en terecht....die schele dennis in combo met naadje....blegh...getver....rillingen lopen over me rugquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik verslik mij in mijn eten en gooi nu de rest weg![]()
![]()
Dat is regel nummer 1quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
en 1 van de regels is dat regels ieder ogenblik veranderd kunnen worden.
dat niet alleen, het is pas erg als je visueel bent ingesteldquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:03 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
en terecht....die schele dennis in combo met naadje....blegh...getver....rillingen lopen over me rug
Ze vind hem ook niks eigenlijk (hij is niet echt knap, te kort, niet haar type).quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:05 schreef Prosac het volgende:
lekker al die stelletjes. De redactie zal achter de schermen krampachtig bezig zijn Natasia en Jaap te koppelen.
Ik dacht dat Nadia Dennis niks vond
Goed om te weten. Ik ben voor vrijheid blijheid, maar Nadia gaat wel erg ver. Allemachtigquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:58 schreef mazaru het volgende:
Nadia vind Dennix zijn sperma zo lekker en zoet
Het is een notoire leugenaarster... ik geloof niets meer van wat zij zegt...quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:05 schreef Prosac het volgende:
lekker al die stelletjes. De redactie zal achter de schermen krampachtig bezig zijn Natasia en Jaap te koppelen.
Ik dacht dat Nadia Dennis niks vond
Nou, zo ver ben ik nog niet, dus ik ben blij dat ik binnen een uur na mijn mail een link kreeg om de streams weer aan te slingerenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
hee, lekker - ik ben inmiddels ook streamloos en lurk hier ook maar lekker mee(en ik hou vol, no more streams
)
wat is er allemaal al gebeurt tussen dennis en nadia?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goed om te weten. Ik ben voor vrijheid blijheid, maar Nadia gaat wel erg ver. Allemachtig
hoe doe je dat, ik krijg helemaal geen reactie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, zo ver ben ik nog niet, dus ik ben blij dat ik binnen een uur na mijn mail een link kreeg om de streams weer aan te slingeren![]()
Ze heeft hem een keer 30 minuten liggen aftrekken zonder dat hij iets bij haar deed / mocht doen. En nu heeft ze hem dus ook gepijpt tot hij klaar kwam. Blijkbaar heeft ze daarbij ook zijn sperma geproefd. En nog steeds heeft hij niets bij haar gedaan.. of mocht niets bij haar doen. Als iets ooit heeft 'geroken' naar seks voor backup is het dit wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:09 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
wat is er allemaal al gebeurt tussen dennis en nadia?
Niet echt veel... beetje pijp en rukwerk... zoenen wil nix niet echt en hij heeft volgens mij weinig bij Nadaia gedaan... overdag zien ze elkaar niet staan...quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:09 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
wat is er allemaal al gebeurt tussen dennis en nadia?
Dit schetst enorm goed Amanda's jeugd zoals ik het al had verwacht. Misschien hebben die dronke mannen soms ook wel wat briefjes op tafel gelegd om iets verder met Amanda te mogen gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:12 schreef Gert het volgende:
Amanda vertelt over haar baan als "danseres"
Nadia: mocht je 's middags ook drinken?
Amanda: Ja, maar wel beperkt. Maar 's avonds, dan moést je gewoon drinken. Je wilde ook niet anders hoor, want om nou nuchter tussen al die dronken mannen te gaan staan..
eigelijk is er dus weer een goedkoop typetje in de koooi gegooit??!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft hem een keer 30 minuten liggen aftrekken zonder dat hij iets bij haar deed / mocht doen. En nu heeft ze hem dus ook gepijpt tot hij klaar kwam. Blijkbaar heeft ze daarbij ook zijn sperma geproefd. En nog steeds heeft hij niets bij haar gedaan.. of mocht niets bij haar doen. Als iets ooit heeft 'geroken' naar seks voor backup is het dit wel.
Scherp gezien!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:14 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
eigelijk is er dus weer een goedkoop typetje in de koooi gegooit??!!
Daar zal niet iedereen het over eens zijn, maar ... ja. Misschien nog wel goedkoper dan Amanda.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:14 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
eigelijk is er dus weer een goedkoop typetje in de koooi gegooit??!!
ze zijn niet interresant met et licht aan....en als de avond valt, is het pure bezigheidstherapie...sneu welquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Niet echt veel... beetje pijp en rukwerk... zoenen wil nix niet echt en hij heeft volgens mij weinig bij Nadaia gedaan... overdag zien ze elkaar niet staan...
dát is inderdaad niks voor Amandaquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:12 schreef Gert het volgende:
Amanda vertelt over haar baan als "danseres"
Nadia: mocht je 's middags ook drinken?
Amanda: Ja, maar wel beperkt. Maar 's avonds, dan moést je gewoon drinken. Je wilde ook niet anders hoor, want om nou nuchter tussen al die dronken mannen te gaan staan..
ze zit er nog geen maand...en dan et bed in met dennis...nou sorry hoor....gaat hier niet over een mening,...tis een feit toch zeker?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar zal niet iedereen het over eens zijn, maar ... ja. Misschien nog wel goedkoper dan Amanda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |