen:
¤ 15,00 Versandkosten.
Für die Zahlungsart Nachnahme fällt zusätzlich eine Gebühr von 8,- EUR an. Nachnahme nur bei Lieferung nach Deutschland möglich.
Ah dan scheelt het gelukkig toch nog iets. We hebben zojuist de Stokke naturel met babyinzet gekocht! Kussentje en tuigje (beiden rood-wit gestreept) had ik laatst al bij Prenatal gekocht omdat we daar nog cadeaubonnen voor hadden en we verder eigenlijk nooit bij Prenatal komen (Zit hier niet echt in de buurt). Ik zag wel dat het kussentje hier echter ook goedkoper was. En nu maar wachten tot alles binnenkomt!quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:44 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Maar ze hebben de triptrap wel nog 8 euro goedkoper gemaakt..
ik was 173,73 kwijt voor triptrap, babyinzet + kussen... dat is nu 165.95
maar wel flauw dat ze niet meer gratis verzenden
Heb hem vanaaf op marktplaats gezet en er is al 75 euro voor gebodenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:34 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik zou hem ook hier in het V&A topic zetten, wellicht kun je hem hier in OUD al kwijt
Heb je 'm ook op marktplaats gezet?quote:Op zondag 9 december 2007 23:17 schreef Ladybos het volgende:
Voor wie nog een trip trap achtige stoel zoekt: ik heb net een stoel in het vraag en aanbod topic gezet.
ligt er een beetje aan hoe stevig het kindje zit, maar maand of 6/7quote:Op maandag 10 december 2007 07:10 schreef Webkim het volgende:
Vanaf hoeveel maanden ongeveer kan een kindje in zo'n Triptrap, met verkleiner en alles?
ohhhh wat schattig!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:02 schreef amaranta het volgende:
Oke, klein schopje
Ik wilde alleen even zeggen dat wij van de week de tripptrapp bij skandic hebben besteld.
We hadden een complete stoel, incl verkleiner en kussen en verzendkosten voor 189 euro.
Vond ik een nette prijs.
Hij is inmiddels binnen enneh, over een paar maandjes gaat Eva er voor het eggie in.
[ afbeelding ]
Ik vrees van niet. Het is echt een hele puzzel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:58 schreef Stiemie het volgende:
Hier bevalt de stoel nog steeds prima. Soms zit ze er ook gewoon in om lekker aan tafel te spelen.
Is er alleen ook een mogelijkheid om dat kussentje eruit te halen zonder de halve stoel uit elkaar te halen?
plastic is een stuk gladder dan een stoffen kussentje en dus glijden ze makkelijker naar voren met het kruis als ze de rug bollenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:12 schreef Suzanna het volgende:
Waarom is dat meer omdat het plastic is dan? Ik heb van wat jij zegt geen last gehad, niet het idee gehad dat ze erin hangen, maar misschien heb je wel gelijk. Ik ga eens opletten!
schuursponsje?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat E.T. zegt Rockabella![]()
Wij hebben 'm bijna 7 jaar gehad en het ding was nagenoeg onbeschadigd.
Moet wel zeggen dat ik volgens mij zelden een schuursponsje heb gebuikt om 'm schoon te maken, gewoon na het eten een lapje eoverheen, blijft er ook niks plakken![]()
Als ik al een schuursponsje gebruikte was het een oude, om de lak niet te beschadigen.
Jaaaaa, dat doet onze Iben ook! Super grappig.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
BE, het is echt een goeie keusBrent gebruikt em tegenwoordig ook als hang-poepstoel (half en scheef over dat veiligheidssteuntje hangend al puffende en kreunende... heel charmant en het werkt ook nog!
)
Heb je geen foto genomen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:13 schreef Troel het volgende:
Bert heeft hem vandaag in elkaar gezet en Ruben heeft er maar liefst 10 tellen ingezeten. Met een smile van hier tot Tokio, het zag er heel erg stoer uit, maar het duurt nog wel even voordat hij er in het echt in mag
Ik vind het zulke ondingen, dit soort stoelen. Ik struikel altijd over die schuine poten. Zo'n stoel neemt veel meer plaats in beslag dan dat het op het eerste gezicht zo lijkt....quote:Op zondag 16 maart 2008 11:30 schreef pinquit het volgende:
ik had voor max in het begin ook een chicco. vond hem nou niet echt mooi, maar ik vind een groot blad, van plastic wel erg praktisch. op een gegeven moment was ik dat grote ding in de kamer zo zat, en max hoefde ook niet echt meer een blad, maar wilde steeds vaker gewoon zonder het blad aan tafel zitten. Toen heb ik de houten gulliver van ikea gekocht. ben nogsteeds verliefd op t ding![]()
[ afbeelding ]
Ik heb 'm ook in ons vakantiehuisje en hoe vaak ik idd niet gescholden heb op die uitstekende potenquote:Op zondag 16 maart 2008 14:18 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik vind het zulke ondingen, dit soort stoelen. Ik struikel altijd over die schuine poten. Zo'n stoel neemt veel meer plaats in beslag dan dat het op het eerste gezicht zo lijkt....
quote:Op zondag 16 maart 2008 14:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook in ons vakantiehuisje en hoe vaak ik idd niet gescholden heb op die uitstekende poten![]()
![]()
Voordeel van deze stoel is weer wel dat de voorste beugel eraf kan en je dan een 'gewone' hoge stoel hebt, waar ze dus nog wel een paar jaar in kunnen zittenje nog een paar jaar over kunt struikelen...
![]()
op het kdv waar ik stage liep wel een aantal keer gebeurd.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:31 schreef pinquit het volgende:
Ja dat van die schuine poten is wel zo, maar de voorste staan onder tafel en de achterste steken een beetje uit, heb er nooit last van.
Maar kan je bij de tripptrapp of andere stoel die geen schuine poten heeftniet makkelijk omkiepen als je je eens lekker afzet tegen de tafel (dat gebeurt hier ongeveer elke tafelzit na 5 mins)
[edit] ohnee, ik lees net dat dat niet hoort te kunnen.![]()
Ik zou dat niet eens onder een gewone stoel zetten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:42 schreef pinquit het volgende:
Moeke_els, zou dit kunnen onder de tripptrapp?
[ afbeelding ]
stoelverhoger "kaboost"
maar ik denk eigenlijk dat ie alleen onder echte 'poten' kan
p_iglet, bedankt voor de tip! Ik heb ook via deze site onze triptrapstoel besteld en het scheelde echt wel 50 euro met bijv. de Babyplanet!quote:Op zondag 2 december 2007 22:03 schreef p_iglet het volgende:
www.skandic.de erg goedkope triptrapstoelen, bezorgen gratis.
Wij hebben er goede ervaringen mee.
Scheelt hoop geld met bijvoorbeeld de prenatal.
Wij hebben de triptrap gekocht omdat we redelijk klein behuisd zijn en we dus een kinderstoel wilden die weinig ruimte in neemt, lang meegaat en aan de gewone tafel past.
Pepijn kan met zijn 5 maanden nu al goed in de triptrap zitten met babyinzet en kussentje.
Iig past de rugleuning van het model 2006/2007/deel van 2008 niet op de modellen van voor 2006.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:12 schreef Linny1979 het volgende:
Hoi!
Kan de kunststof rugleuning ook op het oude model??
Groetje Linda
je kunt er wel iedere stoelverkleiner in proppen, maar echt mooi vind ik het niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:09 schreef mrien het volgende:
Ik krijg binnenkort ook een tripp trapp kinderstoel in bruikleen, past daar gewoon elke stoelverkleiner in?
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:46 schreef blondiej_1989 het volgende:
Ik zoek 3 babybeugels voor de tripp trapp kinderstoelen.
Er mag ook een rugleuning bij zitten en een leertje, maar dat is niet noodzakelijk
Wie o wie heeft ze en zou ze voor een leuk prijsje willen versturen?
Klopt ik heb ook al gekeken op verschillende sites maar daar vind ik ze nog behoorlijk duur, misschien dat iemand hem hier voor wat minder weg doetquote:Op maandag 16 februari 2009 18:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Marktplaats en Ebay staan er vol mee!
In ieder geval Ebay heel veel (vnl uit duitsland)
Mocht je er een kopen en het leertje niet willen dan hou ik me aanbevolen. Die zijn bijna niet los te vinden op bovenstaande sites. Gisteren nog 1 'verloren' op Ebay.
quote:[b]
Isa ookquote:Op maandag 1 februari 2010 15:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike zit nog steeds op het kussentje, lekker zacht ja!
Ja, maar ik weet niet of ze echt van stokke zelf zijn. Op de Duitse Ebay heb ik er heel wat gezien. Ik zal zo even voro je zoeken maar er hangt nu een dreumes aan mijn arm te trekken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:57 schreef Koningin het volgende:
Is er trouwens voor op de Stokke ook een plankje om ervoor te doen, zodat je niet telkens bij een tafel hoeft te zitten. Ik mis dat toch wel, soms is het handig om hem gewoon eens te verplaatsen en op een andere plek te eten.
Ja er is ook een nieuw plankje, soort doorzichtig hard plastic, had een vriendin van mij op de beurs gekocht!quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:57 schreef Koningin het volgende:
Is er trouwens voor op de Stokke ook een plankje om ervoor te doen, zodat je niet telkens bij een tafel hoeft te zitten. Ik mis dat toch wel, soms is het handig om hem gewoon eens te verplaatsen en op een andere plek te eten.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:39 schreef Vlindur het volgende:
Iemand nog een echte beugel met leertje en een rugleuning over?
Wij hebben een 8 jaar oude over gekocht, maar ik heb verder nooit naar recensies gekeken en het nieuwe kunststof inzetspul past dus echt niet
Volgens mij plakt dat heel ergquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:00 schreef martine1984 het volgende:
Hier ook een tripp trapp naar volle tevredenheid. Jamie zit er heel goed in. Alleen hebben wij het nieuwe model baby inzet die van kunstof en niet de beugel met t leertje. Ik heb op internet deze kussentjes gevonden. Zal dit handig zijn? Ik heb al een stoffen kussentje dus twijfel nog of ik deze ook zal bestellen. Iemand ervaring met deze? Ik ben bang dat het erg zweeterig word.
Ook wij hebben een Stokke Kinderstoel, destijds met veel andere babyspullen tegelijk gekocht. Bij Babypark hebben ze regelmatig actieweken, gewoon ff die site in de gaten houden.. en op het juiste moment "toeslaan"quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:33 schreef Stiemie het volgende:
Dat harnasje moet zeg maar om het plankje bij de zijkanten van de stoel. Dus eerst de stoel uit elkaar. Heel gefrut, maar dan floept ie zeker niet los
Kun je daar eens een foto van maken van dichtbij?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:33 schreef Stiemie het volgende:
Dat harnasje moet zeg maar om het plankje bij de zijkanten van de stoel. Dus eerst de stoel uit elkaar. Heel gefrut, maar dan floept ie zeker niet los
Ja, ik bedoel deze.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:00 schreef Stiemie het volgende:
Ik zie op de site dat het tuigje verandert is: http://www.stokke.com/nl-(...)/stokke-harness.aspx
Bedoelen jullie die of gewoon zo'n 'ouderwetse'? Die heb ik namelijk
Als die van jou het nou lukt he, maak dan even een stappenplan voor die van mij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:41 schreef flowerbox het volgende:Ik had hem na wat frustratie ook aan de kant gegooid!
Stiemie, volgens mij komt het op het zelfde neer. Zitten voor van die 'ogen' waar je het harnasje aan vast kan klikken?
Idd, weg met die women-power ik vraag vanavond mijn!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:52 schreef Stiemie het volgende:
Die ogen om het harnasje aan te klikken zitten aan de achterkant van de stoel
Jaaah, ik heb gisteren wel de moed ervoor gevonden en ZELF die hele @$%! stoel los gehaald en het harnasje erop gezet. Hij is ingewijd en goedgekeurd door miniflower2quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:41 schreef Keshet het volgende:
Ja, graag! Met een paar detailfoto's als 't kan.
Jij hebt toch ook het nieuwe harnasje he?
quote:pffff... toch jammer dat het bij die Stokke Kinderstoel zo onhandig is om het tuigje te bevestigen...Op woensdag 13 oktober 2010 10:01 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Jaaah, ik heb gisteren wel de moed ervoor gevonden en ZELF die hele @$%! stoel los gehaald en het harnasje erop gezet. Hij is ingewijd en goedgekeurd door miniflower2![]()
Who needs?
quote:Ja op zich werkt het wel maar zonder 'zit'kussentje dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:38 schreef mrien het volgende:
Mijne zit net als bij jou zo te zien flowerbox
Werkt het zo niet bij jullie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |