Kun je daar eens een foto van maken van dichtbij?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:33 schreef Stiemie het volgende:
Dat harnasje moet zeg maar om het plankje bij de zijkanten van de stoel. Dus eerst de stoel uit elkaar. Heel gefrut, maar dan floept ie zeker niet los
Ja, ik bedoel deze.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:00 schreef Stiemie het volgende:
Ik zie op de site dat het tuigje verandert is: http://www.stokke.com/nl-(...)/stokke-harness.aspx
Bedoelen jullie die of gewoon zo'n 'ouderwetse'? Die heb ik namelijk
Als die van jou het nou lukt he, maak dan even een stappenplan voor die van mij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:41 schreef flowerbox het volgende:Ik had hem na wat frustratie ook aan de kant gegooid!
Stiemie, volgens mij komt het op het zelfde neer. Zitten voor van die 'ogen' waar je het harnasje aan vast kan klikken?
Idd, weg met die women-power ik vraag vanavond mijn!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:52 schreef Stiemie het volgende:
Die ogen om het harnasje aan te klikken zitten aan de achterkant van de stoel
Jaaah, ik heb gisteren wel de moed ervoor gevonden en ZELF die hele @$%! stoel los gehaald en het harnasje erop gezet. Hij is ingewijd en goedgekeurd door miniflower2quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:41 schreef Keshet het volgende:
Ja, graag! Met een paar detailfoto's als 't kan.
Jij hebt toch ook het nieuwe harnasje he?
quote:pffff... toch jammer dat het bij die Stokke Kinderstoel zo onhandig is om het tuigje te bevestigen...Op woensdag 13 oktober 2010 10:01 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Jaaah, ik heb gisteren wel de moed ervoor gevonden en ZELF die hele @$%! stoel los gehaald en het harnasje erop gezet. Hij is ingewijd en goedgekeurd door miniflower2![]()
Who needs?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |