De burgerrechter zal daar ongetwijfeld gaten in kunnen schieten gelet op de ontwikkelingen en gebeurtenissen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. De regels zijn gewoon veranderd. Dat recht hebben ze nou eenmaal.
Dat had ik ook vorige week.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
Mijn betaling voor een maand is na 6 dagen alweer verlopenIk ben niet van plan opnieuw te betalen tot ik iets hoor, dus tot die tijd ben ik afhankelijk van jullie notities hier
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:56 schreef Meganog het volgende:
Nadia laat Dennis nog zeker een maand wachten voor ze echte sex hebben.
en dennis zijn sperma smaakt naar frambozenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:56 schreef Meganog het volgende:
Nadia laat Dennis nog zeker een maand wachten voor ze echte sex hebben.
Nou, niets gemist?? Er zijn meerdere topics geopend over wat er allemaal gebeurd is vannacht. En in de COS gaat de discussie ook nog steeds verder. Wat mij betreft is het dieptepunt bereikt toen vannacht bleek dat Huub de klap van Nadia moest verzwijgen. Hij moest de 'klap veranderen in een duw. Ongelooflijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:49 schreef itsme het volgende:
Hai. Ben 5 dagen weggeweest en als ik zo villa vandaag lees heb ik nauwelijks wat gemist.
Brian en Amanda ruzie.Emo Jaap
en het hele huis weer tegen huub
![]()
![]()
![]()
ik had laatst ook problemen met betalen, hebben ze redelijk goed opgelost. Geld was 3x van mn rekening geschreven. Heb nu 3 links gekregen waar ik elke keer op moet klikken als mn maand afgelopen is. Heb dus zowaar een maandje kado gekregen.. Gewoon mailen, ze zijn best snel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:56 schreef agter het volgende:
[..]
Dat had ik ook vorige week.
Heb toen Tien gemaild en was binnen een dag verholpen.
Het is m.i. meer nog een kwestie van mentaliteit en instelling.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met domme mensen kun je niet discussieren. Dat is het probleem. Zeer frustrerend.
WTF zei ze dat?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:55 schreef Meganog het volgende:
Nadia slikt alleen sperma door als ze echt van iemand houdt.
Ik ook ja. Nena was een stuk 'beschaafder' dan 3 van de 4 vrouwen die nu in de kooi zitten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:50 schreef Sebi het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik houd er wel een nare bijsmaak aan over. Komt ook omdat ik Nena veel leuker vond dan het gros van de huidige bewoners. Ik hoor 100x liever "weet ik niet", dan wat sommige bewoners nu uitkramen.
mmmm lekker 18.00 materiaal voor rtlquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nadia vertelt dat nadat ze Dennis had gepijpt hij over haar borsten heen wilde komen.
Dat vond ze niet goed maar ze heeft zijn sperma wel geproefd, dat smaakte lekker aldus Nadia.
![]()
Ja maar dat is toch eigenlijk ook niets nieuws?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, niets gemist?? Er zijn meerdere topics geopend over wat er allemaal gebeurd is vannacht. En in de COS gaat de discussie ook nog steeds verder. Wat mij betreft is het dieptepunt bereikt toen vannacht bleek dat Huub de klap van Nadia moest verzwijgen. Hij moest de 'klap veranderen in een duw. Ongelooflijk.
Ik weet een beetje van recht en ze staat echt volkomen machteloos. De makers bepalen de regels en 1 van de regels is dat regels ieder ogenblik veranderd kunnen worden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:56 schreef FdW het volgende:
[..]
De burgerrechter zal daar ongetwijfeld gaten in kunnen schieten gelet op de ontwikkelingen en gebeurtenissen.
Ik adviseer de familie van de nette bewoners kontakt op te nemen met een sterke advocaat!![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:59 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
mmmm lekker 18.00 materiaal voor rtl![]()
Dan zijn wij het in deze 100% oneens gewaardeerde cosserquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet een beetje van recht en ze staat echt volkomen machteloos. De makers bepalen de regels en 1 van de regels is dat regels ieder ogenblik veranderd kunnen worden.
Die trap van Natasia en nog geen exit... dat vond ik echt schandalig...quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, niets gemist?? Er zijn meerdere topics geopend over wat er allemaal gebeurd is vannacht. En in de COS gaat de discussie ook nog steeds verder. Wat mij betreft is het dieptepunt bereikt toen vannacht bleek dat Huub de klap van Nadia moest verzwijgen. Hij moest de 'klap veranderen in een duw. Ongelooflijk.
Ik verslik mij in mijn eten en gooi nu de rest wegquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nadia vertelt dat nadat ze Dennis had gepijpt hij over haar borsten heen wilde komen.
Dat vond ze niet goed maar ze heeft zijn sperma wel geproefd, dat smaakte lekker aldus Nadia.
![]()
Proficiat, het is DGK gelukt een deelnemer te vinden die qua niveau en IQ bij Amanda past!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:01 schreef mazaru het volgende:
Nadia: Hij zoent best wel lekker, ondanks dat die dunne lippen heeft.
A: Heeft die van die dunne lippen?
Nad: Ja, kijk maar eens
A: Wat voor lippen heeft Brian eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |