Whoa, er 'mist' nog iets naar mijn gevoelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:26 schreef leolinedance het volgende:
Onze aanval is wel lekker komend seizoen![]()
1.7 dus.quote:Perez doet zelf water bij de wijn
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Dat Kenneth Perez onder geen beding bij Ajax wenste te blijven, was bekend. Maar hoe graag hij naar PSV wilde, bleek gisteren na de keuring en de ondertekening van het contract in Eindhoven. De beoogde verbintenis van drie jaar werd op verzoek van de club omgezet in twee seizoen, met optie tot nog een jaar. En daarnaast deed hij ook financieel water bij de wijn.
"Dat zou heel goed kunnen", antwoordde Perez op de vraag of hij inderdaad afstand had gedaan van een deel van zijn wedstrijd- en winstpremies. De Deen maakte op de Herdgang een opgeluchte indruk, nadat Ajax en PSV alsnog tot een akkoord waren gekomen over de transfersom van 1,7 miljoen euro. "Hoe langer het duurde, hoe meer ik begon te twijfelen of de deal nog wel doorging."
Die twijfel was terecht, beaamde manager voetbalzaken Stan Valckx. "Als Andre Guardado was gekomen, denk ik niet dat we Kenneth hadden aangetrokken." Dat deerde de PSV-fans niet. Zij begroetten Perez, die vandaag voor het eerst meetraint, met luid gejuich.
quote:PSV-selectie is rond met tien nieuwelingen
13/7/2007 9 :10
Kenneth Perez is de laatste aankoop van PSV geweest deze zomer. Alleen in het geval dat er nog een speler vertrekt, voelen de Eindhovenaren zich geroepen zich weer op de transfermarkt te begeven.
'Als deze groep bij elkaar blijft, denk ik niet dat er bij ons nog veel bijzonders gaat gebeuren', aldus technisch manager Stan Valckx in het Algemeen Dagblad. 'Pas als er belangrijke spelers vertrekken, zullen we ons weer moeten versterken.'
Directeur Jan Reker denkt er precies zo over en benadrukt dat PSV komend seizoen weer voor het hoogst haalbare gaat. 'Ik denk dat we een uitstekende selectie hebben. Natuurlijk zijn we met Cocu en Alex (van wie overigens nog steeds niet helemaal zeker is dat hij naar Chelsea gaat, red.) veel kwaliteit kwijtgeraakt. Maar we willen gewoon weer meedoen om de titel.'
Alex en Cocu zijn de enige basisspelers die komend seizoen (waarschijnlijk) niet meer te bewonderen zijn in Eindhoven. Daarnaast nam PSV afscheid van Michael Lamey, Patrick Kluivert, Michael Reiziger en de huurlingen Sun Xiang en Diego Tardelli.
Hoewel PSV de afgelopen weken het nieuws haalde door naast onder andere Tim de Cler, Roy Makaay en Andrés Guardado te grijpen, kan coach Ronald Koeman tien nieuwe gezichten in zijn selectie begroeten: Ismail Aissati, Otman Bakkal (beiden terug van verhuurperiode aan FC Twente), Danko Lazovic, Jonathan Reis, Fagner, Tommie van der Leegte, Bas Roorda, Slobodan Rajkovic, Kenneth Perez en Mike Zonneveld.
Misschien hebben ze door het Guardado-verhaal geleerd dat ze beter buiten de publiciteit spelers binnen halen? M.a.w. een afleidingsmanoeuvre.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:44 schreef rubbereend het volgende:
nou de heren die riepen dat de transferperiode nog lang was en dat het nog best goed zou komen..... komt u er maar in![]()
Als ze nu eindelijk weer een echte spits hebben schieten ze er hopelijk genoeg in om dat matige verdediging te compenserenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:55 schreef ganzenherder het volgende:
Ochja we hebben inderdaad geen nieuwe spelers meer nodig want het vertrek van Alex zal makkelijk op te vangen zijn. De verdediging zal weer als een huis staan volgend seizoen, who the fuck is Alex![]()
Ik zou het raar vinden als je niemand meer verkocht.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:44 schreef rubbereend het volgende:
nou de heren die riepen dat de transferperiode nog lang was en dat het nog best goed zou komen..... komt u er maar in![]()
Wie denk je dat er weg zal gaan dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik zou het raar vinden als je niemand meer verkocht.
maar ik zie niet echt meer verdedigers vertrekken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik zou het raar vinden als je niemand meer verkocht.
Als Alex nog zou blijven, zou dat best kunnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:08 schreef jpg97 het volgende:
Culina mag van mij wel opzouten. We hebben inmiddels zoveel middenvelders dat we makkelijk 1-8-1 kunnen spelen
Het schijnt nog steeds niet helemaal rond te zijn hoor, maar ik acht de kans dat Alex ook volgend jaar bij PSV te zien zal zijn op niet meer dan 1%quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Alex is echt weg jongens. Niet teveel dagdromenis slecht voor je realiteitszin.
Misschien als we Chelsea loten...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het schijnt nog steeds niet helemaal rond te zijn hoor, maar ik acht de kans dat Alex ook volgend jaar bij PSV te zien zal zijn op niet meer dan 1%
Volgens mij zitten we allebei in Pot 2quote:
Chelsea dit jaar voor het eerste pot 1.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we allebei in Pot 2
Maar in de 2e ronde zou het eventueel kunnen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |