Voor de streamlock heeft hij niet geslagen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:09 schreef CoT het volgende:
[..]
Huub kennende zal dat niet alleen vasthouden zijn geweest
Hij was WEER behoorlijk aggressief gister, dat wordt echt zn ondergang, of exit![]()
Leuk dat je ook COS hebtquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
COS overgenomen door Beequeen.
Als het ware.![]()
Dat vind ik dus totaal niet.... MIjn mening is dat na een eerste klap of ander fysiek geweld overtreding het spel onmiddelijk gestopt dient te worden... Diegene is te ver gegaan en de rest is een reactie op het fysieke geweld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond die duw veel te hard, ik vond het twee keer het slipje van Nadia naar beneden trekken ver over de grens, en ik hoorde Lieke zeggen dat ze Huub "van een bewaker af moest trekken". Dat vind ik wel een boete ja!
En gezien de afhandeling van eerdere zaken, wordt het geen exit voor Nadia maar een ton prijsmindering.
Brian gaf Huub een klap om helder te worden en Huub gaf hem een klap terug en zei gelijk sorry, dat heb ik weer ergens gelezen of het hier op FOK, VOL of Nowlive was weet ik niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:11 schreef Meganog het volgende:
[..]
Voor de streamlock heeft hij niet geslagen.
En volgens Natasia heeft hij tijdens de streamlock zowel Brian (die terugsloeg), Dennis en een bewaker geslagen...
Dat verbaasd me niks, volgens mij heeft die wel vaker ruzie met bewakers gehadquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:11 schreef Meganog het volgende:
[..]
En volgens Natasia heeft hij tijdens de streamlock zowel Brian (die terugsloeg), Dennis en een bewaker geslagen...
.NL was zeker niet bezopen toen hij trap gaf?!!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:06 schreef CoT het volgende:
Die klap gaf ze als reactie op de duw van huub, volgens mij was het een soort reflex
Nadia was behoorlijk dronken gister
En we weten hoe betouwbaar die info is....NOT dus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:11 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat vertelde Brian gisteravond. Huub sloeg Brian en zei daarna gelijk sorry.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian gaf Huub een klap om helder te worden en Huub gaf hem een klap terug en zei gelijk sorry, dat heb ik weer ergens gelezen of het hier op FOK, VOL of Nowlive was weet ik niet.
Juist, ook nu moet ik het weer eens zijn, de reaktie op fysiek geweld is vaak fysiek geweld!!! Dus na 1e overtreding gelijk in grijpen. Maar ja dat doen ze dan weer niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik dus totaal niet.... MIjn mening is dat na een eerste klap of ander fysiek geweld overtreding het spel onmiddelijk gestopt dient te worden... Diegene is te ver gegaan en de rest is een reactie op het fysieke geweld.
Sommige mensen lopen weg andere reageren primair en gaan terugmeppen om zich te verdedigen. Zelf ben ik tegen het boete systeem voor fysiek geweld. Dat is gewoon exit.... Duw en trekwerk vind ik ook niets maar dat zou misschien nog afgedaan kunnen worden met een boete...
Bewakers zijn er juist voor om dit soort klappen op te vangen... In mijn ogen heeft de redaktie te laat ingegrepen nadat Nadia een klap heeft gegeven.
Nada is in glas gaan staan en daaraan heeft ze, kennelijk met succes, al verschillende verhalen aan gekoppeld. Waarom vindt Nada het nodig om met haar gezicht tegen het gezicht van Lieke aan te klunen en d'r te "zoenen"? Er was dus al niet meer sprake van enklt fysiek geweld, Nada heeft de hele setting dus zelf naar het fysieke getrokken. Duwtjes zijn daarbij toegestaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:05 schreef Day het volgende:
[..]
Weet je Scan, wij weten geen van allen wat er precies gebeurd is. Je ziet iets half, Nadia beweert dat hij keihard op haar voet is gaan staan (bloed haar voet daarom zo?). Waarom vond Huub het überhaupt nodig om te duwen? Op dat moment was er alleen nog sprake van verbaal geweld. Niet eens zozeer tegen Huub, maar tegen Lieke. Misschien sloeg Nadia niet eens om die duw, maar omdat hij op haar voet ging staan? (een tactiek die hij vaker gebruikt, omdat hij weet dat dat niet gezien wordt).
En wat dat broekje naar beneden trekken betreft. Dat vond ik echt te ver gaan. Het feit dat Nadia zegt dat ze Huub gaat neuken, geeft hem nog niet het recht om en plein public haar broekje meerdere malen naar beneden te trekken. Ook al is het een spel. Je bent iemand gewoon keihard aan het vernederen om dat moment.
Ik vind wel dat de redactie ook bij deze situatie te laat heeft ingegrepen. Er had al ingegrepen moeten worden nadat Nadia sloeg. En wat mij betreft krigjen ze beide een boete. Maar de actie van Huub goedkeuren, kan ik niet. Ook al zou dat een reactie op het spel geweest zijn. (wat het volgens mij niet eens was, Huub handelde uit woede, versterkt door alcohol).
Het verhaal dat Natasia tegen Sharon vertelde vanmorgen zat zo bomvol verzinsels en overdrijvingen dat het lachwekkend was.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
En we weten hoe betouwbaar die info is....NOT dus.
Peet, dat weet niemand, dat gebeurde tijdens de streamlock.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian gaf Huub een klap om helder te worden en Huub gaf hem een klap terug en zei gelijk sorry, dat heb ik weer ergens gelezen of het hier op FOK, VOL of Nowlive was weet ik niet.
Sowieso valt die vergelijking niet meer te maken gezien de "regels" toen heel anders waren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:13 schreef farceman het volgende:
[..]
.NL was zeker niet bezopen toen hij trap gaf?!!!!!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:12 schreef OudFruit het volgende:
Ik zie net dat ik mijn maandje streams kijken op is...vraag me af of ik nog een maandje zal betalen...
Weet ik, staat er toch ook bij ?? Ik heb het ergens gelezenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peet, dat weet niemand, dat gebeurde tijdens de streamlock.
Jij bent ook niet goedwijsquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nada is in glas gaan staan en daaraan heeft ze, kennelijk met succes, al verschillende verhalen aan gekoppeld. Waarom vindt Nada het nodig om met haar gezicht tegen het gezicht van Lieke aan te klunen en d'r te "zoenen"? Er was dus al niet meer sprake van enklt fysiek geweld, Nada heeft de hele setting dus zelf naar het fysieke getrokken. Duwtjes zijn daarbij toegestaan.
Het broekje was, vind ikzelf, een prima reactie van Huub op "aanrander" Nada die hem wel even zou neuken. Zou nada d'r tong er bij mij in duwen dan hoek ik haar direct. Huub's reactie was heel passendLekker aan het vernederen, idd - moet ze maar niet zo'n grote bek hebben en Huub en Lieke fysiek in het nauw drijven.
Vergeet ook niet het opstoken van Amanda enkele malen richting Huub: "Nadia wil zo graag met je neuken!".quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nada is in glas gaan staan en daaraan heeft ze, kennelijk met succes, al verschillende verhalen aan gekoppeld. Waarom vindt Nada het nodig om met haar gezicht tegen het gezicht van Lieke aan te klunen en d'r te "zoenen"? Er was dus al niet meer sprake van enklt fysiek geweld, Nada heeft de hele setting dus zelf naar het fysieke getrokken. Duwtjes zijn daarbij toegestaan.
Het broekje was, vind ikzelf, een prima reactie van Huub op "aanrander" Nada die hem wel even zou neuken. Zou nada d'r tong er bij mij in duwen dan hoek ik haar direct. Huub's reactie was heel passendLekker aan het vernederen, idd - moet ze maar niet zo'n grote bek hebben en Huub en Lieke fysiek in het nauw drijven.
ah, had ik vanochtend, ik ben nog steeds zonder - even afwachten wat de streams gaan brengen (ik verwacht eigenlijk geen verbetering in een dag, vandaag wordt het hem niet)quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:12 schreef OudFruit het volgende:
Ik zie net dat ik mijn maandje streams kijken op is...vraag me af of ik nog een maandje zal betalen...
Ik kan het me zo voorstellenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:11 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij zal weer verschillende klappen hebben uitgedeeld, zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:16 schreef noekje het volgende:
Natasia zei tegen Huub dat ze hem nog nooit zo had zien flippen. Daar gaf hij haar wel gelijk in.
Hij is dus wel behoorlijk tekeer gegaan tijdens de lock.
De redactie kan nooit op tijd ingrijpen omdat men niet weet hoe het zich ontwikkelt..het zou ook zomaar in de kiem gesmoord kunnen worden, het is immers live te zien. De beveiliging zit bij het hek dus kunnen er niet binnen een paar seconden zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Bewakers zijn er juist voor om dit soort klappen op te vangen... In mijn ogen heeft de redaktie te laat ingegrepen nadat Nadia een klap heeft gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |