abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51364952
Al weken staat de Gouden kooi in het bashen van Huub en Lieke door de overige bewoners en de Huishouding.
Gisteravond blijkt de boze buurvrouw tegen Nadia te hebben gezegd dat ze het goed vond dat ze Huub de klap had verkocht, maar het niet meer moest doen omdat er dan een exit kon volgen.

De hele middag (trouwens ook al weken) staan in het teken van bedreigingen aan het adres van Huub. Door ALLE bewoners, als hij de kooi uitkomt is hij zijn leven niet zeker volgens hen allen.

Waarom kijken we hier in godsnaam nog naar ??? Is het zelfkastijding? Of genieten we hiervan ? Aan de reaktie te zien van de meeste forummers is het alleen maar irritatie, dus zelfkastijding !!!!!

Zijn we gek of zijn we gek ?

[ Bericht 98% gewijzigd door petraa op 11-07-2007 16:42:54 ]
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_51364975
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef Gert het volgende:

[..]

En meteen weer persoonlijk worden als iemand een andere mening heeft.
Sorry maar dit is nog steeds niet het Huub fanclubforum.
Dit gaat niet om meningen Gertina, maar over de feiten - die moet je wel correct weergeven
pi_51364981
Antwoord op TT: Nee

Soms is het nog wel "interessant", maar "leuk" is het al maanden niet meer...
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 16:35:33 #4
135305 beequeen
Lost.
pi_51364984
Lekker snel Peet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 16:35:52 #5
135305 beequeen
Lost.
pi_51364993
quote:

[..]

Waar zie je dan dat Huub Nada keihard tegen de douchewand gooit, of heb je een ander filmpje gezien dan ik?
― Mark Twain
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:36:10 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51365006
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:31 schreef Sebi het volgende:

Ja, je kan merken dat Nadia flink op haar nummer gezet is door de redactie na dat voorval gisteren. Ze is er helemaal timide van...
Die voelt zich helemaal oppermachtig omdat mevrouw Flens gezegd heeft dat ze haar helemaal kon begrijpen, maar dat ze voortaan toch wel beter haar handjes thuis kan houden.
Hoe creëer je monsterlijke kutwijven?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_51365018
Huub is pissed off dat Nadia wel mag drinken en hij niet.

Lekker fair ook
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:36:44 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51365019
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:27 schreef petraa het volgende:

[..]

Hier kan ik het mee eens zijn, want het is niet goed dat Huub aan die slip begon te trekken.
Kom op zeg... dat was toch uitgelokt door Nadia zelf toen ze meermalen haar tong in Huub's mond duwde en zei die avond met hem te gaan neuken? Nadia speelde daarmee het spel en Huub's reactie was een vervolg van iets wat Nadia was begonnen. Zeer logisch wat mij betreft. Nadia begon een gevaarlijk spel om te proberen een relatie kapot te maken. Als Huub dan opeens op haar bluf inspeelt moet ze niet gaan piepen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:37:23 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51365045
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:36 schreef petraa het volgende:

Lekker fair ook
Weer belachelijk ja... maar wel beter. Wat mij betreft mag Huub nooit meer drinken. lijkt me veel beter voor zijn spel.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:38:25 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51365076
quote:
[b]Op woensdag 11 juli 2007 16:37

Weer belachelijk ja... maar wel beter. Wat mij betreft mag Huub nooit meer drinken. lijkt me veel beter voor zijn spel.
Eens. Maar ook Nadia mag wel een drankrestrictie krijgen, temeer daar ze gisteren zelf verklaarde agressief te worden van drank.
pi_51365085
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:36 schreef petraa het volgende:

Lekker fair ook
Huub zou zich daar snel bij moeten neerleggen en gebruik moeten maken van die situatie. scherp blijven dus, nada heeft net als hij, een kort lontje, zeker mét alcohol.
pi_51365106
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Vervelend voor hem, maar wel beter.
Goedemorgen :W
pi_51365120
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Kom op zeg... dat was toch uitgelokt door Nadia zelf toen ze meermalen haar tong in Huub's mond duwde en zei die avond met hem te gaan neuken? Nadia speelde daarmee het spel en Huub's reactie was een vervolg van iets wat Nadia was begonnen. Zeer logisch wat mij betreft. Nadia begon een gevaarlijk spel om te proberen een relatie kapot te maken. Als Huub dan opeens op haar bluf inspeelt moet ze niet gaan piepen.
We waren het er allemaal over eens dat het plukken aan kleding toen met Lieke ook niet kon. Huub had het met zijn mond moeten doen. Ik ben het met je eens dat ze het zelf aan het uitlokken was, maar ik kan niet over mijn hart verkrijgen dat ik het daarom niet erg vind dat Huub dat deed. Want dan zeg ik eigenlijk dat elke kerel dus aan een vrouw mag zitten als ze het zelf uitlokt en dat vind ik te ver gaan zelfs voor in de gouden kooi.
pi_51365133
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eens. Maar ook Nadia mag wel een drankrestrictie krijgen, temeer daar ze gisteren zelf verklaarde agressief te worden van drank.
Wat dacht je van Delley? Met drank op nog walgelijker en gemener dan zonder.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:39:51 #15
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51365140
Goede vraag in de TT.

Mijn uitgangspunt is, dat streams van DGK volgen amusement moet zijn. Een aantal zaken valt daar voor mij niet onder. Zoals bijvoorbeeld fysiek geweld, onpasselijk gedrag (bv kleren van een vrouw uittrekken of scheuren).
Maar zeker ook gaan zitten zeuren, dat het saai is (zoals Huub steeds vaker doet). Daar beleef ik geen seconde plezier aan, hij moet juist zorgen dat het niet saai is. Als bewoners al vinden dat het saai is, wat moeten wij dan wel niet denken !
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:39:53 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51365141
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:40:01 #17
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51365147
quote:

[..]

Met alle respect maar had jij dat dan niet geschreven...? Wie moet ik er dan op aanspreken als ie niet de waarheid zegt... de buurman...? Kom op zeg.
Ik ben tegen fysiek geweld en dat duw en trek werk mogen ze wat mij betreft ook beboeten. Ik zou daar eerder een boete voor geven en fysiek geweld gewoon exit. Huub, Nadia of wie dan ook dat maakt me geen moer uit. Fysiek geweld gewoon oprotten.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:40:40 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51365166
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:39 schreef FdW het volgende:

Wat dacht je van Delley? Met drank op nog walgelijker en gemener dan zonder.
Van dat ordinaire snolletje wil ik niets denken. Die mag zich wat mij betreft dood drinken. Liever vandaag dan morgen en nog liever gisteren.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:40:48 #19
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51365171
Op woensdag 11 juli 2007 16:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Klopt idd.
Al de incidenten zjn er geweest als huub alcohol opheeft
pi_51365178
Gert, iedereen weet dat dit geen Huub forum is, maar jij verdraait gewoon de feiten man. Als je gewoon nog is gaat kijken zie je dat ze die geile douchewand niet aanraakt.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:41:13 #22
58921 Day
You can fly!
pi_51365180
Even je TT aangepast, Petraa.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 16:41:40 #23
135305 beequeen
Lost.
pi_51365200
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nada is inmiddels ook gepromoveerd......''Kindje van God'' de 4e.
― Mark Twain
pi_51365207
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:40 schreef akveor het volgende:

[..]

Met alle respect maar had jij dat dan niet geschreven...? Wie moet ik er dan op aanspreken als ie niet de waarheid zegt... de buurman...? Kom op zeg.
Ik ben tegen fysiek geweld en dat duw en trek werk mogen ze wat mij betreft ook beboeten. Ik zou daar eerder een boete voor geven en fysiek geweld gewoon exit. Huub, Nadia of wie dan ook dat maakt me geen moer uit. Fysiek geweld gewoon oprotten.
Go hard or go home
pi_51365235
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goede vraag in de TT.

Mijn uitgangspunt is, dat streams van DGK volgen amusement moet zijn. Een aantal zaken valt daar voor mij niet onder. Zoals bijvoorbeeld fysiek geweld, onpasselijk gedrag (bv kleren van een vrouw uittrekken of scheuren).
Maar zeker ook gaan zitten zeuren, dat het saai is (zoals Huub steeds vaker doet). Daar beleef ik geen seconde plezier aan, hij moet juist zorgen dat het niet saai is. Als bewoners al vinden dat het saai is, wat moeten wij dan wel niet denken !
Het verblijf op de apenrots is de geinterneerden EN ONS heel anders voorgesteld dan de realiteit van nu.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:42:54 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51365237
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:39 schreef petraa het volgende:
Want dan zeg ik eigenlijk dat elke kerel dus aan een vrouw mag zitten als ze het zelf uitlokt en dat vind ik te ver gaan zelfs voor in de gouden kooi.
Ik snap waar je vandaan komt. Maar anderzijds is het ook niet goed te praten wat Nadia flikte. Dit gaat natuurlijk veel verder dan een meisje dat een kort rokje draagt en 'het' daarmee zelf uitlokt.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:43:07 #27
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51365244
quote:

[..]

We waren het er allemaal over eens dat het plukken aan kleding toen met Lieke ook niet kon. Huub had het met zijn mond moeten doen. Ik ben het met je eens dat ze het zelf aan het uitlokken was, maar ik kan niet over mijn hart verkrijgen dat ik het daarom niet erg vind dat Huub dat deed. Want dan zeg ik eigenlijk dat elke kerel dus aan een vrouw mag zitten als ze het zelf uitlokt en dat vind ik te ver gaan zelfs voor in de gouden kooi.
Ik vind dit toch heel wat anders. Nadia was bezig met een missie in het spel (dus niet te verwarren met als zoiets buiten de kooi gebeurt) en had aangekondigd dat ze die avond met Hub zou gaan neuken. Enorme bluf natuurlijk en huub speelde dat uit. Hij liep dus naar hij toe en zei steeds: "Okee dan, kom maar. Kom dan, dan gaan we het nu doen". Daarbij trok hij iedere keer even aan haar slipje ja. ik begrijp niet dat sommigen daar zo over vallen en bv niets zeggen over Nadia die meerdere malen ongevraagd haar tong in Huubs mond duwde.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:43:28 #28
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51365258
Jaap heeft het prima naar z'n zin bij Tilly.

Op woensdag 11 juli 2007 16:41 schreef Day het volgende:
Even je TT aangepast, Petraa.
Thx wilde het al gaan vragen!!! OP is klaar!
pi_51365289
Jaap is geil

pi_51365299
quote:

[..]

Daar zullen de meesten het mee eens zijn, maar helaas heeft de redactie een tijd geleden besloten toch fysiek geweld door te laten gaan, na het voorval Huub en Natanael, hebben ze hier gezegd dat vloeistof gooie ook niet meer zou worden toegestaan, en Amanda gooide hete thee/koffie over Huub heen en er werd niets mee gedaan, alleen een waarschuwing.
Daar zijn ze dus de fout ingegaan.
Daarna werd het steeds erger met fysiek geweld en er werd niets tegen gedaan, totdat het uit de hand liep met Brian en Huub, sinsdien krijgen ze boetes.
pi_51365305
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:41 schreef Donnie29 het volgende:
Gert, iedereen weet dat dit geen Huub forum is, maar jij verdraait gewoon de feiten man. Als je gewoon nog is gaat kijken zie je dat ze die geile douchewand niet aanraakt.
En dat vind ik een gevaarlijk iets. Iemand die de boel verdraait moet oordelen over datgene wat anderen schrijven!
pi_51365317
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik vind dit toch heel wat anders. Nadia was bezig met een missie in het spel (dus niet te verwarren met als zoiets buiten de kooi gebeurt) en had aangekondigd dat ze die avond met Hub zou gaan neuken. Enorme bluf natuurlijk en huub speelde dat uit. Hij liep dus naar hij toe en zei steeds: "Okee dan, kom maar. Kom dan, dan gaan we het nu doen". Daarbij trok hij iedere keer even aan haar slipje ja. ik begrijp niet dat sommigen daar zo over vallen en bv niets zeggen over Nadia die meerdere malen ongevraagd haar tong in Huubs mond duwde.
Oke we verschillen hierover van mening, moet kunnen toch!!! I

k ben het gedeeltelijk wel met je eens, maar voor me gevoel kan ik het er niet mee eens zijn, want er zijn zat gekken in de buitenwereld die dit soort dingen ook doen zonder in spel te zitten.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:45:52 #34
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51365327
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik snap waar je vandaan komt. Maar anderzijds is het ook niet goed te praten wat Nadia flikte. Dit gaat natuurlijk veel verder dan een meisje dat een kort rokje draagt en 'het' daarmee zelf uitlokt.
Precies. Nadia was een 'spel' gestart en Huub lokte haar uit om het ook af te maken. Dus niet alleen maar stoer dingen roepen in de villa, maar het dan ook uitvoeren. Maar toen bleek Nadia helemaal niet zo stoer te zijn.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:46:16 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51365339
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:45 schreef petraa het volgende:

k ben het gedeeltelijk wel met je eens, maar voor me gevoel kan ik het er niet mee eens zijn, want er zijn zat gekken in de buitenwereld die dit soort dingen ook doen zonder in spel te zitten.
Ja en? Is dat dan op het conto van Huub en het spel in de kooi te schrijven? Gekken zijn van alle tijden.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:46:46 #36
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51365351
Damn, moet ik alle streams weer op MUTE zitten.
pi_51365384
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja en? Is dat dan op het conto van Huub en het spel in de kooi te schrijven? Gekken zijn van alle tijden.
Nope, maar gevoel he!!!
pi_51365401
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Damn, moet ik alle streams weer op MUTE zitten.
Hier nog een
pi_51365407
quote:

[..]

Nogmaals, Huub had daar een prima passende reden toe, in de eerdere situatie rondom Lieke was er echt geen enkele reden toe. Nada heeft erom geschreeuwd dat ze Huub vanavond wel even zou neuken en bovendien haar tong in z'n strot geduwd (aanranding als je het mij vraagt).
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:48:39 #40
58921 Day
You can fly!
pi_51365419
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:41 schreef Donnie29 het volgende:
Als je goed kijkt (in de spiegel) zie je dat hij haar ergens aan trekt (lijkt op haar broekje) en haar daarna duwt. Door de duw vliegt ze tegen de kastdeur aan. Dus nee, het is niet de douchewand, maar ontkennen dat hij haar zo hard duwt dat ze daardoor ergens tegen aanknalt, kan niet ontkend worden. (rond 7:20 ongeveer).
I am gonna shine
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:49:34 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51365450
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:47 schreef petraa het volgende:

Nope, maar gevoel he!!!
Je gevoel laat je voortaan maar mooi op je nachtkastje liggen!
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 16:49:43 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51365459
quote:

[..]

Je mag uiteráárd wel zeggen dat wat ik schrijf niet klopt. Maar het gaat om het toontje ( "die mod" die van alles "verzint"). Dat kan ook op een andere manier. Het valt op dat andere meningen overdag in de COS eigenlijk niet getolereerd worden. En dat vind ik jammer.

Maar laat ik zelf het goede voorbeeld geven: ik heb het filmpje net nog eens Nadia kwam niet hard tegen die wand aan. Dus dat kleine stukje klopte niet wat ik schreef. Al doet dat er verder weinig toe, want ze kreeg wel degelijk een harde duw waardoor ze ruim een meter verder belandde.
En nee, ik zeg niet dat Nadia dús het recht had te slaan. Ik zeg alleen dat Huub zéker niet vrijuit gaat. En al helemáál niet met wat er daarna nog allemaal gebeurde. Fair zou het dus zijn als ze beiden een flinke sanctie krijgen. En gezien de jurisprudentie van de afgelopen tijd zou dat neerkomen op een boete.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_51365483
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je gevoel laat je voortaan maar mooi op je nachtkastje liggen!
Ja mams
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:50:34 #44
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_51365493
Quote van de maand van amanda:
ik voel me ook goed als vrijgezel!!!
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 16:51:46 #45
135305 beequeen
Lost.
pi_51365532
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:47 schreef petraa het volgende:

[..]

Nope, maar gevoel he!!!
Peet, Nada is dit spelletje begonnen en heeft Huub onderschat. Die gaat tot het gaatje voor DGK en dat had ze moeten weten. Huub's reactie werd versterkt door alcohol, maar toch. Nada is een goedkope snol die denkt dat ze met haar mooie koppie overal mee wegkomt.
― Mark Twain
pi_51365542
Heeft Huub (hebben anderen) een boete gekregen nav gisterenavond? Ik heb er niets over kunnen vinden.

En nee, ik vind DGK niet 'leuk' meer en denk niet dat ik mijn streamcontract verleng....Het staat me hoe langer hoe meer tegen.
pi_51365582
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:

[..]

Peet, Nada is dit spelletje begonnen en heeft Huub onderschat. Die gaat tot het gaatje voor DGK en dat had ze moeten weten. Huub's reactie werd versterkt door alcohol, maar toch. Nada is een goedkope snol die denkt dat ze met haar mooie koppie overal mee wegkomt.
Ja ik weet het en ik zeg ook dat jullie in principe wel gelijk hebben, maar mijn gevoel vind het toch niet kloppen. Mijn gevoel wil zich niet aanpassen aan DGK normen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:53:27 #48
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51365592
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het is discriminatie tussen de sexes.... Nadia mag d'r vrouwelijke charmes wel in de strijd gooien als Huub een tegen actie doet met 4 blerende mensen om zich heen dan is dat plotseling aanranding. D'r slip was kapot. Toch vind ik dat Huub van haar slip af had moeten blijven. Dat had hem als man gesiert en Nadia als een sletje geprofileerd.
Maar ik denk dat Huub gewoon zwaar gefrusteerd is omdat er met de meeste dombo's geen normale inhoudelijke discussie te voeren is. Hij moet gewoon leren weglopen. En laten we wel wezen Huub is niet voor niets bijna altijd bij die streamlocks betrokken.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:53:38 #49
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_51365594
quote:

[..]

Dat kon in het begin nog wel zo zijn maar ze krijgen helemaal niemand meer voor het programma. Als Dennis en Nadia zijn wat ze nu kunnen klrijgen dan zijn ze inmiddels totaal afgezakt naar het niveau het moet er goed uitzien en wat het verder brengt maakt niet veel uit.

Huub is er ooit uitgekikt om geweld maar van die periode is geen moment uitgezonden. Huub bezit overduidelijk de X-factor die DGK nodig heeft.

En wat ik nu ga schrijven zal bij vele niet bevallen maar... Het wordt tijd dat Hummie wordt gehaald naar de redaktie. Hummie weet hoe je groepen zonder dat het gevaarlijk wordt kan bewerken. Deze groep heeft nu duidelijk een beetje leiding en structuur nodig. Deze redactie kan dat niet meer geven en is duidelijk gevaarlijk bezig. Effe een maandje of twee Hummie aan de touwtjes laten trekken om de kar weer een beetje op de rails te hebben.
pi_51365597
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:52 schreef kissa het volgende:
Heeft Huub (hebben anderen) een boete gekregen nav gisterenavond? Ik heb er niets over kunnen vinden.

En nee, ik vind DGK niet 'leuk' meer en denk niet dat ik mijn streamcontract verleng....Het staat me hoe langer hoe meer tegen.
Nog niets bekend.
pi_51365632
quote:

[..]

We waren het er allemaal over eens dat het plukken aan kleding toen met Lieke ook niet kon. Huub had het met zijn mond moeten doen.
Het met geweld ontdoen van iemands kleding bedoel je? Hoe noem je dat dan? Dat is meerdere malen schaamtelozer dan iemands slip naar beneden trekken van iemand die je constant uit aan het dagen is.
Er stonden toen meerdere personen aan de jurk van Lieke te trekken die nu hun mond vol hebben van aanranding...
pi_51365643
quote:

[..]

Maak er onbetrouwbaar koppie van....
pi_51365644
quote:

[..]

Nada's koppie is het enige mooie, haar karakter is
pi_51365652
Nadia is aan het stoken in een niet al te best huwelijk op dit moment.
Go hard or go home
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 16:55:19 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51365661
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:45 schreef FdW het volgende:

[..]

En dat vind ik een gevaarlijk iets. Iemand die de boel verdraait moet oordelen over datgene wat anderen schrijven!
Ik oordeel nu ook weer, en jouw persoonlijke aanvallen op mij ben ik ook zat.
Je kunt klagen in de FB. Verdere posts van jou in mijn richting worden eerst genote, en dan verwijderd.

Sowieso is het hier nu afgelopen met persoonlijke aanvallen.
Er is hier voor iedereen ruimte, ook voor users met een andere mening.

Het moet niet gekker worden hier zeg: je kunt hier overdag gewoon niets meer posten wat niet positief is voor Huub of Lieke of je wordt van alle kanten persoonlijk aangevallen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:55:19 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51365662
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:48 schreef Day het volgende:

[..]

Als je goed kijkt (in de spiegel) zie je dat hij haar ergens aan trekt (lijkt op haar broekje) en haar daarna duwt. Door de duw vliegt ze tegen de kastdeur aan. Dus nee, het is niet de douchewand, maar ontkennen dat hij haar zo hard duwt dat ze daardoor ergens tegen aanknalt, kan niet ontkend worden. (rond 7:20 ongeveer).
Ze komt half tegen de douchedeur aan ja, maar alleen omdat die al 1 meter achter haar is. logisch dat ze er dan iets tegenaan komt. Maar van keihard tegen een douchekabine kwakken is echt geen sprake. Ze werd gewoon stevig weggeduwd ja, net zoals zo vaak gebeurt. Er heeft trouwens naderhand ook niemand in het huis een opmerking gemaakt dat Nadia keihard tegen een douchekabine is gekwakt. Zelfs niet door Amanda en Dennis.
pi_51365664
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:53 schreef akveor het volgende:

[..]

Het is discriminatie tussen de sexes.... Nadia mag d'r vrouwelijke charmes wel in de strijd gooien als Huub een tegen actie doet met 4 blerende mensen om zich heen dan is dat plotseling aanranding. D'r slip was kapot. Toch vind ik dat Huub van haar slip af had moeten blijven. Dat had hem als man gesiert en Nadia als een sletje geprofileerd.
Maar ik denk dat Huub gewoon zwaar gefrusteerd is omdat er met de meeste dombo's geen normale inhoudelijke discussie te voeren is. Hij moet gewoon leren weglopen. En laten we wel wezen Huub is niet voor niets bijna altijd bij die streamlocks betrokken.
pi_51365668
Dus Nadia heeft Denniks gepijpt
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:55:34 #59
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_51365671
er is alleen gepijpt en gelikt niet geneukt aldus nadia
pi_51365681
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Het met geweld ontdoen van iemands kleding bedoel je? Hoe noem je dat dan? Dat is meerdere malen schaamtelozer dan iemands slip naar beneden trekken van iemand die je constant uit aan het dagen is.
Er stonden toen meerdere personen aan de jurk van Lieke te trekken die nu hun mond vol hebben van aanranding...
en Lieke is geslagen en daar hoor je helemaal niemand over!!
Go hard or go home
pi_51365700
Moeten de bewoners eigenlijk gezamenlijk eten?Is dat verplicht?
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_51365715
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze komt half tegen de douchedeur aan ja, maar alleen omdat die al 1 meter achter haar is. logisch dat ze er dan iets tegenaan komt. Maar van keihard tegen een douchekabine kwakken is echt geen sprake. Ze werd gewoon stevig weggeduwd ja, net zoals zo vaak gebeurt. Er heeft trouwens naderhand ook niemand in het huis een opmerking gemaakt dat Nadia keihard tegen een douchekabine is gekwakt. Zelfs niet door Amanda en Dennis.
Dsat was wel de aanleiding van dat klapje
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 16:56:44 #63
135305 beequeen
Lost.
pi_51365720
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef noekje het volgende:
Number one quality van Nada.
― Mark Twain
pi_51365733
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik toch ook pffffff
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:58:00 #65
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_51365768
brian vind het weer niet leuk dat amanda met nadia zit te beppen en daarom komt hij ff storen in de private
pi_51365795
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Je kunt klagen in de FB. Verdere posts van jou in mijn richting worden eerst genote, en dan verwijderd.

Het moet niet gekker worden hier zeg: je kunt hier overdag gewoon niets meer posten wat niet positief is voor Huub of Lieke of je wordt van alle kanten persoonlijk aangevallen.
mooie afsluiter Gert
pi_51365804
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:56 schreef CoT het volgende:

[..]

Dsat was wel de aanleiding van dat klapje
Klapje????
Duwen en trekken mag trouwens...slaan niet
pi_51365810
quote:

[..]

Net was het nog dat mensen die iets negatiefs posten worden genegeerd en nu worden ze van alle kanten aangevallen.
Go hard or go home
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:59:16 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51365824
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef noekje het volgende:
Hoe stookt ze?
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:59:21 #70
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51365828
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef Gert het volgende:
En nee, ik zeg niet dat Nadia dús het recht had te slaan. Ik zeg alleen dat Huub zéker niet vrijuit gaat. En al helemáál niet met wat er daarna nog allemaal gebeurde. Fair zou het dus zijn als ze beiden een flinke sanctie krijgen. En gezien de jurisprudentie van de afgelopen tijd zou dat neerkomen op een boete.
Als je dan toch in een eerlijke mood zit.... waarom zou Huub een boete moeten krijgen? Hij heeft dingen gedaan waar anderen al eerder helemaal niets voor gekregen hebben... geen boete, niets. Dan kunnen ze er niet nu opeens wél een boete voor gaan geven. Nadia heeft hem wel een vrij harde knal verkocht waar overduidelijk minimaal een boete tegenover moet staan (eigenlijk een directe exit). Daar moet je het toch wel een beetje mee eens zijn toch?
pi_51365840
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef AnTjUh het volgende:
er is alleen gepijpt en gelikt niet geneukt aldus nadia
alleen maar gepijpt en gelikt?
is dat alles......

ben ik nou zo'n fossiel dat ik dat niet normaal vind om te doen als je elkaar amper kent en verder geen woord met elkaar wisselt.
of is het de instelling van de dennisjes, amandaatjes en nadiaatjes om dat als ''peanuts'' te zien.
ik kan me nog inbeelden dat je gaat zoenen voor de fun, maar de rest? non, merci bien
pi_51365864
quote:

[..]

snap ik ook niet, alsof huub heilig is
Bij elke streamlock is Huub betrokken, heetgeblakerd mannetje
Dat wordt nog eens zn ondergang
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 17:00:18 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51365865
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:58 schreef noekje het volgende:

[..]

Net was het nog dat mensen die iets negatiefs posten worden genegeerd en nu worden ze van alle kanten aangevallen.
Zero points.
Er staat genegeerd of afgezeken.

En nu weer on topic graag.
pi_51365896
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:00 schreef CoT het volgende:

[..]

heetgeblakerd mannetje
het is -- heetgebakerd --
pi_51365905
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:59 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

is dat alles......

ben ik nou zo'n fossiel dat ik dat niet normaal vind om te doen als je elkaar amper kent en verder geen woord met elkaar wisselt.
of is het de instelling van de dennisjes, amandaatjes en nadiaatjes om dat als ''peanuts'' te zien.
ik kan me nog inbeelden dat je gaat zoenen voor de fun, maar de rest? non, merci bien
nou, er is vooral heel veel getrokken (vanaf nada's dag 2) ennn ,ee, ik vind dat ook niet normaal
pi_51365913
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:59 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

is dat alles......

DIe opmerking bleef ook in mijn hoofd nazingen, maar omdat verder niemand erop reageerde dacht ik dat het misschien aan mij lag
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:02:24 #77
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51365924
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Je mag uiteráárd wel zeggen dat wat ik schrijf niet klopt. Maar het gaat om het toontje ( "die mod" die van alles "verzint"). Dat kan ook op een andere manier. Het valt op dat andere meningen overdag in de COS eigenlijk niet getolereerd worden. En dat vind ik jammer.

Maar laat ik zelf het goede voorbeeld geven: ik heb het filmpje net nog eens Nadia kwam niet hard tegen die wand aan. Dus dat kleine stukje klopte niet wat ik schreef. Al doet dat er verder weinig toe, want ze kreeg wel degelijk een harde duw waardoor ze ruim een meter verder belandde.
Dan bied ik daarvoor mijn excuses aan... Sorry, zo was het niet bedoeld.
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 17:02:58 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51365943
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als je dan toch in een eerlijke mood zit.... waarom zou Huub een boete moeten krijgen? Hij heeft dingen gedaan waar anderen al eerder helemaal niets voor gekregen hebben... geen boete, niets. Dan kunnen ze er niet nu opeens wél een boete voor gaan geven. Nadia heeft hem wel een vrij harde knal verkocht waar overduidelijk minimaal een boete tegenover moet staan (eigenlijk een directe exit). Daar moet je het toch wel een beetje mee eens zijn toch?
Ik vond die duw veel te hard, ik vond het twee keer het slipje van Nadia naar beneden trekken ver over de grens, en ik hoorde Lieke zeggen dat ze Huub "van een bewaker af moest trekken". Dat vind ik wel een boete ja!
En gezien de afhandeling van eerdere zaken, wordt het geen exit voor Nadia maar een ton prijsmindering.
  FOK!Babe woensdag 11 juli 2007 @ 17:04:10 #80
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51365982
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vond die duw veel te hard, ik vond het twee keer het slipje van Nadia naar beneden trekken ver over de grens, en ik hoorde Lieke zeggen dat ze Huub "van een bewaker af moest trekken". Dat vind ik wel een boete ja!
En gezien de afhandeling van eerdere zaken, wordt het geen exit voor Nadia maar een ton prijsmindering.
Het is toch al weken zo dat er geen juiste straffen worden gegeven?
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 17:04:50 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51365992
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef akveor het volgende:

[..]

Dan bied ik daarvoor mijn excuses aan... Sorry, zo was het niet bedoeld.
Da's tof van je.
pi_51366011
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:57 schreef petraa het volgende:

[..]

Dat bedoel ik toch ook pffffff
Zeg dat dan het is geen persoonlijke aanval hoor, ik zit mij mateloos te irriteren aan bepaalde meningen hier en dan trek ik nog niet eens partij voor de een of de ander..
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:05:28 #83
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_51366018
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef CoT het volgende:
Wat doet Brain daar? Mag Amanda niet alleen met Nadia praten?
hij is idd niet zo fan van girltalk
...en owja er is ook wijn aanwezig
pi_51366028
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:01 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

het is -- heetgebakerd --
heetgeblakerd is Brianiaans
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:05:58 #85
58921 Day
You can fly!
pi_51366033
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Weet je Scan, wij weten geen van allen wat er precies gebeurd is. Je ziet iets half, Nadia beweert dat hij keihard op haar voet is gaan staan (bloed haar voet daarom zo?). Waarom vond Huub het überhaupt nodig om te duwen? Op dat moment was er alleen nog sprake van verbaal geweld. Niet eens zozeer tegen Huub, maar tegen Lieke. Misschien sloeg Nadia niet eens om die duw, maar omdat hij op haar voet ging staan? (een tactiek die hij vaker gebruikt, omdat hij weet dat dat niet gezien wordt).

En wat dat broekje naar beneden trekken betreft. Dat vond ik echt te ver gaan. Het feit dat Nadia zegt dat ze Huub gaat neuken, geeft hem nog niet het recht om en plein public haar broekje meerdere malen naar beneden te trekken. Ook al is het een spel. Je bent iemand gewoon keihard aan het vernederen om dat moment.

Ik vind wel dat de redactie ook bij deze situatie te laat heeft ingegrepen. Er had al ingegrepen moeten worden nadat Nadia sloeg. En wat mij betreft krigjen ze beide een boete. Maar de actie van Huub goedkeuren, kan ik niet. Ook al zou dat een reactie op het spel geweest zijn. (wat het volgens mij niet eens was, Huub handelde uit woede, versterkt door alcohol).
I am gonna shine
pi_51366036
Die klap gaf ze als reactie op de duw van huub, volgens mij was het een soort reflex
Nadia was behoorlijk dronken gister
pi_51366048
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:05 schreef AnTjUh het volgende:

[..]

hij is idd niet zo fan van girltalk
Brian: "maar waar hadden jullie het eigenlijk over, toen ik net binnenkwam..."
pi_51366056
quote:

[..]

Ik vind je verhaal weer eens eenzijdige onzin
pi_51366057
quote:

[..]

Er is wel harder geduwd, het slipje ben ik het me eens, we gaan nu opeens af van wat bewoners zeggen ????
Volgens Natasia had Nadia haast een slagaderlijke bloeding door de SCHOP van Huub.

Nadia loopt de hele dag al vol trots te vertellen dat ze Huub 2x gebeten heeft en 1x geslagen. Dat bijten heeft ook niemand gezien toch ?? We kunnen in principe alleen op beelden afgaan, die wij gezien hebben en niet op wat de bewoners zeggen, want echt objectief zijn die ook niet. En dat Lieke zegt dat ze Huub van een bewaker af moest trekken kan op verschillende manier gezien worden. Maar dat er een boete moet volgen of een exit ook al denk ik dat inderdaad ook niet gezien de vorige zaken is wel zeker.
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:07:18 #90
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_51366069
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Zero points.
Er staat genegeerd of afgezeken.

En nu weer on topic graag.
On topic
Zou je alsjeblieft het woordje sowieso uit je vocabulaire willen schrappen?
Sinds Dennix in de kooi zit, kan ik dat woordje niet meer horen zonder braakneigingen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 17:07:31 #91
135305 beequeen
Lost.
pi_51366078
quote:

[..]

FOK ook overgenomen door RTL.
Hou toch op, over het algemeen is er overdag geen mod te bekennen in de COS en lossen wij het als users zelf op door bepaalde users te negeren, dat is namelijk de enige manier. Persoonlijke aanvallen worden hier bijna nooit bestraft, zelfs doodsbedreigingen niet. Iedere user zegt weleens iets , maar over het algemeen lopen de dagCossen prima omdat er over het algemeen beschaafde users aanwezig zijn, dus niet roomser dan de Paus worden.
― Mark Twain
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:07:53 #92
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_51366087
dat overdreven gelach van del gaat door merg en been
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:07:56 #93
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51366090
quote:

[..]

Dat met die beveiliger hebben we niet gezien. Dat was misschien alleen elkaar vasthouden of wat dan ook. Kunnen we dus niet echt over oordelen. Voor de rest, nogmaals, heeft Huub niets gedaan waar anderen niet eerder gewoon mee zijn weggekomen zonder boete. Het mag niet netjes zijn (daarover verschil ik enorm van mening trouwens) maar het valt duidelijk niet buiten de grenzen. Die duw al helemaal niet.
pi_51366100
alle miljonairs naar kantoor
pi_51366127
Iedereen zeikt maar over dat slipje. Zooooo erug.

Nadia zou Naakt aan of op een schandpaal moeten worden genageld en bruut .... aangepakkt worden met haar manipulatieve stokerige en neppe gedrag.

Slecht voorbeeld voor vrouwen. Zoeentje heeft die appel gegeten
Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_51366133
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat met die beveiliger hebben we niet gezien. Dat was misschien alleen elkaar vasthouden of wat dan ook. Kunnen we dus niet echt over oordelen. Voor de rest, nogmaals, heeft Huub niets gedaan waar anderen niet eerder gewoon mee zijn weggekomen zonder boete. Het mag niet netjes zijn (daarover verschil ik enorm van mening trouwens) maar het valt duidelijk niet buiten de grenzen. Die duw al helemaal niet.
Huub kennende zal dat niet alleen vasthouden zijn geweest
Hij was WEER behoorlijk aggressief gister, dat wordt echt zn ondergang, of exit
pi_51366139
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:06 schreef CoT het volgende:
Die klap gaf ze als reactie op de duw van huub, volgens mij was het een soort reflex
Dat wordt inderdaad ook duidelijk uit het filmpje. Ze had hem goed zitten.
En ze zit nu ook weer behoorlijk te hijsen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:10:06 #98
38396 mazaru
pi_51366151
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:08 schreef petraa het volgende:
alle miljonairs naar kantoor
Mooi zo, klein bommetje er op, en alle irritaties zijn opgelost
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:10:59 #99
38396 mazaru
pi_51366168
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:09 schreef heracles het volgende:

Slecht voorbeeld voor vrouwen. Zoeentje heeft die appel gegeten
Ze doet mij helemaal niet aan sneeuwwitje denken
  FOK!Babe woensdag 11 juli 2007 @ 17:11:10 #100
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51366178
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

FOK ook overgenomen door RTL.
Hou toch op, over het algemeen is er overdag geen mod te bekennen in de COS en lossen wij het als users zelf op door bepaalde users te negeren, dat is namelijk de enige manier. Persoonlijke aanvallen worden hier bijna nooit bestraft, zelfs doodsbedreigingen niet. Iedere user zegt weleens iets , maar over het algemeen lopen de dagCossen prima omdat er over het algemeen beschaafde users aanwezig zijn, dus niet roomser dan de Paus worden.
COS overgenomen door Beequeen.
Als het ware.
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 17:11:14 #101
135305 beequeen
Lost.
pi_51366179
Iedereen naar het kantoor behalve Natasja?
― Mark Twain
pi_51366196
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:09 schreef CoT het volgende:

[..]

Voor de streamlock heeft hij niet geslagen.
En volgens Natasia heeft hij tijdens de streamlock zowel Brian (die terugsloeg), Dennis en een bewaker geslagen...
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 17:12:11 #103
135305 beequeen
Lost.
pi_51366206
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

COS overgenomen door Beequeen.
Als het ware.
Leuk dat je ook COS hebt
― Mark Twain
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:12:41 #104
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51366226
quote:

[..]

Dat vind ik dus totaal niet.... MIjn mening is dat na een eerste klap of ander fysiek geweld overtreding het spel onmiddelijk gestopt dient te worden... Diegene is te ver gegaan en de rest is een reactie op het fysieke geweld.
Sommige mensen lopen weg andere reageren primair en gaan terugmeppen om zich te verdedigen. Zelf ben ik tegen het boete systeem voor fysiek geweld. Dat is gewoon exit.... Duw en trekwerk vind ik ook niets maar dat zou misschien nog afgedaan kunnen worden met een boete...
Bewakers zijn er juist voor om dit soort klappen op te vangen... In mijn ogen heeft de redaktie te laat ingegrepen nadat Nadia een klap heeft gegeven.
Op woensdag 11 juli 2007 17:11 schreef Meganog het volgende:

[..]

En volgens Natasia heeft hij tijdens de streamlock zowel Brian (die terugsloeg), Dennis en een bewaker geslagen...
Brian gaf Huub een klap om helder te worden en Huub gaf hem een klap terug en zei gelijk sorry, dat heb ik weer ergens gelezen of het hier op FOK, VOL of Nowlive was weet ik niet.
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:12:56 #106
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_51366233
Ik zie net dat ik mijn maandje streams kijken op is...vraag me af of ik nog een maandje zal betalen...
pi_51366237
quote:

[..]

Dat verbaasd me niks, volgens mij heeft die wel vaker ruzie met bewakers gehad
pi_51366249
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:06 schreef CoT het volgende:
.NL was zeker niet bezopen toen hij trap gaf?!!!!!
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 17:13:42 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_51366261
quote:

[..]

En we weten hoe betouwbaar die info is....NOT dus.
― Mark Twain
pi_51366264
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:12 schreef petraa het volgende:

[..]

Brian gaf Huub een klap om helder te worden en Huub gaf hem een klap terug en zei gelijk sorry, dat heb ik weer ergens gelezen of het hier op FOK, VOL of Nowlive was weet ik niet.
Dat vertelde Brian gisteravond. Huub sloeg Brian en zei daarna gelijk sorry.
Go hard or go home
pi_51366276
Nadia krijgt toch wel een boete? Of heeft ze die al gehad?
pi_51366277
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:12 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat vind ik dus totaal niet.... MIjn mening is dat na een eerste klap of ander fysiek geweld overtreding het spel onmiddelijk gestopt dient te worden... Diegene is te ver gegaan en de rest is een reactie op het fysieke geweld.
Sommige mensen lopen weg andere reageren primair en gaan terugmeppen om zich te verdedigen. Zelf ben ik tegen het boete systeem voor fysiek geweld. Dat is gewoon exit.... Duw en trekwerk vind ik ook niets maar dat zou misschien nog afgedaan kunnen worden met een boete...
Bewakers zijn er juist voor om dit soort klappen op te vangen... In mijn ogen heeft de redaktie te laat ingegrepen nadat Nadia een klap heeft gegeven.
Juist, ook nu moet ik het weer eens zijn, de reaktie op fysiek geweld is vaak fysiek geweld!!! Dus na 1e overtreding gelijk in grijpen. Maar ja dat doen ze dan weer niet.
pi_51366279
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:05 schreef Day het volgende:

[..]

Weet je Scan, wij weten geen van allen wat er precies gebeurd is. Je ziet iets half, Nadia beweert dat hij keihard op haar voet is gaan staan (bloed haar voet daarom zo?). Waarom vond Huub het überhaupt nodig om te duwen? Op dat moment was er alleen nog sprake van verbaal geweld. Niet eens zozeer tegen Huub, maar tegen Lieke. Misschien sloeg Nadia niet eens om die duw, maar omdat hij op haar voet ging staan? (een tactiek die hij vaker gebruikt, omdat hij weet dat dat niet gezien wordt).

En wat dat broekje naar beneden trekken betreft. Dat vond ik echt te ver gaan. Het feit dat Nadia zegt dat ze Huub gaat neuken, geeft hem nog niet het recht om en plein public haar broekje meerdere malen naar beneden te trekken. Ook al is het een spel. Je bent iemand gewoon keihard aan het vernederen om dat moment.

Ik vind wel dat de redactie ook bij deze situatie te laat heeft ingegrepen. Er had al ingegrepen moeten worden nadat Nadia sloeg. En wat mij betreft krigjen ze beide een boete. Maar de actie van Huub goedkeuren, kan ik niet. Ook al zou dat een reactie op het spel geweest zijn. (wat het volgens mij niet eens was, Huub handelde uit woede, versterkt door alcohol).
Nada is in glas gaan staan en daaraan heeft ze, kennelijk met succes, al verschillende verhalen aan gekoppeld. Waarom vindt Nada het nodig om met haar gezicht tegen het gezicht van Lieke aan te klunen en d'r te "zoenen"? Er was dus al niet meer sprake van enklt fysiek geweld, Nada heeft de hele setting dus zelf naar het fysieke getrokken. Duwtjes zijn daarbij toegestaan.
Het broekje was, vind ikzelf, een prima reactie van Huub op "aanrander" Nada die hem wel even zou neuken. Zou nada d'r tong er bij mij in duwen dan hoek ik haar direct. Huub's reactie was heel passend Lekker aan het vernederen, idd - moet ze maar niet zo'n grote bek hebben en Huub en Lieke fysiek in het nauw drijven.
pi_51366305
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

En we weten hoe betouwbaar die info is....NOT dus.
Het verhaal dat Natasia tegen Sharon vertelde vanmorgen zat zo bomvol verzinsels en overdrijvingen dat het lachwekkend was.
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 17:14:56 #115
135305 beequeen
Lost.
pi_51366307
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:12 schreef petraa het volgende:

[..]

Peet, dat weet niemand, dat gebeurde tijdens de streamlock.
― Mark Twain
  FOK!Babe woensdag 11 juli 2007 @ 17:15:25 #116
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51366329
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:13 schreef farceman het volgende:

[..]

.NL was zeker niet bezopen toen hij trap gaf?!!!!!
Sowieso valt die vergelijking niet meer te maken gezien de "regels" toen heel anders waren.
pi_51366333
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:12 schreef OudFruit het volgende:
Ik zie net dat ik mijn maandje streams kijken op is...vraag me af of ik nog een maandje zal betalen...
pi_51366349
Natasia zei tegen Huub dat ze hem nog nooit zo had zien flippen. Daar gaf hij haar wel gelijk in.
Hij is dus wel behoorlijk tekeer gegaan tijdens de lock.
Go hard or go home
pi_51366350
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Peet, dat weet niemand, dat gebeurde tijdens de streamlock.
Weet ik, staat er toch ook bij ?? Ik heb het ergens gelezen
pi_51366360
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:14 schreef tipsch het volgende:

[..]

Nada is in glas gaan staan en daaraan heeft ze, kennelijk met succes, al verschillende verhalen aan gekoppeld. Waarom vindt Nada het nodig om met haar gezicht tegen het gezicht van Lieke aan te klunen en d'r te "zoenen"? Er was dus al niet meer sprake van enklt fysiek geweld, Nada heeft de hele setting dus zelf naar het fysieke getrokken. Duwtjes zijn daarbij toegestaan.
Het broekje was, vind ikzelf, een prima reactie van Huub op "aanrander" Nada die hem wel even zou neuken. Zou nada d'r tong er bij mij in duwen dan hoek ik haar direct. Huub's reactie was heel passend Lekker aan het vernederen, idd - moet ze maar niet zo'n grote bek hebben en Huub en Lieke fysiek in het nauw drijven.
Jij bent ook niet goedwijs
pi_51366361
quote:

[..]

Vergeet ook niet het opstoken van Amanda enkele malen richting Huub: "Nadia wil zo graag met je neuken!".
pi_51366369
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:12 schreef OudFruit het volgende:
ah, had ik vanochtend, ik ben nog steeds zonder - even afwachten wat de streams gaan brengen (ik verwacht eigenlijk geen verbetering in een dag, vandaag wordt het hem niet)
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:17:26 #123
38396 mazaru
pi_51366389
quote:

[..]

Ik kan het me zo voorstellen
Af en toe zit ik hier met hartkloppingen van woede door alles wat daar gebeurt.
En het frappante is, dat zolang Huub er niet bij betrokken is, vallen alle grenzen weg en mag alles.

Als je met drie man!! op een meisje mag springen om haar jurk van haar af te rukken, dan vind ik dat buiten alle grenzen vallen.

Als je een man van meer dan 180 kilo in zijn ballen mag trappen, waardoor hij piepend naar adem op de grond valt, dan valt dat buiten alle grenzen.
En dan is wat Huub gisteren deed gewoon kinderspel.

Hij werd eerst aangerand door Nadia met dat tongen, daarna kreeg hij te horen dat ze perse met hem wilde neuken.
Het was toch de bedoeling dat die broek uit ging?
pi_51366393
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:16 schreef noekje het volgende:
Natasia zei tegen Huub dat ze hem nog nooit zo had zien flippen. Daar gaf hij haar wel gelijk in.
Hij is dus wel behoorlijk tekeer gegaan tijdens de lock.
Hij zal weer verschillende klappen hebben uitgedeeld, zoals gewoonlijk
pi_51366423
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:12 schreef akveor het volgende:

[..]
De redactie kan nooit op tijd ingrijpen omdat men niet weet hoe het zich ontwikkelt..het zou ook zomaar in de kiem gesmoord kunnen worden, het is immers live te zien. De beveiliging zit bij het hek dus kunnen er niet binnen een paar seconden zijn.
Dit zou betekenen dat je continu bewakers cq.beveiliging in de villa moet zetten, het liefste in elke kamer of ruimte 1. Lijkt mij een beetje onzinnig.
pi_51366432
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:17 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik kan het me zo voorstellen
Af en toe zit ik hier met hartkloppingen van woede door alles wat daar gebeurt.
En het frappante is, dat zolang Huub er niet bij betrokken is, vallen alle grenzen weg en mag alles.

Als je met drie man!! op een meisje mag springen om haar jurk van haar af te rukken, dan vind ik dat buiten alle grenzen vallen.

Als je een man van meer dan 180 kilo in zijn ballen mag trappen, waardoor hij piepend naar adem op de grond valt, dan valt dat buiten alle grenzen.
En dan is wat Huub gisteren deed gewoon kinderspel.

Hij werd eerst aangerand door Nadia met dat tongen, daarna kreeg hij te horen dat ze perse met hem wilde neuken.
pi_51366438
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:17 schreef CoT het volgende:

[..]

Tijdens de lock, denk ik wel. Is niet te zien op het filmpje overigens. Als ik Huub moet geloven werd hij zelf ook door 4 man aangevallen dus toen is om zich heen gaan slaan. Ook dat geeft hij wel toe.
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 17:19:04 #128
135305 beequeen
Lost.
pi_51366439
quote:

[..]

Helemaal mee eens. Nada heeft het allemaal aan zichzelf te danken met haar grote snollenschjmoel (excusez le mot)
― Mark Twain
pi_51366443
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:18 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

De redactie kan nooit op tijd ingrijpen omdat men niet weet hoe het zich ontwikkelt..het zou ook zomaar in de kiem gesmoord kunnen worden, het is immers live te zien. De beveiliging zi tbij het hek dus kunnen er niet binnen een paar seconden zijn.
Dit zou betekenen dat je continu bewakers cq.beveiliging in de villa moet zetten, het liefste in elke kamer of ruimte 1. Lijkt mij een beetje onzinnig.
Ze kunnen toch omroepen dat ze moeten ophouden? snap ook niet dat ze dat niet gedaan hebben
pi_51366444
quote:

[..]

De enige klap die ik gisteren heb gezien was van Nadia. De rest is speculatie, zoals je al aangeeft.
pi_51366464
Als je dat wat Nadia is overkomen vergelijkt met dat wat lieke te verduren heeft verkregen is het ver overtrokken....Lieke heeft nooit één hand uitgestoken naar een andere bewoner maar wat zij over zich heen heeft gekregen als vrouw is niet te vergelijken wat met andere vrouwen in de kooi is overkomen.
En nooit een piepje van haar....en de andere vrouwen die zaken opblazen alsof hen iets verschrikkelijks is overkomen....Kijk wat Natasia heeft gedaan richting Jaap,Amanda met haar gooi en smijtwerk en met een hak van de schoen op iemand inbeuken,en Nadia met iemand aanranden in wezen door hem ongevraagd vol op de bek te pakken en de tong in de mond te steken en dan dat slaan.
Lieke die kleren van het lijf zijn afgerukt .....nee het klopt van geen meter...laat dat duidelijk zijn
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:20:10 #132
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51366473
quote:

[..]

100% mee eens. Nadia begon een gevaarlijk spel om Huub en Lieke uit elkaar te halen. Ze wilde hem er zelfs voor gaan neuken. Als Huub je dan aan je slipje gaat trekken en zegt: "Kom op dan. Je wilde toch neuken? Nou, kom... dan gaan we dat nu doen" dan kun je niet opeens gaan klagen dat huub zulke valse dingen doet. Komt nog bij dat Nadia dus zonder twijfel zeer fout was door meerdere keren haar tong in Huubs mond te duwen. Nog steeds gaat ongeveer iedereen daar aan voorbij.
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:21:06 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51366497
Is er beeld in het kantoor?
pi_51366517
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:19 schreef Meganog het volgende:

[..]

De enige klap die ik gisteren heb gezien was van Nadia. De rest is speculatie, zoals je al aangeeft.
Misschien kunnen we beter met dat geouwehoer over HET filmpje van gisteren stoppen. Wij 'horen' hier commentaar op de streams te leveren en niet de godganse tijd te lopen zeiken over een filmpje waar je het gebeuren niet goed kan zien en iedereen er toch een andere draai aan geeft.
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 17:22:09 #135
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51366525
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:17 schreef mazaru het volgende:
Met die redenatie had hij haar dus ook mogen penetreren.
Want het was toch de bedoeling dat er geneukt ging worden?
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:22:56 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51366547
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:21 schreef Borga het volgende:

Misschien kunnen we beter met dat geouwehoer over HET filmpje van gisteren stoppen. Wij 'horen' hier commentaar op de streams te leveren en niet de godganse tijd te lopen zeiken over een filmpje waar je het gebeuren niet goed kan zien en iedereen er toch een andere draai aan geeft.

Dus: Is er beeld in het kantoor?
pi_51366554
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
Iedereen naar het kantoor behalve Natasja?
Ik dacht, die komt later, maar het lijkt erop inderdaad ....
pi_51366557
Bij nader inzien kunnen we het beter weer over het filmpje gaan hebben want ze zijn aan het schaken
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:23:13 #139
58921 Day
You can fly!
pi_51366560
quote:

[..]

Het broekje was, vind ikzelf, een prima reactie van Huub op "aanrander" Nada die hem wel even zou neuken. Zou nada d'r tong er bij mij in duwen dan hoek ik haar direct. Huub's reactie was heel passend Lekker aan het vernederen, idd - [b]moet ze maar niet zo'n grote bek hebben en Huub en Lieke fysiek in het nauw drijven.[/b]
En dit snap ik dus niet. Waarom mogen Huub en Lieke wel een grote bek tegen de andere bewoners hebben en er alles aan doen om ze tegen elkaar op te zetten (fysiek geweld niet schuwend) en waarom mag het andersom niet?
Het is toch niet het Huub en Lieke -spel? Het is een spel dat door 8 bewoners wordt gespeeld, met het doel een miljoen en een huis te winnen. Tot nu toe was het geluk aan de kant van voornamelijk Huub en daardoor dus ook voor Lieke. Nu keert een plan van hun zich tegen ze (immers, Huub was zelf ook van plan om sex te hebben met Nadia voor het spel) en dan zijn ze gelijk zielig?
I am gonna shine
pi_51366562
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:20 schreef scanman01 het volgende:

[..]

100% mee eens. Nadia begon een gevaarlijk spel om Huub en Lieke uit elkaar te halen. Ze wilde hem er zelfs voor gaan neuken. Als Huub je dan aan je slipje gaat trekken en zegt: "Kom op dan. Je wilde toch neuken? Nou, kom... dan gaan we dat nu doen" dan kun je niet opeens gaan klagen dat huub zulke valse dingen doet. Komt nog bij dat Nadia dus zonder twijfel zeer fout was door meerdere keren haar tong in Huubs mond te duwen. Nog steeds gaat ongeveer iedereen daar aan voorbij.
Die tong duwde ze vast zonder toestemming van Huub naar binnen
pi_51366571
quote:

[..]

Ja toen was de grap er opeens vanaf voor Nadia en ging ze haar gezicht maar weer eens schoonmaken. De frustratie bij Nadia (en Dennis en BAN) is voor een gedeelte ook dat ze graag allerlei terror willen uitoefenen op Huub en Lieke maar dat ze het meestal 5x zo hard terugkrijgen.
Dat is jammer voor ze, en soms gaat het over de grens, maar die onschuldige houding achteraf en verhalen over hoe erg Huub en Lieke wel niet zijn is hypocriet.
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:23:50 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51366578
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:23 schreef Borga het volgende:
Bij nader inzien kunnen we het beter weer over het filmpje gaan hebben want ze zijn aan het schaken

Met z'n allen?

Everybody jumps the queen!
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 17:24:20 #143
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51366586
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:21 schreef Borga het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.
pi_51366595
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_51366597
Mensen laten we ophouden over dat physiek geweld;
Duidelijker dan de trap van natasia kan het niet in beeld worden gebracht EN zelfs tot twee keer toe
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:25:13 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51366606
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:09 schreef CoT het volgende:

[..]

Toch zijn er al twee bewoners die nog steeds in de villa zitten die verder zijn gegaan qua fysiek geweld dan Huub. Ik vind het dus nog allemaal wel meevallen wat Huub betreft. Feit is wel dat hij veel te snel agressief wordt inderdaad, maar er zitten dus minimaal twee bewoners die nog agressiever zijn. Toevallig zijn het vrouwen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:25:30 #147
38396 mazaru
pi_51366615
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is dan weer erg overdreven.
Maar dat broekje naar beneden trekken is ontzettend opgeblazen, zowel hier als in de kooi.
Heb je die caps gezien van hoe ze voor de camera poseerde met haar kont later op de avond?
Daar stond ze veeeeeel meer mee te kijk dan toen Huub haar broekje naar beneden trok.
Je kon met bril op haar baarmoeder zien
pi_51366628
Het is wachten op het volgende filmpje waar Huub weereens begint door te draaien en te slaan
pi_51366633
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met z'n allen?

Everybody jumps the queen!
ja, behalve amandanadia
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:25:58 #150
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51366634
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:14 schreef petraa het volgende:

[..]

Juist, ook nu moet ik het weer eens zijn, de reaktie op fysiek geweld is vaak fysiek geweld!!! Dus na 1e overtreding gelijk in grijpen. Maar ja dat doen ze dan weer niet.
De redaktie is zeker van mening dat dit goede TV is..... Ik ben van mening dat alles opgelost dient te worden met woorden of leuke acties.... Zoals die van Huub en Lieke met Tamar.... vind het nog steeds een dom plan maar er zijn in ieder geval hersens voor gebruikt ipv spieren...
Het geweld zal niet stoppen voordat er iemand echt weggestuurd wordt.... Maar als zelfs de trap van Natasia al geen exit meer is wat dan nog wel....? Letterlijk een mes in iemands rug steken? Ze zijn echt de weg kwijt. De kijkers weten niet meer waar ze aan toe zijn en de bewoners al helemaal niet. Het trieste vind ik dat Huub waarschijnlijk als eerste af zal vloeien terwijl ik hem juist een van de smaakmakers vind. Helaas zal ik nooit voor hem stemmen omdat hij in mijn ogen te vaak tegen en soms over het randje gaat.
wat een domme wijven.

je ziet lieke ook kijken met zo'n denkwolk boven haar hoofd: waarom van die leeghoofdjes in de kooi
pi_51366640
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:23 schreef Day het volgende:

[..]

En dit snap ik dus niet. Waarom mogen Huub en Lieke wel een grote bek tegen de andere bewoners hebben en er alles aan doen om ze tegen elkaar op te zetten (fysiek geweld niet schuwend) en waarom mag het andersom niet?
Het is toch niet het Huub en Lieke -spel? Het is een spel dat door 8 bewoners wordt gespeeld, met het doel een miljoen en een huis te winnen. Tot nu toe was het geluk aan de kant van voornamelijk Huub en daardoor dus ook voor Lieke. Nu keert een plan van hun zich tegen ze (immers, Huub was zelf ook van plan om sex te hebben met Nadia voor het spel) en dan zijn ze gelijk zielig?
hee, dat mag allemaal, maar fysiek geweld kan niet, daar heeft nada zich dus aan schuldig gemaakt.
pi_51366642
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
pi_51366647
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Toch zijn er al twee bewoners die nog steeds in de villa zitten die verder zijn gegaan qua fysiek geweld dan Huub. Ik vind het dus nog allemaal wel meevallen wat Huub betreft. Feit is wel dat hij veel te snel agressief wordt inderdaad, maar er zitten dus minimaal twee bewoners die nog agressiever zijn. Toevallig zijn het vrouwen.
Ja, heb je gelijk in
Lijkt wel of sommige bewoners niet weg mogen ofzo
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:26:31 #155
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_51366652
quote:

[..]

Jamaar dat zie je verkeerd want een man dient het altijd prettig te vinden als hij door een vrouw wordt aangerand.

Wat dat betreft zit de maatschappij vreemd in elkaar.
Het zou mij overigens niets verbazen als 10 alleen uitzend dat Huub haar broekje uittrekt.
pi_51366657
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:05 schreef Day het volgende:

[..]

Waar was nadia dan mee bezig?

Huub had inderdaad van haar broekje af moeten blijven, net zo als Nadia hem niet had moeten slaan en haar tong in zijn mond moeten duwen.
Dus beide hebben schuld, maar praat niet over vernederen, daar was ze zelf s de schuld van, dan moet je je lichaam maar niet in een spel gaan gebruiken.
pi_51366672
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:23 schreef Day het volgende:

[..]

Ga je Lieke nu op een lijn zetten met Huub qua mentaliteit en handelen, zelfs mbt fysiek geweld????
En dat in de context dat de arme anderen zich mogen verdedigen... muwahhhaaaa
pi_51366682
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:22 schreef Gert het volgende:

[..]

???
huuuh
Nadia heeft werkelijk hem vol op de mond gepakt...iets echt gedaan dus....je broek laten zakken betekent dat dat je iemand gaat penetreren of betekent dat dat je daar de ander mee voor lul zet?
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:27:55 #159
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51366688
quote:

[..]

Volgens Natasia had Nadia een slagaderlijke bloeding en spoot het bloed zo ongeveer tegen het plafond. Volgens Amanda sloeg Huub destijds het hoofd van Nathanael keihard tegen de muur aan. Dus beter lijkt me als de 'getuigenverklaringen' van bewoners negeren
pi_51366695
edit
pi_51366706
quote:

[..]

Kijk jij door de streamlocks heen dan ???? Doe ff normaal en laten we ons gewoon op de streams houden en daarmee bedoel ik met wat WIJ zien en geen suggesties gaan wekken door te zeggen hij zal wel weer verschillende klappen hebben uitgedeeld.
pi_51366732
Klap eens in je handjes..........blij blij blij...
pi_51366733
Ik ga maar eens zoeken naar een andere tijdsbesteding.. Denk dat ik maar weer moet gaan pokeren, want DGK is echt niet meer leuk
pi_51366752
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:28 schreef petraa het volgende:

[..]

Kijk jij door de streamlocks heen dan ???? Doe ff normaal en laten we ons gewoon op de streams houden en daarmee bedoel ik met wat WIJ zien en geen suggesties gaan wekken door te zeggen hij zal wel weer verschillende klappen hebben uitgedeeld.
Huub kennende verbaasd me dat niks
Of kom ik aan je huubje
Hij is niet heilig hoor
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:30:18 #165
38396 mazaru
pi_51366753
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:25 schreef akveor het volgende:

[..]
Het trieste vind ik dat Huub waarschijnlijk als eerste af zal vloeien terwijl ik hem juist een van de smaakmakers vind. Helaas zal ik nooit voor hem stemmen omdat hij in mijn ogen te vaak tegen en soms over het randje gaat.
Huub is degene die ik het leukst vind in die kooi, maar om nou te zeggen dat ik met hem wegloop
En dat komt hoofdzakelijk door de alcohol.
Een nuchtere Huub is veel leuker om naar te kijken, dan als er drank in zit.
Hij is dan veel meer gecontroleerd en veel scherper.
pi_51366770
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:25 schreef jacqjacq het volgende:
wordt een beetje moe van dat aandachtrekkende gegiechel van amanda en natasia, het lijken wel van die pubergrietjes van 13 die nooit stoppen met lachen (omdat ze denken dat jongens dat leuk vinden).
wat een domme wijven.

je ziet lieke ook kijken met zo'n denkwolk boven haar hoofd: waarom van die leeghoofdjes in de kooi
Ik erger me dood aan dat stomme bakvissen gedrag van die twee.
Dat gegil en stomme gelach van Amanda gaat door merg en been.
Op mute maar weer.
pi_51366778
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Volgens Natasia had Nadia een slagaderlijke bloeding en spoot het bloed zo ongeveer tegen het plafond. Volgens Amanda sloeg Huub destijds het hoofd van Nathanael keihard tegen de muur aan. Dus beter lijkt me als de 'getuigenverklaringen' van bewoners negeren
Natasia gaat nog een stukje verder. Die is een dag bezig verhalen rond te slingeren die niet kloppen om vervolgens te bsluiten met een opmerking als "ach, ik heb ook niet alles gezien, ik was er niet de hele tijd bij"
pi_51366791
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:30 schreef CoT het volgende:

[..]

Of kom ik aan je huubje
Hij is niet heilig hoor
En Elvis schijnt ook niet dood te zijn
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_51366792
Vind het jammer dat het Huub en Lieke vs de rest is. De redactie loopt ze teveel te dwarsbomen. Begin er eigenlijk van te balen. Voor mij is Huub nog steeds de leukste en hij is eigenlijk gewoon de winnaar.
pi_51366810
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:30 schreef CoT het volgende:

[..]

Of kom ik aan je huubje
Hij is niet heilig hoor
Lees mijn posts dan even terug, dan zie je dat ik het niet met Huubje eens ben en dat ik hem zeker niet Heilig verklaar.
pi_51366865
De mensen die vinden dat wat huub heeft gedaan veel te ver is gegaan kunnen zich beter aan de poort verzamelen en wachten totdat hij eruit komt...zoals Natasia al zei,er staan er genoeg op hem te wachten om hem volledig in elkaar te beuken of zijn auto onveilig te maken.
Als je je namelijk ergert aan slaan betekent dat je dat gewoon zelf wel mag doen....
Slaap lekker zou ik zeggen
pi_51366887
Dennis moet trouwens ook een rotschop krijgen, hij greep de gebroken vinger van Huub en draaide die om.
(kan ook Brian zijn geweest)
pi_51366901
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:35 schreef mootie het volgende:
Dennis moet trouwens ook een rotschop krijgen, hij greep de gebroken vinger van Huub en draaide die om.
(kan ook Brian zijn geweest)
Was dat te zien ?
pi_51366921
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:35 schreef petraa het volgende:

[..]

Was dat te zien ?
Dat werd verteld
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:36:40 #175
58921 Day
You can fly!
pi_51366925
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:27 schreef FdW het volgende:

[..]

Ga je Lieke nu op een lijn zetten met Huub qua mentaliteit en handelen, zelfs mbt fysiek geweld????
En dat in de context dat de arme anderen zich mogen verdedigen... muwahhhaaaa
Nee, dat niet. Ik heb Lieke nog nooit fysiek geweld zien gebruiken, tenzij ze zich moest verdedigen en dan komt het neer op duwen en trekken.
Ik zeg Huub en Lieke, omdat ze toch samen een groepje vormen en nu de andere groep tegen zich hebben.
En ik vind die anderen niet zielig, maar Huub (en Lieke) nu ook niet.
I am gonna shine
pi_51366936
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat werd verteld
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:37:11 #177
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51366942
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:32 schreef petraa het volgende:

[..]

Lees mijn posts dan even terug, dan zie je dat ik het niet met Huubje eens ben en dat ik hem zeker niet Heilig verklaar.
Ook zo'n misverstand inderdaad. Als je het voor Huub opneemt verklaar je hem volgens sommigen opeens heilig. Daarmee proberen ze je ervan te overtuigen dat je de boel niet meer objectief kunt zien.
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:37:21 #178
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51366948
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:18 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

De redactie kan nooit op tijd ingrijpen omdat men niet weet hoe het zich ontwikkelt..het zou ook zomaar in de kiem gesmoord kunnen worden, het is immers live te zien. De beveiliging zit bij het hek dus kunnen er niet binnen een paar seconden zijn.
De eerste klap is de klap... die is te veel en die vind ik doorslaggevend... wat er daarna gebeurd beschouw ik als een primaire reactie... En die bewakers zijn nodig omdat de redaktie dit fysieke geweld afdoet met een zielig boete systeem waardoor de grenzen zijn opgerekt.... Immers een klap hoeft nu toch niet meer te betekenen dat je buiten de poort staat.
Ik zit me te bedenken is het niet allemaal begonnen met die kop koffie van Amanda? Waarvan veel mensen dachten dat ze moest vertrekken en kijkers nog in spanning voor de streams zaten of ze wel of niet exit moest. Na die trap van Natasia werd als snel gezegd... oww die gaat nergens heen....
dat "kijkers en forumbezoekers verbijsterd zijn dat Natasia niet naar huis gestuurd is toen zij Jaap 4 hard trapte, waarvan 1 keer goed gemikt en hard in het kruis." (zo ongeveer) en "vrolijk mocht blijven en enkele dagen later Nadia met haar lange nagels bewerkte. Vaste kijkers en forumbezoekers vinden het afgrijselijk (zoiets) en walgen dat Natasia nog steeds mag blijven" (zo ongeveer).

Het was een hele kolom
De lezertjes van de Party zullen met open mond lezen/
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:38:27 #180
185665 meisjezondernaam
nog altijd opzoek
pi_51366976
leuk is het al lang niet meer...en interresant...ach...ik had er iets anders van verwacht....wat minder niksen en wat meer actie. Trouwens, de tv meld de boeiende dingen toch wel, weinig zin om vervolgens ook nog de streams te volgen....voor mij althans.......Dit wil natuurlijk niet zeggen dat wat mij betreft de zendtijd van DGK op tv wel wat langer mag....
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 17:38:30 #181
137949 Disana
pi_51366978
Mijn betaling voor een maand is na 6 dagen alweer verlopen Ik ben niet van plan opnieuw te betalen tot ik iets hoor, dus tot die tijd ben ik afhankelijk van jullie notities hier
pi_51366998
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:37 schreef avonne het volgende:
ik heb in de supermarkt de Party gelezen. Leuk stuk over Natasia
dat "kijkers en forumbezoekers verbijsterd zijn dat Natasia niet naar huis gestuurd is toen zij Jaap 4 hard trapte, waarvan 1 keer goed gemikt en hard in het kruis." (zo ongeveer) en "vrolijk mocht blijven en enkele dagen later Nadia met haar lange nagels bewerkte. Vaste kijkers en forumbezoekers vinden het afgrijselijk (zoiets) en walgen dat Natasia nog steeds mag blijven" (zo ongeveer).

Het was een hele kolom
Daarom was ze zo pissed off vanmiddag.
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 17:40:01 #183
137949 Disana
pi_51367016
quote:

Het was een hele kolom
Oh, mooi. Hopelijk gaan er hierdoor nog meer mensen openlijk twijfelen aan het gevoerde beleid.
pi_51367021
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:38 schreef meisjezondernaam het volgende:
leuk is het al lang niet meer...en interresant...ach...ik had er iets anders van verwacht....wat minder niksen en wat meer actie. Trouwens, de tv meld de boeiende dingen toch wel, weinig zin om vervolgens ook nog de streams te volgen....voor mij althans.......Dit wil natuurlijk niet zeggen dat wat mij betreft de zendtijd van DGK op tv wel wat langer mag....
De tv kleurt de beelden!!!!
pi_51367025
quote:

Het was een hele kolom
Natas uitte haar ongenoegen al tegen Andries vanmiddag..ze was er niet echt blij mee en vond dat het verhaal te eenzijdig was ze benadrukte nog even dat ze hem 5 keer trapte uit zelfverdediging..dat mag blijkbaar wel
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:40:26 #186
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51367027
goh... weer ruzie rondom Huub

goh.. weer fysiek geweld

goh.. weer niemand eruit gezet

ik verbaas me.... niet

kutprogramma
pi_51367034
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
Mijn betaling voor een maand is na 6 dagen alweer verlopen Ik ben niet van plan opnieuw te betalen tot ik iets hoor, dus tot die tijd ben ik afhankelijk van jullie notities hier
Ohhhh nou vooruit dan maar
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:41:17 #188
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51367049
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:37 schreef akveor het volgende:

[..]

De eerste klap is de klap... die is te veel en die vind ik doorslaggevend... wat er daarna gebeurd beschouw ik als een primaire reactie... En die bewakers zijn nodig omdat de redaktie dit fysieke geweld afdoet met een zielig boete systeem waardoor de grenzen zijn opgerekt.... Immers een klap hoeft nu toch niet meer te betekenen dat je buiten de poort staat.
Ik zit me te bedenken is het niet allemaal begonnen met die kop koffie van Amanda? Waarvan veel mensen dachten dat ze moest vertrekken en kijkers nog in spanning voor de streams zaten of ze wel of niet exit moest. Na die trap van Natasia werd als snel gezegd... oww die gaat nergens heen....
Het begon met amanda inderdaad. Die mocht blijkbaar niet weg en werd gematst. Dat met Natasia was natuurlijk het toppunt. Nu kun je in feite niemand er meer uitzetten en misschien probeerden ze daarom de klap van Nadia te ontkennen. Dat de 'smaakmakers' worden gematst vind ik wel meer dan logisch. Zonder Huub, Natasia en Brian was het programma echt al gecancelled.
pi_51367054
Kvind er ook steeds minder aan.
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:41:40 #190
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51367058
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:30 schreef mazaru het volgende:

[..]

Huub is degene die ik het leukst vind in die kooi, maar om nou te zeggen dat ik met hem wegloop
En dat komt hoofdzakelijk door de alcohol.
Een nuchtere Huub is veel leuker om naar te kijken, dan als er drank in zit.
Hij is dan veel meer gecontroleerd en veel scherper.
Het soca feestje was briljant... en als ik het met topsporters vergelijk.... die laten veel meer staan voor een kleinere kans op zo'n hoofdprijs... Huub's prioriteit ligt waarschijnlijk dichter bij het drinken van alcohol dan het winnen van de vila.... er zijjn ook andere manieren om de dag door te komen...
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:41:41 #191
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51367059
Uit verveling is de redactie al wolkenluchten aan het filmen.
pi_51367103
ik vind er geen ene moer meer aan! huub en lieke die constant afgezeken worden door de andere rest,jaap die loopt met iedereen mee,natasia spoort vn geen meter en wordt door *achter*beschermd,nadia en amanda kunnen zo de wallen,dennix kan in een homobar gaan werken en Brian is rijp voor het gesticht...het lijkt de amerikaanse serie allas* wel of de familie flodder!
een dag niet gelachen,is een dag niet geleefd
pi_51367109
Amanda en Nadia
pi_51367111
quote:
hee, lekker - ik ben inmiddels ook streamloos en lurk hier ook maar lekker mee (en ik hou vol, no more streams )
pi_51367126
quote:
Een maand betalen en dan 6 dagen kijken?
pi_51367152
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:41 schreef akveor het volgende:

[..]

Het soca feestje was briljant... en als ik het met topsporters vergelijk.... die laten veel meer staan voor een kleinere kans op zo'n hoofdprijs... Huub's prioriteit ligt waarschijnlijk dichter bij het drinken van alcohol dan het winnen van de vila.... er zijjn ook andere manieren om de dag door te komen...
la fête blanche was ook zeer vermakelijk - onkunde van de redactie dat ze dat niet goed hebben kunnen filmen, waardoor ze het niet wilden herhalen
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:44:57 #197
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_51367159
Het grootste probleem (van de redactie) is dat er niemand verbaal tegen Huub op kan.. dus moeten ze wel geweld toe staan.
- but you can never leave!
pi_51367163
Feit is dat alles wat er nadat nena de kooi uit moest is gebeurd betekent dat Nena onterecht de kooi is uitgezet...
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:45:24 #199
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51367166
Jaap en Huub aan het digitaal schaken. Ja leuk
pi_51367186
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:36 schreef Day het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Ik heb Lieke nog nooit fysiek geweld zien gebruiken, tenzij ze zich moest verdedigen en dan komt het neer op duwen en trekken.
Ik zeg Huub en Lieke, omdat ze toch samen een groepje vormen en nu de andere groep tegen zich hebben.
En ik vind die anderen niet zielig, maar Huub (en Lieke) nu ook niet.
Mag ik dan vermelden dat ik je eerdere post ver bezijden de waarheid vind en meer dan tendentieus, of beledig ik dan een mod?
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:46:15 #201
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51367192
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:45 schreef riri het volgende:
Feit is dat alles wat er nadat nena de kooi uit moest is gebeurd betekent dat Nena onterecht de kooi is uitgezet...
Dat dan weer niet. De regels zijn gewoon veranderd. Dat recht hebben ze nou eenmaal.
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:46:25 #202
38396 mazaru
pi_51367194
Er hangt een vreemde lucht boven de kooi

woensdag 11 juli 2007 @ 17:47:23 #203
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51367224
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:46 schreef mazaru het volgende:
Er hangt een vreemde lucht boven de kooi

[afbeelding]
Die is mooi
pi_51367232
quote:
het kickje van nena en haar 24 uur - volgens mij moest nena dingen doen waar ze geen trek in had (neuken met rat?)
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:47:51 #205
58921 Day
You can fly!
pi_51367236
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het grootste probleem (van de redactie) is dat er niemand verbaal tegen Huub op kan.. dus moeten ze wel geweld toe staan.
Lieke kan het wel heel goed, maar zij zit in zijn team.
I am gonna shine
pi_51367266
Trut van een Nadia....fluisteren MAG NIET!!
pi_51367278
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:47 schreef Day het volgende:

[..]

Lieke is verbaal nog sterker dan Huub omdat zij discussies wél van 2 kanten laat komen.
X
X
X
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:49:28 #208
139520 Gast_op_afstand
pi_51367279
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:47 schreef Day het volgende:

[..]

Lieke is een goede tweede.. Doordat hun ze verbaal allemaal de baas zijn rest er voor de overige bewoners niets anders als schreeuwen, liegen, feiten verdraaien en bashen.

Triest wel.
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:49:47 #209
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_51367289
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:53 schreef marky het volgende:

[..]

Dat kon in het begin nog wel zo zijn maar ze krijgen helemaal niemand meer voor het programma. Als Dennis en Nadia zijn wat ze nu kunnen klrijgen dan zijn ze inmiddels totaal afgezakt naar het niveau het moet er goed uitzien en wat het verder brengt maakt niet veel uit.

Huub is er ooit uitgekikt om geweld maar van die periode is geen moment uitgezonden. Huub bezit overduidelijk de X-factor die DGK nodig heeft.

En wat ik nu ga schrijven zal bij vele niet bevallen maar... Het wordt tijd dat Hummie wordt gehaald naar de redaktie. Hummie weet hoe je groepen zonder dat het gevaarlijk wordt kan bewerken. Deze groep heeft nu duidelijk een beetje leiding en structuur nodig. Deze redactie kan dat niet meer geven en is duidelijk gevaarlijk bezig. Effe een maandje of twee Hummie aan de touwtjes laten trekken om de kar weer een beetje op de rails te hebben.
Ga toch spelen met je Hummy Ik irriteer me mateloos aan gasten die steeds DGK en BB steeds door elkaar menen te moeten halen. Je gaat toch ook geen vollybal-scheidsrechter bij een voetbalwedstrijd zetten. Dit is peren met appels vergelijken
Slaat echt als een tang op een varken....
pi_51367290
dellie en nadir lekker aan de zuip?
pi_51367293
Hai. Ben 5 dagen weggeweest en als ik zo villa vandaag lees heb ik nauwelijks wat gemist.
Brian en Amanda ruzie. Emo Jaap en het hele huis weer tegen huub
pi_51367296
Bufferen de streams bij anderen ook zo?
pi_51367303
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat dan weer niet. De regels zijn gewoon veranderd. Dat recht hebben ze nou eenmaal.
Ja klopt, maar ik houd er wel een nare bijsmaak aan over. Komt ook omdat ik Nena veel leuker vond dan het gros van de huidige bewoners. Ik hoor 100x liever "weet ik niet", dan wat sommige bewoners nu uitkramen. Daarbij waren haar laatste dagen in de kooi, samen met Huub, af en toe hilarisch.
pi_51367305
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:49 schreef riri het volgende:
Trut van een Nadia....fluisteren MAG NIET!!
Flikt ze dat nu weer? Gister is ze daar ook al meerdere malen voor op haar vingers getikt..
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:50:41 #215
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51367312
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het begon met amanda inderdaad. Die mocht blijkbaar niet weg en werd gematst. Dat met Natasia was natuurlijk het toppunt. Nu kun je in feite niemand er meer uitzetten en misschien probeerden ze daarom de klap van Nadia te ontkennen. Dat de 'smaakmakers' worden gematst vind ik wel meer dan logisch. Zonder Huub, Natasia en Brian was het programma echt al gecancelled.
Persoonlijk vind ik het schandalig dat het maken van een tv programma boven fysiek geweld geplaatst wordt.
Het lijkt nu wel op zo'n Japanse tv show waar deelnemers allerlei lichamelijke pijnen moeten doorstaan. Met dit verschil dat waarschijnlijk geen enkele wannabee miljonair heeft getekend akkoord te gaan met fysieke schade.
Smaakmaker of niet dat is dan het probleem van de casting dan hebben ze verkeerd geselecteerd en moeten ze het probleem oplossen zoals het hoort.
Ik heb met pijn in m'n hart het vertrek van Nena meegemaakt waarschijnlijk omdat de redakrie zo'n mooie setup had bedacht. Zij had , in mijn ogen, wel iets van klasse en we kregen er schorriemorrrie voor terug.
Op woensdag 11 juli 2007 17:50 schreef riri het volgende:
Bufferen de streams bij anderen ook zo?
hier niet, hier staan ze lekker uit

heeeerlijk
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:50:55 #217
139520 Gast_op_afstand
pi_51367323
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:49 schreef Frasier het volgende:

[..]

Lieke is verbaal nog sterker dan Huub omdat zij discussies wel van 2 kanten laat komen.
Hmm Lieke mist oorzaak/verband analyse, speltactiek uit gevoel.. .. ze bedoelt het goed, maar is vaak te eenzijdig. Na uitleg dan is ze inderdaad sterk.
pi_51367387
quote:

Het was een hele kolom
Kijk dat is weer een leuk en zonnig berichtje vandaag.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:53:04 #219
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51367396
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Lieke is een goede tweede.. Doordat hun ze verbaal allemaal de baas zijn rest er voor de overige bewoners niets anders als schreeuwen, liegen, feiten verdraaien en bashen.

Triest wel.
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:53:13 #220
185665 meisjezondernaam
nog altijd opzoek
pi_51367402
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:40 schreef petraa het volgende:

[..]

De tv kleurt de beelden!!!!
presies...met al die spannende muziek erachter.....
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:54:50 #221
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51367447
De regie probeert leuke plaatjes te schieten op stream 2.

edit: probeerde.
pi_51367456
Nadia slikt alleen sperma door als ze echt van iemand houdt.
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:55:19 #223
185665 meisjezondernaam
nog altijd opzoek
pi_51367458
quote:
nena moet terug
pi_51367467
Ik vind dat er uitdagingen moeten komen tussen de bewoners....twee weken lang....allerlei batlles.....iedereen die in die twee weken fysiek geweld vertoont moet meteen de kooi verlaten.....laat maar eens zien we de echte sterke spelers zijn en dan bedoel ik niet alleen fysieke battles maar ook mentaal
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:56:04 #225
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51367477
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Triest wel.
Met domme mensen kun je niet discussieren. Dat is het probleem. Zeer frustrerend.
pi_51367483
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De burgerrechter zal daar ongetwijfeld gaten in kunnen schieten gelet op de ontwikkelingen en gebeurtenissen.
Ik adviseer de familie van de nette bewoners kontakt op te nemen met een sterke advocaat!
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:56:29 #227
38396 mazaru
pi_51367486
Deze week in Party

Weekblad Party staat ook deze week weer vol met nieuws over onze sterren. Wat is er de afgelopen week allemaal gebeurd in showbizzland? We kunnen alvast een paar kleine dingetjes verraden. ’De Gouden Kooi’ heeft een nieuwe bewoner gekregen, Dennis, een ware vrouwengek. Hij is intelligent en vastberaden te winnen... Hij brak zelfs Huub’s vinger! Tara Elders en Michiel Huisman zijn gespot door onze fotograaf en verslaggever toen zij erg onverantwoordelijk bezig waren. Waarom deden zij dat?

pi_51367492
quote:
Dat had ik ook vorige week.
Heb toen Tien gemaild en was binnen een dag verholpen.
Make my day!
pi_51367499
Nadia laat Dennis nog zeker een maand wachten voor ze echte sex hebben.
pi_51367530
Nadia zou buiten de deur nooit met Dennis gaan, want hij is te kort.
pi_51367533
Nadia vertelt dat nadat ze Dennis had gepijpt hij over haar borsten heen wilde komen.
Dat vond ze niet goed maar ze heeft zijn sperma wel geproefd, dat smaakte lekker aldus Nadia.

pi_51367537
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:56 schreef Meganog het volgende:

wat is dan echte sex?
pi_51367538
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:56 schreef Meganog het volgende:
en dennis zijn sperma smaakt naar frambozen
fijne info....

volgens mij lult ze uit haar nek en probeert ze amanda zover te krijgen dat die op dennis springt
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:58:11 #234
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51367540
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:49 schreef itsme het volgende:
Hai. Ben 5 dagen weggeweest en als ik zo villa vandaag lees heb ik nauwelijks wat gemist.
Brian en Amanda ruzie. Emo Jaap en het hele huis weer tegen huub
Nou, niets gemist?? Er zijn meerdere topics geopend over wat er allemaal gebeurd is vannacht. En in de COS gaat de discussie ook nog steeds verder. Wat mij betreft is het dieptepunt bereikt toen vannacht bleek dat Huub de klap van Nadia moest verzwijgen. Hij moest de 'klap veranderen in een duw. Ongelooflijk.
pi_51367543
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:56 schreef agter het volgende:

[..]

Dat had ik ook vorige week.
Heb toen Tien gemaild en was binnen een dag verholpen.
ik had laatst ook problemen met betalen, hebben ze redelijk goed opgelost. Geld was 3x van mn rekening geschreven. Heb nu 3 links gekregen waar ik elke keer op moet klikken als mn maand afgelopen is. Heb dus zowaar een maandje kado gekregen.. Gewoon mailen, ze zijn best snel.
pi_51367546
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Met domme mensen kun je niet discussieren. Dat is het probleem. Zeer frustrerend.
Het is m.i. meer nog een kwestie van mentaliteit en instelling.
pi_51367551
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:55 schreef Meganog het volgende:
Nadia slikt alleen sperma door als ze echt van iemand houdt.
WTF zei ze dat?
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:58:53 #238
38396 mazaru
pi_51367555
Nadia vind Dennix zijn sperma zo lekker en zoet
pi_51367568
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:58 schreef blomst het volgende:

[..]

wat is dan echte sex?
Ze denkt dat ze nu nog hard-to-get speelt.
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:59:12 #240
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51367571
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:50 schreef Sebi het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ik houd er wel een nare bijsmaak aan over. Komt ook omdat ik Nena veel leuker vond dan het gros van de huidige bewoners. Ik hoor 100x liever "weet ik niet", dan wat sommige bewoners nu uitkramen.
Ik ook ja. Nena was een stuk 'beschaafder' dan 3 van de 4 vrouwen die nu in de kooi zitten.
pi_51367574
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nadia vertelt dat nadat ze Dennis had gepijpt hij over haar borsten heen wilde komen.
Dat vond ze niet goed maar ze heeft zijn sperma wel geproefd, dat smaakte lekker aldus Nadia.

mmmm lekker 18.00 materiaal voor rtl
pi_51367593
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nou, niets gemist?? Er zijn meerdere topics geopend over wat er allemaal gebeurd is vannacht. En in de COS gaat de discussie ook nog steeds verder. Wat mij betreft is het dieptepunt bereikt toen vannacht bleek dat Huub de klap van Nadia moest verzwijgen. Hij moest de 'klap veranderen in een duw. Ongelooflijk.
Ja maar dat is toch eigenlijk ook niets nieuws?
Dat alles maar mag een kan opeens.
pi_51367600
Nu krijgen we te horen hoe groot de piemel van Dennix is, best wel groot voor zijn lengte zegt Nadia.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:00:11 #244
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51367604
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:56 schreef FdW het volgende:

[..]

De burgerrechter zal daar ongetwijfeld gaten in kunnen schieten gelet op de ontwikkelingen en gebeurtenissen.
Ik adviseer de familie van de nette bewoners kontakt op te nemen met een sterke advocaat!
Ik weet een beetje van recht en ze staat echt volkomen machteloos. De makers bepalen de regels en 1 van de regels is dat regels ieder ogenblik veranderd kunnen worden.
pi_51367606
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:59 schreef farscapevr6 het volgende:

[..]

mmmm lekker 18.00 materiaal voor rtl
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:01:17 #246
38396 mazaru
pi_51367628
Nadia: Hij zoent best wel lekker, ondanks dat die dunne lippen heeft.
A: Heeft die van die dunne lippen?
Nad: Ja, kijk maar eens
A: Wat voor lippen heeft Brian eigenlijk?

pi_51367637
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik weet een beetje van recht en ze staat echt volkomen machteloos. De makers bepalen de regels en 1 van de regels is dat regels ieder ogenblik veranderd kunnen worden.
Dan zijn wij het in deze 100% oneens gewaardeerde cosser
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:02:13 #248
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51367655
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die trap van Natasia en nog geen exit... dat vond ik echt schandalig...
OT
Ik denk ook dat er toen iets afgesproken is... Natasia vertrekt eerder dan 23 september... raakt d'r borg niet kwijt en er komt een nieuwe miljonair voor in de plaats... Maar dan zijn slecht speculaties.
Op woensdag 11 juli 2007 17:57 schreef TiNo_Flo het volgende:

Ik verslik mij in mijn eten en gooi nu de rest weg
pi_51367685
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:01 schreef mazaru het volgende:
Nadia: Hij zoent best wel lekker, ondanks dat die dunne lippen heeft.
A: Heeft die van die dunne lippen?
Nad: Ja, kijk maar eens
A: Wat voor lippen heeft Brian eigenlijk?

Proficiat, het is DGK gelukt een deelnemer te vinden die qua niveau en IQ bij Amanda past!
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:03:51 #251
38396 mazaru
pi_51367715
Ik word misselijk van die twee wijven, ik kan er niet meer naar luisteren
Tot laterrr
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:03:53 #252
185665 meisjezondernaam
nog altijd opzoek
pi_51367716
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:02 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Ik verslik mij in mijn eten en gooi nu de rest weg
en terecht....die schele dennis in combo met naadje....blegh...getver....rillingen lopen over me rug
pi_51367720
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

en 1 van de regels is dat regels ieder ogenblik veranderd kunnen worden.
Dat is regel nummer 1
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:04:50 #254
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51367744
Voor de liefhebbers vann vrouwelijk schoon en verrotte karakters...

woensdag 11 juli 2007 @ 18:05:30 #255
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51367758
lekker al die stelletjes. De redactie zal achter de schermen krampachtig bezig zijn Natasia en Jaap te koppelen.

Ik dacht dat Nadia Dennis niks vond
pi_51367767
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:03 schreef meisjezondernaam het volgende:

[..]

en terecht....die schele dennis in combo met naadje....blegh...getver....rillingen lopen over me rug
dat niet alleen, het is pas erg als je visueel bent ingesteld
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:06:04 #257
185665 meisjezondernaam
nog altijd opzoek
pi_51367779
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:03 schreef Borga het volgende:

[..]

Dat is regel nummer 1
volgens mij is het de enige regel
pi_51367794
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:05 schreef Prosac het volgende:
lekker al die stelletjes. De redactie zal achter de schermen krampachtig bezig zijn Natasia en Jaap te koppelen.

Ze vind hem ook niks eigenlijk (hij is niet echt knap, te kort, niet haar type).
Het is weer een fraai voorbeeld van neuken voor backup.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:08:02 #259
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51367814
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:58 schreef mazaru het volgende:
Nadia vind Dennix zijn sperma zo lekker en zoet
Goed om te weten. Ik ben voor vrijheid blijheid, maar Nadia gaat wel erg ver. Allemachtig
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:08:19 #260
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51367824
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:05 schreef Prosac het volgende:

Het is een notoire leugenaarster... ik geloof niets meer van wat zij zegt...
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 18:08:45 #261
137949 Disana
pi_51367840
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:43 schreef tipsch het volgende:

[..]

hee, lekker - ik ben inmiddels ook streamloos en lurk hier ook maar lekker mee (en ik hou vol, no more streams )
Nou, zo ver ben ik nog niet, dus ik ben blij dat ik binnen een uur na mijn mail een link kreeg om de streams weer aan te slingeren
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:09:06 #262
185665 meisjezondernaam
nog altijd opzoek
pi_51367845
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:08 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Goed om te weten. Ik ben voor vrijheid blijheid, maar Nadia gaat wel erg ver. Allemachtig
wat is er allemaal al gebeurt tussen dennis en nadia?
pi_51367870
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou, zo ver ben ik nog niet, dus ik ben blij dat ik binnen een uur na mijn mail een link kreeg om de streams weer aan te slingeren
hoe doe je dat, ik krijg helemaal geen reactie.
pi_51367899
Nadia loopt niet helemaal recht meer.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:11:16 #265
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51367900
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:09 schreef meisjezondernaam het volgende:

[..]

Ze heeft hem een keer 30 minuten liggen aftrekken zonder dat hij iets bij haar deed / mocht doen. En nu heeft ze hem dus ook gepijpt tot hij klaar kwam. Blijkbaar heeft ze daarbij ook zijn sperma geproefd. En nog steeds heeft hij niets bij haar gedaan.. of mocht niets bij haar doen. Als iets ooit heeft 'geroken' naar seks voor backup is het dit wel.
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 18:12:31 #266
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51367931
Amanda vertelt over haar baan als "danseres"
Nadia: mocht je 's middags ook drinken?
Amanda: Ja, maar wel beperkt. Maar 's avonds, dan moést je gewoon drinken. Je wilde ook niet anders hoor, want om nou nuchter tussen al die dronken mannen te gaan staan..
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:12:43 #267
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51367934
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:09 schreef meisjezondernaam het volgende:

[..]

Niet echt veel... beetje pijp en rukwerk... zoenen wil nix niet echt en hij heeft volgens mij weinig bij Nadaia gedaan... overdag zien ze elkaar niet staan...
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:14:17 #268
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51367981
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:12 schreef Gert het volgende:
Amanda: Ja, maar wel beperkt. Maar 's avonds, dan moést je gewoon drinken. Je wilde ook niet anders hoor, want om nou nuchter tussen al die dronken mannen te gaan staan..
Dit schetst enorm goed Amanda's jeugd zoals ik het al had verwacht. Misschien hebben die dronke mannen soms ook wel wat briefjes op tafel gelegd om iets verder met Amanda te mogen gaan.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:14:22 #269
185665 meisjezondernaam
nog altijd opzoek
pi_51367983
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze heeft hem een keer 30 minuten liggen aftrekken zonder dat hij iets bij haar deed / mocht doen. En nu heeft ze hem dus ook gepijpt tot hij klaar kwam. Blijkbaar heeft ze daarbij ook zijn sperma geproefd. En nog steeds heeft hij niets bij haar gedaan.. of mocht niets bij haar doen. Als iets ooit heeft 'geroken' naar seks voor backup is het dit wel.
eigelijk is er dus weer een goedkoop typetje in de koooi gegooit??!!
pi_51368024
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:14 schreef meisjezondernaam het volgende:

[..]

Scherp gezien!
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:16:25 #271
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51368039
quote:

[..]

Daar zal niet iedereen het over eens zijn, maar ... ja. Misschien nog wel goedkoper dan Amanda.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:16:42 #272
185665 meisjezondernaam
nog altijd opzoek
pi_51368051
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:12 schreef akveor het volgende:

[..]

Niet echt veel... beetje pijp en rukwerk... zoenen wil nix niet echt en hij heeft volgens mij weinig bij Nadaia gedaan... overdag zien ze elkaar niet staan...
ze zijn niet interresant met et licht aan....en als de avond valt, is het pure bezigheidstherapie...sneu wel
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:17:31 #273
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51368075
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:12 schreef Gert het volgende:
dát is inderdaad niks voor Amanda
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:17:57 #274
bright side of life
pi_51368093
Volgens Nadia wil Dennix voorlopig geen sex, want "dan ontdek je mijn zwakke plek"
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:17:58 #275
185665 meisjezondernaam
nog altijd opzoek
pi_51368095
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar zal niet iedereen het over eens zijn, maar ... ja. Misschien nog wel goedkoper dan Amanda.
ze zit er nog geen maand...en dan et bed in met dennis...nou sorry hoor....gaat hier niet over een mening,...tis een feit toch zeker?
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:20:25 #276
bright side of life
pi_51368174
Nadia denkt dat Dennix meer op Amanda valt ...... Zit ze nou gewoon te stoken ?
Keep the Sunny Side Up
pi_51368185
quote:

[..]

welkom newbee

Liegen, liegen en liegen doet ze.
Gisteren zei ze meteen na het incident dat H en L slecht over Jaap praten.

Weet iemand of Jaap er al achter is dat dat neit waar is, of dat hij er iets mee heeft gedaan?
pi_51368190
wat hebben we ons vergist in die nadia, you can't judge a book by its cover
pi_51368245
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia denkt dat Dennix meer op Amanda valt ...... Zit ze nou gewoon te stoken ?
Ik ben nog steeds van mening dat Nadia alle mannen om haar vinger wil winden. Ze zit nu dus eigenlijk te dicht op Da Nix om het met Jaap of Brian (of zelfs Huub) aan te leggen.

Tijd om van bed te veranderen, eigenlijk.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:22:31 #280
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51368248
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:17 schreef meisjezondernaam het volgende:

[..]

ze zit er nog geen maand...en dan et bed in met dennis...nou sorry hoor....gaat hier niet over een mening,...tis een feit toch zeker?
Dat ligt er maar aan wat je definitie van 'goedkoop' is. De meeste mannen zullen ook bij de eerst mogelijke kans met een vrouw het bed in duiken. Dan zijn die dus ook net zo goedkoop. Ik vind het alleen in dit geval wel behoorlik goedkoop omdat ze dus overdag nauwelijks aandacht voor hem heeft. Daar snap ik dus niets van.
pi_51368276
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:22 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat ligt er maar aan wat je definitie van 'goedkoop' is. De meeste mannen zullen ook bij de eerst mogelijke kans met een vrouw het bed in duiken. Dan zijn die dus ook net zo goedkoop. Ik vind het alleen in dit geval wel behoorlik goedkoop omdat ze dus overdag nauwelijks aandacht voor hem heeft. Daar snap ik dus niets van.
Maar van vrouwen verwacht je wat meer zelfrespect voor hun lichaam
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:24:14 #282
166545 Cungy
HUUB FTW !
pi_51368287
Als ze echt wel neuken voor back-up moet ze Japio pakken.
Napoleon Bonaparte: "Never interrupt your enemy when he is making a mistake."
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:24:56 #283
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51368304
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:22 schreef avonne het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds van mening dat Nadia alle mannen om haar vinger wil winden. Ze zit nu dus eigenlijk te dicht op Da Nix om het met Jaap of Brian (of zelfs Huub) aan te leggen.

Tijd om van bed te veranderen, eigenlijk.
Ik denk wel dat Nadia min of meer van de redactie heeft meegekregen dat ze erin gezet is om een beetje te stoken tussen de stelletjes. Op de eerste avond wilde ze al bij Brian en Amanda in bed slapen. Net zoals Dennis er volgems mij is ingezet om Huub gek te maken en Brian wat te verlichten.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:25:28 #284
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51368331
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:24 schreef Cungy het volgende:
Als ze echt wel neuken voor back-up moet ze Japio pakken.
Die probeert ze om haar vinger te winden zonder seks. En dat kan nog wel eens lukken ook.
pi_51368335
ik post hier nooit, maar wil toch wel ff mijn mening geven.
hoe ontzettend dom huub bezig is, ik snap niet dat hij telkens bovenaan staat in de polls?:S

ik het ziet er voor hem somber uit, nu hij alleen lieke nog heeft. en de rest elkaar wel mogen, denk ik zo.
Vooral nu hij nadia heeft uitgescholden voor marokaanse kk hoer en alles denk ik ook dat hij buiten de gouden kooi ook moet uitkijken.
Zou deze jongen nog wel veilig over straat kunnen? ik zou het niet weten hoor, hij is ontzettend dom bezig dat weet ik wel.
Ik weet ook verder niet precies hoe dat gaat met de stemrondes maar als het uit gaat met lieke heeft hij toch iedereen tegen zich?
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:26:53 #286
137158 Elounda
the world is yours!
pi_51368365
Dat geneuk is volgens mij alleen voor de "dekking".
Erg dubbelzinnig opgemerkt, geef ik toe, maar volgens mij is dat nog de enige manier waarop ze zichzelf eventueel in dat huis kunnen houden.
Natasia en Jaap zijn tot op heden de enige twee die niet neuken.
Moet er niet aandenken als die twee elkaar ook nog eens gaan ontdekken.....
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:27:02 #287
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51368370
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maar van vrouwen verwacht je wat meer zelfrespect voor hun lichaam
Ik maak dus geen onderscheid tussen mannen en vrouwen in dit geval. Ze zijn beide goedkoop als ze direct met iemand het bed in duiken of beide niet. Ik kies voor het laatste, maar Nadia gaat wel heel erg ver in haar acties. Het lijkt er nu wel heel erg op dat ze seks heeft voor backup en dat vind ik dan weer wel vrij goedkoop.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:27:35 #288
58921 Day
You can fly!
pi_51368383
Post!
Ben benieuwd of er ook een brief van de redactie tussen zit!
I am gonna shine
pi_51368407
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk wel dat Nadia min of meer van de redactie heeft meegekregen dat ze erin gezet is om een beetje te stoken tussen de stelletjes. Op de eerste avond wilde ze al bij Brian en Amanda in bed slapen. Net zoals Dennis er volgems mij is ingezet om Huub gek te maken en Brian wat te verlichten.
Jaa ik weet wel zeker dat de redactie dat heeft gezegd.
Een gozer die ik ken zou er eerst ook bijna inkomen ( daarom ben ik het gaan volgen.) En ze zoeken er gewoon op, ze zochtten toen een homo die voor veel oproer zou kunnen zorgen, waarom ze toen voor eric hadden gekozen blijft voor mij ook een raadsel.
pi_51368410
pi_51368420
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:29:06 #292
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51368425
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:25 schreef Mr_Scofield het volgende:

ik het ziet er voor hem somber uit, nu hij alleen lieke nog heeft. en de rest elkaar wel mogen, denk ik zo.
Dat lijkt maar zo. Huub en Lieke zijn volgens mij echt wel gek op elkaar. De anderen zijn alleen speltechnisch samen. Buiten de kooi zien ze elkaar nooit meer denk ik.
pi_51368441
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik maak dus geen onderscheid tussen mannen en vrouwen in dit geval. Ze zijn beide goedkoop als ze direct met iemand het bed in duiken of beide niet. Ik kies voor het laatste, maar Nadia gaat wel heel erg ver in haar acties. Het lijkt er nu wel heel erg op dat ze seks heeft voor backup en dat vind ik dan weer wel vrij goedkoop.
jaa dat denk ik ook. al zou je dat niet verwachten van zown meid;)
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:30:25 #294
137158 Elounda
the world is yours!
pi_51368466
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat lijkt maar zo. Huub en Lieke zijn volgens mij echt wel gek op elkaar. De anderen zijn alleen speltechnisch samen. Buiten de kooi zien ze elkaar nooit meer denk ik.
Bij Huub en Lieke heb ik inderdaad het gevoel dat ze wel oprecht zijn naar elkaar.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_51368497
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

oohh ok , njah ik kijk alleen filmpjes en lees de villa vandaag, dus weet niet alles he;)
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:31:48 #296
165511 Sporti
Fietsmuts
pi_51368503
paar dagen weg cossen bijgelezen en dan tot de ontdekking komen dat je absoluut niets maar dan ook niets gemist hebt MG wat is het een saaie boel geworden
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:32:27 #297
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_51368532
Zullen we gewoon met z'n allen stoppen met kijken? Zal ze leren!!
Nu doe je het weer!
pi_51368546
pi_51368553
post ontdekt
pi_51368584
ik vind er niks meer aan,als het zo door gaat stop ik er echt mee
ben zowiezo toch 4 wkn met vakantie dus mis niks
  FOK!Babe woensdag 11 juli 2007 @ 18:34:18 #301
166319 Ian_Nick