quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan het me zo voorstellen
Af en toe zit ik hier met hartkloppingen van woede door alles wat daar gebeurt.
En het frappante is, dat zolang Huub er niet bij betrokken is, vallen alle grenzen weg en mag alles.
Als je met drie man!! op een meisje mag springen om haar jurk van haar af te rukken, dan vind ik dat buiten alle grenzen vallen.
Als je een man van meer dan 180 kilo in zijn ballen mag trappen, waardoor hij piepend naar adem op de grond valt, dan valt dat buiten alle grenzen.
En dan is wat Huub gisteren deed gewoon kinderspel.
Hij werd eerst aangerand door Nadia met dat tongen, daarna kreeg hij te horen dat ze perse met hem wilde neuken.
Het was toch de bedoeling dat die broek uit ging?
Tijdens de lock, denk ik wel. Is niet te zien op het filmpje overigens. Als ik Huub moet geloven werd hij zelf ook door 4 man aangevallen dus toen is om zich heen gaan slaan. Ook dat geeft hij wel toe.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:17 schreef CoT het volgende:
[..]
Hij zal weer verschillende klappen hebben uitgedeeld, zoals gewoonlijk
Helemaal mee eens. Nada heeft het allemaal aan zichzelf te danken met haar grote snollenschjmoel (excusez le mot)quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nada is in glas gaan staan en daaraan heeft ze, kennelijk met succes, al verschillende verhalen aan gekoppeld. Waarom vindt Nada het nodig om met haar gezicht tegen het gezicht van Lieke aan te klunen en d'r te "zoenen"? Er was dus al niet meer sprake van enklt fysiek geweld, Nada heeft de hele setting dus zelf naar het fysieke getrokken. Duwtjes zijn daarbij toegestaan.
Het broekje was, vind ikzelf, een prima reactie van Huub op "aanrander" Nada die hem wel even zou neuken. Zou nada d'r tong er bij mij in duwen dan hoek ik haar direct. Huub's reactie was heel passendLekker aan het vernederen, idd - moet ze maar niet zo'n grote bek hebben en Huub en Lieke fysiek in het nauw drijven.
Ze kunnen toch omroepen dat ze moeten ophouden? snap ook niet dat ze dat niet gedaan hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De redactie kan nooit op tijd ingrijpen omdat men niet weet hoe het zich ontwikkelt..het zou ook zomaar in de kiem gesmoord kunnen worden, het is immers live te zien. De beveiliging zi tbij het hek dus kunnen er niet binnen een paar seconden zijn.
Dit zou betekenen dat je continu bewakers cq.beveiliging in de villa moet zetten, het liefste in elke kamer of ruimte 1. Lijkt mij een beetje onzinnig.
De enige klap die ik gisteren heb gezien was van Nadia. De rest is speculatie, zoals je al aangeeft.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:17 schreef CoT het volgende:
[..]
Hij zal weer verschillende klappen hebben uitgedeeld, zoals gewoonlijk
100% mee eens.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nada is in glas gaan staan en daaraan heeft ze, kennelijk met succes, al verschillende verhalen aan gekoppeld. Waarom vindt Nada het nodig om met haar gezicht tegen het gezicht van Lieke aan te klunen en d'r te "zoenen"? Er was dus al niet meer sprake van enklt fysiek geweld, Nada heeft de hele setting dus zelf naar het fysieke getrokken. Duwtjes zijn daarbij toegestaan.
Het broekje was, vind ikzelf, een prima reactie van Huub op "aanrander" Nada die hem wel even zou neuken. Zou nada d'r tong er bij mij in duwen dan hoek ik haar direct. Huub's reactie was heel passendLekker aan het vernederen, idd - moet ze maar niet zo'n grote bek hebben en Huub en Lieke fysiek in het nauw drijven.
Misschien kunnen we beter met dat geouwehoer over HET filmpje van gisteren stoppen. Wij 'horen' hier commentaar op de streams te leveren en niet de godganse tijd te lopen zeiken over een filmpje waar je het gebeuren niet goed kan zien en iedereen er toch een andere draai aan geeft.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
De enige klap die ik gisteren heb gezien was van Nadia. De rest is speculatie, zoals je al aangeeft.
Met die redenatie had hij haar dus ook mogen penetreren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:17 schreef mazaru het volgende:
Hij werd eerst aangerand door Nadia met dat tongen, daarna kreeg hij te horen dat ze perse met hem wilde neuken.
Het was toch de bedoeling dat die broek uit ging?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:21 schreef Borga het volgende:
Misschien kunnen we beter met dat geouwehoer over HET filmpje van gisteren stoppen. Wij 'horen' hier commentaar op de streams te leveren en niet de godganse tijd te lopen zeiken over een filmpje waar je het gebeuren niet goed kan zien en iedereen er toch een andere draai aan geeft.
![]()
Ik dacht, die komt later, maar het lijkt erop inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
Iedereen naar het kantoor behalve Natasja?![]()
En dit snap ik dus niet. Waarom mogen Huub en Lieke wel een grote bek tegen de andere bewoners hebben en er alles aan doen om ze tegen elkaar op te zetten (fysiek geweld niet schuwend) en waarom mag het andersom niet?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het broekje was, vind ikzelf, een prima reactie van Huub op "aanrander" Nada die hem wel even zou neuken. Zou nada d'r tong er bij mij in duwen dan hoek ik haar direct. Huub's reactie was heel passendLekker aan het vernederen, idd - [b]moet ze maar niet zo'n grote bek hebben en Huub en Lieke fysiek in het nauw drijven.[/b]
Die tong duwde ze vast zonder toestemming van Huub naar binnenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
100% mee eens.Nadia begon een gevaarlijk spel om Huub en Lieke uit elkaar te halen. Ze wilde hem er zelfs voor gaan neuken. Als Huub je dan aan je slipje gaat trekken en zegt: "Kom op dan. Je wilde toch neuken? Nou, kom... dan gaan we dat nu doen" dan kun je niet opeens gaan klagen dat huub zulke valse dingen doet. Komt nog bij dat Nadia dus zonder twijfel zeer fout was door meerdere keren haar tong in Huubs mond te duwen. Nog steeds gaat ongeveer iedereen daar aan voorbij.
Ja toen was de grap er opeens vanaf voor Nadia en ging ze haar gezicht maar weer eens schoonmaken. De frustratie bij Nadia (en Dennis en BAN) is voor een gedeelte ook dat ze graag allerlei terror willen uitoefenen op Huub en Lieke maar dat ze het meestal 5x zo hard terugkrijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
100% mee eens.Nadia begon een gevaarlijk spel om Huub en Lieke uit elkaar te halen. Ze wilde hem er zelfs voor gaan neuken. Als Huub je dan aan je slipje gaat trekken en zegt: "Kom op dan. Je wilde toch neuken? Nou, kom... dan gaan we dat nu doen" dan kun je niet opeens gaan klagen dat huub zulke valse dingen doet. Komt nog bij dat Nadia dus zonder twijfel zeer fout was door meerdere keren haar tong in Huubs mond te duwen. Nog steeds gaat ongeveer iedereen daar aan voorbij.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:23 schreef Borga het volgende:
Bij nader inzien kunnen we het beter weer over het filmpje gaan hebben want ze zijn aan het schaken
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:21 schreef Borga het volgende:
[..]
Misschien kunnen we beter met dat geouwehoer over HET filmpje van gisteren stoppen. Wij 'horen' hier commentaar op de streams te leveren en niet de godganse tijd te lopen zeiken over een filmpje waar je het gebeuren niet goed kan zien en iedereen er toch een andere draai aan geeft.
![]()
Toch zijn er al twee bewoners die nog steeds in de villa zitten die verder zijn gegaan qua fysiek geweld dan Huub. Ik vind het dus nog allemaal wel meevallen wat Huub betreft. Feit is wel dat hij veel te snel agressief wordt inderdaad, maar er zitten dus minimaal twee bewoners die nog agressiever zijn. Toevallig zijn het vrouwen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:09 schreef CoT het volgende:
[..]
Huub kennende zal dat niet alleen vasthouden zijn geweest
Hij was WEER behoorlijk aggressief gister, dat wordt echt zn ondergang, of exit![]()
Dat is dan weer erg overdreven.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Met die redenatie had hij haar dus ook mogen penetreren.
Want het was toch de bedoeling dat er geneukt ging worden?
ja, behalve amandanadiaquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met z'n allen?
Everybody jumps the queen!
De redaktie is zeker van mening dat dit goede TV is..... Ik ben van mening dat alles opgelost dient te worden met woorden of leuke acties.... Zoals die van Huub en Lieke met Tamar.... vind het nog steeds een dom plan maar er zijn in ieder geval hersens voor gebruikt ipv spieren...quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Juist, ook nu moet ik het weer eens zijn, de reaktie op fysiek geweld is vaak fysiek geweld!!! Dus na 1e overtreding gelijk in grijpen. Maar ja dat doen ze dan weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |