De eerste was al niet onmisbaarquote:Op zondag 2 december 2007 22:23 schreef Lishe het volgende:
Als iedereen nou post dat een tweede Tripp trapp onmisbaar is kan ik lief ermee om zijn oren slaan. Dat niet.
Ruilen tegen een X-Box 360/PS4quote:Op zondag 2 december 2007 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Over die 3e is het laatste woord nog niet gezegd hoor
het is toch gewoon een kinderstoel...quote:Op zondag 2 december 2007 22:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De eerste was al niet onmisbaar
Dames: echt even een vraagje: Waarom koop je 1, 2 of zelf 3 van die dure dingen eigenlijk? Wat is er mis met de ouderwetse kinderstoel, waarna je ze gewoon op een normale stoel parkeert?
Maar wel eentje die letterlijk 10 keer zoveel kost als een "gewone" kinderstoel, waarbij je allerlei extra dingen voor 'moet' aanschaffen....quote:Op zondag 2 december 2007 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
het is toch gewoon een kinderstoel...
Op deze stoel zit Saskia al 4 jaar perfect aan tafel. Op een gewone stoel zou ze nu nog te laag zitten. Er is dus zeker wel wat voor te zeggen. Mij gaat het meer om de ruimte dan om de kosten eigenlijkquote:Op zondag 2 december 2007 22:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar wel eentje die letterlijk 10 keer zoveel kost als een "gewone" kinderstoel, waarbij je allerlei extra dingen voor 'moet' aanschaffen....
Ja, ik vind het prima. Moet iedereen voor zichzelf weten.quote:Op zondag 2 december 2007 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op deze stoel zit Saskia al 4 jaar perfect aan tafel. Op een gewone stoel zou ze nu nog te laag zitten. Er is dus zeker wel wat voor te zeggen. Mij gaat het meer om de ruimte dan om de kosten eigenlijk
Maar dan komt ie OF net met z'n kruin boven de tafel uit (als ie op z'n billen zit), of hij moet op z'n knieen (ook niet geweldig), of op een kussen/stoelverhoger (en dan vaak problemen met de 'rand' die onder de meeste tafels zit..quote:Op zondag 2 december 2007 22:46 schreef Five_Horizons het volgende:want Kian zit gewoon op een stoel zoals wij.
Wat is er mis met op z'n knietjes zitten?quote:Op zondag 2 december 2007 22:55 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar dan komt ie OF net met z'n kruin boven de tafel uit (als ie op z'n billen zit), of hij moet op z'n knieen (ook niet geweldig), of op een kussen/stoelverhoger (en dan vaak problemen met de 'rand' die onder de meeste tafels zit..
Onze stoelen hebben een dichte rugleuning. Daar gaat dat al niet bv.quote:Op zondag 2 december 2007 22:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat is er mis met op z'n knietjes zitten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |