Heb je geen foto genomen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:13 schreef Troel het volgende:
Bert heeft hem vandaag in elkaar gezet en Ruben heeft er maar liefst 10 tellen ingezeten. Met een smile van hier tot Tokio, het zag er heel erg stoer uit, maar het duurt nog wel even voordat hij er in het echt in mag
Ik vind het zulke ondingen, dit soort stoelen. Ik struikel altijd over die schuine poten. Zo'n stoel neemt veel meer plaats in beslag dan dat het op het eerste gezicht zo lijkt....quote:Op zondag 16 maart 2008 11:30 schreef pinquit het volgende:
ik had voor max in het begin ook een chicco. vond hem nou niet echt mooi, maar ik vind een groot blad, van plastic wel erg praktisch. op een gegeven moment was ik dat grote ding in de kamer zo zat, en max hoefde ook niet echt meer een blad, maar wilde steeds vaker gewoon zonder het blad aan tafel zitten. Toen heb ik de houten gulliver van ikea gekocht. ben nogsteeds verliefd op t ding![]()
[ afbeelding ]
Ik heb 'm ook in ons vakantiehuisje en hoe vaak ik idd niet gescholden heb op die uitstekende potenquote:Op zondag 16 maart 2008 14:18 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik vind het zulke ondingen, dit soort stoelen. Ik struikel altijd over die schuine poten. Zo'n stoel neemt veel meer plaats in beslag dan dat het op het eerste gezicht zo lijkt....
quote:Op zondag 16 maart 2008 14:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook in ons vakantiehuisje en hoe vaak ik idd niet gescholden heb op die uitstekende poten![]()
![]()
Voordeel van deze stoel is weer wel dat de voorste beugel eraf kan en je dan een 'gewone' hoge stoel hebt, waar ze dus nog wel een paar jaar in kunnen zittenje nog een paar jaar over kunt struikelen...
![]()
op het kdv waar ik stage liep wel een aantal keer gebeurd.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:31 schreef pinquit het volgende:
Ja dat van die schuine poten is wel zo, maar de voorste staan onder tafel en de achterste steken een beetje uit, heb er nooit last van.
Maar kan je bij de tripptrapp of andere stoel die geen schuine poten heeftniet makkelijk omkiepen als je je eens lekker afzet tegen de tafel (dat gebeurt hier ongeveer elke tafelzit na 5 mins)
[edit] ohnee, ik lees net dat dat niet hoort te kunnen.![]()
Ik zou dat niet eens onder een gewone stoel zetten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:42 schreef pinquit het volgende:
Moeke_els, zou dit kunnen onder de tripptrapp?
[ afbeelding ]
stoelverhoger "kaboost"
maar ik denk eigenlijk dat ie alleen onder echte 'poten' kan
p_iglet, bedankt voor de tip! Ik heb ook via deze site onze triptrapstoel besteld en het scheelde echt wel 50 euro met bijv. de Babyplanet!quote:Op zondag 2 december 2007 22:03 schreef p_iglet het volgende:
www.skandic.de erg goedkope triptrapstoelen, bezorgen gratis.
Wij hebben er goede ervaringen mee.
Scheelt hoop geld met bijvoorbeeld de prenatal.
Wij hebben de triptrap gekocht omdat we redelijk klein behuisd zijn en we dus een kinderstoel wilden die weinig ruimte in neemt, lang meegaat en aan de gewone tafel past.
Pepijn kan met zijn 5 maanden nu al goed in de triptrap zitten met babyinzet en kussentje.
Iig past de rugleuning van het model 2006/2007/deel van 2008 niet op de modellen van voor 2006.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:12 schreef Linny1979 het volgende:
Hoi!
Kan de kunststof rugleuning ook op het oude model??
Groetje Linda
je kunt er wel iedere stoelverkleiner in proppen, maar echt mooi vind ik het niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:09 schreef mrien het volgende:
Ik krijg binnenkort ook een tripp trapp kinderstoel in bruikleen, past daar gewoon elke stoelverkleiner in?
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:46 schreef blondiej_1989 het volgende:
Ik zoek 3 babybeugels voor de tripp trapp kinderstoelen.
Er mag ook een rugleuning bij zitten en een leertje, maar dat is niet noodzakelijk
Wie o wie heeft ze en zou ze voor een leuk prijsje willen versturen?
Klopt ik heb ook al gekeken op verschillende sites maar daar vind ik ze nog behoorlijk duur, misschien dat iemand hem hier voor wat minder weg doetquote:Op maandag 16 februari 2009 18:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Marktplaats en Ebay staan er vol mee!
In ieder geval Ebay heel veel (vnl uit duitsland)
Mocht je er een kopen en het leertje niet willen dan hou ik me aanbevolen. Die zijn bijna niet los te vinden op bovenstaande sites. Gisteren nog 1 'verloren' op Ebay.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |