Da Costa heeft een afkoopsom van slechts 7 miljoen.. Zonder die afkoopsom had da Costa niet getekend bij PSV. Dus helaas..quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij speelde wel Da Costa uit het elftal toen die de druk niet aan kon.
15 miljoen lijkt me een mooie prijs![]()
Omdat de vraagprijs voor Suarez beduidend hoger zal liggen dan die anderhalf miljoen voor Perez?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:34 schreef ganzenherder het volgende:
Waarom heeft PSV niet eerst Groningen benaderd over Suarez ipv meteen weer op Perez terug te vallen?
Over een paar jaar is die met vette winst weer door te verkopen itt Perez![]()
Guardado was ook niet bepaald gratis ook al was dat een groter talent als ik iedereen zo hoor...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef Daemician het volgende:
[..]
Omdat de vraagprijs voor Suarez beduidend hoger zal liggen dan die anderhalf miljoen voor Perez?
Ik denk dat hij nu pas beseft, dat hij "gewoon" weer op de bank moet gaan zitten dit seizoenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:35 schreef FootballPlayer het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft er zin in.
7 miljoen is meteen doen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef Daemician het volgende:
[..]
Da Costa heeft een afkoopsom van slechts 7 miljoen.. Zonder die afkoopsom had da Costa niet getekend bij PSV. Dus helaas..
Joris Mathijsenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:50 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ja, en wie wil je dan halen voor 7 Miljoen?![]()
Iemand die beter is dan Da Costa. Wat afgaande op zijn spel van afgelopen seizoen niet zo moeilijk moet zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:50 schreef andre347 het volgende:
[..]
Daar gebruik je de 2 miljoen die overblijft dan voor. Maar liever niet want Boulahrouz is ook aardig overrated.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Boulharouz kostte toch maar rond de 5 miljoen. Ik denk alleen dat ie weinig zin heeft om hier voor een relatief hongerloontje te komen voetballen.
Bottinelli.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:50 schreef andre347 het volgende:
[..]
Tuurlijk, we zijn veel beter af met Da Costa!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:58 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Daar gebruik je de 2 miljoen die overblijft dan voor. Maar liever niet want Boulahrouz is ook aardig overrated.
Hoezo, hij is toch voor de basis gehaald?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef okee6 het volgende:
Omdat Suarez een duidelijk mindere voetballer is en Perez een verzwakking van concurrent Ajax betekent. Daarbuiten was Perez vorig jaar goed voor bijna 1 doelpunt op 2 wedstrijden, ondanks invalbeurten. Prima speler om Koné en Lazovic scherp te houden, op respectievelijk linksvoor en de centrumpositie. En als Afellay en Aissati niet thuis geven ook nog alternatief op het middenveld inzetbaar.
Boulahrouz is naar Sevillaquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Boulharouz kostte toch maar rond de 5 miljoen. Ik denk alleen dat ie weinig zin heeft om hier voor een relatief hongerloontje te komen voetballen.
Staat op beide websites, dus ga daar maar vanuit.quote:
Waarschijnlijk wel, maar dat is nog niet rond volgens mij.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die gaat ergens voetballen in de Serie A, dacht ik?
Ja duh! PSV kan het zich niet veroorloven om Koné te laten aanmodderen, nu kan ie ook nog verkocht. Koeman lijkt Perez voor linksvoor nodig te hebben. Maar scoren kan ie ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:07 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hoezo, hij is toch voor de basis gehaald?
als hij eerst zn excuses maakt mag hij terugquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:15 schreef FootballPlayer het volgende:
Ooijer zou terugwillen volgens insiders op psv netwerk.
Theo Maassen is er niks bij.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Valckx komt erg sterk over in het sportjournaal.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef rubbereend het volgende:
ja genant, zo tja ach dan kopen we die topspeler toch maar niet, och wat maakt het uit.
dat Fontijn belde om Valkcx te vragen of ze ajb weer kwamen onderhalndelen was ook wel leuk en dan hebben we uiteindleijk nog praktisch de prijs van Ajax betaaldquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook dat verhaal over Ajax.
'Toen werden de onderhandelingen afgebroken, en een week later mocht ik toch weer met ze om de tafel zitten!. Wat een joker
.
"Ik zal er geen pintje minder om drinken", aldus Stan Valckx na het mislopen van Guardado. Vindt hem af en toe wel een beetje een joker. Maar goed hij heeft wel een echte kop van onder de rivierenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef rubbereend het volgende:
ja genant, zo tja ach dan kopen we die topspeler toch maar niet, och wat maakt het uit.
Groningen zal Suarez niet laten gaan voor minder dan een mega bod dat veel hoger zou moeten liggen dan die 4,5 miljoen voor 75% van Guardado..quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Guardado was ook niet bepaald gratis ook al was dat een groter talent als ik iedereen zo hoor...
Voor 4,5 miljoen en 75% krijg je geen Guardado. Hoe moet PSV nou 10 miljoen euro of daaromtrent neerleggen voor zo'n speler? Dat kan niet, dat is 1/6 van je begroting, en je hebt geen garantie of hij het wel waarmaakt. Andere clubs zien zo'n speler in de Copa America en tikken dat bedrag ongezien af.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:05 schreef Daemician het volgende:
[..]
Groningen zal Suarez niet laten gaan voor minder dan een mega bod dat veel hoger zou moeten liggen dan die 4,5 miljoen voor 75% van Guardado..![]()
Ik begrijp jouw reactie niet helemaal. Care to explain?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Voor 4,5 miljoen en 75% krijg je geen Guardado. Hoe moet PSV nou 10 miljoen euro of daaromtrent neerleggen voor zo'n speler? Dat kan niet, dat is 1/6 van je begroting, en je hebt geen garantie of hij het wel waarmaakt. Andere clubs zien zo'n speler in de Copa America en tikken dat bedrag ongezien af.
Zulk geld heb je alleen aan het eind van de transferperiode, als de clubs met begrotingen zoals PSV aan kopen toekomen.
Clubhaters hier
en het bedrag voor Perez is, zij het iets, omlaag gepingeld
1,8 miljoen was niet het aanvankelijke bedrag, dat lag hoger. Zowel door Ajax als door PSV gemeld. Het exacte bedrag bleef onvermeld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perez was nog steeds 1.8 miljoen, dat is opgehoest door PSV doordat Perez een contract voor 2 seizoenen ipv 3 seizoenen tekende.
Heeft ie zelf gezegd.
Ken je basics. Wil jij een speler -international- zo goed mogelijk verkopen, scherm dan met een eerste bod om een ander de poot uit te draaien. Deportivo is geconfronteerd geworden en heeft diep in de beurs gegrepen. Zij blij, Atlas blij. En triest voor alle PSV-supportertjes die de fabeltjeskrant willen lezen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:20 schreef Daemician het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw reactie niet helemaal. Care to explain?
Guardado was bijna rond, voor 4,5 miljoen voor 75%. De deal duurde wat langer door detailzaakjes en toen kwam Depor met een zak geld. Heb ik gezegt dat PSV zoveel geld moet neerleggen voor een speler? Hoor je mij nergens zeggen. Ik zei alleen dat Suarez waarschijnlijk veel meer zou kosten dan wat voor Guardado geboden is. Groningen wil Suarez niet kwijt, en hij heeft nog een 4 jarig contract ofzo.
Zie mijn reactie hierboven.quote:Daarnaast heb ik ook vermeld dat Perez een anderhalf miljoen was (ipv de door ajax gewenste 1.8 miljoen)
Er was nog niemand weg bij PSV en ze hadden al 6 miljoen voor Lazovic betaaltquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:30 schreef zjroentje het volgende:
Diep in de beurs? Depor heeft 7 miljoen betaald ...
Voor jouw club een schijntje voor PSV te veel. Ten eerste is Spanje aantrekkelijker voor een spaanstalige speler, maar er zijn meer argumenten, waardoor Depor minder hoeft te bieden. Ten tweede heeft Deportivo ook geen 100% rechten verkregen en PSV kan en wil zich dat niet veroorloven, omdat het ook daaruit winst zal moeten halen voor een gezonde bedrijfsvoering. Dat had wel gekund als er een andere transfer was geweest, hetzij Farfán, hetzij Koné.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:30 schreef zjroentje het volgende:
Diep in de beurs? Depor heeft 7 miljoen betaald ...
er werd ook rustig 10 miljoen betaald voor Konéquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Voor 4,5 miljoen en 75% krijg je geen Guardado. Hoe moet PSV nou 10 miljoen euro of daaromtrent neerleggen voor zo'n speler? Dat kan niet, dat is 1/6 van je begroting, en je hebt geen garantie of hij het wel waarmaakt. Andere clubs zien zo'n speler in de Copa America en tikken dat bedrag ongezien af.
Zulk geld heb je alleen aan het eind van de transferperiode, als de clubs met begrotingen zoals PSV aan kopen toekomen.
Clubhaters hier
en het bedrag voor Perez is, zij het iets, omlaag gepingeld
En?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er werd ook rustig 10 miljoen betaald voor Koné
Whoa, er 'mist' nog iets naar mijn gevoelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:26 schreef leolinedance het volgende:
Onze aanval is wel lekker komend seizoen![]()
1.7 dus.quote:Perez doet zelf water bij de wijn
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Dat Kenneth Perez onder geen beding bij Ajax wenste te blijven, was bekend. Maar hoe graag hij naar PSV wilde, bleek gisteren na de keuring en de ondertekening van het contract in Eindhoven. De beoogde verbintenis van drie jaar werd op verzoek van de club omgezet in twee seizoen, met optie tot nog een jaar. En daarnaast deed hij ook financieel water bij de wijn.
"Dat zou heel goed kunnen", antwoordde Perez op de vraag of hij inderdaad afstand had gedaan van een deel van zijn wedstrijd- en winstpremies. De Deen maakte op de Herdgang een opgeluchte indruk, nadat Ajax en PSV alsnog tot een akkoord waren gekomen over de transfersom van 1,7 miljoen euro. "Hoe langer het duurde, hoe meer ik begon te twijfelen of de deal nog wel doorging."
Die twijfel was terecht, beaamde manager voetbalzaken Stan Valckx. "Als Andre Guardado was gekomen, denk ik niet dat we Kenneth hadden aangetrokken." Dat deerde de PSV-fans niet. Zij begroetten Perez, die vandaag voor het eerst meetraint, met luid gejuich.
quote:PSV-selectie is rond met tien nieuwelingen
13/7/2007 9 :10
Kenneth Perez is de laatste aankoop van PSV geweest deze zomer. Alleen in het geval dat er nog een speler vertrekt, voelen de Eindhovenaren zich geroepen zich weer op de transfermarkt te begeven.
'Als deze groep bij elkaar blijft, denk ik niet dat er bij ons nog veel bijzonders gaat gebeuren', aldus technisch manager Stan Valckx in het Algemeen Dagblad. 'Pas als er belangrijke spelers vertrekken, zullen we ons weer moeten versterken.'
Directeur Jan Reker denkt er precies zo over en benadrukt dat PSV komend seizoen weer voor het hoogst haalbare gaat. 'Ik denk dat we een uitstekende selectie hebben. Natuurlijk zijn we met Cocu en Alex (van wie overigens nog steeds niet helemaal zeker is dat hij naar Chelsea gaat, red.) veel kwaliteit kwijtgeraakt. Maar we willen gewoon weer meedoen om de titel.'
Alex en Cocu zijn de enige basisspelers die komend seizoen (waarschijnlijk) niet meer te bewonderen zijn in Eindhoven. Daarnaast nam PSV afscheid van Michael Lamey, Patrick Kluivert, Michael Reiziger en de huurlingen Sun Xiang en Diego Tardelli.
Hoewel PSV de afgelopen weken het nieuws haalde door naast onder andere Tim de Cler, Roy Makaay en Andrés Guardado te grijpen, kan coach Ronald Koeman tien nieuwe gezichten in zijn selectie begroeten: Ismail Aissati, Otman Bakkal (beiden terug van verhuurperiode aan FC Twente), Danko Lazovic, Jonathan Reis, Fagner, Tommie van der Leegte, Bas Roorda, Slobodan Rajkovic, Kenneth Perez en Mike Zonneveld.
Misschien hebben ze door het Guardado-verhaal geleerd dat ze beter buiten de publiciteit spelers binnen halen? M.a.w. een afleidingsmanoeuvre.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:44 schreef rubbereend het volgende:
nou de heren die riepen dat de transferperiode nog lang was en dat het nog best goed zou komen..... komt u er maar in![]()
Als ze nu eindelijk weer een echte spits hebben schieten ze er hopelijk genoeg in om dat matige verdediging te compenserenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:55 schreef ganzenherder het volgende:
Ochja we hebben inderdaad geen nieuwe spelers meer nodig want het vertrek van Alex zal makkelijk op te vangen zijn. De verdediging zal weer als een huis staan volgend seizoen, who the fuck is Alex![]()
Ik zou het raar vinden als je niemand meer verkocht.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:44 schreef rubbereend het volgende:
nou de heren die riepen dat de transferperiode nog lang was en dat het nog best goed zou komen..... komt u er maar in![]()
Wie denk je dat er weg zal gaan dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik zou het raar vinden als je niemand meer verkocht.
maar ik zie niet echt meer verdedigers vertrekken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik zou het raar vinden als je niemand meer verkocht.
Als Alex nog zou blijven, zou dat best kunnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:08 schreef jpg97 het volgende:
Culina mag van mij wel opzouten. We hebben inmiddels zoveel middenvelders dat we makkelijk 1-8-1 kunnen spelen
Het schijnt nog steeds niet helemaal rond te zijn hoor, maar ik acht de kans dat Alex ook volgend jaar bij PSV te zien zal zijn op niet meer dan 1%quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Alex is echt weg jongens. Niet teveel dagdromenis slecht voor je realiteitszin.
Misschien als we Chelsea loten...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het schijnt nog steeds niet helemaal rond te zijn hoor, maar ik acht de kans dat Alex ook volgend jaar bij PSV te zien zal zijn op niet meer dan 1%
Volgens mij zitten we allebei in Pot 2quote:
Chelsea dit jaar voor het eerste pot 1.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we allebei in Pot 2
Maar in de 2e ronde zou het eventueel kunnen ja
Ja, weer eens wat anders hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:02 schreef rubbereend het volgende:
wij loten toch Arsenal, Milan of Liverpool?
Bas Roorda is knapquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat is toch wel de lelijkste voetballer ter wereld imho, lijkt me niet echt representatief voor een club als PSV
Doe mij maar Milanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:02 schreef rubbereend het volgende:
wij loten toch Arsenal, Milan of Liverpool?
Ik wil Real Madrid!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe mij maar MilanDie maken alle tegenstanders af en wij winnen ook van de 2 andere en hoppa, door
Moet ie niet geblesseerd raken!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:26 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Als Salcido geblesseerd raakt zitten we wel dik in de stront imo. Toch wel een groot risico
Tja dan zul je het met Addo, Marcellis of Alcides moeten doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:26 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Als Salcido geblesseerd raakt zitten we wel dik in de stront imo. Toch wel een groot risico
Dat lijkt me ook niet hoor, maar hij zal wel moeten concureren met Kone voor de linksvoor positie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
No way dat Perez voor de bank is gehaald, DD.
quote:Koeman: “We zijn er sterker op geworden”
No way dat Koeman hem een basisplaats heeft gegarandeerd. basisplaatsen zijn er alleen standaard voor Gomes en Simons.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
No way dat Perez voor de bank is gehaald, DD.
Danko is voor 2 wedstrijden geschorst, dus dat zijn de JC-schaal (als kampioen) en de uitwedstrijd tegen Heracles.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet hoor, maar hij zal wel moeten concureren met Kone voor de linksvoor positie.
Bijkomend missen we Lazovic de eerste 3 competitieduels en in Januari Kone voor 1,5e maand vanwege de Afrikacup
Zoveel moeite voor een speler en dan laten 'concurreren'? Perez wilde erg graag weg bij Ajax, maar hij geeft zelfs wedstrijd en winstpremies op. Perez speelt, uitzonderingen qua schorsing en blessure, 90% van de wedstrijden van PSV.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
No way dat Koeman hem een basisplaats heeft gegarandeerd. basisplaatsen zijn er alleen standaard voor Gomes en Simons.
Dat valt toch wel meequote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zoveel moeite voor een speler en dan laten 'concurreren'?
Wetende dat hij geen eerlijke kans van ten Cate zou krijgen ja...quote:Perez wilde erg graag weg bij Ajax, maar hij geeft zelfs wedstrijd en winstpremies op.
Waarschijnlijk wel maar of dat in de basis zal zijn waag ik te betwijfelen.quote:Perez speelt, uitzonderingen qua schorsing en blessure, 90% van de wedstrijden van PSV.
Ze hebben een half uurtje langer in het krachthonk gezeten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:02 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ochja wie zijn Alex en Cocu nou eigenlijk
Thuis zal hij vaker spelen dan uit denk ik, zeker in de CL.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee
Het is dat ajax zelf PSV weer mailde of er nog te onderhandelen viel.
En 1.7 voor een speler met de kwaliteiten van Perez is eigenlijk een 'koopje'
[..]
Wetende dat hij geen eerlijke kans van ten Cate zou krijgen ja...
[..]
Waarschijnlijk wel maar of dat in de basis zal zijn waag ik te betwijfelen.
Ja klopt, er zou toch een talentvolle keeper gehaald worden voor achter Gomes en dan laterna hem misschien opvolgen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:54 schreef cultheld het volgende:
Er zou toch nog een talentvolle doelman worden gehaald?
Ik voorspel een rampjaar ala Robson. Wereldaanval met Nilis en v Nistelrooij alleen achterin blunderde men er lustig op los. Ik meen dat we zo dat seizoen zelfs een 3-0 voorsprong THUIS tegen Roda JC nog uit handen gaven: 3-3quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:06 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind dat julli een erg sterke selectie hebben... alleen die verdediging. Dat gaat jullie punten kosten als het zo blijft.
Nee hoor, ik zie het best wel met vertrouwen tegemoet. Stel dat Alex zou blijven Grrrrrr, wat dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik voorspel een rampjaar ala Robson. Wereldaanval met Nilis en v Nistelrooij alleen achterin blunderde men er lustig op los. Ik meen dat we zo dat seizoen zelfs een 3-0 voorsprong THUIS tegen Roda JC nog uit handen gaven: 3-3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |