abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55001090
Wij hebben bij de Prenatal de meegroeistoel hout (merk Tiamo) gekocht en die bevalt hier supergoed. Hij is, net als de tripp trapp, verstelbaar en kan gewoon onder de tafel worden geschoven als je het blad er af haalt. Maar de prijs is een stuk leuker: 55 euro voor de stoel compleet met blad en riempje
En ik geloof meteen dat de tripp trapp op een aantal vlakken beter scoort dan deze stoel, maar wij vonden dat niet in verhouding staan tot het prijsverschil.

Misschien een idee om eens langs te gaan bij zo'n winkel om al die stoelen in het echt te bekijken? Of is dat geen optie meer voor jou Pruk?
pi_55001269
www.skandic.de erg goedkope triptrapstoelen, bezorgen gratis.
Wij hebben er goede ervaringen mee.
Scheelt hoop geld met bijvoorbeeld de prenatal.

Wij hebben de triptrap gekocht omdat we redelijk klein behuisd zijn en we dus een kinderstoel wilden die weinig ruimte in neemt, lang meegaat en aan de gewone tafel past.

Pepijn kan met zijn 5 maanden nu al goed in de triptrap zitten met babyinzet en kussentje.
  zondag 2 december 2007 @ 22:08:04 #28
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55001419
Hier ook een berkenvariant, wij zijn de 4e eigenaar en er zitten heel veel slijtplekken op. Maar verder is de stoel echt nog heel erg goed. Stevig en helemaal niet gammel.
Ik twijfel alleen of we er nog 1 voor Lena zullen kopen. Of gewoon een goedkope andere stoel.... (Ik vind ze mooi en superpraktisch, maar lief vind het eigenlijk te duur, nog 1 )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55001537
Wij hebben geen 2e gekocht. Morris zit nu op een gewone stoel. Ze schelen 2 jaar en 2 maanden.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 2 december 2007 @ 22:15:02 #30
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55001672
Dat helpt natuurlijk niet Snoop...
Wij hebben er trouwens een gewone stoelverkeiner in. ietsjes frotten en het past ook. (En afneembaar. en rose met bloemen. Joepie!)
I
pi_55001806
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:15 schreef Lishe het volgende:
Dat helpt natuurlijk niet Snoop...
wat niet?
  zondag 2 december 2007 @ 22:23:05 #32
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55001988
Als iedereen nou post dat een tweede Tripp trapp onmisbaar is kan ik lief ermee om zijn oren slaan. Dat niet.
  zondag 2 december 2007 @ 22:25:10 #33
189138 Tuc
Baby on board!
pi_55002068
Grappig, in die Fonny zat ik als klein kind al!
Ik vind de TrippTrapps erg fijne stoelen, zitten goed (ook als volwassene, als kind weet ik het niet)
Nu nog niet van toepassing, maar ik denk dat wij over een tijd ook voor de TrippTrapp gaan
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
pi_55002094
ooooooooooh

Eh ja echt, iedereen zou een 2e tripp trap moeten kopen. Echt waar
  zondag 2 december 2007 @ 22:28:46 #35
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55002198
moet ik NOG een keer zeggen dat ik een derde ga kopen voor ons derde kindje??????
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 2 december 2007 @ 22:30:57 #36
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55002270
Kijk! Dat wil ik dus horen!

(En 3!!! ET, straks kun je nog kwartetten met je stoelen joh!)
pi_55002316
voor de eerste tijd vond ik de simpelste kinderstoel van ikea eigenlijk handiger. daar zitten ze wat meer beschut/stevig in. dus jullie kunnen je beslissing ook nog even uitstellen pruk & lishe. zo'n ikea-ding is ook handig inklapbaar, makkelijk mee te nemen, dus toch al handig om aan te schaffen als reserve.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 december 2007 @ 22:35:55 #38
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55002422
Over die 3e is het laatste woord nog niet gezegd hoor
pi_55002481
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:23 schreef Lishe het volgende:
Als iedereen nou post dat een tweede Tripp trapp onmisbaar is kan ik lief ermee om zijn oren slaan. Dat niet.
De eerste was al niet onmisbaar

Dames: echt even een vraagje: Waarom koop je 1, 2 of zelf 3 van die dure dingen eigenlijk? Wat is er mis met de ouderwetse kinderstoel, waarna je ze gewoon op een normale stoel parkeert?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_55002503
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Over die 3e is het laatste woord nog niet gezegd hoor
Ruilen tegen een X-Box 360/PS4
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 december 2007 @ 22:38:53 #41
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55002511
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:37 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

De eerste was al niet onmisbaar

Dames: echt even een vraagje: Waarom koop je 1, 2 of zelf 3 van die dure dingen eigenlijk? Wat is er mis met de ouderwetse kinderstoel, waarna je ze gewoon op een normale stoel parkeert?
het is toch gewoon een kinderstoel...
pi_55002545
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

het is toch gewoon een kinderstoel...
Maar wel eentje die letterlijk 10 keer zoveel kost als een "gewone" kinderstoel, waarbij je allerlei extra dingen voor 'moet' aanschaffen....
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 december 2007 @ 22:42:38 #43
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55002625
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:40 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Maar wel eentje die letterlijk 10 keer zoveel kost als een "gewone" kinderstoel, waarbij je allerlei extra dingen voor 'moet' aanschaffen....
Op deze stoel zit Saskia al 4 jaar perfect aan tafel. Op een gewone stoel zou ze nu nog te laag zitten. Er is dus zeker wel wat voor te zeggen. Mij gaat het meer om de ruimte dan om de kosten eigenlijk
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 december 2007 @ 22:43:39 #44
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55002665
Ow en in voorthuizen hebben we een 'gewone' kinderstoel voor Tijn... wat een gammele galbak. En Saskia balanceert daar met een dik kussen op d'r stoel aan tafel (want ja... ZES triptraps, 3 per locatie, gaat mij ook te ver )
pi_55002779
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Op deze stoel zit Saskia al 4 jaar perfect aan tafel. Op een gewone stoel zou ze nu nog te laag zitten. Er is dus zeker wel wat voor te zeggen. Mij gaat het meer om de ruimte dan om de kosten eigenlijk
Ja, ik vind het prima. Moet iedereen voor zichzelf weten.

Ik kende het ding wel, alleen ik begreep niet echt dat dit ding zoveel moest kosten. Wij hebben ze alledrie in een kek ( ) IKEA-ding gezet (eerst noodzakelijk, want student ), maar nooit weggedaan, want nog prima functionerend. Die staat hier nu stof te happen, want Kian zit gewoon op een stoel zoals wij.
pi_55002849
ik heb een stoel van geuther een duits merk. die vind ik persoonlijk fijner dan de tripp trapp.
op het kdv waar ik stage liep kieperden er wel eens kinderen met stoel en al achterover dit zou niet kunnen.
de stoel die ik heb kun je achter over kanelen zodat je kindje er in ligt en in elke hoogte verstelbaar. wat hij kost weet ik niet heb hem als kraamcadeau gehad.
mama van 3 kids!
  Licht Ontvlambaar zondag 2 december 2007 @ 22:52:22 #47
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55002948
Mijn ouders hadden voor ons een Fonny, die hebben ze nog en staat bij heb voor Isa... Best een leuk ding, neemt alleen gruwelijk veel plaats in. We hebben zelf een TrippTrapp, die inderdaad netjes onder tafel past. Als ik zo'n Fonny had willen hebben, had ik de keuken moeten laten uitbreken Voor die witte Ikea stoel trouwens ook Ben erg blij dat mijn schoonpapa dat de mooiste stoel vond toendertijd
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 2 december 2007 @ 22:55:07 #48
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55003034
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:46 schreef Five_Horizons het volgende:want Kian zit gewoon op een stoel zoals wij.
Maar dan komt ie OF net met z'n kruin boven de tafel uit (als ie op z'n billen zit), of hij moet op z'n knieen (ook niet geweldig), of op een kussen/stoelverhoger (en dan vaak problemen met de 'rand' die onder de meeste tafels zit..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55003079
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:55 schreef E.T. het volgende:

[..]

Maar dan komt ie OF net met z'n kruin boven de tafel uit (als ie op z'n billen zit), of hij moet op z'n knieen (ook niet geweldig), of op een kussen/stoelverhoger (en dan vaak problemen met de 'rand' die onder de meeste tafels zit..
Wat is er mis met op z'n knietjes zitten?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 december 2007 @ 22:57:00 #50
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55003103
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:56 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Wat is er mis met op z'n knietjes zitten?
Onze stoelen hebben een dichte rugleuning. Daar gaat dat al niet bv.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')