hee, dat mag allemaal, maar fysiek geweld kan niet, daar heeft nada zich dus aan schuldig gemaakt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:23 schreef Day het volgende:
[..]
En dit snap ik dus niet. Waarom mogen Huub en Lieke wel een grote bek tegen de andere bewoners hebben en er alles aan doen om ze tegen elkaar op te zetten (fysiek geweld niet schuwend) en waarom mag het andersom niet?
Het is toch niet het Huub en Lieke -spel? Het is een spel dat door 8 bewoners wordt gespeeld, met het doel een miljoen en een huis te winnen. Tot nu toe was het geluk aan de kant van voornamelijk Huub en daardoor dus ook voor Lieke. Nu keert een plan van hun zich tegen ze (immers, Huub was zelf ook van plan om sex te hebben met Nadia voor het spel) en dan zijn ze gelijk zielig?
Ja, heb je gelijk inquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch zijn er al twee bewoners die nog steeds in de villa zitten die verder zijn gegaan qua fysiek geweld dan Huub. Ik vind het dus nog allemaal wel meevallen wat Huub betreft. Feit is wel dat hij veel te snel agressief wordt inderdaad, maar er zitten dus minimaal twee bewoners die nog agressiever zijn. Toevallig zijn het vrouwen.
Jamaar dat zie je verkeerd want een man dient het altijd prettig te vinden als hij door een vrouw wordt aangerand.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
100% mee eens.Nadia begon een gevaarlijk spel om Huub en Lieke uit elkaar te halen. Ze wilde hem er zelfs voor gaan neuken. Als Huub je dan aan je slipje gaat trekken en zegt: "Kom op dan. Je wilde toch neuken? Nou, kom... dan gaan we dat nu doen" dan kun je niet opeens gaan klagen dat huub zulke valse dingen doet. Komt nog bij dat Nadia dus zonder twijfel zeer fout was door meerdere keren haar tong in Huubs mond te duwen. Nog steeds gaat ongeveer iedereen daar aan voorbij.
Waar was nadia dan mee bezig?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:05 schreef Day het volgende:
[..]
Weet je Scan, wij weten geen van allen wat er precies gebeurd is. Je ziet iets half, Nadia beweert dat hij keihard op haar voet is gaan staan (bloed haar voet daarom zo?). Waarom vond Huub het überhaupt nodig om te duwen? Op dat moment was er alleen nog sprake van verbaal geweld. Niet eens zozeer tegen Huub, maar tegen Lieke. Misschien sloeg Nadia niet eens om die duw, maar omdat hij op haar voet ging staan? (een tactiek die hij vaker gebruikt, omdat hij weet dat dat niet gezien wordt).
En wat dat broekje naar beneden trekken betreft. Dat vond ik echt te ver gaan. Het feit dat Nadia zegt dat ze Huub gaat neuken, geeft hem nog niet het recht om en plein public haar broekje meerdere malen naar beneden te trekken. Ook al is het een spel. Je bent iemand gewoon keihard aan het vernederen om dat moment.
Ik vind wel dat de redactie ook bij deze situatie te laat heeft ingegrepen. Er had al ingegrepen moeten worden nadat Nadia sloeg. En wat mij betreft krigjen ze beide een boete. Maar de actie van Huub goedkeuren, kan ik niet. Ook al zou dat een reactie op het spel geweest zijn. (wat het volgens mij niet eens was, Huub handelde uit woede, versterkt door alcohol).
Ga je Lieke nu op een lijn zetten met Huub qua mentaliteit en handelen, zelfs mbt fysiek geweld????quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:23 schreef Day het volgende:
[..]
En dit snap ik dus niet. Waarom mogen Huub en Lieke wel een grote bek tegen de andere bewoners hebben en er alles aan doen om ze tegen elkaar op te zetten (fysiek geweld niet schuwend) en waarom mag het andersom niet?
Het is toch niet het Huub en Lieke -spel? Het is een spel dat door 8 bewoners wordt gespeeld, met het doel een miljoen en een huis te winnen. Tot nu toe was het geluk aan de kant van voornamelijk Huub en daardoor dus ook voor Lieke. Nu keert een plan van hun zich tegen ze (immers, Huub was zelf ook van plan om sex te hebben met Nadia voor het spel) en dan zijn ze gelijk zielig?
???quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Met die redenatie had hij haar dus ook mogen penetreren.
Want het was toch de bedoeling dat er geneukt ging worden?
Volgens Natasia had Nadia een slagaderlijke bloeding en spoot het bloed zo ongeveer tegen het plafond. Volgens Amanda sloeg Huub destijds het hoofd van Nathanael keihard tegen de muur aan. Dus beter lijkt me als de 'getuigenverklaringen' van bewoners negerenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:11 schreef Meganog het volgende:
[..]
Voor de streamlock heeft hij niet geslagen.
En volgens Natasia heeft hij tijdens de streamlock zowel Brian (die terugsloeg), Dennis en een bewaker geslagen...
Kijk jij door de streamlocks heen dan ???? Doe ff normaal en laten we ons gewoon op de streams houden en daarmee bedoel ik met wat WIJ zien en geen suggesties gaan wekken door te zeggen hij zal wel weer verschillende klappen hebben uitgedeeld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:17 schreef CoT het volgende:
[..]
Hij zal weer verschillende klappen hebben uitgedeeld, zoals gewoonlijk
Huub kennende verbaasd me dat niksquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Kijk jij door de streamlocks heen dan ???? Doe ff normaal en laten we ons gewoon op de streams houden en daarmee bedoel ik met wat WIJ zien en geen suggesties gaan wekken door te zeggen hij zal wel weer verschillende klappen hebben uitgedeeld.
Huub is degene die ik het leukst vind in die kooi, maar om nou te zeggen dat ik met hem wegloopquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Het trieste vind ik dat Huub waarschijnlijk als eerste af zal vloeien terwijl ik hem juist een van de smaakmakers vind. Helaas zal ik nooit voor hem stemmen omdat hij in mijn ogen te vaak tegen en soms over het randje gaat.
Ik erger me dood aan dat stomme bakvissen gedrag van die twee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:25 schreef jacqjacq het volgende:
wordt een beetje moe van dat aandachtrekkende gegiechel van amanda en natasia, het lijken wel van die pubergrietjes van 13 die nooit stoppen met lachen (omdat ze denken dat jongens dat leuk vinden).
wat een domme wijven.
je ziet lieke ook kijken met zo'n denkwolk boven haar hoofd: waarom van die leeghoofdjes in de kooi
Natasia gaat nog een stukje verder. Die is een dag bezig verhalen rond te slingeren die niet kloppen om vervolgens te bsluiten met een opmerking als "ach, ik heb ook niet alles gezien, ik was er niet de hele tijd bij"quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens Natasia had Nadia een slagaderlijke bloeding en spoot het bloed zo ongeveer tegen het plafond. Volgens Amanda sloeg Huub destijds het hoofd van Nathanael keihard tegen de muur aan. Dus beter lijkt me als de 'getuigenverklaringen' van bewoners negeren
En Elvis schijnt ook niet dood te zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:30 schreef CoT het volgende:
[..]
Huub kennende verbaasd me dat niks
Of kom ik aan je huubje
Hij is niet heilig hoor
Lees mijn posts dan even terug, dan zie je dat ik het niet met Huubje eens ben en dat ik hem zeker niet Heilig verklaar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:30 schreef CoT het volgende:
[..]
Huub kennende verbaasd me dat niks
Of kom ik aan je huubje
Hij is niet heilig hoor
Was dat te zien ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:35 schreef mootie het volgende:
Dennis moet trouwens ook een rotschop krijgen, hij greep de gebroken vinger van Huub en draaide die om.
(kan ook Brian zijn geweest)
Nee, dat niet. Ik heb Lieke nog nooit fysiek geweld zien gebruiken, tenzij ze zich moest verdedigen en dan komt het neer op duwen en trekken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Ga je Lieke nu op een lijn zetten met Huub qua mentaliteit en handelen, zelfs mbt fysiek geweld????
En dat in de context dat de arme anderen zich mogen verdedigen... muwahhhaaaa![]()
Ook zo'n misverstand inderdaad. Als je het voor Huub opneemt verklaar je hem volgens sommigen opeens heilig. Daarmee proberen ze je ervan te overtuigen dat je de boel niet meer objectief kunt zien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Lees mijn posts dan even terug, dan zie je dat ik het niet met Huubje eens ben en dat ik hem zeker niet Heilig verklaar.![]()
De eerste klap is de klap... die is te veel en die vind ik doorslaggevend... wat er daarna gebeurd beschouw ik als een primaire reactie... En die bewakers zijn nodig omdat de redaktie dit fysieke geweld afdoet met een zielig boete systeem waardoor de grenzen zijn opgerekt.... Immers een klap hoeft nu toch niet meer te betekenen dat je buiten de poort staat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De redactie kan nooit op tijd ingrijpen omdat men niet weet hoe het zich ontwikkelt..het zou ook zomaar in de kiem gesmoord kunnen worden, het is immers live te zien. De beveiliging zit bij het hek dus kunnen er niet binnen een paar seconden zijn.
Dit zou betekenen dat je continu bewakers cq.beveiliging in de villa moet zetten, het liefste in elke kamer of ruimte 1. Lijkt mij een beetje onzinnig.
Daarom was ze zo pissed off vanmiddag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:37 schreef avonne het volgende:
ik heb in de supermarkt de Party gelezen. Leuk stuk over Natasia
dat "kijkers en forumbezoekers verbijsterd zijn dat Natasia niet naar huis gestuurd is toen zij Jaap 4 hard trapte, waarvan 1 keer goed gemikt en hard in het kruis." (zo ongeveer) en "vrolijk mocht blijven en enkele dagen later Nadia met haar lange nagels bewerkte. Vaste kijkers en forumbezoekers vinden het afgrijselijk (zoiets) en walgen dat Natasia nog steeds mag blijven" (zo ongeveer).
Het was een hele kolom![]()
De lezertjes van de Party zullen met open mond lezen/
Oh, mooi. Hopelijk gaan er hierdoor nog meer mensen openlijk twijfelen aan het gevoerde beleid.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:37 schreef avonne het volgende:
dat "kijkers en forumbezoekers verbijsterd zijn dat Natasia niet naar huis gestuurd is toen zij Jaap 4 hard trapte, waarvan 1 keer goed gemikt en hard in het kruis." (zo ongeveer) en "vrolijk mocht blijven en enkele dagen later Nadia met haar lange nagels bewerkte. Vaste kijkers en forumbezoekers vinden het afgrijselijk (zoiets) en walgen dat Natasia nog steeds mag blijven" (zo ongeveer).
De tv kleurt de beelden!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:38 schreef meisjezondernaam het volgende:
leuk is het al lang niet meer...en interresant...ach...ik had er iets anders van verwacht....wat minder niksen en wat meer actie. Trouwens, de tv meld de boeiende dingen toch wel, weinig zin om vervolgens ook nog de streams te volgen....voor mij althans.......Dit wil natuurlijk niet zeggen dat wat mij betreft de zendtijd van DGK op tv wel wat langer mag....
Natas uitte haar ongenoegen al tegen Andries vanmiddag..ze was er niet echt blij mee en vond dat het verhaal te eenzijdig wasquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:37 schreef avonne het volgende:
Ohhhh nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
Mijn betaling voor een maand is na 6 dagen alweer verlopenIk ben niet van plan opnieuw te betalen tot ik iets hoor, dus tot die tijd ben ik afhankelijk van jullie notities hier
![]()
Het begon met amanda inderdaad. Die mocht blijkbaar niet weg en werd gematst. Dat met Natasia was natuurlijk het toppunt. Nu kun je in feite niemand er meer uitzetten en misschien probeerden ze daarom de klap van Nadia te ontkennen. Dat de 'smaakmakers' worden gematst vind ik wel meer dan logisch. Zonder Huub, Natasia en Brian was het programma echt al gecancelled.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:37 schreef akveor het volgende:
[..]
De eerste klap is de klap... die is te veel en die vind ik doorslaggevend... wat er daarna gebeurd beschouw ik als een primaire reactie... En die bewakers zijn nodig omdat de redaktie dit fysieke geweld afdoet met een zielig boete systeem waardoor de grenzen zijn opgerekt.... Immers een klap hoeft nu toch niet meer te betekenen dat je buiten de poort staat.
Ik zit me te bedenken is het niet allemaal begonnen met die kop koffie van Amanda? Waarvan veel mensen dachten dat ze moest vertrekken en kijkers nog in spanning voor de streams zaten of ze wel of niet exit moest. Na die trap van Natasia werd als snel gezegd... oww die gaat nergens heen....
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub is degene die ik het leukst vind in die kooi, maar om nou te zeggen dat ik met hem wegloop
En dat komt hoofdzakelijk door de alcohol.
Een nuchtere Huub is veel leuker om naar te kijken, dan als er drank in zit.
Hij is dan veel meer gecontroleerd en veel scherper.
hee, lekker - ik ben inmiddels ook streamloos en lurk hier ook maar lekker meequote:Op woensdag 11 juli 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
Mijn betaling voor een maand is na 6 dagen alweer verlopenIk ben niet van plan opnieuw te betalen tot ik iets hoor, dus tot die tijd ben ik afhankelijk van jullie notities hier
![]()
Een maand betalen en dan 6 dagen kijken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
![]()
la fête blanche was ook zeer vermakelijk - onkunde van de redactie dat ze dat niet goed hebben kunnen filmen, waardoor ze het niet wilden herhalenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Het soca feestje was briljant... en als ik het met topsporters vergelijk.... die laten veel meer staan voor een kleinere kans op zo'n hoofdprijs... Huub's prioriteit ligt waarschijnlijk dichter bij het drinken van alcohol dan het winnen van de vila.... er zijjn ook andere manieren om de dag door te komen...
Mag ik dan vermelden dat ik je eerdere post ver bezijden de waarheid vind en meer dan tendentieus, of beledig ik dan een mod?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:36 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik heb Lieke nog nooit fysiek geweld zien gebruiken, tenzij ze zich moest verdedigen en dan komt het neer op duwen en trekken.
Ik zeg Huub en Lieke, omdat ze toch samen een groepje vormen en nu de andere groep tegen zich hebben.
En ik vind die anderen niet zielig, maar Huub (en Lieke) nu ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |