Ik zou dat niet eens onder een gewone stoel zetten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:42 schreef pinquit het volgende:
Moeke_els, zou dit kunnen onder de tripptrapp?
[ afbeelding ]
stoelverhoger "kaboost"
maar ik denk eigenlijk dat ie alleen onder echte 'poten' kan
p_iglet, bedankt voor de tip! Ik heb ook via deze site onze triptrapstoel besteld en het scheelde echt wel 50 euro met bijv. de Babyplanet!quote:Op zondag 2 december 2007 22:03 schreef p_iglet het volgende:
www.skandic.de erg goedkope triptrapstoelen, bezorgen gratis.
Wij hebben er goede ervaringen mee.
Scheelt hoop geld met bijvoorbeeld de prenatal.
Wij hebben de triptrap gekocht omdat we redelijk klein behuisd zijn en we dus een kinderstoel wilden die weinig ruimte in neemt, lang meegaat en aan de gewone tafel past.
Pepijn kan met zijn 5 maanden nu al goed in de triptrap zitten met babyinzet en kussentje.
Iig past de rugleuning van het model 2006/2007/deel van 2008 niet op de modellen van voor 2006.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:12 schreef Linny1979 het volgende:
Hoi!
Kan de kunststof rugleuning ook op het oude model??
Groetje Linda
je kunt er wel iedere stoelverkleiner in proppen, maar echt mooi vind ik het niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:09 schreef mrien het volgende:
Ik krijg binnenkort ook een tripp trapp kinderstoel in bruikleen, past daar gewoon elke stoelverkleiner in?
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:46 schreef blondiej_1989 het volgende:
Ik zoek 3 babybeugels voor de tripp trapp kinderstoelen.
Er mag ook een rugleuning bij zitten en een leertje, maar dat is niet noodzakelijk
Wie o wie heeft ze en zou ze voor een leuk prijsje willen versturen?
Klopt ik heb ook al gekeken op verschillende sites maar daar vind ik ze nog behoorlijk duur, misschien dat iemand hem hier voor wat minder weg doetquote:Op maandag 16 februari 2009 18:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Marktplaats en Ebay staan er vol mee!
In ieder geval Ebay heel veel (vnl uit duitsland)
Mocht je er een kopen en het leertje niet willen dan hou ik me aanbevolen. Die zijn bijna niet los te vinden op bovenstaande sites. Gisteren nog 1 'verloren' op Ebay.
quote:[b]
Isa ookquote:Op maandag 1 februari 2010 15:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike zit nog steeds op het kussentje, lekker zacht ja!
Ja, maar ik weet niet of ze echt van stokke zelf zijn. Op de Duitse Ebay heb ik er heel wat gezien. Ik zal zo even voro je zoeken maar er hangt nu een dreumes aan mijn arm te trekken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:57 schreef Koningin het volgende:
Is er trouwens voor op de Stokke ook een plankje om ervoor te doen, zodat je niet telkens bij een tafel hoeft te zitten. Ik mis dat toch wel, soms is het handig om hem gewoon eens te verplaatsen en op een andere plek te eten.
Ja er is ook een nieuw plankje, soort doorzichtig hard plastic, had een vriendin van mij op de beurs gekocht!quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:57 schreef Koningin het volgende:
Is er trouwens voor op de Stokke ook een plankje om ervoor te doen, zodat je niet telkens bij een tafel hoeft te zitten. Ik mis dat toch wel, soms is het handig om hem gewoon eens te verplaatsen en op een andere plek te eten.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:39 schreef Vlindur het volgende:
Iemand nog een echte beugel met leertje en een rugleuning over?
Wij hebben een 8 jaar oude over gekocht, maar ik heb verder nooit naar recensies gekeken en het nieuwe kunststof inzetspul past dus echt niet
Volgens mij plakt dat heel ergquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:00 schreef martine1984 het volgende:
Hier ook een tripp trapp naar volle tevredenheid. Jamie zit er heel goed in. Alleen hebben wij het nieuwe model baby inzet die van kunstof en niet de beugel met t leertje. Ik heb op internet deze kussentjes gevonden. Zal dit handig zijn? Ik heb al een stoffen kussentje dus twijfel nog of ik deze ook zal bestellen. Iemand ervaring met deze? Ik ben bang dat het erg zweeterig word.
Ook wij hebben een Stokke Kinderstoel, destijds met veel andere babyspullen tegelijk gekocht. Bij Babypark hebben ze regelmatig actieweken, gewoon ff die site in de gaten houden.. en op het juiste moment "toeslaan"quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:33 schreef Stiemie het volgende:
Dat harnasje moet zeg maar om het plankje bij de zijkanten van de stoel. Dus eerst de stoel uit elkaar. Heel gefrut, maar dan floept ie zeker niet los
Kun je daar eens een foto van maken van dichtbij?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:33 schreef Stiemie het volgende:
Dat harnasje moet zeg maar om het plankje bij de zijkanten van de stoel. Dus eerst de stoel uit elkaar. Heel gefrut, maar dan floept ie zeker niet los
Ja, ik bedoel deze.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:00 schreef Stiemie het volgende:
Ik zie op de site dat het tuigje verandert is: http://www.stokke.com/nl-(...)/stokke-harness.aspx
Bedoelen jullie die of gewoon zo'n 'ouderwetse'? Die heb ik namelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |