Rotan/gevlochten touw en knietjes zijn geen geweldige combinatiequote:Op zondag 2 december 2007 22:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat is er mis met op z'n knietjes zitten?
Dat is best een goede reden, iddquote:Op zondag 2 december 2007 22:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
Rotan/gevlochten touw en knietjes zijn geen geweldige combinatie
We zijn gisteren wezen kijken. Ik heb al bij meerdere mensen in het "echte leven" de Tripp Trapp zien staan en ook bij Yppy weet ik hoe fijn de Fonny is. De houten meegroeistoel van de Prenatol zoals die in Utrecht stond vond ik er een stuk minder degelijk uitzien dat de Fonny/Stokke.quote:Op zondag 2 december 2007 21:58 schreef piglet het volgende:
Misschien een idee om eens langs te gaan bij zo'n winkel om al die stoelen in het echt te bekijken? Of is dat geen optie meer voor jou Pruk?
Dan zou ik op al mijn meubilair moeten scheldenquote:Op maandag 3 december 2007 11:37 schreef bleiblei het volgende:
Valt me op dat het lijkt alsof niemand regelmatig loopt te vloeken bij de kl*te tripp trapp's omdat ze snoeihard tegen de uitstekende poot aan heeft getrapt zonder schoenen aan.
Voor mijn kleinere broertje hadden mijn ouders zoon ding (jaar of 15 geleden, ziet er nog steeds erg goed uit en wordt binnenkort weer in gebruik genomen zodra mijn nichtje er in past) gekregen en regel matig trapten wij tegen die uitstekende balken aan bij het rondrennen. Pijn dat dat doet!
Als we een weekend bij mijn ouders geweest zijn, die hangende toiletten hebben, stoot ik ook altijd mijn voeten tegen het toilet hier. Maarja, het wentquote:Op maandag 3 december 2007 11:37 schreef bleiblei het volgende:
Valt me op dat het lijkt alsof niemand regelmatig loopt te vloeken bij de kl*te tripp trapp's omdat ze snoeihard tegen de uitstekende poot aan heeft getrapt zonder schoenen aan.
Voor mijn kleinere broertje hadden mijn ouders zoon ding (jaar of 15 geleden, ziet er nog steeds erg goed uit en wordt binnenkort weer in gebruik genomen zodra mijn nichtje er in past) gekregen en regel matig trapten wij tegen die uitstekende balken aan bij het rondrennen. Pijn dat dat doet!
Ah, naja, ik heb het alleen bij die Tripp Trapp omdat die uitsteekt laag bij de grond wat je dus niet verwachtquote:Op maandag 3 december 2007 11:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan zou ik op al mijn meubilair moeten scheldenIk loop werkelijk overal tegenaan, zelfs nog tegen deurposten... Te kort door de bocht
karin dat was ik. ze kieperden ech achterover en het zou idd niet mogen toch is het al 3 keer op een half jaar gebeurt.quote:Op maandag 3 december 2007 14:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Er schreef iemand dat de tripp trapps achterover kieperen...
Volgens mij mag dat niet kunnen.
Bij mij op het kdv werken we ook met tripp trapp, die kieperen dus niet achterover.
Een andere groep heeft de neptripptrapp, maar die kunnen wel kieperen als ze heel hard heen en weer bewegen.
Meike heeft ook de tripptrapp, inmiddels de witte babyinzet eruit, nu nog de beugel en de stoelverkleiner erin, ze zit er perfect in.
Helaas volgens mij is de periode van gratis verzenden voorbijquote:Op zondag 2 december 2007 22:03 schreef p_iglet het volgende:
www.skandic.de erg goedkope triptrapstoelen, bezorgen gratis.
Aan de hand van dit topic even op marktplaats gekeken en ik ga die van ons erop zetten maar. Milou wil toch alleen nog maar in de stoelen zitten waar wij op zitten.quote:Op maandag 3 december 2007 11:32 schreef Pruk het volgende:
Nou, design zal me zorg wezen inderdaad. Tuurlijk, de Stokke ziet er mooi uit en zou ook prima in ons interieur passen. Hij is mooi klein en kan onder de tafel, bij een andere zal dat minder makkelijk gaan. Op zich wil ik dus best de Stokke, ik denk gewoon dat ik de prijs belachelijk vind
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:27 schreef Stiemie het volgende:
O ja dat is een goed idee. Breng ik Linde wel gewoon steeds langs als ze moet eten![]()
Ik zou hem ook hier in het V&A topic zetten, wellicht kun je hem hier in OUD al kwijtquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Aan de hand van dit topic even op marktplaats gekeken en ik ga die van ons erop zetten maar. Milou wil toch alleen nog maar in de stoelen zitten waar wij op zitten.
Moet zeggen dat na 7 jaar er amper een beschadiging op zit, erg bijzonder want de tripp trapp is zeer intensief gebruikt.
Maar ze hebben de triptrap wel nog 8 euro goedkoper gemaakt..quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:53 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Helaas volgens mij is de periode van gratis verzenden voorbijIk wilde net bestellen en zie bij het betalingsoverzicht dit staan: Toeslag voor verzending GLS EU :15,00 EURO. Hadden we dus toch iets eerder moeten bestellen... Nou ja hij blijft nog steeds goedkoper dan bij Prenatal.
Nog even op de site gezocht en inderdaad:
Versandkosten
Deutschland:
Ab ¤ 30,- versandkostenfrei, sonst ¤ 3,90 Versandkosten.
Rest der EU und Norwegen:
¤ 15,00 Versandkosten.
Für die Zahlungsart Nachnahme fällt zusätzlich eine Gebühr von 8,- EUR an. Nachnahme nur bei Lieferung nach Deutschland möglich.
Ah dan scheelt het gelukkig toch nog iets. We hebben zojuist de Stokke naturel met babyinzet gekocht! Kussentje en tuigje (beiden rood-wit gestreept) had ik laatst al bij Prenatal gekocht omdat we daar nog cadeaubonnen voor hadden en we verder eigenlijk nooit bij Prenatal komen (Zit hier niet echt in de buurt). Ik zag wel dat het kussentje hier echter ook goedkoper was. En nu maar wachten tot alles binnenkomt!quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:44 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Maar ze hebben de triptrap wel nog 8 euro goedkoper gemaakt..
ik was 173,73 kwijt voor triptrap, babyinzet + kussen... dat is nu 165.95
maar wel flauw dat ze niet meer gratis verzenden
Heb hem vanaaf op marktplaats gezet en er is al 75 euro voor gebodenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:34 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik zou hem ook hier in het V&A topic zetten, wellicht kun je hem hier in OUD al kwijt
Heb je 'm ook op marktplaats gezet?quote:Op zondag 9 december 2007 23:17 schreef Ladybos het volgende:
Voor wie nog een trip trap achtige stoel zoekt: ik heb net een stoel in het vraag en aanbod topic gezet.
ligt er een beetje aan hoe stevig het kindje zit, maar maand of 6/7quote:Op maandag 10 december 2007 07:10 schreef Webkim het volgende:
Vanaf hoeveel maanden ongeveer kan een kindje in zo'n Triptrap, met verkleiner en alles?
ohhhh wat schattig!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:02 schreef amaranta het volgende:
Oke, klein schopje
Ik wilde alleen even zeggen dat wij van de week de tripptrapp bij skandic hebben besteld.
We hadden een complete stoel, incl verkleiner en kussen en verzendkosten voor 189 euro.
Vond ik een nette prijs.
Hij is inmiddels binnen enneh, over een paar maandjes gaat Eva er voor het eggie in.
[ afbeelding ]
Ik vrees van niet. Het is echt een hele puzzel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:58 schreef Stiemie het volgende:
Hier bevalt de stoel nog steeds prima. Soms zit ze er ook gewoon in om lekker aan tafel te spelen.
Is er alleen ook een mogelijkheid om dat kussentje eruit te halen zonder de halve stoel uit elkaar te halen?
plastic is een stuk gladder dan een stoffen kussentje en dus glijden ze makkelijker naar voren met het kruis als ze de rug bollenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:12 schreef Suzanna het volgende:
Waarom is dat meer omdat het plastic is dan? Ik heb van wat jij zegt geen last gehad, niet het idee gehad dat ze erin hangen, maar misschien heb je wel gelijk. Ik ga eens opletten!
schuursponsje?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat E.T. zegt Rockabella![]()
Wij hebben 'm bijna 7 jaar gehad en het ding was nagenoeg onbeschadigd.
Moet wel zeggen dat ik volgens mij zelden een schuursponsje heb gebuikt om 'm schoon te maken, gewoon na het eten een lapje eoverheen, blijft er ook niks plakken![]()
Als ik al een schuursponsje gebruikte was het een oude, om de lak niet te beschadigen.
Jaaaaa, dat doet onze Iben ook! Super grappig.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
BE, het is echt een goeie keusBrent gebruikt em tegenwoordig ook als hang-poepstoel (half en scheef over dat veiligheidssteuntje hangend al puffende en kreunende... heel charmant en het werkt ook nog!
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |