abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51364952
Al weken staat de Gouden kooi in het bashen van Huub en Lieke door de overige bewoners en de Huishouding.
Gisteravond blijkt de boze buurvrouw tegen Nadia te hebben gezegd dat ze het goed vond dat ze Huub de klap had verkocht, maar het niet meer moest doen omdat er dan een exit kon volgen.

De hele middag (trouwens ook al weken) staan in het teken van bedreigingen aan het adres van Huub. Door ALLE bewoners, als hij de kooi uitkomt is hij zijn leven niet zeker volgens hen allen.

Waarom kijken we hier in godsnaam nog naar ??? Is het zelfkastijding? Of genieten we hiervan ? Aan de reaktie te zien van de meeste forummers is het alleen maar irritatie, dus zelfkastijding !!!!!

Zijn we gek of zijn we gek ?

[ Bericht 98% gewijzigd door petraa op 11-07-2007 16:42:54 ]
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_51364975
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef Gert het volgende:

[..]

En meteen weer persoonlijk worden als iemand een andere mening heeft.
Sorry maar dit is nog steeds niet het Huub fanclubforum.
Dit gaat niet om meningen Gertina, maar over de feiten - die moet je wel correct weergeven
pi_51364981
Antwoord op TT: Nee

Soms is het nog wel "interessant", maar "leuk" is het al maanden niet meer...
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 16:35:33 #4
135305 beequeen
Lost.
pi_51364984
Lekker snel Peet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 16:35:52 #5
135305 beequeen
Lost.
pi_51364993
quote:

[..]

Waar zie je dan dat Huub Nada keihard tegen de douchewand gooit, of heb je een ander filmpje gezien dan ik?
― Mark Twain
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:36:10 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51365006
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:31 schreef Sebi het volgende:

Ja, je kan merken dat Nadia flink op haar nummer gezet is door de redactie na dat voorval gisteren. Ze is er helemaal timide van...
Die voelt zich helemaal oppermachtig omdat mevrouw Flens gezegd heeft dat ze haar helemaal kon begrijpen, maar dat ze voortaan toch wel beter haar handjes thuis kan houden.
Hoe creëer je monsterlijke kutwijven?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_51365018
Huub is pissed off dat Nadia wel mag drinken en hij niet.

Lekker fair ook
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:36:44 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51365019
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:27 schreef petraa het volgende:

[..]

Hier kan ik het mee eens zijn, want het is niet goed dat Huub aan die slip begon te trekken.
Kom op zeg... dat was toch uitgelokt door Nadia zelf toen ze meermalen haar tong in Huub's mond duwde en zei die avond met hem te gaan neuken? Nadia speelde daarmee het spel en Huub's reactie was een vervolg van iets wat Nadia was begonnen. Zeer logisch wat mij betreft. Nadia begon een gevaarlijk spel om te proberen een relatie kapot te maken. Als Huub dan opeens op haar bluf inspeelt moet ze niet gaan piepen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:37:23 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51365045
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:36 schreef petraa het volgende:

Lekker fair ook
Weer belachelijk ja... maar wel beter. Wat mij betreft mag Huub nooit meer drinken. lijkt me veel beter voor zijn spel.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:38:25 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51365076
quote:
[b]Op woensdag 11 juli 2007 16:37

Weer belachelijk ja... maar wel beter. Wat mij betreft mag Huub nooit meer drinken. lijkt me veel beter voor zijn spel.
Eens. Maar ook Nadia mag wel een drankrestrictie krijgen, temeer daar ze gisteren zelf verklaarde agressief te worden van drank.
pi_51365085
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:36 schreef petraa het volgende:

Lekker fair ook
Huub zou zich daar snel bij moeten neerleggen en gebruik moeten maken van die situatie. scherp blijven dus, nada heeft net als hij, een kort lontje, zeker mét alcohol.
pi_51365106
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Vervelend voor hem, maar wel beter.
Goedemorgen :W
pi_51365120
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Kom op zeg... dat was toch uitgelokt door Nadia zelf toen ze meermalen haar tong in Huub's mond duwde en zei die avond met hem te gaan neuken? Nadia speelde daarmee het spel en Huub's reactie was een vervolg van iets wat Nadia was begonnen. Zeer logisch wat mij betreft. Nadia begon een gevaarlijk spel om te proberen een relatie kapot te maken. Als Huub dan opeens op haar bluf inspeelt moet ze niet gaan piepen.
We waren het er allemaal over eens dat het plukken aan kleding toen met Lieke ook niet kon. Huub had het met zijn mond moeten doen. Ik ben het met je eens dat ze het zelf aan het uitlokken was, maar ik kan niet over mijn hart verkrijgen dat ik het daarom niet erg vind dat Huub dat deed. Want dan zeg ik eigenlijk dat elke kerel dus aan een vrouw mag zitten als ze het zelf uitlokt en dat vind ik te ver gaan zelfs voor in de gouden kooi.
pi_51365133
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eens. Maar ook Nadia mag wel een drankrestrictie krijgen, temeer daar ze gisteren zelf verklaarde agressief te worden van drank.
Wat dacht je van Delley? Met drank op nog walgelijker en gemener dan zonder.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:39:51 #15
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51365140
Goede vraag in de TT.

Mijn uitgangspunt is, dat streams van DGK volgen amusement moet zijn. Een aantal zaken valt daar voor mij niet onder. Zoals bijvoorbeeld fysiek geweld, onpasselijk gedrag (bv kleren van een vrouw uittrekken of scheuren).
Maar zeker ook gaan zitten zeuren, dat het saai is (zoals Huub steeds vaker doet). Daar beleef ik geen seconde plezier aan, hij moet juist zorgen dat het niet saai is. Als bewoners al vinden dat het saai is, wat moeten wij dan wel niet denken !
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:39:53 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51365141
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:40:01 #17
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51365147
quote:

[..]

Met alle respect maar had jij dat dan niet geschreven...? Wie moet ik er dan op aanspreken als ie niet de waarheid zegt... de buurman...? Kom op zeg.
Ik ben tegen fysiek geweld en dat duw en trek werk mogen ze wat mij betreft ook beboeten. Ik zou daar eerder een boete voor geven en fysiek geweld gewoon exit. Huub, Nadia of wie dan ook dat maakt me geen moer uit. Fysiek geweld gewoon oprotten.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:40:40 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51365166
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:39 schreef FdW het volgende:

Wat dacht je van Delley? Met drank op nog walgelijker en gemener dan zonder.
Van dat ordinaire snolletje wil ik niets denken. Die mag zich wat mij betreft dood drinken. Liever vandaag dan morgen en nog liever gisteren.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:40:48 #19
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51365171
Op woensdag 11 juli 2007 16:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Klopt idd.
Al de incidenten zjn er geweest als huub alcohol opheeft
pi_51365178
Gert, iedereen weet dat dit geen Huub forum is, maar jij verdraait gewoon de feiten man. Als je gewoon nog is gaat kijken zie je dat ze die geile douchewand niet aanraakt.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:41:13 #22
58921 Day
You can fly!
pi_51365180
Even je TT aangepast, Petraa.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 16:41:40 #23
135305 beequeen
Lost.
pi_51365200
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nada is inmiddels ook gepromoveerd......''Kindje van God'' de 4e.
― Mark Twain
pi_51365207
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:40 schreef akveor het volgende:

[..]

Met alle respect maar had jij dat dan niet geschreven...? Wie moet ik er dan op aanspreken als ie niet de waarheid zegt... de buurman...? Kom op zeg.
Ik ben tegen fysiek geweld en dat duw en trek werk mogen ze wat mij betreft ook beboeten. Ik zou daar eerder een boete voor geven en fysiek geweld gewoon exit. Huub, Nadia of wie dan ook dat maakt me geen moer uit. Fysiek geweld gewoon oprotten.
Go hard or go home
pi_51365235
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goede vraag in de TT.

Mijn uitgangspunt is, dat streams van DGK volgen amusement moet zijn. Een aantal zaken valt daar voor mij niet onder. Zoals bijvoorbeeld fysiek geweld, onpasselijk gedrag (bv kleren van een vrouw uittrekken of scheuren).
Maar zeker ook gaan zitten zeuren, dat het saai is (zoals Huub steeds vaker doet). Daar beleef ik geen seconde plezier aan, hij moet juist zorgen dat het niet saai is. Als bewoners al vinden dat het saai is, wat moeten wij dan wel niet denken !
Het verblijf op de apenrots is de geinterneerden EN ONS heel anders voorgesteld dan de realiteit van nu.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:42:54 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51365237
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:39 schreef petraa het volgende:
Want dan zeg ik eigenlijk dat elke kerel dus aan een vrouw mag zitten als ze het zelf uitlokt en dat vind ik te ver gaan zelfs voor in de gouden kooi.
Ik snap waar je vandaan komt. Maar anderzijds is het ook niet goed te praten wat Nadia flikte. Dit gaat natuurlijk veel verder dan een meisje dat een kort rokje draagt en 'het' daarmee zelf uitlokt.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:43:07 #27
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51365244
quote:

[..]

We waren het er allemaal over eens dat het plukken aan kleding toen met Lieke ook niet kon. Huub had het met zijn mond moeten doen. Ik ben het met je eens dat ze het zelf aan het uitlokken was, maar ik kan niet over mijn hart verkrijgen dat ik het daarom niet erg vind dat Huub dat deed. Want dan zeg ik eigenlijk dat elke kerel dus aan een vrouw mag zitten als ze het zelf uitlokt en dat vind ik te ver gaan zelfs voor in de gouden kooi.
Ik vind dit toch heel wat anders. Nadia was bezig met een missie in het spel (dus niet te verwarren met als zoiets buiten de kooi gebeurt) en had aangekondigd dat ze die avond met Hub zou gaan neuken. Enorme bluf natuurlijk en huub speelde dat uit. Hij liep dus naar hij toe en zei steeds: "Okee dan, kom maar. Kom dan, dan gaan we het nu doen". Daarbij trok hij iedere keer even aan haar slipje ja. ik begrijp niet dat sommigen daar zo over vallen en bv niets zeggen over Nadia die meerdere malen ongevraagd haar tong in Huubs mond duwde.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:43:28 #28
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51365258
Jaap heeft het prima naar z'n zin bij Tilly.

Op woensdag 11 juli 2007 16:41 schreef Day het volgende:
Even je TT aangepast, Petraa.
Thx wilde het al gaan vragen!!! OP is klaar!
pi_51365289
Jaap is geil

pi_51365299
quote:

[..]

Daar zullen de meesten het mee eens zijn, maar helaas heeft de redactie een tijd geleden besloten toch fysiek geweld door te laten gaan, na het voorval Huub en Natanael, hebben ze hier gezegd dat vloeistof gooie ook niet meer zou worden toegestaan, en Amanda gooide hete thee/koffie over Huub heen en er werd niets mee gedaan, alleen een waarschuwing.
Daar zijn ze dus de fout ingegaan.
Daarna werd het steeds erger met fysiek geweld en er werd niets tegen gedaan, totdat het uit de hand liep met Brian en Huub, sinsdien krijgen ze boetes.
Goedemorgen :W
pi_51365305
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:41 schreef Donnie29 het volgende:
Gert, iedereen weet dat dit geen Huub forum is, maar jij verdraait gewoon de feiten man. Als je gewoon nog is gaat kijken zie je dat ze die geile douchewand niet aanraakt.
En dat vind ik een gevaarlijk iets. Iemand die de boel verdraait moet oordelen over datgene wat anderen schrijven!
pi_51365317
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik vind dit toch heel wat anders. Nadia was bezig met een missie in het spel (dus niet te verwarren met als zoiets buiten de kooi gebeurt) en had aangekondigd dat ze die avond met Hub zou gaan neuken. Enorme bluf natuurlijk en huub speelde dat uit. Hij liep dus naar hij toe en zei steeds: "Okee dan, kom maar. Kom dan, dan gaan we het nu doen". Daarbij trok hij iedere keer even aan haar slipje ja. ik begrijp niet dat sommigen daar zo over vallen en bv niets zeggen over Nadia die meerdere malen ongevraagd haar tong in Huubs mond duwde.
Oke we verschillen hierover van mening, moet kunnen toch!!! I

k ben het gedeeltelijk wel met je eens, maar voor me gevoel kan ik het er niet mee eens zijn, want er zijn zat gekken in de buitenwereld die dit soort dingen ook doen zonder in spel te zitten.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:45:52 #34
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51365327
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik snap waar je vandaan komt. Maar anderzijds is het ook niet goed te praten wat Nadia flikte. Dit gaat natuurlijk veel verder dan een meisje dat een kort rokje draagt en 'het' daarmee zelf uitlokt.
Precies. Nadia was een 'spel' gestart en Huub lokte haar uit om het ook af te maken. Dus niet alleen maar stoer dingen roepen in de villa, maar het dan ook uitvoeren. Maar toen bleek Nadia helemaal niet zo stoer te zijn.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:46:16 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51365339
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:45 schreef petraa het volgende:

k ben het gedeeltelijk wel met je eens, maar voor me gevoel kan ik het er niet mee eens zijn, want er zijn zat gekken in de buitenwereld die dit soort dingen ook doen zonder in spel te zitten.
Ja en? Is dat dan op het conto van Huub en het spel in de kooi te schrijven? Gekken zijn van alle tijden.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:46:46 #36
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51365351
Damn, moet ik alle streams weer op MUTE zitten.
pi_51365384
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja en? Is dat dan op het conto van Huub en het spel in de kooi te schrijven? Gekken zijn van alle tijden.
Nope, maar gevoel he!!!
pi_51365401
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Damn, moet ik alle streams weer op MUTE zitten.
Hier nog een
pi_51365407
quote:

[..]

Nogmaals, Huub had daar een prima passende reden toe, in de eerdere situatie rondom Lieke was er echt geen enkele reden toe. Nada heeft erom geschreeuwd dat ze Huub vanavond wel even zou neuken en bovendien haar tong in z'n strot geduwd (aanranding als je het mij vraagt).
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:48:39 #40
58921 Day
You can fly!
pi_51365419
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:41 schreef Donnie29 het volgende:
Als je goed kijkt (in de spiegel) zie je dat hij haar ergens aan trekt (lijkt op haar broekje) en haar daarna duwt. Door de duw vliegt ze tegen de kastdeur aan. Dus nee, het is niet de douchewand, maar ontkennen dat hij haar zo hard duwt dat ze daardoor ergens tegen aanknalt, kan niet ontkend worden. (rond 7:20 ongeveer).
I am gonna shine
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:49:34 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51365450
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:47 schreef petraa het volgende:

Nope, maar gevoel he!!!
Je gevoel laat je voortaan maar mooi op je nachtkastje liggen!
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 16:49:43 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51365459
quote:

[..]

Je mag uiteráárd wel zeggen dat wat ik schrijf niet klopt. Maar het gaat om het toontje ( "die mod" die van alles "verzint"). Dat kan ook op een andere manier. Het valt op dat andere meningen overdag in de COS eigenlijk niet getolereerd worden. En dat vind ik jammer.

Maar laat ik zelf het goede voorbeeld geven: ik heb het filmpje net nog eens Nadia kwam niet hard tegen die wand aan. Dus dat kleine stukje klopte niet wat ik schreef. Al doet dat er verder weinig toe, want ze kreeg wel degelijk een harde duw waardoor ze ruim een meter verder belandde.
En nee, ik zeg niet dat Nadia dús het recht had te slaan. Ik zeg alleen dat Huub zéker niet vrijuit gaat. En al helemáál niet met wat er daarna nog allemaal gebeurde. Fair zou het dus zijn als ze beiden een flinke sanctie krijgen. En gezien de jurisprudentie van de afgelopen tijd zou dat neerkomen op een boete.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_51365483
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je gevoel laat je voortaan maar mooi op je nachtkastje liggen!
Ja mams
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:50:34 #44
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_51365493
Quote van de maand van amanda:
ik voel me ook goed als vrijgezel!!!
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 16:51:46 #45
135305 beequeen
Lost.
pi_51365532
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:47 schreef petraa het volgende:

[..]

Nope, maar gevoel he!!!
Peet, Nada is dit spelletje begonnen en heeft Huub onderschat. Die gaat tot het gaatje voor DGK en dat had ze moeten weten. Huub's reactie werd versterkt door alcohol, maar toch. Nada is een goedkope snol die denkt dat ze met haar mooie koppie overal mee wegkomt.
― Mark Twain
pi_51365542
Heeft Huub (hebben anderen) een boete gekregen nav gisterenavond? Ik heb er niets over kunnen vinden.

En nee, ik vind DGK niet 'leuk' meer en denk niet dat ik mijn streamcontract verleng....Het staat me hoe langer hoe meer tegen.
pi_51365582
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:

[..]

Peet, Nada is dit spelletje begonnen en heeft Huub onderschat. Die gaat tot het gaatje voor DGK en dat had ze moeten weten. Huub's reactie werd versterkt door alcohol, maar toch. Nada is een goedkope snol die denkt dat ze met haar mooie koppie overal mee wegkomt.
Ja ik weet het en ik zeg ook dat jullie in principe wel gelijk hebben, maar mijn gevoel vind het toch niet kloppen. Mijn gevoel wil zich niet aanpassen aan DGK normen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:53:27 #48
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51365592
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het is discriminatie tussen de sexes.... Nadia mag d'r vrouwelijke charmes wel in de strijd gooien als Huub een tegen actie doet met 4 blerende mensen om zich heen dan is dat plotseling aanranding. D'r slip was kapot. Toch vind ik dat Huub van haar slip af had moeten blijven. Dat had hem als man gesiert en Nadia als een sletje geprofileerd.
Maar ik denk dat Huub gewoon zwaar gefrusteerd is omdat er met de meeste dombo's geen normale inhoudelijke discussie te voeren is. Hij moet gewoon leren weglopen. En laten we wel wezen Huub is niet voor niets bijna altijd bij die streamlocks betrokken.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:53:38 #49
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_51365594
quote:

[..]

Dat kon in het begin nog wel zo zijn maar ze krijgen helemaal niemand meer voor het programma. Als Dennis en Nadia zijn wat ze nu kunnen klrijgen dan zijn ze inmiddels totaal afgezakt naar het niveau het moet er goed uitzien en wat het verder brengt maakt niet veel uit.

Huub is er ooit uitgekikt om geweld maar van die periode is geen moment uitgezonden. Huub bezit overduidelijk de X-factor die DGK nodig heeft.

En wat ik nu ga schrijven zal bij vele niet bevallen maar... Het wordt tijd dat Hummie wordt gehaald naar de redaktie. Hummie weet hoe je groepen zonder dat het gevaarlijk wordt kan bewerken. Deze groep heeft nu duidelijk een beetje leiding en structuur nodig. Deze redactie kan dat niet meer geven en is duidelijk gevaarlijk bezig. Effe een maandje of twee Hummie aan de touwtjes laten trekken om de kar weer een beetje op de rails te hebben.
pi_51365597
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:52 schreef kissa het volgende:
Heeft Huub (hebben anderen) een boete gekregen nav gisterenavond? Ik heb er niets over kunnen vinden.

En nee, ik vind DGK niet 'leuk' meer en denk niet dat ik mijn streamcontract verleng....Het staat me hoe langer hoe meer tegen.
Nog niets bekend.
pi_51365632
quote:

[..]

We waren het er allemaal over eens dat het plukken aan kleding toen met Lieke ook niet kon. Huub had het met zijn mond moeten doen.
Het met geweld ontdoen van iemands kleding bedoel je? Hoe noem je dat dan? Dat is meerdere malen schaamtelozer dan iemands slip naar beneden trekken van iemand die je constant uit aan het dagen is.
Er stonden toen meerdere personen aan de jurk van Lieke te trekken die nu hun mond vol hebben van aanranding...
pi_51365643
quote:

[..]

Maak er onbetrouwbaar koppie van....
pi_51365644
quote:

[..]

Nada's koppie is het enige mooie, haar karakter is
pi_51365652
Nadia is aan het stoken in een niet al te best huwelijk op dit moment.
Go hard or go home
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 16:55:19 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51365661
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:45 schreef FdW het volgende:

[..]

En dat vind ik een gevaarlijk iets. Iemand die de boel verdraait moet oordelen over datgene wat anderen schrijven!
Ik oordeel nu ook weer, en jouw persoonlijke aanvallen op mij ben ik ook zat.
Je kunt klagen in de FB. Verdere posts van jou in mijn richting worden eerst genote, en dan verwijderd.

Sowieso is het hier nu afgelopen met persoonlijke aanvallen.
Er is hier voor iedereen ruimte, ook voor users met een andere mening.

Het moet niet gekker worden hier zeg: je kunt hier overdag gewoon niets meer posten wat niet positief is voor Huub of Lieke of je wordt van alle kanten persoonlijk aangevallen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:55:19 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51365662
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:48 schreef Day het volgende:

[..]

Als je goed kijkt (in de spiegel) zie je dat hij haar ergens aan trekt (lijkt op haar broekje) en haar daarna duwt. Door de duw vliegt ze tegen de kastdeur aan. Dus nee, het is niet de douchewand, maar ontkennen dat hij haar zo hard duwt dat ze daardoor ergens tegen aanknalt, kan niet ontkend worden. (rond 7:20 ongeveer).
Ze komt half tegen de douchedeur aan ja, maar alleen omdat die al 1 meter achter haar is. logisch dat ze er dan iets tegenaan komt. Maar van keihard tegen een douchekabine kwakken is echt geen sprake. Ze werd gewoon stevig weggeduwd ja, net zoals zo vaak gebeurt. Er heeft trouwens naderhand ook niemand in het huis een opmerking gemaakt dat Nadia keihard tegen een douchekabine is gekwakt. Zelfs niet door Amanda en Dennis.
pi_51365664
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:53 schreef akveor het volgende:

[..]

Het is discriminatie tussen de sexes.... Nadia mag d'r vrouwelijke charmes wel in de strijd gooien als Huub een tegen actie doet met 4 blerende mensen om zich heen dan is dat plotseling aanranding. D'r slip was kapot. Toch vind ik dat Huub van haar slip af had moeten blijven. Dat had hem als man gesiert en Nadia als een sletje geprofileerd.
Maar ik denk dat Huub gewoon zwaar gefrusteerd is omdat er met de meeste dombo's geen normale inhoudelijke discussie te voeren is. Hij moet gewoon leren weglopen. En laten we wel wezen Huub is niet voor niets bijna altijd bij die streamlocks betrokken.
pi_51365668
Dus Nadia heeft Denniks gepijpt
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:55:34 #59
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_51365671
er is alleen gepijpt en gelikt niet geneukt aldus nadia
pi_51365681
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Het met geweld ontdoen van iemands kleding bedoel je? Hoe noem je dat dan? Dat is meerdere malen schaamtelozer dan iemands slip naar beneden trekken van iemand die je constant uit aan het dagen is.
Er stonden toen meerdere personen aan de jurk van Lieke te trekken die nu hun mond vol hebben van aanranding...
en Lieke is geslagen en daar hoor je helemaal niemand over!!
Go hard or go home
pi_51365700
Moeten de bewoners eigenlijk gezamenlijk eten?Is dat verplicht?
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_51365715
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze komt half tegen de douchedeur aan ja, maar alleen omdat die al 1 meter achter haar is. logisch dat ze er dan iets tegenaan komt. Maar van keihard tegen een douchekabine kwakken is echt geen sprake. Ze werd gewoon stevig weggeduwd ja, net zoals zo vaak gebeurt. Er heeft trouwens naderhand ook niemand in het huis een opmerking gemaakt dat Nadia keihard tegen een douchekabine is gekwakt. Zelfs niet door Amanda en Dennis.
Dsat was wel de aanleiding van dat klapje
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 16:56:44 #63
135305 beequeen
Lost.
pi_51365720
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef noekje het volgende:
Number one quality van Nada.
― Mark Twain
pi_51365733
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik toch ook pffffff
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:58:00 #65
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_51365768
brian vind het weer niet leuk dat amanda met nadia zit te beppen en daarom komt hij ff storen in de private
pi_51365795
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Je kunt klagen in de FB. Verdere posts van jou in mijn richting worden eerst genote, en dan verwijderd.

Het moet niet gekker worden hier zeg: je kunt hier overdag gewoon niets meer posten wat niet positief is voor Huub of Lieke of je wordt van alle kanten persoonlijk aangevallen.
mooie afsluiter Gert
pi_51365804
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:56 schreef CoT het volgende:

[..]

Dsat was wel de aanleiding van dat klapje
Klapje????
Duwen en trekken mag trouwens...slaan niet
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_51365810
quote:

[..]

Net was het nog dat mensen die iets negatiefs posten worden genegeerd en nu worden ze van alle kanten aangevallen.
Go hard or go home
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:59:16 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51365824
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef noekje het volgende:
Hoe stookt ze?
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:59:21 #70
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51365828
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef Gert het volgende:
En nee, ik zeg niet dat Nadia dús het recht had te slaan. Ik zeg alleen dat Huub zéker niet vrijuit gaat. En al helemáál niet met wat er daarna nog allemaal gebeurde. Fair zou het dus zijn als ze beiden een flinke sanctie krijgen. En gezien de jurisprudentie van de afgelopen tijd zou dat neerkomen op een boete.
Als je dan toch in een eerlijke mood zit.... waarom zou Huub een boete moeten krijgen? Hij heeft dingen gedaan waar anderen al eerder helemaal niets voor gekregen hebben... geen boete, niets. Dan kunnen ze er niet nu opeens wél een boete voor gaan geven. Nadia heeft hem wel een vrij harde knal verkocht waar overduidelijk minimaal een boete tegenover moet staan (eigenlijk een directe exit). Daar moet je het toch wel een beetje mee eens zijn toch?
pi_51365840
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef AnTjUh het volgende:
er is alleen gepijpt en gelikt niet geneukt aldus nadia
alleen maar gepijpt en gelikt?
is dat alles......

ben ik nou zo'n fossiel dat ik dat niet normaal vind om te doen als je elkaar amper kent en verder geen woord met elkaar wisselt.
of is het de instelling van de dennisjes, amandaatjes en nadiaatjes om dat als ''peanuts'' te zien.
ik kan me nog inbeelden dat je gaat zoenen voor de fun, maar de rest? non, merci bien
pi_51365864
quote:

[..]

snap ik ook niet, alsof huub heilig is
Bij elke streamlock is Huub betrokken, heetgeblakerd mannetje
Dat wordt nog eens zn ondergang
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 17:00:18 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51365865
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:58 schreef noekje het volgende:

[..]

Net was het nog dat mensen die iets negatiefs posten worden genegeerd en nu worden ze van alle kanten aangevallen.
Zero points.
Er staat genegeerd of afgezeken.

En nu weer on topic graag.
pi_51365896
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:00 schreef CoT het volgende:

[..]

heetgeblakerd mannetje
het is -- heetgebakerd --
pi_51365905
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:59 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

is dat alles......

ben ik nou zo'n fossiel dat ik dat niet normaal vind om te doen als je elkaar amper kent en verder geen woord met elkaar wisselt.
of is het de instelling van de dennisjes, amandaatjes en nadiaatjes om dat als ''peanuts'' te zien.
ik kan me nog inbeelden dat je gaat zoenen voor de fun, maar de rest? non, merci bien
nou, er is vooral heel veel getrokken (vanaf nada's dag 2) ennn ,ee, ik vind dat ook niet normaal
pi_51365913
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:59 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

is dat alles......

DIe opmerking bleef ook in mijn hoofd nazingen, maar omdat verder niemand erop reageerde dacht ik dat het misschien aan mij lag
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:02:24 #77
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51365924
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Je mag uiteráárd wel zeggen dat wat ik schrijf niet klopt. Maar het gaat om het toontje ( "die mod" die van alles "verzint"). Dat kan ook op een andere manier. Het valt op dat andere meningen overdag in de COS eigenlijk niet getolereerd worden. En dat vind ik jammer.

Maar laat ik zelf het goede voorbeeld geven: ik heb het filmpje net nog eens Nadia kwam niet hard tegen die wand aan. Dus dat kleine stukje klopte niet wat ik schreef. Al doet dat er verder weinig toe, want ze kreeg wel degelijk een harde duw waardoor ze ruim een meter verder belandde.
Dan bied ik daarvoor mijn excuses aan... Sorry, zo was het niet bedoeld.
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 17:02:58 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51365943
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als je dan toch in een eerlijke mood zit.... waarom zou Huub een boete moeten krijgen? Hij heeft dingen gedaan waar anderen al eerder helemaal niets voor gekregen hebben... geen boete, niets. Dan kunnen ze er niet nu opeens wél een boete voor gaan geven. Nadia heeft hem wel een vrij harde knal verkocht waar overduidelijk minimaal een boete tegenover moet staan (eigenlijk een directe exit). Daar moet je het toch wel een beetje mee eens zijn toch?
Ik vond die duw veel te hard, ik vond het twee keer het slipje van Nadia naar beneden trekken ver over de grens, en ik hoorde Lieke zeggen dat ze Huub "van een bewaker af moest trekken". Dat vind ik wel een boete ja!
En gezien de afhandeling van eerdere zaken, wordt het geen exit voor Nadia maar een ton prijsmindering.
  FOK!Babe woensdag 11 juli 2007 @ 17:04:10 #80
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51365982
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vond die duw veel te hard, ik vond het twee keer het slipje van Nadia naar beneden trekken ver over de grens, en ik hoorde Lieke zeggen dat ze Huub "van een bewaker af moest trekken". Dat vind ik wel een boete ja!
En gezien de afhandeling van eerdere zaken, wordt het geen exit voor Nadia maar een ton prijsmindering.
Het is toch al weken zo dat er geen juiste straffen worden gegeven?
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 17:04:50 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51365992
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef akveor het volgende:

[..]

Dan bied ik daarvoor mijn excuses aan... Sorry, zo was het niet bedoeld.
Da's tof van je.
pi_51366011
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:57 schreef petraa het volgende:

[..]

Dat bedoel ik toch ook pffffff
Zeg dat dan het is geen persoonlijke aanval hoor, ik zit mij mateloos te irriteren aan bepaalde meningen hier en dan trek ik nog niet eens partij voor de een of de ander..
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:05:28 #83
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_51366018
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef CoT het volgende:
Wat doet Brain daar? Mag Amanda niet alleen met Nadia praten?
hij is idd niet zo fan van girltalk
...en owja er is ook wijn aanwezig
pi_51366028
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:01 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

het is -- heetgebakerd --
heetgeblakerd is Brianiaans
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:05:58 #85
58921 Day
You can fly!
pi_51366033
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Weet je Scan, wij weten geen van allen wat er precies gebeurd is. Je ziet iets half, Nadia beweert dat hij keihard op haar voet is gaan staan (bloed haar voet daarom zo?). Waarom vond Huub het überhaupt nodig om te duwen? Op dat moment was er alleen nog sprake van verbaal geweld. Niet eens zozeer tegen Huub, maar tegen Lieke. Misschien sloeg Nadia niet eens om die duw, maar omdat hij op haar voet ging staan? (een tactiek die hij vaker gebruikt, omdat hij weet dat dat niet gezien wordt).

En wat dat broekje naar beneden trekken betreft. Dat vond ik echt te ver gaan. Het feit dat Nadia zegt dat ze Huub gaat neuken, geeft hem nog niet het recht om en plein public haar broekje meerdere malen naar beneden te trekken. Ook al is het een spel. Je bent iemand gewoon keihard aan het vernederen om dat moment.

Ik vind wel dat de redactie ook bij deze situatie te laat heeft ingegrepen. Er had al ingegrepen moeten worden nadat Nadia sloeg. En wat mij betreft krigjen ze beide een boete. Maar de actie van Huub goedkeuren, kan ik niet. Ook al zou dat een reactie op het spel geweest zijn. (wat het volgens mij niet eens was, Huub handelde uit woede, versterkt door alcohol).
I am gonna shine
pi_51366036
Die klap gaf ze als reactie op de duw van huub, volgens mij was het een soort reflex
Nadia was behoorlijk dronken gister
pi_51366048
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:05 schreef AnTjUh het volgende:

[..]

hij is idd niet zo fan van girltalk
Brian: "maar waar hadden jullie het eigenlijk over, toen ik net binnenkwam..."
pi_51366056
quote:

[..]

Ik vind je verhaal weer eens eenzijdige onzin
pi_51366057
quote:

[..]

Er is wel harder geduwd, het slipje ben ik het me eens, we gaan nu opeens af van wat bewoners zeggen ????
Volgens Natasia had Nadia haast een slagaderlijke bloeding door de SCHOP van Huub.

Nadia loopt de hele dag al vol trots te vertellen dat ze Huub 2x gebeten heeft en 1x geslagen. Dat bijten heeft ook niemand gezien toch ?? We kunnen in principe alleen op beelden afgaan, die wij gezien hebben en niet op wat de bewoners zeggen, want echt objectief zijn die ook niet. En dat Lieke zegt dat ze Huub van een bewaker af moest trekken kan op verschillende manier gezien worden. Maar dat er een boete moet volgen of een exit ook al denk ik dat inderdaad ook niet gezien de vorige zaken is wel zeker.
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:07:18 #90
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_51366069
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Zero points.
Er staat genegeerd of afgezeken.

En nu weer on topic graag.
On topic
Zou je alsjeblieft het woordje sowieso uit je vocabulaire willen schrappen?
Sinds Dennix in de kooi zit, kan ik dat woordje niet meer horen zonder braakneigingen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 17:07:31 #91
135305 beequeen
Lost.
pi_51366078
quote:

[..]

FOK ook overgenomen door RTL.
Hou toch op, over het algemeen is er overdag geen mod te bekennen in de COS en lossen wij het als users zelf op door bepaalde users te negeren, dat is namelijk de enige manier. Persoonlijke aanvallen worden hier bijna nooit bestraft, zelfs doodsbedreigingen niet. Iedere user zegt weleens iets , maar over het algemeen lopen de dagCossen prima omdat er over het algemeen beschaafde users aanwezig zijn, dus niet roomser dan de Paus worden.
― Mark Twain
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:07:53 #92
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_51366087
dat overdreven gelach van del gaat door merg en been
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:07:56 #93
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51366090
quote:

[..]

Dat met die beveiliger hebben we niet gezien. Dat was misschien alleen elkaar vasthouden of wat dan ook. Kunnen we dus niet echt over oordelen. Voor de rest, nogmaals, heeft Huub niets gedaan waar anderen niet eerder gewoon mee zijn weggekomen zonder boete. Het mag niet netjes zijn (daarover verschil ik enorm van mening trouwens) maar het valt duidelijk niet buiten de grenzen. Die duw al helemaal niet.
pi_51366100
alle miljonairs naar kantoor
pi_51366127
Iedereen zeikt maar over dat slipje. Zooooo erug.

Nadia zou Naakt aan of op een schandpaal moeten worden genageld en bruut .... aangepakkt worden met haar manipulatieve stokerige en neppe gedrag.

Slecht voorbeeld voor vrouwen. Zoeentje heeft die appel gegeten
Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_51366133
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat met die beveiliger hebben we niet gezien. Dat was misschien alleen elkaar vasthouden of wat dan ook. Kunnen we dus niet echt over oordelen. Voor de rest, nogmaals, heeft Huub niets gedaan waar anderen niet eerder gewoon mee zijn weggekomen zonder boete. Het mag niet netjes zijn (daarover verschil ik enorm van mening trouwens) maar het valt duidelijk niet buiten de grenzen. Die duw al helemaal niet.
Huub kennende zal dat niet alleen vasthouden zijn geweest
Hij was WEER behoorlijk aggressief gister, dat wordt echt zn ondergang, of exit
pi_51366139
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:06 schreef CoT het volgende:
Die klap gaf ze als reactie op de duw van huub, volgens mij was het een soort reflex
Nadia was behoorlijk dronken gister
Dat wordt inderdaad ook duidelijk uit het filmpje. Ze had hem goed zitten.
En ze zit nu ook weer behoorlijk te hijsen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:10:06 #98
38396 mazaru
pi_51366151
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:08 schreef petraa het volgende:
alle miljonairs naar kantoor
Mooi zo, klein bommetje er op, en alle irritaties zijn opgelost
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:10:59 #99
38396 mazaru
pi_51366168
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:09 schreef heracles het volgende:

Slecht voorbeeld voor vrouwen. Zoeentje heeft die appel gegeten
Ze doet mij helemaal niet aan sneeuwwitje denken
  FOK!Babe woensdag 11 juli 2007 @ 17:11:10 #100
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51366178
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

FOK ook overgenomen door RTL.
Hou toch op, over het algemeen is er overdag geen mod te bekennen in de COS en lossen wij het als users zelf op door bepaalde users te negeren, dat is namelijk de enige manier. Persoonlijke aanvallen worden hier bijna nooit bestraft, zelfs doodsbedreigingen niet. Iedere user zegt weleens iets , maar over het algemeen lopen de dagCossen prima omdat er over het algemeen beschaafde users aanwezig zijn, dus niet roomser dan de Paus worden.
COS overgenomen door Beequeen.
Als het ware.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')