en terecht....die schele dennis in combo met naadje....blegh...getver....rillingen lopen over me rugquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik verslik mij in mijn eten en gooi nu de rest weg![]()
![]()
Dat is regel nummer 1quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
en 1 van de regels is dat regels ieder ogenblik veranderd kunnen worden.
dat niet alleen, het is pas erg als je visueel bent ingesteldquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:03 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
en terecht....die schele dennis in combo met naadje....blegh...getver....rillingen lopen over me rug
Ze vind hem ook niks eigenlijk (hij is niet echt knap, te kort, niet haar type).quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:05 schreef Prosac het volgende:
lekker al die stelletjes. De redactie zal achter de schermen krampachtig bezig zijn Natasia en Jaap te koppelen.
Ik dacht dat Nadia Dennis niks vond
Goed om te weten. Ik ben voor vrijheid blijheid, maar Nadia gaat wel erg ver. Allemachtigquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:58 schreef mazaru het volgende:
Nadia vind Dennix zijn sperma zo lekker en zoet
Het is een notoire leugenaarster... ik geloof niets meer van wat zij zegt...quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:05 schreef Prosac het volgende:
lekker al die stelletjes. De redactie zal achter de schermen krampachtig bezig zijn Natasia en Jaap te koppelen.
Ik dacht dat Nadia Dennis niks vond
Nou, zo ver ben ik nog niet, dus ik ben blij dat ik binnen een uur na mijn mail een link kreeg om de streams weer aan te slingerenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
hee, lekker - ik ben inmiddels ook streamloos en lurk hier ook maar lekker mee(en ik hou vol, no more streams
)
wat is er allemaal al gebeurt tussen dennis en nadia?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goed om te weten. Ik ben voor vrijheid blijheid, maar Nadia gaat wel erg ver. Allemachtig
hoe doe je dat, ik krijg helemaal geen reactie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, zo ver ben ik nog niet, dus ik ben blij dat ik binnen een uur na mijn mail een link kreeg om de streams weer aan te slingeren![]()
Ze heeft hem een keer 30 minuten liggen aftrekken zonder dat hij iets bij haar deed / mocht doen. En nu heeft ze hem dus ook gepijpt tot hij klaar kwam. Blijkbaar heeft ze daarbij ook zijn sperma geproefd. En nog steeds heeft hij niets bij haar gedaan.. of mocht niets bij haar doen. Als iets ooit heeft 'geroken' naar seks voor backup is het dit wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:09 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
wat is er allemaal al gebeurt tussen dennis en nadia?
Niet echt veel... beetje pijp en rukwerk... zoenen wil nix niet echt en hij heeft volgens mij weinig bij Nadaia gedaan... overdag zien ze elkaar niet staan...quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:09 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
wat is er allemaal al gebeurt tussen dennis en nadia?
Dit schetst enorm goed Amanda's jeugd zoals ik het al had verwacht. Misschien hebben die dronke mannen soms ook wel wat briefjes op tafel gelegd om iets verder met Amanda te mogen gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:12 schreef Gert het volgende:
Amanda vertelt over haar baan als "danseres"
Nadia: mocht je 's middags ook drinken?
Amanda: Ja, maar wel beperkt. Maar 's avonds, dan moést je gewoon drinken. Je wilde ook niet anders hoor, want om nou nuchter tussen al die dronken mannen te gaan staan..
eigelijk is er dus weer een goedkoop typetje in de koooi gegooit??!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft hem een keer 30 minuten liggen aftrekken zonder dat hij iets bij haar deed / mocht doen. En nu heeft ze hem dus ook gepijpt tot hij klaar kwam. Blijkbaar heeft ze daarbij ook zijn sperma geproefd. En nog steeds heeft hij niets bij haar gedaan.. of mocht niets bij haar doen. Als iets ooit heeft 'geroken' naar seks voor backup is het dit wel.
Scherp gezien!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:14 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
eigelijk is er dus weer een goedkoop typetje in de koooi gegooit??!!
Daar zal niet iedereen het over eens zijn, maar ... ja. Misschien nog wel goedkoper dan Amanda.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:14 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
ze zijn niet interresant met et licht aan....en als de avond valt, is het pure bezigheidstherapie...sneu welquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Niet echt veel... beetje pijp en rukwerk... zoenen wil nix niet echt en hij heeft volgens mij weinig bij Nadaia gedaan... overdag zien ze elkaar niet staan...
dát is inderdaad niks voor Amandaquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:12 schreef Gert het volgende:
Amanda vertelt over haar baan als "danseres"
Nadia: mocht je 's middags ook drinken?
Amanda: Ja, maar wel beperkt. Maar 's avonds, dan moést je gewoon drinken. Je wilde ook niet anders hoor, want om nou nuchter tussen al die dronken mannen te gaan staan..
ze zit er nog geen maand...en dan et bed in met dennis...nou sorry hoor....gaat hier niet over een mening,...tis een feit toch zeker?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar zal niet iedereen het over eens zijn, maar ... ja. Misschien nog wel goedkoper dan Amanda.
welkom newbeequote:Op woensdag 11 juli 2007 18:14 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat Nadia alle mannen om haar vinger wil winden. Ze zit nu dus eigenlijk te dicht op Da Nix om het met Jaap of Brian (of zelfs Huub) aan te leggen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia denkt dat Dennix meer op Amanda valt ...... Zit ze nou gewoon te stoken ?
Dat ligt er maar aan wat je definitie van 'goedkoop' is. De meeste mannen zullen ook bij de eerst mogelijke kans met een vrouw het bed in duiken. Dan zijn die dus ook net zo goedkoop. Ik vind het alleen in dit geval wel behoorlik goedkoop omdat ze dus overdag nauwelijks aandacht voor hem heeft. Daar snap ik dus niets van.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:17 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
ze zit er nog geen maand...en dan et bed in met dennis...nou sorry hoor....gaat hier niet over een mening,...tis een feit toch zeker?![]()
Maar van vrouwen verwacht je wat meer zelfrespect voor hun lichaamquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan wat je definitie van 'goedkoop' is. De meeste mannen zullen ook bij de eerst mogelijke kans met een vrouw het bed in duiken. Dan zijn die dus ook net zo goedkoop. Ik vind het alleen in dit geval wel behoorlik goedkoop omdat ze dus overdag nauwelijks aandacht voor hem heeft. Daar snap ik dus niets van.
Ik denk wel dat Nadia min of meer van de redactie heeft meegekregen dat ze erin gezet is om een beetje te stoken tussen de stelletjes. Op de eerste avond wilde ze al bij Brian en Amanda in bed slapen. Net zoals Dennis er volgems mij is ingezet om Huub gek te maken en Brian wat te verlichten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat Nadia alle mannen om haar vinger wil winden. Ze zit nu dus eigenlijk te dicht op Da Nix om het met Jaap of Brian (of zelfs Huub) aan te leggen.
Tijd om van bed te veranderen, eigenlijk.
Die probeert ze om haar vinger te winden zonder seks. En dat kan nog wel eens lukken ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:24 schreef Cungy het volgende:
Als ze echt wel neuken voor back-up moet ze Japio pakken.
Ik maak dus geen onderscheid tussen mannen en vrouwen in dit geval. Ze zijn beide goedkoop als ze direct met iemand het bed in duiken of beide niet. Ik kies voor het laatste, maar Nadia gaat wel heel erg ver in haar acties. Het lijkt er nu wel heel erg op dat ze seks heeft voor backup en dat vind ik dan weer wel vrij goedkoop.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar van vrouwen verwacht je wat meer zelfrespect voor hun lichaam
Jaa ik weet wel zeker dat de redactie dat heeft gezegd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Nadia min of meer van de redactie heeft meegekregen dat ze erin gezet is om een beetje te stoken tussen de stelletjes. Op de eerste avond wilde ze al bij Brian en Amanda in bed slapen. Net zoals Dennis er volgems mij is ingezet om Huub gek te maken en Brian wat te verlichten.
Dat lijkt maar zo. Huub en Lieke zijn volgens mij echt wel gek op elkaar. De anderen zijn alleen speltechnisch samen. Buiten de kooi zien ze elkaar nooit meer denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:25 schreef Mr_Scofield het volgende:
ik het ziet er voor hem somber uit, nu hij alleen lieke nog heeft. en de rest elkaar wel mogen, denk ik zo.
jaa dat denk ik ook. al zou je dat niet verwachten van zown meid;)quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik maak dus geen onderscheid tussen mannen en vrouwen in dit geval. Ze zijn beide goedkoop als ze direct met iemand het bed in duiken of beide niet. Ik kies voor het laatste, maar Nadia gaat wel heel erg ver in haar acties. Het lijkt er nu wel heel erg op dat ze seks heeft voor backup en dat vind ik dan weer wel vrij goedkoop.
Bij Huub en Lieke heb ik inderdaad het gevoel dat ze wel oprecht zijn naar elkaar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Huub en Lieke zijn volgens mij echt wel gek op elkaar. De anderen zijn alleen speltechnisch samen. Buiten de kooi zien ze elkaar nooit meer denk ik.
oohh ok , njah ik kijk alleen filmpjes en lees de villa vandaag, dus weet niet alles he;)quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Huub en Lieke zijn volgens mij echt wel gek op elkaar. De anderen zijn alleen speltechnisch samen. Buiten de kooi zien ze elkaar nooit meer denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |