Dit gaat niet om meningen Gertina, maar over de feiten - die moet je wel correct weergevenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En meteen weer persoonlijk worden als iemand een andere mening heeft.
Sorry maar dit is nog steeds niet het Huub fanclubforum.
Waar zie je dan dat Huub Nada keihard tegen de douchewand gooit, of heb je een ander filmpje gezien dan ik?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Die voelt zich helemaal oppermachtig omdat mevrouw Flens gezegd heeft dat ze haar helemaal kon begrijpen, maar dat ze voortaan toch wel beter haar handjes thuis kan houden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:31 schreef Sebi het volgende:
Ja, je kan merken dat Nadia flink op haar nummer gezet is door de redactie na dat voorval gisteren. Ze is er helemaal timide van...![]()
Kom op zeg... dat was toch uitgelokt door Nadia zelf toen ze meermalen haar tong in Huub's mond duwde en zei die avond met hem te gaan neuken? Nadia speelde daarmee het spel en Huub's reactie was een vervolg van iets wat Nadia was begonnen. Zeer logisch wat mij betreft. Nadia begon een gevaarlijk spel om te proberen een relatie kapot te maken. Als Huub dan opeens op haar bluf inspeelt moet ze niet gaan piepen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier kan ik het mee eens zijn, want het is niet goed dat Huub aan die slip begon te trekken.
Weer belachelijk ja... maar wel beter. Wat mij betreft mag Huub nooit meer drinken. lijkt me veel beter voor zijn spel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:36 schreef petraa het volgende:
Huub is pissed off dat Nadia wel mag drinken en hij niet.
Lekker fair ook
Eens. Maar ook Nadia mag wel een drankrestrictie krijgen, temeer daar ze gisteren zelf verklaarde agressief te worden van drank.quote:[b]Op woensdag 11 juli 2007 16:37
Weer belachelijk ja... maar wel beter. Wat mij betreft mag Huub nooit meer drinken. lijkt me veel beter voor zijn spel.
Huub zou zich daar snel bij moeten neerleggen en gebruik moeten maken van die situatie. scherp blijven dus, nada heeft net als hij, een kort lontje, zeker mét alcohol.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:36 schreef petraa het volgende:
Huub is pissed off dat Nadia wel mag drinken en hij niet.
Lekker fair ook
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weer belachelijk ja... maar wel beter. Wat mij betreft mag Huub nooit meer drinken. lijkt me veel beter voor zijn spel.
We waren het er allemaal over eens dat het plukken aan kleding toen met Lieke ook niet kon. Huub had het met zijn mond moeten doen. Ik ben het met je eens dat ze het zelf aan het uitlokken was, maar ik kan niet over mijn hart verkrijgen dat ik het daarom niet erg vind dat Huub dat deed. Want dan zeg ik eigenlijk dat elke kerel dus aan een vrouw mag zitten als ze het zelf uitlokt en dat vind ik te ver gaan zelfs voor in de gouden kooi.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kom op zeg... dat was toch uitgelokt door Nadia zelf toen ze meermalen haar tong in Huub's mond duwde en zei die avond met hem te gaan neuken? Nadia speelde daarmee het spel en Huub's reactie was een vervolg van iets wat Nadia was begonnen. Zeer logisch wat mij betreft. Nadia begon een gevaarlijk spel om te proberen een relatie kapot te maken. Als Huub dan opeens op haar bluf inspeelt moet ze niet gaan piepen.
Wat dacht je van Delley? Met drank op nog walgelijker en gemener dan zonder.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Maar ook Nadia mag wel een drankrestrictie krijgen, temeer daar ze gisteren zelf verklaarde agressief te worden van drank.
Met alle respect maar had jij dat dan niet geschreven...? Wie moet ik er dan op aanspreken als ie niet de waarheid zegt... de buurman...? Kom op zeg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Van dat ordinaire snolletje wil ik niets denken. Die mag zich wat mij betreft dood drinken. Liever vandaag dan morgen en nog liever gisteren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:39 schreef FdW het volgende:
Wat dacht je van Delley? Met drank op nog walgelijker en gemener dan zonder.![]()
Klopt idd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nada is inmiddels ook gepromoveerd......''Kindje van God'' de 4e.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Maar ook Nadia mag wel een drankrestrictie krijgen, temeer daar ze gisteren zelf verklaarde agressief te worden van drank.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Met alle respect maar had jij dat dan niet geschreven...? Wie moet ik er dan op aanspreken als ie niet de waarheid zegt... de buurman...? Kom op zeg.
Ik ben tegen fysiek geweld en dat duw en trek werk mogen ze wat mij betreft ook beboeten. Ik zou daar eerder een boete voor geven en fysiek geweld gewoon exit. Huub, Nadia of wie dan ook dat maakt me geen moer uit. Fysiek geweld gewoon oprotten.
Het verblijf op de apenrots is de geinterneerden EN ONS heel anders voorgesteld dan de realiteit van nu.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goede vraag in de TT.
Mijn uitgangspunt is, dat streams van DGK volgen amusement moet zijn. Een aantal zaken valt daar voor mij niet onder. Zoals bijvoorbeeld fysiek geweld, onpasselijk gedrag (bv kleren van een vrouw uittrekken of scheuren).
Maar zeker ook gaan zitten zeuren, dat het saai is (zoals Huub steeds vaker doet). Daar beleef ik geen seconde plezier aan, hij moet juist zorgen dat het niet saai is. Als bewoners al vinden dat het saai is, wat moeten wij dan wel niet denken !
Ik snap waar je vandaan komt. Maar anderzijds is het ook niet goed te praten wat Nadia flikte. Dit gaat natuurlijk veel verder dan een meisje dat een kort rokje draagt en 'het' daarmee zelf uitlokt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:39 schreef petraa het volgende:
Want dan zeg ik eigenlijk dat elke kerel dus aan een vrouw mag zitten als ze het zelf uitlokt en dat vind ik te ver gaan zelfs voor in de gouden kooi.
Ik vind dit toch heel wat anders. Nadia was bezig met een missie in het spel (dus niet te verwarren met als zoiets buiten de kooi gebeurt) en had aangekondigd dat ze die avond met Hub zou gaan neuken. Enorme bluf natuurlijk en huub speelde dat uit. Hij liep dus naar hij toe en zei steeds: "Okee dan, kom maar. Kom dan, dan gaan we het nu doen". Daarbij trok hij iedere keer even aan haar slipje ja. ik begrijp niet dat sommigen daar zo over vallen en bv niets zeggen over Nadia die meerdere malen ongevraagd haar tong in Huubs mond duwde.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:39 schreef petraa het volgende:
[..]
We waren het er allemaal over eens dat het plukken aan kleding toen met Lieke ook niet kon. Huub had het met zijn mond moeten doen. Ik ben het met je eens dat ze het zelf aan het uitlokken was, maar ik kan niet over mijn hart verkrijgen dat ik het daarom niet erg vind dat Huub dat deed. Want dan zeg ik eigenlijk dat elke kerel dus aan een vrouw mag zitten als ze het zelf uitlokt en dat vind ik te ver gaan zelfs voor in de gouden kooi.
Thx wilde het al gaan vragen!!! OP is klaar!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:41 schreef Day het volgende:
Even je TT aangepast, Petraa.
Daar zullen de meesten het mee eens zijn, maar helaas heeft de redactie een tijd geleden besloten toch fysiek geweld door te laten gaan, na het voorval Huub en Natanael, hebben ze hier gezegd dat vloeistof gooie ook niet meer zou worden toegestaan, en Amanda gooide hete thee/koffie over Huub heen en er werd niets mee gedaan, alleen een waarschuwing.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Met alle respect maar had jij dat dan niet geschreven...? Wie moet ik er dan op aanspreken als ie niet de waarheid zegt... de buurman...? Kom op zeg.
Ik ben tegen fysiek geweld en dat duw en trek werk mogen ze wat mij betreft ook beboeten. Ik zou daar eerder een boete voor geven en fysiek geweld gewoon exit. Huub, Nadia of wie dan ook dat maakt me geen moer uit. Fysiek geweld gewoon oprotten.
En dat vind ik een gevaarlijk iets. Iemand die de boel verdraait moet oordelen over datgene wat anderen schrijven!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:41 schreef Donnie29 het volgende:
Gert, iedereen weet dat dit geen Huub forum is, maar jij verdraait gewoon de feiten man. Als je gewoon nog is gaat kijken zie je dat ze die geile douchewand niet aanraakt.
Oke we verschillen hierover van mening, moet kunnen toch!!! Iquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dit toch heel wat anders. Nadia was bezig met een missie in het spel (dus niet te verwarren met als zoiets buiten de kooi gebeurt) en had aangekondigd dat ze die avond met Hub zou gaan neuken. Enorme bluf natuurlijk en huub speelde dat uit. Hij liep dus naar hij toe en zei steeds: "Okee dan, kom maar. Kom dan, dan gaan we het nu doen". Daarbij trok hij iedere keer even aan haar slipje ja. ik begrijp niet dat sommigen daar zo over vallen en bv niets zeggen over Nadia die meerdere malen ongevraagd haar tong in Huubs mond duwde.
Precies. Nadia was een 'spel' gestart en Huub lokte haar uit om het ook af te maken. Dus niet alleen maar stoer dingen roepen in de villa, maar het dan ook uitvoeren. Maar toen bleek Nadia helemaal niet zo stoer te zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap waar je vandaan komt. Maar anderzijds is het ook niet goed te praten wat Nadia flikte. Dit gaat natuurlijk veel verder dan een meisje dat een kort rokje draagt en 'het' daarmee zelf uitlokt.
Ja en? Is dat dan op het conto van Huub en het spel in de kooi te schrijven? Gekken zijn van alle tijden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:45 schreef petraa het volgende:
k ben het gedeeltelijk wel met je eens, maar voor me gevoel kan ik het er niet mee eens zijn, want er zijn zat gekken in de buitenwereld die dit soort dingen ook doen zonder in spel te zitten.
Nope, maar gevoel he!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en? Is dat dan op het conto van Huub en het spel in de kooi te schrijven? Gekken zijn van alle tijden.
Hier nog eenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Damn, moet ik alle streams weer op MUTE zitten.
Nogmaals, Huub had daar een prima passende reden toe, in de eerdere situatie rondom Lieke was er echt geen enkele reden toe. Nada heeft erom geschreeuwd dat ze Huub vanavond wel even zou neuken en bovendien haar tong in z'n strot geduwd (aanranding als je het mij vraagt).quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:39 schreef petraa het volgende:
[..]
We waren het er allemaal over eens dat het plukken aan kleding toen met Lieke ook niet kon. Huub had het met zijn mond moeten doen. Ik ben het met je eens dat ze het zelf aan het uitlokken was, maar ik kan niet over mijn hart verkrijgen dat ik het daarom niet erg vind dat Huub dat deed. Want dan zeg ik eigenlijk dat elke kerel dus aan een vrouw mag zitten als ze het zelf uitlokt en dat vind ik te ver gaan zelfs voor in de gouden kooi.
Als je goed kijkt (in de spiegel) zie je dat hij haar ergens aan trekt (lijkt op haar broekje) en haar daarna duwt. Door de duw vliegt ze tegen de kastdeur aan. Dus nee, het is niet de douchewand, maar ontkennen dat hij haar zo hard duwt dat ze daardoor ergens tegen aanknalt, kan niet ontkend worden. (rond 7:20 ongeveer).quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:41 schreef Donnie29 het volgende:
Gert, iedereen weet dat dit geen Huub forum is, maar jij verdraait gewoon de feiten man. Als je gewoon nog is gaat kijken zie je dat ze die geile douchewand niet aanraakt.
Je gevoel laat je voortaan maar mooi op je nachtkastje liggen!quote:
Je mag uiteráárd wel zeggen dat wat ik schrijf niet klopt. Maar het gaat om het toontje ( "die mod" die van alles "verzint"). Dat kan ook op een andere manier. Het valt op dat andere meningen overdag in de COS eigenlijk niet getolereerd worden. En dat vind ik jammer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja mamsquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je gevoel laat je voortaan maar mooi op je nachtkastje liggen!![]()
Peet, Nada is dit spelletje begonnen en heeft Huub onderschat. Die gaat tot het gaatje voor DGK en dat had ze moeten weten. Huub's reactie werd versterkt door alcohol, maar toch. Nada is een goedkope snol die denkt dat ze met haar mooie koppie overal mee wegkomt.quote:
Ja ik weet het en ik zeg ook dat jullie in principe wel gelijk hebben, maar mijn gevoel vind het toch niet kloppen. Mijn gevoel wil zich niet aanpassen aan DGK normen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peet, Nada is dit spelletje begonnen en heeft Huub onderschat. Die gaat tot het gaatje voor DGK en dat had ze moeten weten. Huub's reactie werd versterkt door alcohol, maar toch. Nada is een goedkope snol die denkt dat ze met haar mooie koppie overal mee wegkomt.
Het is discriminatie tussen de sexes.... Nadia mag d'r vrouwelijke charmes wel in de strijd gooien als Huub een tegen actie doet met 4 blerende mensen om zich heen dan is dat plotseling aanranding. D'r slip was kapot. Toch vind ik dat Huub van haar slip af had moeten blijven. Dat had hem als man gesiert en Nadia als een sletje geprofileerd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dit toch heel wat anders. Nadia was bezig met een missie in het spel (dus niet te verwarren met als zoiets buiten de kooi gebeurt) en had aangekondigd dat ze die avond met Hub zou gaan neuken. Enorme bluf natuurlijk en huub speelde dat uit. Hij liep dus naar hij toe en zei steeds: "Okee dan, kom maar. Kom dan, dan gaan we het nu doen". Daarbij trok hij iedere keer even aan haar slipje ja. ik begrijp niet dat sommigen daar zo over vallen en bv niets zeggen over Nadia die meerdere malen ongevraagd haar tong in Huubs mond duwde.
Dat kon in het begin nog wel zo zijn maar ze krijgen helemaal niemand meer voor het programma. Als Dennis en Nadia zijn wat ze nu kunnen klrijgen dan zijn ze inmiddels totaal afgezakt naar het niveau het moet er goed uitzien en wat het verder brengt maakt niet veel uit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Nog niets bekend.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:52 schreef kissa het volgende:
Heeft Huub (hebben anderen) een boete gekregen nav gisterenavond? Ik heb er niets over kunnen vinden.
En nee, ik vind DGK niet 'leuk' meer en denk niet dat ik mijn streamcontract verleng....Het staat me hoe langer hoe meer tegen.
Het met geweld ontdoen van iemands kleding bedoel je? Hoe noem je dat dan? Dat is meerdere malen schaamtelozer dan iemands slip naar beneden trekken van iemand die je constant uit aan het dagen is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:39 schreef petraa het volgende:
[..]
We waren het er allemaal over eens dat het plukken aan kleding toen met Lieke ook niet kon. Huub had het met zijn mond moeten doen.
Maak er onbetrouwbaar koppie van....quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peet, Nada is dit spelletje begonnen en heeft Huub onderschat. Die gaat tot het gaatje voor DGK en dat had ze moeten weten. Huub's reactie werd versterkt door alcohol, maar toch. Nada is een goedkope snol die denkt dat ze met haar mooie koppie overal mee wegkomt.
Nada's koppie is het enige mooie, haar karakter isquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik oordeel nu ook weer, en jouw persoonlijke aanvallen op mij ben ik ook zat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:45 schreef FdW het volgende:
[..]
En dat vind ik een gevaarlijk iets. Iemand die de boel verdraait moet oordelen over datgene wat anderen schrijven!![]()
Ze komt half tegen de douchedeur aan ja, maar alleen omdat die al 1 meter achter haar is. logisch dat ze er dan iets tegenaan komt. Maar van keihard tegen een douchekabine kwakken is echt geen sprake. Ze werd gewoon stevig weggeduwd ja, net zoals zo vaak gebeurt. Er heeft trouwens naderhand ook niemand in het huis een opmerking gemaakt dat Nadia keihard tegen een douchekabine is gekwakt. Zelfs niet door Amanda en Dennis.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:48 schreef Day het volgende:
[..]
Als je goed kijkt (in de spiegel) zie je dat hij haar ergens aan trekt (lijkt op haar broekje) en haar daarna duwt. Door de duw vliegt ze tegen de kastdeur aan. Dus nee, het is niet de douchewand, maar ontkennen dat hij haar zo hard duwt dat ze daardoor ergens tegen aanknalt, kan niet ontkend worden. (rond 7:20 ongeveer).
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is discriminatie tussen de sexes.... Nadia mag d'r vrouwelijke charmes wel in de strijd gooien als Huub een tegen actie doet met 4 blerende mensen om zich heen dan is dat plotseling aanranding. D'r slip was kapot. Toch vind ik dat Huub van haar slip af had moeten blijven. Dat had hem als man gesiert en Nadia als een sletje geprofileerd.
Maar ik denk dat Huub gewoon zwaar gefrusteerd is omdat er met de meeste dombo's geen normale inhoudelijke discussie te voeren is. Hij moet gewoon leren weglopen. En laten we wel wezen Huub is niet voor niets bijna altijd bij die streamlocks betrokken.
en Lieke is geslagen en daar hoor je helemaal niemand over!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het met geweld ontdoen van iemands kleding bedoel je? Hoe noem je dat dan? Dat is meerdere malen schaamtelozer dan iemands slip naar beneden trekken van iemand die je constant uit aan het dagen is.
Er stonden toen meerdere personen aan de jurk van Lieke te trekken die nu hun mond vol hebben van aanranding...![]()
Dsat was wel de aanleiding van dat klapjequote:Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze komt half tegen de douchedeur aan ja, maar alleen omdat die al 1 meter achter haar is. logisch dat ze er dan iets tegenaan komt. Maar van keihard tegen een douchekabine kwakken is echt geen sprake. Ze werd gewoon stevig weggeduwd ja, net zoals zo vaak gebeurt. Er heeft trouwens naderhand ook niemand in het huis een opmerking gemaakt dat Nadia keihard tegen een douchekabine is gekwakt. Zelfs niet door Amanda en Dennis.
Number one quality van Nada.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef noekje het volgende:
Nadia is aan het stoken in een niet al te best huwelijk op dit moment.
Dat bedoel ik toch ook pffffffquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het met geweld ontdoen van iemands kleding bedoel je? Hoe noem je dat dan? Dat is meerdere malen schaamtelozer dan iemands slip naar beneden trekken van iemand die je constant uit aan het dagen is.
Er stonden toen meerdere personen aan de jurk van Lieke te trekken die nu hun mond vol hebben van aanranding...![]()
mooie afsluiter Gertquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik oordeel nu ook weer, en jouw persoonlijke aanvallen op mij ben ik ook zat.
Je kunt klagen in de FB. Verdere posts van jou in mijn richting worden eerst genote, en dan verwijderd.
Sowieso is het hier nu afgelopen met persoonlijke aanvallen.
Er is hier voor iedereen ruimte, ook voor users met een andere mening.
Het moet niet gekker worden hier zeg: je kunt hier overdag gewoon niets meer posten wat niet positief is voor Huub of Lieke of je wordt van alle kanten persoonlijk aangevallen.
Klapje????quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:56 schreef CoT het volgende:
[..]
Dsat was wel de aanleiding van dat klapje
Net was het nog dat mensen die iets negatiefs posten worden genegeerd en nu worden ze van alle kanten aangevallen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden hier zeg: je kunt hier overdag gewoon niets meer posten wat niet positief is voor Huub of Lieke of je wordt van alle kanten persoonlijk aangevallen.
Hoe stookt ze?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef noekje het volgende:
Nadia is aan het stoken in een niet al te best huwelijk op dit moment.
Als je dan toch in een eerlijke mood zit.... waarom zou Huub een boete moeten krijgen? Hij heeft dingen gedaan waar anderen al eerder helemaal niets voor gekregen hebben... geen boete, niets. Dan kunnen ze er niet nu opeens wél een boete voor gaan geven. Nadia heeft hem wel een vrij harde knal verkocht waar overduidelijk minimaal een boete tegenover moet staan (eigenlijk een directe exit). Daar moet je het toch wel een beetje mee eens zijn toch?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef Gert het volgende:
En nee, ik zeg niet dat Nadia dús het recht had te slaan. Ik zeg alleen dat Huub zéker niet vrijuit gaat. En al helemáál niet met wat er daarna nog allemaal gebeurde. Fair zou het dus zijn als ze beiden een flinke sanctie krijgen. En gezien de jurisprudentie van de afgelopen tijd zou dat neerkomen op een boete.
alleen maar gepijpt en gelikt?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef AnTjUh het volgende:
er is alleen gepijpt en gelikt niet geneukt aldus nadia
snap ik ook niet, alsof huub heilig isquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt klagen in de FB. Verdere posts van jou in mijn richting worden eerst genote, en dan verwijderd.
Zero points.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Net was het nog dat mensen die iets negatiefs posten worden genegeerd en nu worden ze van alle kanten aangevallen.
nou, er is vooral heel veel getrokkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:59 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
alleen maar gepijpt en gelikt?
is dat alles......
ben ik nou zo'n fossiel dat ik dat niet normaal vind om te doen als je elkaar amper kent en verder geen woord met elkaar wisselt.
of is het de instelling van de dennisjes, amandaatjes en nadiaatjes om dat als ''peanuts'' te zien.
ik kan me nog inbeelden dat je gaat zoenen voor de fun, maar de rest? non, merci bien
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:59 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
alleen maar gepijpt en gelikt?
is dat alles......
ben ik nou zo'n fossiel dat ik dat niet normaal vind om te doen als je elkaar amper kent en verder geen woord met elkaar wisselt.
of is het de instelling van de dennisjes, amandaatjes en nadiaatjes om dat als ''peanuts'' te zien.
ik kan me nog inbeelden dat je gaat zoenen voor de fun, maar de rest? non, merci bien
Dan bied ik daarvoor mijn excuses aan... Sorry, zo was het niet bedoeld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag uiteráárd wel zeggen dat wat ik schrijf niet klopt. Maar het gaat om het toontje ( "die mod" die van alles "verzint"). Dat kan ook op een andere manier. Het valt op dat andere meningen overdag in de COS eigenlijk niet getolereerd worden. En dat vind ik jammer.
Maar laat ik zelf het goede voorbeeld geven: ik heb het filmpje net nog eens Nadia kwam niet hard tegen die wand aan. Dus dat kleine stukje klopte niet wat ik schreef. Al doet dat er verder weinig toe, want ze kreeg wel degelijk een harde duw waardoor ze ruim een meter verder belandde.
En nee, ik zeg niet dat Nadia dús het recht had te slaan. Ik zeg alleen dat Huub zéker niet vrijuit gaat. En al helemáál niet met wat er daarna nog allemaal gebeurde. Fair zou het dus zijn als ze beiden een flinke sanctie krijgen. En gezien de jurisprudentie van de afgelopen tijd zou dat neerkomen op een boete.
Ik vond die duw veel te hard, ik vond het twee keer het slipje van Nadia naar beneden trekken ver over de grens, en ik hoorde Lieke zeggen dat ze Huub "van een bewaker af moest trekken". Dat vind ik wel een boete ja!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je dan toch in een eerlijke mood zit.... waarom zou Huub een boete moeten krijgen? Hij heeft dingen gedaan waar anderen al eerder helemaal niets voor gekregen hebben... geen boete, niets. Dan kunnen ze er niet nu opeens wél een boete voor gaan geven. Nadia heeft hem wel een vrij harde knal verkocht waar overduidelijk minimaal een boete tegenover moet staan (eigenlijk een directe exit). Daar moet je het toch wel een beetje mee eens zijn toch?
Het is toch al weken zo dat er geen juiste straffen worden gegeven?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond die duw veel te hard, ik vond het twee keer het slipje van Nadia naar beneden trekken ver over de grens, en ik hoorde Lieke zeggen dat ze Huub "van een bewaker af moest trekken". Dat vind ik wel een boete ja!
En gezien de afhandeling van eerdere zaken, wordt het geen exit voor Nadia maar een ton prijsmindering.
Da's tof van je.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan bied ik daarvoor mijn excuses aan... Sorry, zo was het niet bedoeld.
Zeg dat danquote:
hij is idd niet zo fan van girltalkquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef CoT het volgende:
Wat doet Brain daar? Mag Amanda niet alleen met Nadia praten?
heetgeblakerd is Brianiaansquote:
Weet je Scan, wij weten geen van allen wat er precies gebeurd is. Je ziet iets half, Nadia beweert dat hij keihard op haar voet is gaan staan (bloed haar voet daarom zo?). Waarom vond Huub het überhaupt nodig om te duwen? Op dat moment was er alleen nog sprake van verbaal geweld. Niet eens zozeer tegen Huub, maar tegen Lieke. Misschien sloeg Nadia niet eens om die duw, maar omdat hij op haar voet ging staan? (een tactiek die hij vaker gebruikt, omdat hij weet dat dat niet gezien wordt).quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze komt half tegen de douchedeur aan ja, maar alleen omdat die al 1 meter achter haar is. logisch dat ze er dan iets tegenaan komt. Maar van keihard tegen een douchekabine kwakken is echt geen sprake. Ze werd gewoon stevig weggeduwd ja, net zoals zo vaak gebeurt. Er heeft trouwens naderhand ook niemand in het huis een opmerking gemaakt dat Nadia keihard tegen een douchekabine is gekwakt. Zelfs niet door Amanda en Dennis.
Ik vind je verhaal weer eens eenzijdige onzinquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond die duw veel te hard, ik vond het twee keer het slipje van Nadia naar beneden trekken ver over de grens, en ik hoorde Lieke zeggen dat ze Huub "van een bewaker af moest trekken". Dat vind ik wel een boete ja!
En gezien de afhandeling van eerdere zaken, wordt het geen exit voor Nadia maar een ton prijsmindering.
Er is wel harder geduwd, het slipje ben ik het me eens, we gaan nu opeens af van wat bewoners zeggen ????quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
On topicquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Zero points.
Er staat genegeerd of afgezeken.
En nu weer on topic graag.
FOK ook overgenomen door RTL.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat met die beveiliger hebben we niet gezien. Dat was misschien alleen elkaar vasthouden of wat dan ook. Kunnen we dus niet echt over oordelen. Voor de rest, nogmaals, heeft Huub niets gedaan waar anderen niet eerder gewoon mee zijn weggekomen zonder boete. Het mag niet netjes zijn (daarover verschil ik enorm van mening trouwens) maar het valt duidelijk niet buiten de grenzen. Die duw al helemaal niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub kennende zal dat niet alleen vasthouden zijn geweestquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat met die beveiliger hebben we niet gezien. Dat was misschien alleen elkaar vasthouden of wat dan ook. Kunnen we dus niet echt over oordelen. Voor de rest, nogmaals, heeft Huub niets gedaan waar anderen niet eerder gewoon mee zijn weggekomen zonder boete. Het mag niet netjes zijn (daarover verschil ik enorm van mening trouwens) maar het valt duidelijk niet buiten de grenzen. Die duw al helemaal niet.
Dat wordt inderdaad ook duidelijk uit het filmpje. Ze had hem goed zitten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:06 schreef CoT het volgende:
Die klap gaf ze als reactie op de duw van huub, volgens mij was het een soort reflex
Nadia was behoorlijk dronken gister
Mooi zo, klein bommetje er op, en alle irritaties zijn opgelostquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:08 schreef petraa het volgende:
alle miljonairs naar kantoor
Ze doet mij helemaal niet aan sneeuwwitje denkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:09 schreef heracles het volgende:
Slecht voorbeeld voor vrouwen. Zoeentje heeft die appel gegeten
COS overgenomen door Beequeen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
FOK ook overgenomen door RTL.
Hou toch op, over het algemeen is er overdag geen mod te bekennen in de COS en lossen wij het als users zelf op door bepaalde users te negeren, dat is namelijk de enige manier. Persoonlijke aanvallen worden hier bijna nooit bestraft, zelfs doodsbedreigingen niet. Iedere user zegt weleens iets , maar over het algemeen lopen de dagCossen prima omdat er over het algemeen beschaafde users aanwezig zijn, dus niet roomser dan de Paus worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |