Ik ga dit topic nog maar eens omhoog schoppen.
Vorige week kwam

helemaal vol lof over de TrippTrapp thuis vanwege zijn collega die er helemaal lyrisch over was. Ja, leuk: ik had mijn zinnen al laten vallen op een ouderwetse Fonny stoel, maar vooruit, dan gaan we nog een keer op onderzoek uit.
Begrijp ik nou goed dat je dus 145 euro voor de stoel kwijt bent, dan nog 39 euro voor een babyset (wat houdt dat in?) en nog 35 euro voor een stoffen ding wat een stoelverkleiner blijkt te zijn?
Dat is natuurlijk wel een behoorlijk contrast met een Fonny van 115 waar je ook nog wel een stoelverkleiner voor zal kopen, maar wat natuurlijk nooit zo duur zal zijn als die van de Stokke.
Wat zijn nou precies de voor- en nadelen van de Stokke ten opzichte van de Fonny?
Wat ze vandaag in de winkel vertelden : als je de kleine aan de salontafel wilt laten eten is de Fonny handiger en je hebt dan ook meteen een eigen tafeltje en stoeltje voor de kleine. Maar het voordeel van de Stokke was dat je het kon verstellen zodat je er jaren mee kan, terwijl je je kind niet eeuwig in de Fonny kan laten zitten en je dan alsnog een zitverhoger op een gewone stoel nodig kan hebben.
Ik vond de Stokke er behoorlijk laag uit zien, maar dat zou best wel eens vertekend kunnen zijn.
Daarom: waarom zou ik voor de Stokke moeten gaan?