quote:[b]
Isa ookquote:Op maandag 1 februari 2010 15:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike zit nog steeds op het kussentje, lekker zacht ja!
Ja, maar ik weet niet of ze echt van stokke zelf zijn. Op de Duitse Ebay heb ik er heel wat gezien. Ik zal zo even voro je zoeken maar er hangt nu een dreumes aan mijn arm te trekken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:57 schreef Koningin het volgende:
Is er trouwens voor op de Stokke ook een plankje om ervoor te doen, zodat je niet telkens bij een tafel hoeft te zitten. Ik mis dat toch wel, soms is het handig om hem gewoon eens te verplaatsen en op een andere plek te eten.
Ja er is ook een nieuw plankje, soort doorzichtig hard plastic, had een vriendin van mij op de beurs gekocht!quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:57 schreef Koningin het volgende:
Is er trouwens voor op de Stokke ook een plankje om ervoor te doen, zodat je niet telkens bij een tafel hoeft te zitten. Ik mis dat toch wel, soms is het handig om hem gewoon eens te verplaatsen en op een andere plek te eten.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:39 schreef Vlindur het volgende:
Iemand nog een echte beugel met leertje en een rugleuning over?
Wij hebben een 8 jaar oude over gekocht, maar ik heb verder nooit naar recensies gekeken en het nieuwe kunststof inzetspul past dus echt niet
Volgens mij plakt dat heel ergquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:00 schreef martine1984 het volgende:
Hier ook een tripp trapp naar volle tevredenheid. Jamie zit er heel goed in. Alleen hebben wij het nieuwe model baby inzet die van kunstof en niet de beugel met t leertje. Ik heb op internet deze kussentjes gevonden. Zal dit handig zijn? Ik heb al een stoffen kussentje dus twijfel nog of ik deze ook zal bestellen. Iemand ervaring met deze? Ik ben bang dat het erg zweeterig word.
Ook wij hebben een Stokke Kinderstoel, destijds met veel andere babyspullen tegelijk gekocht. Bij Babypark hebben ze regelmatig actieweken, gewoon ff die site in de gaten houden.. en op het juiste moment "toeslaan"quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:33 schreef Stiemie het volgende:
Dat harnasje moet zeg maar om het plankje bij de zijkanten van de stoel. Dus eerst de stoel uit elkaar. Heel gefrut, maar dan floept ie zeker niet los
Kun je daar eens een foto van maken van dichtbij?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:33 schreef Stiemie het volgende:
Dat harnasje moet zeg maar om het plankje bij de zijkanten van de stoel. Dus eerst de stoel uit elkaar. Heel gefrut, maar dan floept ie zeker niet los
Ja, ik bedoel deze.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:00 schreef Stiemie het volgende:
Ik zie op de site dat het tuigje verandert is: http://www.stokke.com/nl-(...)/stokke-harness.aspx
Bedoelen jullie die of gewoon zo'n 'ouderwetse'? Die heb ik namelijk
Als die van jou het nou lukt he, maak dan even een stappenplan voor die van mij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:41 schreef flowerbox het volgende:Ik had hem na wat frustratie ook aan de kant gegooid!
Stiemie, volgens mij komt het op het zelfde neer. Zitten voor van die 'ogen' waar je het harnasje aan vast kan klikken?
Idd, weg met die women-power ik vraag vanavond mijn!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:52 schreef Stiemie het volgende:
Die ogen om het harnasje aan te klikken zitten aan de achterkant van de stoel
Jaaah, ik heb gisteren wel de moed ervoor gevonden en ZELF die hele @$%! stoel los gehaald en het harnasje erop gezet. Hij is ingewijd en goedgekeurd door miniflower2quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:41 schreef Keshet het volgende:
Ja, graag! Met een paar detailfoto's als 't kan.
Jij hebt toch ook het nieuwe harnasje he?
quote:pffff... toch jammer dat het bij die Stokke Kinderstoel zo onhandig is om het tuigje te bevestigen...Op woensdag 13 oktober 2010 10:01 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Jaaah, ik heb gisteren wel de moed ervoor gevonden en ZELF die hele @$%! stoel los gehaald en het harnasje erop gezet. Hij is ingewijd en goedgekeurd door miniflower2![]()
Who needs?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |