Da Costa heeft een afkoopsom van slechts 7 miljoen.. Zonder die afkoopsom had da Costa niet getekend bij PSV. Dus helaas..quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij speelde wel Da Costa uit het elftal toen die de druk niet aan kon.
15 miljoen lijkt me een mooie prijs![]()
Omdat de vraagprijs voor Suarez beduidend hoger zal liggen dan die anderhalf miljoen voor Perez?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:34 schreef ganzenherder het volgende:
Waarom heeft PSV niet eerst Groningen benaderd over Suarez ipv meteen weer op Perez terug te vallen?
Over een paar jaar is die met vette winst weer door te verkopen itt Perez![]()
Guardado was ook niet bepaald gratis ook al was dat een groter talent als ik iedereen zo hoor...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef Daemician het volgende:
[..]
Omdat de vraagprijs voor Suarez beduidend hoger zal liggen dan die anderhalf miljoen voor Perez?
Ik denk dat hij nu pas beseft, dat hij "gewoon" weer op de bank moet gaan zitten dit seizoenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:35 schreef FootballPlayer het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft er zin in.
7 miljoen is meteen doen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef Daemician het volgende:
[..]
Da Costa heeft een afkoopsom van slechts 7 miljoen.. Zonder die afkoopsom had da Costa niet getekend bij PSV. Dus helaas..
Joris Mathijsenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:50 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ja, en wie wil je dan halen voor 7 Miljoen?![]()
Iemand die beter is dan Da Costa. Wat afgaande op zijn spel van afgelopen seizoen niet zo moeilijk moet zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:50 schreef andre347 het volgende:
[..]
Daar gebruik je de 2 miljoen die overblijft dan voor. Maar liever niet want Boulahrouz is ook aardig overrated.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Boulharouz kostte toch maar rond de 5 miljoen. Ik denk alleen dat ie weinig zin heeft om hier voor een relatief hongerloontje te komen voetballen.
Bottinelli.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:50 schreef andre347 het volgende:
[..]
Tuurlijk, we zijn veel beter af met Da Costa!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:58 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Daar gebruik je de 2 miljoen die overblijft dan voor. Maar liever niet want Boulahrouz is ook aardig overrated.
Hoezo, hij is toch voor de basis gehaald?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef okee6 het volgende:
Omdat Suarez een duidelijk mindere voetballer is en Perez een verzwakking van concurrent Ajax betekent. Daarbuiten was Perez vorig jaar goed voor bijna 1 doelpunt op 2 wedstrijden, ondanks invalbeurten. Prima speler om Koné en Lazovic scherp te houden, op respectievelijk linksvoor en de centrumpositie. En als Afellay en Aissati niet thuis geven ook nog alternatief op het middenveld inzetbaar.
Boulahrouz is naar Sevillaquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Boulharouz kostte toch maar rond de 5 miljoen. Ik denk alleen dat ie weinig zin heeft om hier voor een relatief hongerloontje te komen voetballen.
Staat op beide websites, dus ga daar maar vanuit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |